Olen samaa mieltä

Siis siitä että vain stadilaisilla on jotain tietoa ja ajatuksia aiheesta kuin aiheesta. Tosin onhan näissä junteissakin ihan mukavia tapauksia, mutta siinä vaiheesssa kun pitäisi tietää jostain jotain, niin heikäläiset ovat yleensä hätää kärsimässä.

Ja jottei tämä nyt menisi ihan kehuskeluksi niin sanon etten voi sietää useampia näistä jotka asuvat samassa kaupungissa kuin allekirjoittanut.

Ovat niin vitun itsekkäitä ja aito stadilainen ei sellainen ole.


http://www.youtube.com/watch?v=Ioiv2IGRcVY



"Tulin tänne teidän takia"



MarttyyriMallari-TTt

33

835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehta juntti

      päivän parraat naurut sain tästä.

      Kiitos, mussu.

      • vaan ja ota ilo irti elämästäsi.


        "Tilannekomiikkaa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ehta juntti
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        vaan ja ota ilo irti elämästäsi.


        "Tilannekomiikkaa"


        MarttyyriMallari-TTt

        sä tarjoot sitä sitä "tilannekomiikkaa" kyllä ihan kiitettävästi. Valittaen on kuitenkin todettava, että asiallisten, perusteltujen, saatikka älykkäiden kommenttien tuottaminen on ollut olematonta. Ja mä yhä vieläkin uskon, että rahkeita siihenkin olis, vaikka lienetkin stadilainen.


    • sininen_sitruuna

      kiva..

      Ketä sinä sitten siedät?

      • esimerkiksi sinua olen oppinut sietämään, vaikka kuulemma oletkin itsekeskeinen vamppi jolla ei ole mitään sanottavaa.


        "Ole vain oma itsesi ja hyvin menee"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        esimerkiksi sinua olen oppinut sietämään, vaikka kuulemma oletkin itsekeskeinen vamppi jolla ei ole mitään sanottavaa.


        "Ole vain oma itsesi ja hyvin menee"


        MarttyyriMallari-TTt

        säälittävän siitä unohdit? :)


      • sininen_sitruuna kirjoitti:

        säälittävän siitä unohdit? :)

        sanoiko hän niinkin...


        "Säälittävä et ole"


        MarttyyriMallari-TTt


    • En.kerro

      siellä kannattaa pysyäkin... No ei sentään ;)

      Ai keiden takia sie tänne tulit?

      Ärsyttääkö nämä siet ja miet stadilaisia? Miulla tää murre tarttui 9-vuotiaana täältä Savosta ja jäi päälle. Eikö olekin ihanaa :)

      • sininen_sitruuna

        .. että aikoinani väitin, että miulle ei koskaan tää sie ja mie -murre tartu, se kuulostikin niin hauskalta ja ehkä hieman jopa ärsyttikin.

        Ja kuinkas ollakaan.. ei kauaa mennyt kun se tarttui :)


      • en saanut selvää viestisi loppuosasta, mutta käsittääkseni kysyit että ärsyttääkö minua sekä stadilaiset että juntit.



        "Se riippuu ihan siitä millaisia he ovat yksilöinä"



        MarttyyriMallari-TTt


      • En.kerro
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en saanut selvää viestisi loppuosasta, mutta käsittääkseni kysyit että ärsyttääkö minua sekä stadilaiset että juntit.



        "Se riippuu ihan siitä millaisia he ovat yksilöinä"



        MarttyyriMallari-TTt

        en miekään aina ymmärrä itteeni :D

        Hyvä vastaus...yksilöistähän se on kiinni.


      • En.kerro
        sininen_sitruuna kirjoitti:

        .. että aikoinani väitin, että miulle ei koskaan tää sie ja mie -murre tartu, se kuulostikin niin hauskalta ja ehkä hieman jopa ärsyttikin.

        Ja kuinkas ollakaan.. ei kauaa mennyt kun se tarttui :)

        kävi miulle. Tosi nopeesti tarttui :) Mutta en sentään käännä ja väännä muita sanoja...


      • sininen_sitruuna
        En.kerro kirjoitti:

        kävi miulle. Tosi nopeesti tarttui :) Mutta en sentään käännä ja väännä muita sanoja...

        harvemmin muita sanoja :) Mutta en olekaan niin Pohjoisessa.. Täällä harvemmin kuulee muita kun mie, sie, myö, työ.. :)

        Mutta kyllä miulta vielä välillä se mä ja sä myöskin tulee :)


      • En.kerro
        sininen_sitruuna kirjoitti:

        harvemmin muita sanoja :) Mutta en olekaan niin Pohjoisessa.. Täällä harvemmin kuulee muita kun mie, sie, myö, työ.. :)

        Mutta kyllä miulta vielä välillä se mä ja sä myöskin tulee :)

        Etelä-Savoa etelämpänä vai? No, mie oon asunu siitä 9v. asti Savossa, tosin kävin vähän aikaa välillä (n.3v) asumassa muuallakin.

        Oon asunu pienenä aika monessa paikkaa. Etelä-Suomessakin meren äärellä.

        Mutta on kiva kun palstalla on joku muukin jolla murresanoja :)


      • sininen_sitruuna
        En.kerro kirjoitti:

        Etelä-Savoa etelämpänä vai? No, mie oon asunu siitä 9v. asti Savossa, tosin kävin vähän aikaa välillä (n.3v) asumassa muuallakin.

        Oon asunu pienenä aika monessa paikkaa. Etelä-Suomessakin meren äärellä.

        Mutta on kiva kun palstalla on joku muukin jolla murresanoja :)

        vielä alempana :) Itseasiassa (jos oikein muistan) aavistuksen de_montea etelemmässä :)

        Visitoin silloin tällöin Pohjois-Savossa ja siellä kyllä tuntuu se murre olevaan vielä voimakkaampi mitä täällä :) Ja joskus tarttunutkin, jos on kauemman aikaa siellä ollut.

        Juups, mie olen kotoisin etelästä :) 60km:n päästä Helsingistä.

        Muistan kun talvella sieltä lähti tänne ja siellä oli sohjoa ja vettä, täällä oli täysi talvi :) Vastaavasti talvella kun täältä lähtee sinne pohjoisemmaksi, niin tuntuu että eihän täällä talvea ollutkaan :)


      • En.kerro
        sininen_sitruuna kirjoitti:

        vielä alempana :) Itseasiassa (jos oikein muistan) aavistuksen de_montea etelemmässä :)

        Visitoin silloin tällöin Pohjois-Savossa ja siellä kyllä tuntuu se murre olevaan vielä voimakkaampi mitä täällä :) Ja joskus tarttunutkin, jos on kauemman aikaa siellä ollut.

        Juups, mie olen kotoisin etelästä :) 60km:n päästä Helsingistä.

        Muistan kun talvella sieltä lähti tänne ja siellä oli sohjoa ja vettä, täällä oli täysi talvi :) Vastaavasti talvella kun täältä lähtee sinne pohjoisemmaksi, niin tuntuu että eihän täällä talvea ollutkaan :)

        sielläpäin.

        Niin tuolla Kuopio-Joensuu-seudulla se murre on vielä vahvempaa kuin täällä Etelä-Savossa. Mutta kyllä täälläkin välillä kuulee melkoista vääntöä. Miehen puolelta suku on Savosta ja kyllä sen puheesta huomaa.

        Silloin lapsena tuntui että lumipenkat oli korkeampia kuin itse, ja olihan ne mutta ei sitä lunta ole vuosiin enää ollut niin paljon. Ei täälläkään enää ole varmaa se että Jouluna olisi lunta :(


      • sininen_sitruuna
        En.kerro kirjoitti:

        sielläpäin.

        Niin tuolla Kuopio-Joensuu-seudulla se murre on vielä vahvempaa kuin täällä Etelä-Savossa. Mutta kyllä täälläkin välillä kuulee melkoista vääntöä. Miehen puolelta suku on Savosta ja kyllä sen puheesta huomaa.

        Silloin lapsena tuntui että lumipenkat oli korkeampia kuin itse, ja olihan ne mutta ei sitä lunta ole vuosiin enää ollut niin paljon. Ei täälläkään enää ole varmaa se että Jouluna olisi lunta :(

        Toivotaan, että ensi jouluna olisi sitä lunta :)
        Ettei tarvitsisi mustaa joulua odotella..


    • mee vaik katsille kittaa bissee.

      • olen töissä ja täällä ei sovi juoda mitään alkoholipitoista.


        "Hyvä idea muuten"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olen töissä ja täällä ei sovi juoda mitään alkoholipitoista.


        "Hyvä idea muuten"


        MarttyyriMallari-TTt

        sit jookos?


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olen töissä ja täällä ei sovi juoda mitään alkoholipitoista.


        "Hyvä idea muuten"


        MarttyyriMallari-TTt

        se työnteko, tänään on sunnuntai :)


      • sininen_sitruuna kirjoitti:

        se työnteko, tänään on sunnuntai :)

        lopettaa vielä kun vasta aloitinkin.


        "Kiitos siitä että ajattelet parastani"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        lopettaa vielä kun vasta aloitinkin.


        "Kiitos siitä että ajattelet parastani"


        MarttyyriMallari-TTt

        Pakertaa töitä tehden sunnuntai-iltana, kun voisi vaikka röhnöttää sohvalla ja katsoa telkkarista kehittäviä ohjelmia :)

        Työniloa vaan :)


      • sininen_sitruuna kirjoitti:

        Pakertaa töitä tehden sunnuntai-iltana, kun voisi vaikka röhnöttää sohvalla ja katsoa telkkarista kehittäviä ohjelmia :)

        Työniloa vaan :)

        rakkaani...


        "Niin myötä kuin vastoinkäymistenkin aikana olemme toistemme tukena"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        rakkaani...


        "Niin myötä kuin vastoinkäymistenkin aikana olemme toistemme tukena"


        MarttyyriMallari-TTt

        kultaseni :)

        Ehkäpä siunkin pitäisi lähteä joskus tänne "maalle" virkistävämpään ympäristöön :)


      • sininen_sitruuna kirjoitti:

        kultaseni :)

        Ehkäpä siunkin pitäisi lähteä joskus tänne "maalle" virkistävämpään ympäristöön :)

        hyvä idea :)


        "Kukka ja mehiläinen"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        hyvä idea :)


        "Kukka ja mehiläinen"


        MarttyyriMallari-TTt

        Talvi on tulossa ja sie puhut kukasta ja mehiläisestä :)

        Johan ne kukkaset on kuivuneet ja kuolleet, mehiläiset pökertyneet kylmyyksissään!


      • sininen_sitruuna kirjoitti:

        Talvi on tulossa ja sie puhut kukasta ja mehiläisestä :)

        Johan ne kukkaset on kuivuneet ja kuolleet, mehiläiset pökertyneet kylmyyksissään!

        taisin mennä liian pitkälle, mutta puolustaudun sillä että vastineesi oli johdatteleva ;)


        "Ja näissä asioissa taytyisi luottamuksen toimia molempiin suuntiin"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        taisin mennä liian pitkälle, mutta puolustaudun sillä että vastineesi oli johdatteleva ;)


        "Ja näissä asioissa taytyisi luottamuksen toimia molempiin suuntiin"


        MarttyyriMallari-TTt

        älä turhaan puolustaudu :) Ei se sovi sulle.


    • ----

      Onpa heikkoa logiikkaa. Kyllä niitä tampitoita löytyy tasasesti pääkaupunkiseudulta siinä missä kaikkialta muualtakin.

      • mutta ei ihan niin paljon kuin maaseudulta.


        "Pääkaupunkiseudulla asustaa miljoona ihmistä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ----
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta ei ihan niin paljon kuin maaseudulta.


        "Pääkaupunkiseudulla asustaa miljoona ihmistä"


        MarttyyriMallari-TTt

        Maaseudusta en tiedä. Paitsi jos tarkoitat maaseudulla kaikkea muuta paitsi stadia. Suomessa on muitakin kaupunkeja.


    • eimikäänhienohelma

      nyt ihan samaa mieltä =)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4976
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1985
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1533
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1397
    7. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1377
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe