Williams, We-2009 sähkökitarapaketti

Nimetön

49

8476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soittaja

      Hajin viime torstaina kys. paketin.Tallaa jouduin hieman säätämään.Mutta muuten pelittää hyvin.Vireyskin on pysynyt kohdallaan nämä muutamat päivät.En kadu ostostani yhtään.Hyvä paketti hintaansa nähden.

    • MuusikkoKitaristi7654

      Jos haluaa tyytyä tuollaisiin halpatarjouksiin niin siitä vaan, eipä tuossa rahaa paljon menetä.

      Kitarkamojen ostos niin kuin muutkin musavehkeet ja muut asiat kannattaa ostaa oman tarpeen mukaan.

      Jos haluaa edes vähän laadukkaampaa tavaraa niin kannattaa satsata hieman enempi rahaa kuin 99 euroa.

      Itse en noita halpapaketteja suosittele kuin ihan leikkikäyttöön ja jos haluaa kunnollisemman soittimen niin kannattaa mennä musaliikkeeseen katsomaan ja valitsee kitaran ja vahvarin erikseen omien tarpeiden ja toiveiden mukaisesti.

      Ihmettelen sitä että näitä halpapaketteja ostellaan ja sitten jotkut vielä sanovat että on ihan kohtuu peli kyseessä, itse en tuollaisiin usko kyllä pätkääkään ellen itse näe (noita on tullut kokeiltua ja niin on tullut kokeiltua tuota Williamsin pakettiakin Anttilassa eikä kyllä mairitellut ollenkaan).

      Mitä nyt itse vikoja tuosta löysin niin lue alta:

      - vireen pitävyys
      - säädetty ihan päin mäntyä tehtaalla
      - soundi hirveä
      - materiaalit eivät laadukkaita
      - otelaudan nauhat osin törrötti rumasti ja tökkivät käsiin ikävästi
      - talla on mitä on, halvalla ei hyvää saa

      Vireen pitävyyttä tietysti saa hieman parannettua kun fiksaa itse kiristimet ja soittotuntumaan saa parannusta kun säätää kitaran kohdilleen jne.

      Jos haluaa tyytyä 99 pakettiin niin siitä vaan, itse jätän nuo väliin (testata on pakko, jos vaikka sellainen ihme kävisi että olisikin hyvä paketti, tosin en usko tässä asiassa ihmeisiin vaan tietoon ja kokemukseen).

      Jos nyt haluaa vähän kunnollisemman setin niin laittaa vaikka hintatasoksi 200-300 ja saa jo aivan toisenlaisen soittimen, joskaan tuollakaan hinnalla ei hirveitä vielä saa.

      Yksilöitä on nuo kitarat mutta halpapaketeistä en ole hyviä yksilöitä vielä löytäny.

      Tosin teen ammatikseni musiikkia joten lähtökohdat vaatimustason suhteen on ihan eri kuin jollain muulla joka näitä asioita tarkastelee harrastusmielessä.

      • Toinen Kitarmuusikko

        Kävin myös tuota pakettia testaamassa ja samat sanat.

        Mitäköhän ainetta se body oli kun oli niin kevyt ;-D

        Ihan hirvee laitos tuo oli, tuolla saa kyllä soittoinnon äkkiä tapettua.


      • j´a

        Ostakaa nyt hyvät ihmiset kunnon kitaroita esim gibson, yamaha fender niillä ne ammattilaisetki alotti.


      • en tiä

        ton williamssin hinta on oikeasti 250 euroa. että sun 100 euron kitarat on aika huonoja... mulla on tämmöne. ja on toiminu moitteettomasti...


      • Skebaukko34231111211
        en tiä kirjoitti:

        ton williamssin hinta on oikeasti 250 euroa. että sun 100 euron kitarat on aika huonoja... mulla on tämmöne. ja on toiminu moitteettomasti...

        Anttilahan voi ilmoitella tuon ovh olevan normaalisti 249, tuolleen tuo on ollut jo pidempään eli ainako kitara on alennusmyynnissä vai kenties ihan kuluttajan kusetusta koko homma kun on ikuinen ale tuossa.

        Jokainen uskoo mihin uskoo ja minä en usko tuohon 249 arvoon kyseisessä kepukassa kera oheistuotteiden eli paska mikä paska.

        Jos sä olet tyytyväinen tuohon niin siitä vaan ja jos toiminut moitteettomasti niin ole onnellinen.

        Oletko ikinä soittanut esim. sähkiksellä joka maksaa vaikka 500 tai edes Yamahan Pasificalla, joka maksaa pelkkä kitara siinä 190-350 väliltä riippuen vähän mallista, ehkäpä sitten huomaat mitä laatu ym. eroja on noiden Williamsien ym. kitaroiden kesken.

        Se että kitara toimii moitteettomasti on ilmeisemmin sulla se, kun siitä lähtee vaan ääntä.

        Ja mitä tulee sitten tuohon kyseisen kitaran hinnoitteluun niin se kitaran hinta oikeasti on siellä satkun paikkeilla ja tästä merkkinä tuo ns. "ikuinen ale"

        Mutta jokainen taplaa tyylillään ja jos tykkää soittaa paska vehkeillä niin siitä vaan, mä soitan paljon paremmilla vehkeillä mutta kokeilen aina noita halpisvehkeitäkin jotta niistä voi kommentoida täälläkin eikä homma perustu mihinkään mutu tuntumaan vaan ihan tietoon.


      • henalriwognklmbioaon
        j´a kirjoitti:

        Ostakaa nyt hyvät ihmiset kunnon kitaroita esim gibson, yamaha fender niillä ne ammattilaisetki alotti.

        Gibsonia en kyllä suosittele. Tehdassäädöt päin helvettiä niissä joka kerta ja maksavat aivan liikaa hintaansa nähden.

        Suosittelen Ibanezia, Fenderiä ja Epiphonea (=Gibsyjä yli puolet halvemmalla ja paremmin valmistettuna).
        Noihin halppis-markettipaketteihin ei kannata sortua. Jos starter pack on hankittava, niin ostaa mieluummin vaikka Ibanezin GIO jump start packin. Itselläni ensimmäinen kitara oli sellainen ja mukana tulleessa vahvistimessakin hyvä ääni - mitä nyt että saisi olla pari kertaa isompi. Heh heh.


      • ei kannata
        en tiä kirjoitti:

        ton williamssin hinta on oikeasti 250 euroa. että sun 100 euron kitarat on aika huonoja... mulla on tämmöne. ja on toiminu moitteettomasti...

        ite asiassa williams myy aina kyseisen vuoden malleja 250. vuosi vaihtuu... hinta 100€ ite ihan vaan niinku alotteljan projecti kitaraks. siis jos haluu kitaraa ite laittaa ku ei uskalla kallistakaa ruveta säätämään. niin ja toki jotkut toimii hyvin... sitte taas on niitä bvastakohtia kuten mun kaverilla... ja on hirrrwee saundi!


      • Ibanez? No thanks
        henalriwognklmbioaon kirjoitti:

        Gibsonia en kyllä suosittele. Tehdassäädöt päin helvettiä niissä joka kerta ja maksavat aivan liikaa hintaansa nähden.

        Suosittelen Ibanezia, Fenderiä ja Epiphonea (=Gibsyjä yli puolet halvemmalla ja paremmin valmistettuna).
        Noihin halppis-markettipaketteihin ei kannata sortua. Jos starter pack on hankittava, niin ostaa mieluummin vaikka Ibanezin GIO jump start packin. Itselläni ensimmäinen kitara oli sellainen ja mukana tulleessa vahvistimessakin hyvä ääni - mitä nyt että saisi olla pari kertaa isompi. Heh heh.

        Ibanezille hymyiltiin ja joskus jopa naurettiin jo 70-luvulla. Surkeita Fender- ja Gibson -kopioita.

        Ibanezin halpismerkki Cimar oli sen ajan "roskapuuviritys", eli surkea vaneribody, joka ei tainnut olla edes kunnolla kuivunut kun jo pantiin myyntiin. Bodya kun kopautti, kuului vain matala tumps-ääni. Ehkä huonoin stratokopio ikinä :D

        Cimareissa oli kyllä kohtuuhyvät mikit ja potikat, ja laittamalla ne täyspuiseen bodyyn niistä sai ok-äänet ulos.

        Nykyään hyvän Ibanezin saa 500 eurolla ja siitä ylöspäin. Halvempiin ei kannata rahojaan ja hermojaan pistää.


      • patapich123
        j´a kirjoitti:

        Ostakaa nyt hyvät ihmiset kunnon kitaroita esim gibson, yamaha fender niillä ne ammattilaisetki alotti.

        ei heti tarvii ostaa jota 500 sadan euron kitaroita vois kyl alottaa vähä huonommasta kitarasta


    • aloittelijax)

      ööh niin miksi ihmeessä tuo samainen kitara on anttilassa 149e ja kodin ykkösessä taas 99e..? Eikös ne ole vähän kuin sama liike..? ja onko kyseisessä kitarassa särökytkin varmasti vai? mutta tuo ihmetyttää että toisella molemmissa alennushinnoin ja anttilassa 50e kalliimpi

    • Nimetön

      minulla on kokemusta kyseisestä kitara paketista ostin sen hintaan 260€ mutta se olikin anttilasta

    • mä vaan

      ei ainakaan parempi kun harley benton yhtä paskoja molemmat. Osta thomalta vaikka vähän parempi paketti. Jos en muista väärin niin siellä oli joku yamahan pacifica kitara paketti eikä ollu kovin kallis ja on hyvä.

    • sab

      ostin kitaran testatakseni minkälaisen kitaran saa halvalla. jos jollakulla on huono soundi kokeile näitä säätöjä:

      gain: 8
      treble: 7,5
      bass: 10
      volume: täysille

      • k´a

        Tai suoraan sanoen paska laitos.


    • _--_--_--_

      kelpo peli on kun tallaa vähän kiristää ja muutenkin kiristele/löysää pienellä tuuningilla siitä saa todella kelpo pelin eikun ostamaan vaan ja ruuvari käteen ja kolvi myös ja kitaraa parantelemaan

      • Tukee

        Ite oon alottanu tolla jaa en suosittele. Kitarat ostetaan musaliikkeistä, eikä kauppareissulla


      • j´a
        Tukee kirjoitti:

        Ite oon alottanu tolla jaa en suosittele. Kitarat ostetaan musaliikkeistä, eikä kauppareissulla

        näin on ei nuita halppiksia kannata hankkia


      • gutar ´ hero
        Tukee kirjoitti:

        Ite oon alottanu tolla jaa en suosittele. Kitarat ostetaan musaliikkeistä, eikä kauppareissulla

        Eihän se kodinykkönen mikään ruokakauppa ole että revi siitä.


      • korea rulez
        Tukee kirjoitti:

        Ite oon alottanu tolla jaa en suosittele. Kitarat ostetaan musaliikkeistä, eikä kauppareissulla

        Jep, kyläkaupan kusettajalta toikin säästö-kipsonin hanurin lapa, heh, he hee. Kunnon skeban saa Anttilasta murto-osalla aidon jenkki-paskan hinnasta.


      • neegeri dj
        j´a kirjoitti:

        näin on ei nuita halppiksia kannata hankkia

        haista paska


      • patapich123
        Tukee kirjoitti:

        Ite oon alottanu tolla jaa en suosittele. Kitarat ostetaan musaliikkeistä, eikä kauppareissulla

        kyl se on alottaille hyvä


      • Anonyymi
        korea rulez kirjoitti:

        Jep, kyläkaupan kusettajalta toikin säästö-kipsonin hanurin lapa, heh, he hee. Kunnon skeban saa Anttilasta murto-osalla aidon jenkki-paskan hinnasta.

        Totta. Minua on aina naurettanut esim. kapitalistien.net, jossa on ''muusikoita'' joilla on 10 aitoa Gibsonia yms jenkkipaskaa, mutta he eivät osaa itse edes soittaa muuta kuin kolmen soinnun blues-homoilua saati että osaisivat tehdä omaa musiikkia. Kyllä se niin on, että kovat jätkät soittavat halpissoittimilla. Mulla oli taannoin yksikielinen basso. Se oli kyllä vähän liian huono. Mutta silti silläkin pystyi tekemään musiikkia. Vaikak olisin Peisos Kronnonen, ostaisin silti mieluiten kaikkien halvimman mahdollisen Williamsin. Ja muuten; miksi täällä vertaillaan Williamsia ja Harley Bentonia? Benton on liian hyvä. Se ei ole ollenkaan Tr00 KVLT. Aion ostaa seuraavaksi 5 egua maksavan Williamsin. Toivottavasti se on paskempi. Laatusoittimilla ei voi tehdä uskottavaa UNDERGROUND-musiikkia. Oikeat taiteilijat ovat köyhiä. Mä saan vaan 470 egua kuussa vuokran maksun jälkoen. Sillä ei mittään jenkkipaska-Gibsneja ostella. Enkä ostaisi vaikka saisin ilmaiseksi. Kaikki mikä tulee jenkeistä on paskaa.

        t. Oolofi (Mahe)


    • quitargirl

      No jaa, mie en kauheesti ole noilla ihan halppiksilla rämpytelly, en kyllä kauheasti kalliimman puoleistakaan kitaraa omista, mutta kyllä sen tuntee kun on hyvä kitara käsissä. Oma tietämys- ja vaatimustasoni ei ole ehkäpä niin korkealla kuin ammattimuusikoilla, mutta kyllä minä ainakin pitkällä tähtäimellä satsaisin soittimeen enemmänkin rahaa jos siihen vain sattuu olemaan mahdollisuus. Tosin riippuhan se aina yksilöstä sekä ihmisestä, että soittimesta, millainen sopii kenellekin. Tehkää siis valinta niin kuin se parhaalta tuntuu, kyllä noilla ns. halppiskamoillakin on ihan suhteellisen hyvin pärjätty.

      • quitargirl

        ... Ai nii, unohtu: älkää sortuko Fendereihin. Ne on ihan paskoja!


      • kitarapoikakakkonen
        quitargirl kirjoitti:

        ... Ai nii, unohtu: älkää sortuko Fendereihin. Ne on ihan paskoja!

        llaitin vahingos sormen alas fendeit on paskoi


      • Anonyymi
        quitargirl kirjoitti:

        ... Ai nii, unohtu: älkää sortuko Fendereihin. Ne on ihan paskoja!

        Totta. Williams pesee Fenderin 666-0.

        T. Oolofi


    • Älkää aina valittako

      Anttila myy taas tuota settiä. Kitara, vahvistin, hihna, viritin ja muuta sälää, hinta alle 100 euroa. Kannattaako laadusta hirveästi valittaa, kun siihen hintaan saa noinkin paljon kamaa?

      Hintaeriteltynä, hinnat suunnilleen: hihna n. 10 euroa, viritin 10 - 20 euroa, vahvari 40 - 60 euroa. Paljonko silloin jää kitaran ja muun sälän hinnaksi? Aivan, kannattaako laadusta ja hinnasta valittaa?? Vaikka olisit minkälainen pilkunnussija, niin ei kannata.

    • huoh...

      no kuulkaas musiikin mestarit on alennusmyynnit niin niitä myydää halvalla ennen se on ollut se 249 ja varmaan piisaa mutta tollaset ''sävelkorvat'' on eri mieltä joillekin kelpaa joillekkin ei JA TÄNNE KELPASI!!!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Kuunnelkaapa vaikka Pläk Sapattia; ei niilläkään ollut kitarat vireessä, vaikka soittivat aidoilla Rikkenbakkereilla ja Gipsoneilla.

        t. Oolofi


    • Älkää ostako

      ROLAND CUBE-15 XL Hinta: 99.00€
      TOKAI AST-33 Hinta: 329,00 €

      Hanki tälläinen setti mielummin niin ei soitto into heti lopahda.
      Säästä vähän rahaa ja sit osta kitara vehkeet.

      Toi on hyvä setti ekaksi sähkis setiksi.

      Noi Williams kitarat näyttävät kitaroilta, mutta eivät ole kitaroita vaan koriste esineitä. Body puu ei laadukas epäilen että on on jotain huonekalu puun tasoa.
      Kaula. On erittäin raskas soittaa ja muuttaa soittotyyliä pahasti.

    • Itselläni on juri tuollainen halpa Williams aloituspaketti ollut käytössä, eikä 4 vuoden aikana ole muuta valittamista ollut kuin virityskoneiston tarkkuus ja laatu. Yhden tapin ratas sanoi kaputt, mutta siihenkin löytyi korvaava osa. Kyseessä oli Williams 2005 (tms. 200x) -niminen paketti, Vahvarista ei niin paljoa säröä saa että olisi metallipään tarpeisiin, mutta kaikkeen muuhun tuo onkin soveltunut oikein hyvin.

    • htttttttttttttttttt

      Kyllähän tuo ensimäiseksi kitaraksi on vallan mainio. Itse soitin harrastuksen aloittaessani kolme vuotto ko. kitaralla ja siirryin siitä suoraan Gibsonin SG:en.
      Aloittelijalle OK. Kokeneemmalle ei.

    • Williams2

      Minulla on tämä kitara ja toimii hyvin.

    • kitaramaailma.com

      Yamaha Pacifica ja Squier Classic Vibe on laadultaan huomattavasti korkeammalla tasolla ja kuitenkin suunnilleen samassa hintaluokassa.

    • caster342p32

      sis. toi williams we-2009e on oikeesti 260e ja anttilasta 160 eli puolet halvempi kitara oikeesti

      löydettyjä vikoja
      - talla löysällä
      -vahvistimesta kiertää helposti ääni
      - kitaran ja vahvistimen välinen johto liian ohut ja heikko meni jo poikki ja ostin uuden
      - vahvistimen särin jos on off on huonosti painettu päälle

      plussat
      - ääni ja soitettavuus
      -materiaali
      -vahvistimen ääni mahdollisuus
      -kielien kestävyys
      -pysyy vireessä ainaskin mulla
      -talla
      -ominaisuudet
      -overdrive(r´)

      miinusta -

      -talla (löystyminen)
      -johdot


      vallan mainio kitara aloittelioille ei maksa paljoa ja on kevyt
      jokaisen unelma sähkis jos arvostaa halvan kitaran laatua

      itseasiassa minun yksilöni ei olee huono koska joittenkin mielestä tämä kyseinen sähkökitara on huono

      JOS EI OSAA ARVOSTAA MITÄÄN EDES HALPAA NIIN AINA VAATI KALLIIMPAA JA KALLIIMPAA JOS EI OSAA ARVOSTAA MIKÄÄN EI OLE OIKESTAAN HYVÄ KITARA ANTAKAA ARVOSTELUT OLLA KITARA KUN KITARA KESTÄÄ JOS KESTÄÄ SÄRKYY JOS SÄRKYY SAA AINASKIN UUDEN HALVALLA OPPIKAA IHMISET ARVOSTAMAAN LAATUA TAI EDES JOTAIN TOI ON LAPSELLISTA KUN EI ARVOSTETA MITÄÄN

      kannattaa arvostaa halpaakin!!!!!

      • Kalakkuna

        Unelma sähkis?

        Tuohon rahaan saa kyllä jo oikeankin sähkiksen lelun sijaan, vaikka esp ltd malli, muutama kymppi sinne tänne ja on ihan eri maailmasta jo.


      • pyh1

        hmm.. Nuo Williamssithan on kyhätty kasaan vanerista. Eli siinä ei ole oikeaa puuta. Tuon materiaalin voi siis heti poistaa plussista. Onhan tuo hyvä lelu lapselle.


      • Anonyymi

        AMEN! Olen täysin samaa mielipuolta. Ne 10000000 euron kitarat ei ole sen kummempia kuin 50 euron kitarat. Ne on vaan kapitalisti-insinörtti-mammanpoikien pippelinkasvatuslaitteita. Oikeat rokkarit soittaa asenteella. Never mind the Bulls!!!

        t. Oolofi


      • Anonyymi
        pyh1 kirjoitti:

        hmm.. Nuo Williamssithan on kyhätty kasaan vanerista. Eli siinä ei ole oikeaa puuta. Tuon materiaalin voi siis heti poistaa plussista. Onhan tuo hyvä lelu lapselle.

        Eihän sähkökitaran tarvitsekaan olla puuta, koska ääni tulee vahvistimesta! Tziisus mitä durakkeja... Sitäpaitsi, vaneri on paljon kestävämpää kuin puu. Ja yksi kapitalisien.netin h*m* sanoi, ettei Williams ole tehty vanerista, vaan se on tehty KOVAPUUSTA. Ettäs tiedätte. Kyllä insinörttien.nettiläiset tietää.

        t. Oolofi


    • leo123456

      Fender on paras

    • caster342p32
    • NoJust...

      Jahas...minä olen sitä mieltä, että kenekään soittoharrastus ei kariudu huonoihin vehkeisiin! Se kariutuu siihen, ettei ole riittävästi kiinnostusta/halua oppia.

      Alussa kaikki kitarat tuntuu ihan samanlaisilta. Kun on tullut kokemusta lisää ja päässyt kokeilemaan niitä laadukkaampia soittimia, niin viimeistään silloin alkaa ymmärtää mitä se laatu soittimissa tarkoittaa.

      Jos menee hirveän helposti epävireeseen, niin toki se on hankalampi homma soittamisen suhteen. Muuten sanoisin, että ei nyt ihan kamalasti kannata kitaran soundia ym. pähkäilemään, jos kyseessä on ihan aloittelija. Eli jos ei kuiteskaan itse huomaa mitään eroa halvan ja kalliin kitaran välillä, niin ei kai sitä silloin kannata sitä kallista ostaa. Ei se kuiteskaan jää viimeiseksi kitaraksi, jos harrastus jatkuu...

      • Ei pidä paikkaansa

        Ei taatusti tunnu ensimmäistä kertaa soittavallekaan kaikki kitarat samanlaiselta ja todellakin vaikuttaa soittoinnostukseen se että pysyykö kitara yleensä vireessä tai repiikö se kädet rikki tai saako kieliä painaa täysiä että saa ääntä ulos.
        roskakitaralla ei tule kuin pahamieli.

        Jos raskii vaikka 200-300€ laittaa ensimmäiseen kitaraan niin voi pärjätä loppusoittoajan silläkin, esim. ltd mallist esp:llä on halpoja ja yllättävän hyviä.


      • kitarapedaali md2
        Ei pidä paikkaansa kirjoitti:

        Ei taatusti tunnu ensimmäistä kertaa soittavallekaan kaikki kitarat samanlaiselta ja todellakin vaikuttaa soittoinnostukseen se että pysyykö kitara yleensä vireessä tai repiikö se kädet rikki tai saako kieliä painaa täysiä että saa ääntä ulos.
        roskakitaralla ei tule kuin pahamieli.

        Jos raskii vaikka 200-300€ laittaa ensimmäiseen kitaraan niin voi pärjätä loppusoittoajan silläkin, esim. ltd mallist esp:llä on halpoja ja yllättävän hyviä.

        Kitara on laadultaan 3/5 mutta vahvistin saa 1pistettä koska ei mitkään hyvät äänet oo jos ei osta Boss MD2 säröpedaalia silloin äntä lähtee paljon ja lujaa


      • Anonyymi

        Minä en huomaa vieläkään mitään eroa halvan ja ''arvokkaan'' kitaran välillä, vaikka olen soittanut aktiivisesti jo yli 20 vuotta. Koska sitä eroa ei ole. Ns. arvosoittimet ovat vain nynnyjen rikkaitten kultalusikka hanurissa syntyneiden pintaliitäjien statussymboleita. Oikeat kommunistiset heavy metal-jätkät eivät kelpuuta arvosoittimia kuin korkeintaan polttopuiksi.

        t. Oolofi


    • Kokeilemani Williamsin suurin ongelma oli se että sen kaularautaa ei pysty säätämään. Säätöreiässä näyttäisi kyllä joku rauta (feikki?) törröttävän, mutta siinä ei ollut kuusiokoloavaimelle sopivaa reikää; pelkkä pyöreä kolo jossa avain pyöri tyhjää. Tämä tarkoittaa sitä että jos kaula on vääntynyt niin sitä ei pysty suoristamaan.
      Tuurin kanssa saattaa löytää soittokelpoisen halpiskitarayksilön. Se soittokelpoisuus edellyttää ainakin sitä että kitaran saa vireeseen: virittämisen jälkeen sointujen pitäisi soida edes siedettävän puhtaasti. Toinen tärkeä asia soitettavuuden kannalta on että kitaraa pitäisi olla kevyt soittaa: liian paksut ja korkeat kielet aiheuttavat käpälöihin rasitusvammoja. Williamsin tallassa oli sentään Straton kaltainen kielten pituuksien ja korkeuksien säätömahdollisuus, mutta sekään ei auta jos kaula on liian käyrä. Siis kitaran; ei soittajan!

      • 15+18

        Käytettynä halvalla ostamani käyttämättömän Squire Affinityn kaula oli myös mutkalla mutta kaularaudasta kiristin kaulan lähes suoraksi ja nyt on kevyt soittaa ja tuntuu hyvältä. Mikit eivät varmaan huipputasoa mutta se ei ole aloittelijalle vielä tärkeätä. Pääasia että sormituntuma on hyvä ja pysyy vireessä.


      • Anonyymi

        Tosimeihet soittaa kovalla tatsilla. Kannattaa alkaa nostamaan R.A.U.T.A.A. jos tuntuu että on kielet liian korkealla. Heavy Medal ei ole kynäniskoille.

        t. Oolofi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1878
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1782
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1271
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1152
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1085
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe