Vittuiluketju

30

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tohtoritason siivoojille? Niitäkin on aika monta.

      • Yksinkertainen blondi

        mä tunnen monia maisteriksi valmistuneita/valmistuvia, jotka toimii/on toiminut siivoojana. Tohtorissiivoojia varmasti löytyy myös. Ottaen huomioon tohtorien työllistymistilanteen..


      • muahhahhhaaahh

        Et sitten älyllisempään kommenttiin pystynyt? Luuletko olevasi joku valistusfilosofi noilla pikkunäppärillä lausahduksillasi, joita täällä ripottelet sinne tänne?


      • muahhahhhaaahh kirjoitti:

        Et sitten älyllisempään kommenttiin pystynyt? Luuletko olevasi joku valistusfilosofi noilla pikkunäppärillä lausahduksillasi, joita täällä ripottelet sinne tänne?

        Näköjään riittää sinullekin.


      • !!!
        muahhahhhaaahh kirjoitti:

        Et sitten älyllisempään kommenttiin pystynyt? Luuletko olevasi joku valistusfilosofi noilla pikkunäppärillä lausahduksillasi, joita täällä ripottelet sinne tänne?

        Wastaaja hiljaa!


      • joo, just heille! :)


        "Typeryys kostautuu"


        MarttyyriMallari-TTt


    • olisit....

      niin hyvä ja käyttäisit lahjasi mieluummin kermavaahtoon kuin paskaan. Sä pystyisit siihen, ihan varmasti pystyisit ja itse asiassa saisit aikaan paljon enemmän h y v ä ä.

      • voit olla oikeassa, mutta nyt ei ole sellainen hetki että haluisin antaa mitään positiivista"


        "Ärsyttää nämä juntit"


        MarttyyriMallari-TTt


    • sairas pedosetä!

      Suksi vittuun täältä volvoamis!!!!!

    • tohtori tukiainen
      • olet aivan liian kiltti minua kohtaan.


        "Ei se mitään"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Kullervo P

      *kasvata haukkarit*

    • myytikki

      pidä pintasi! :D

      • niin, e.W on urhoollinen nainen. Herää kuitenkin kysymys että miksi uida vastavirtaan kun olisi järkevämpää suhtautua niin kuin muutkin eli ottaa tämä juttu vitsinä.


        "Ajojahti"


        MarttyyriMallari-TTt


    • sininen_sitruuna

      Ei huvita vittuilla kenellekään :) Vituttaa kyllä.

      *Juuri kotiutuneena ja saunan lämpiämistä odotellessa*

      • olet niin ihmeen lempeä naiseksi. Voisit rohkaistua ja antaa kaiken patoutuneen vihan purkautua yhdellä kertaa. Muista että negaatiot tulevat ympäristöstä ei sinusta.


        "Primal Scream"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olet niin ihmeen lempeä naiseksi. Voisit rohkaistua ja antaa kaiken patoutuneen vihan purkautua yhdellä kertaa. Muista että negaatiot tulevat ympäristöstä ei sinusta.


        "Primal Scream"


        MarttyyriMallari-TTt

        Sie ja siun patoutuneet vihasi :P Ei mitään sellaista ole.

        Tällä hetkellä vaan vituttaa, siihen voisi olla vaikka syynä pari huonosti nukuttua yötä ;) Ja kipeä kurkku sekä nuhainen nenä, eikä siltikään ole tarvetta vittuiluun, ainakaan toistaiseksi :)

        Ja todennäköisesti, kun kohta pääsen lämpöiseen saunaan niin se vitutustilakin katoaa :)


      • sininen_sitruuna kirjoitti:

        Sie ja siun patoutuneet vihasi :P Ei mitään sellaista ole.

        Tällä hetkellä vaan vituttaa, siihen voisi olla vaikka syynä pari huonosti nukuttua yötä ;) Ja kipeä kurkku sekä nuhainen nenä, eikä siltikään ole tarvetta vittuiluun, ainakaan toistaiseksi :)

        Ja todennäköisesti, kun kohta pääsen lämpöiseen saunaan niin se vitutustilakin katoaa :)

        No okei olen sitten sitä ainakin palstalla ja toivottelen kullalleni leppoisia löylyjä.


        "Älä nukahda lauteille"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        No okei olen sitten sitä ainakin palstalla ja toivottelen kullalleni leppoisia löylyjä.


        "Älä nukahda lauteille"


        MarttyyriMallari-TTt

        En nukahtanut lauteille, vaikka mieli olisi tehnyt :)

        Itseasiassa voisin tässä ohimennen kirota Hyvinkään tien tiekamerat ja 60-nopeusrajoituksen.. Käyköön se vittuilusta. Arvaa mitä? Ei edes helpottanut.


      • sininen_sitruuna kirjoitti:

        En nukahtanut lauteille, vaikka mieli olisi tehnyt :)

        Itseasiassa voisin tässä ohimennen kirota Hyvinkään tien tiekamerat ja 60-nopeusrajoituksen.. Käyköön se vittuilusta. Arvaa mitä? Ei edes helpottanut.

        ja sakot tuli. No et sentään korttia menettänyt ja istu tällä hetkellä putkassa.


        "Nainen ratissa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ja sakot tuli. No et sentään korttia menettänyt ja istu tällä hetkellä putkassa.


        "Nainen ratissa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Ei tullut sakkoja. Vitutti vaan körötellä siellä :P

        Ja motarillakin oli jo talvirajoitukset. PRKL.

        Joopa, sarjassamme "Parempi yksi ruuvi löysällä, kuin kymmenen liian tiukalla."


      • tällä viestillä on terapeuttinen tarkoitus.


        "Antaa palaa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tällä viestillä on terapeuttinen tarkoitus.


        "Antaa palaa"


        MarttyyriMallari-TTt

        ja Mette lupasi sadekuuroja


    • Yksinkertainen blondi

      kertakaikkiaan löydy ketään, kuka vituttaisi.

      "Et edes sinä, ihme kyllä" :)

      • olet nimesi mukainen henkilö.


        "Entäs nyt?"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Yksinkertainen blondi
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olet nimesi mukainen henkilö.


        "Entäs nyt?"


        MarttyyriMallari-TTt

        Miksipä muuten olisin sen nimen valinnut?
        "Etkö parempaa keksinyt?" :D


      • Yksinkertainen blondi kirjoitti:

        Miksipä muuten olisin sen nimen valinnut?
        "Etkö parempaa keksinyt?" :D

        olet oikea riesa, mutta nyt tuntuu siltä että ymmärrämme toisiamme hieman paremmin.


        "Olet myös koukussa kirjoituksiini ihan niin kuin kaikki muutkin"



        MarttyyriMallari-TTt


      • Yksinkertainen blondi
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olet oikea riesa, mutta nyt tuntuu siltä että ymmärrämme toisiamme hieman paremmin.


        "Olet myös koukussa kirjoituksiini ihan niin kuin kaikki muutkin"



        MarttyyriMallari-TTt

        jaa. Enpä muista että mua riesaksi oltaisiinkaan kutsuttu sitten lapsuusvuosien. Kiitos siis, että sait oloni tuntumaan nuorekkaalta;) Nytpä minäkin häivyn saunaan. Joten se siitä koukussa olemisesta...

        "Voin silti jatkossakin vastata joskus sun aloituksiin"


      • Yksinkertainen blondi kirjoitti:

        jaa. Enpä muista että mua riesaksi oltaisiinkaan kutsuttu sitten lapsuusvuosien. Kiitos siis, että sait oloni tuntumaan nuorekkaalta;) Nytpä minäkin häivyn saunaan. Joten se siitä koukussa olemisesta...

        "Voin silti jatkossakin vastata joskus sun aloituksiin"

        ja hyvää illan jatkoa myös sinulle.


        "No hard feelings :)"


        MarttyyriMallari-TTt


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe