Miehelle ystävät tärkeämpiä

vaikeaa

Olemme seurustelleet nyt kolmisen vuotta mieheni kanssa, ja tässä on varsin hyvin käynyt selväksi, että ystävät ovat miehelleni paljon tärkeämpiä kuin minä. Tunnen itseni usein yksinäiseksi ja onnettomaksi, kun yhtäkkiä mieheni lähtee ystäviensä mukaan ja minä jään kotiin nyhjöttämään. Suhteemme alussa vietimme kyllä aikaa kahdestaankin, mutta nykyään mieheni kaverit ovat aina melkein mukana joka jutussa 8)

21

5833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uus mies.

      Tilanne ei tuosta parane. Hän on aloittanut etääntymisen, ja sitä tulee jatkumaan kunnes löytyy uusi nainen, ellet sinä ehdi ensin...

      • ihmeen

        ohje se tuollainen on?

        "Aloittanut etääntymisen"?

        Kuuluu aika luonnollisena osana joka suhdetta että ihmiset hieman etääntyvät alkuajoista ja että ihmisillä on muitakin ihmisiä ympärillä kuin kumppani.

        Miksi helvetissä se tarkoittaisi sitä että hän etsii uutta naista?


      • parempi...
        ihmeen kirjoitti:

        ohje se tuollainen on?

        "Aloittanut etääntymisen"?

        Kuuluu aika luonnollisena osana joka suhdetta että ihmiset hieman etääntyvät alkuajoista ja että ihmisillä on muitakin ihmisiä ympärillä kuin kumppani.

        Miksi helvetissä se tarkoittaisi sitä että hän etsii uutta naista?

        neuvo.


      • aion tehdäkin
        parempi... kirjoitti:

        neuvo.

        koska aivan älytöntä alkaa vaihtamaan miestä heti jos on tunne että hän viettää hieman liikaa kavereidensa kanssa. Tai että tuosta seuraa automaattisesti ero kuitenkin joten parempi erota ennen kuin mies ehtii ensin.


    • sininen_sitruuna

      asiasta hänen kanssaan. Sano, että olisi joskus kiva viettää aikaa kahdestaankin tai ehdota hänelle, että menisitte kahdestaan vaikka elokuviin tms. :)

      • too-old

        Onpas vanhanaikaista.


      • Anonyymi
        too-old kirjoitti:

        Onpas vanhanaikaista.

        No mitäs pitäs sit tehä? :D
        Istuu puistossa käsikädessä ja tuijotella perhosia


    • sinulla ole

      omia ystäviä ja miksi jäät kotiin "nyhjöttämään".

      On hyvin normaalia että ihmisellä on ystäviä ja hän viettää heidän kanssan aikaa. Toisaalta et kerro miten usein ja paljon tätä tapahtuu tai miten paljon teillä on yhteistä aikaa keskenään.

      Ei voi odottaa että kumppani viettää kaiken aikaa toisen luona vain tämän seurana. Molemmilla on oltava omaakin elämää.

      "tässä on varsin hyvin käynyt selväksi, että ystävät ovat miehelleni paljon tärkeämpiä kuin minä."

      Epäilen syvästi lausumaasi. Ettet vain tulkitsisi asiaa noin koska odotat että hän viettää enemmän aikaa sinun kanssasi ja kun hän ei niin tee niin sinun mielestä hän asettaa kaverit itsesi edelle vaikka hän haluaisi pystyä olemaan molempien kanssa.

      • Oletan aloittajan tarkoittavan, ovat istumassa kotona iltaa, miehen kaveri soittaa ja kysyy lähteekö mukaan. Ja mies suotuu, joten kotona suunniteltu ohjelma jää toiseksi.

        Meillä aikanaan sama ilmiö. Ensin naisystävä halusi puhelimen periaatteella "Jos sukulaisille jotain tapahtuu" ja sitten kun sukulaisille jotain tapahtui, esim. sukulaisensa auto ei startannut ja töihin piti päästä, ei olisi saanut lähteä kuskiksi


    • jostain täältä

      Eli myöskin tämmösen miehen kanssa mutta siihen liittyi vielä sitten vaan sitä että mitä kaverit teki niiin hän perässä..ja kaverit oli sinkkuja..
      Liki 4,5 vuotta sitä katselin mutta nyt hän on ex!
      Itse olen sitä mieltä että jos seurustellaan niin kyllä pitää olla se toinen ihminen elämässä se tärkein..ja kaverit vasta sijalla 2.
      Mutta joka viikonloppu ei voi vaatia että toinen haluaa sun kanssa kotona istua sen tiedän.

      Kehottaisin juttelemaan asiasta poikaystäväsi kanssa ja sitten katsoa miten homma etenee mutta älä tyydy olemaan ovimattona ja että hän sais kohdella sua miten sattuu.
      Sopikaa vaikka ajoissa joku tietty päivä taikka viikonloopu kun olette vaan kahdestaan jos homma ei luonaa niin ota jalat allesi..mutta älä missään vaiheessa tyydy siihen että hän saa mennä ja tulla miten haluaa ja elää fiilis pohjalla sillä sillon siittä ei tule kun pahamieli itsellesi..

      Voimia ja tsemppiä!

    • höpö höpö

      Itsehän te naiset pidätte miestä pelkkänä huomio- ja seksiautomaattina, jonka kanssa ei haluta luoda syvällistä suhdetta. Sen syvällisen suhteen te luotte mieluummin naisystävienne kanssa. He tuntevatkin teidät yleensä paljon paremmin kuin oma miehenne.

    • Eilippistä

      Ei ole mies vaan pikkupoika. Aikuinen mies tietää, että parisuhde on tärkeämpi. Ei kai vaan pelaa vielä tietokoneella.

      • tombraiderrules

        Tiesitkö että pelaaminen on kehittävämpää kuin esim somessa roikkuminen tai tv:n katselu. Itse olen naimissa ja kun koko perhe roikkuu somessa, voin aivan hyvin pelata. Pelannut olen tietokoneella vuodesta 1979, naputin commodore pet:iin hirsipuupelin lehdestä.

        https://www.youtube.com/watch?v=LxV6lxMysyY


    • äijä-vaihtoooon

      Kauhee ääliö! Kai oot jo eronnu siitä!??

    • gjhfashdfgahsdg

      Iske joku niistä sen kavereista.
      Se taktiikka toimii aina ja ukolle tulee hirvee kiire omia sut takas. ;D

      • 720

        Olipas tyhmä neuvo.


    • 0417

      Olet todennäköisesti onnistunut saamaan itsellesi prsoonallisesti vahvan miehen. Joka menee kuten haluaa sen jälkeen kun yhteiselon alkuhuuma on ohi.

      Sinulla on pari vaihtoehtoa. Joko loihdit sänkykammariin sitä alkuhuumaa uudelleen tai sitten rhdyt katselmaan toisia miehiä. Jos mies jo tuossa vaiheessa viettää kavereidensa kanssa mainitsemasi verran aikaa niin tilanne ei korjaannu. Seitsemäntenä vuotena on se ero edessä. Joten miksi siis odottaa.

      Eli, kysy häneltä eikö seksi enää kelpaa vai miksi kaverit ovat tärkeämpiä? Ja tee päätökset sitten sen mukaan.

    • Joillekin tuntuu olevan ylivoimaista ymmärtää, ettei kumppani ja kaverit kilpaile keskenään eikä niitä voi asettaa tärkeysjärjestykseen. Ne täydentävät toisiaan, aivan kuin sukulaisetkin.

      • kldjflg

        Käytännössä tärkeysjärjestys tulee kuitenkin hyvin esille esim. siinä tapauksessa, kun on kumppanin kanssa suunniteltu vaikkapa yhteinen ilta. Sitten soittaa joku kaveri ja ehdottaa illanviettoa. Mitä tekee kumppani? Pitää kiinni alkuperäisestä suunnitelmasta? Häviää ovesta pihalle? Yrittää kehittää kompromissia?


      • kldjflg kirjoitti:

        Käytännössä tärkeysjärjestys tulee kuitenkin hyvin esille esim. siinä tapauksessa, kun on kumppanin kanssa suunniteltu vaikkapa yhteinen ilta. Sitten soittaa joku kaveri ja ehdottaa illanviettoa. Mitä tekee kumppani? Pitää kiinni alkuperäisestä suunnitelmasta? Häviää ovesta pihalle? Yrittää kehittää kompromissia?

        Minä yrittäisin kehittää kompromissin. Tosin on asioita, joista ei voi tehdä kompromissiä. Niinpä yrittäisin vuorotella, eli välillä vaimon kanssa kotiin, välillä kavereiden kanssa radalle.


      • askalf
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Minä yrittäisin kehittää kompromissin. Tosin on asioita, joista ei voi tehdä kompromissiä. Niinpä yrittäisin vuorotella, eli välillä vaimon kanssa kotiin, välillä kavereiden kanssa radalle.

        Mä olen omassa liitossani alkuun joutunut muutamaan otteeseen huomauttamaan, että mun kanssani tehtyjä suunnitelmia ei voi joka kerta heittää romukoppaan, jos joku kaveri sattuu ehdottamaan jotain. Hyvä, että tuli sanottua, koska viesti meni perille. Ihan yhtä lailla sanon itsekin kavereilleni ei, jos olen jo puolisolle jotain luvannut.

        Useimmiten käymme viihteellä yhdessä, plus yleensä mukana on jommankumman, molempien tai yhteisiä kavereita. Enenevästi viimeksi mainittuja, kun suhteen vanhetessa yhä useammat kaverit ovat yhteisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe