Palkkan suuruus

Jermuumon

Hei,

Mistä voisin selvittää maksetaanko minulle ihan oikean suuruista palkkaa. Mielestäni työhön nähden (määrä,kiire,vaativuus) saan aivan liian vähäistä/pientä palkkaa.

Olen päivätöissä, toimin IT-Tukihenkilönä. Olen ammattikortin omistava tietoliikenne-asentaja. Teen jatkokoulutusta työnohella. Vaikuttaako ammattikortti palkkaukseen?

Palkkani on noin.1700€ josta vähennetään tietysti verot. Käteen jää noin 1400€ hiukan alle. Kenen kautta minun tulisi jos tulisi niin vaatia mahdollista tarkistusta palkkaukseeni, pomo tuskin ottaa asiaa kuuleviin korviinsa. Olen ollut samaisessa firmassa töissä jo reilun vuoden ja palkka on hivenen tuona aikana noussut (noin reilun 50-100€).

kiitos, asiallisista vastauksista..

5

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työnantajallesi

edullinen henkilö.Pitäisi olla 2600-3200 eur/kk.

• joosua_h

Niin olen! Ja siihen kaipailisin muutosta. Talouspäällikkö on niin pihi ja kitsas mies että ei ole toivoa korotuksista. Kenen kautta siis tätä asiaa tulisi lähteä ajamaan... että saisi tukea vai pitäisikö sitä vain lähteä!

Eihän palkka ole kaikki kaikessa, nautin työstäni mutta kyllä väljemmin ja vähemmän tarkasti eläminen olisi kuitenkin enemmänkuin tervetullutta muutosta!

• joosua_h kirjoitti:

Niin olen! Ja siihen kaipailisin muutosta. Talouspäällikkö on niin pihi ja kitsas mies että ei ole toivoa korotuksista. Kenen kautta siis tätä asiaa tulisi lähteä ajamaan... että saisi tukea vai pitäisikö sitä vain lähteä!

Eihän palkka ole kaikki kaikessa, nautin työstäni mutta kyllä väljemmin ja vähemmän tarkasti eläminen olisi kuitenkin enemmänkuin tervetullutta muutosta!

Jos ei onnistu omalla työpaikalla - kysele muualta. Osaajille kyllä aina löytyy hommia.

Jo soma pomo ei palkankorotus ehdotustasi vie / suostu viemään eteen päin, mene pomon pomolle jne.

• sanon samaa
        joosua_h kirjoitti:

kuin ripsak. Ainoa tapa saada poskellaan oleva palkka kuntoon on vaihtaa työpaikka.Joskus saattaa työnantaja havahtua ja tarjota parempaa palkkaa kun työntekijä tekee lähtöä yrityksestä.
        Itse yli kaksinkertaistin palkkani -99 vaihtamalla työpaikkaa.90-luvun lamaajan armopalkka kun ei noustettu missään vaiheessa ajankohtaiselle tasolle.

• aloittaja
        RipsaK kirjoitti:

Jos ei onnistu omalla työpaikalla - kysele muualta. Osaajille kyllä aina löytyy hommia.

Jo soma pomo ei palkankorotus ehdotustasi vie / suostu viemään eteen päin, mene pomon pomolle jne.

noh vein asian eteenpäin pomolleni perusteluineen katsotaan miten reakoi! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7415
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5364
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      253
      4524
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4455
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2646
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2328
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      28
      2291
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      48
      2240
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe