Kevyen musiikin kuoro Tampereelta?

prakrete

Olen pian 19 vuotta täyttävä tyttö Tampereen suunnalta ja haluaisin tiedustella, että tietääkö kukaan, onko missään Tampereella kuoroa tai lauluryhmää, johon voisi liittyä ja joka esittäisi kevyttä musiikkia (ei klassista).

Kamalasti haluaisin jonkun musiikkiharrastuksen ja kuorolaulu voisi olla mukavaa, vaikka yleensä soolona vedänkin.

Olisin todella kiitollinen mistä tahansa relevantista infosta! :)

9

4643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikuri Canta

Tampereelta löytyy aivan loistava Viihdekuoro Cantarelli, jonka yhteystiedot löytyy www.viihdekuorocantarelli.fi
      Kuoro harjoittelee Kalevassa.

• NannaP

jos nuotinlukutaito ja stemmalaulutaito on kohdallaan, niin tässä yksi ryhmä, jossa pääset itse vaikuttamaan ohjelmistoon...

http://dominutz.googlpages.com

• Kevyttä kevättä

Aloittajalle ehkä myöhässä, mutta muuten AHJOLAsta löytyy myös kevyen laulun ryhmiä.

• hoilottaja1

Nostan tätä viestiä, kun viimesimmästä viestistäkin on aika kauan.

Eli löytyykö Tampereelta rentoa seka/naiskuoroa reilu parikymppiselle hoilottajalle?

Tosiaan rentoa meininkiä ja musiikin iloa haluaisin kokea, ei mitään liian tiukkapipoista tai akateemista touhua.

• Riikkakanervainen

Hei hoilottaja1! Tämäkin tulee melkosen myöhään, mutta mulla ois tiedossa yksi kiva kuoro, jossa itsekin laulan. :) nimittäin Kanerva-kuoro (lisätietoa on netissä ja Facebookissa www.kanervakuoro.fi ja Fb:ssä haulla Kanerva-Kuoro). Meillä on kaikenikäisiä laulajia, ja meininki on kaukana akateemisesta. Eli hauskanpitoa ja vakavahkoa treenaamista on sopivasti. Jos on vielä ajankohtaista, niin ota rohkeasti yhteyttä. :)

• rokkikana

Minä myös liittyisin ilolla esim. rokkikuoroon, mutta eipä ole kukaan Tampereelle sellaista perustanut vaikka ainakin Nokialla vastaavaan kuoroon oli niin paljon halukkaita että kuoroja piti lopulta perustaa kaksin kappalein. Nokialle on autottomalla sen verran hankala ja aikaavievä matka, että sinne en haluaisi lähteä ja itsellä ei todellakaan riitä taidot kuoroa perustamaan.

• PohjolanYö

Avot-kuoro johtajanaan Viena Pirhonen, Olikohan se musiikkikoulu Elegia tai jotain sellaista.

• anonyymi_61i

19 v neito, muuttanut hiljattain Treelle, harrastanut pienestä asti musiikkia, kuorolaulua ja pianonsoittoa. Esiintymiskokemustakin on erilaisista kissanristiäisistä. Iskelmä ja poptyyppinen kiinnostaa eniten. Löytyykö mitään nuorisokuoroa johon pääsisi lennosta mukaan ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      104
      6684
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      370
      6264
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3123
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2604
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      2256
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1814
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1673
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1395
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1350
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe