Perusprosentti 9 lisäpros 31.
Laskin verolaskurilla. Voiko olla noin pieni perusosa? jOs on pienet tulot silloinhan ei kannata vuosirajallinen?
veron pienuus
2
453
Vastaukset
Miten ajattelit, että tulojen koko vaikuttaisi vuosirajallisen verokortin kannattavuuteen?
Jos on kk-raja kortti, menee joka kk sama pidätys, jos menee tulot yli kk-rajan, niin menee lisä%:n mukaan.
Jos on vuosi-raja kortti, menee joka palkasta perus%:n mukaan siihen saakka kuin vuosiraja ylittyy.
Toisessa siis katsotaan "rajaa" kuukausittain toisessa vuosittain.
9% Espoossa väestörekisteriin kuuluvana tarkoittaisi noin 12.500 euron vuosituloja.
Se on noin 1000e/kk brutto ja noin 300e/kk netto.
Pieni on veroprosentti, mutta PIENI on tulokin - ei siinä kyllä ole mitään "rehentelemistä".- Mites nyt
Ottaa itse sain espoon veroprosentiksi 10% ilman vähennyksiä ev.lut oli vain lisänä.
Vuosiraja olisi minusta paras jos tietää tulonsa tai ihan miten itse haluaa.
Jos tulot vaikka 20000€/vuosi espoo sinkku ei mitään vähennyksiä niin 16% antoi laskuri niin 18% laitattaisin itse prosentiksi niin sais palautuksina seuraavana vuonna tai oman tarpeen mukaan eihän nuo muutamat prosentit noista summista ihmeitä tee muutaman kossun tietysti vois joka KK ostaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294