Elikkäs mielipiteenne shampoista. Löytyykö marketeista joku sarja joka vetäisi vertoja kampaamojen tuotteille... Sen verran olen yjmmärtänyt että xz ja herbina ovat silikonittomia. Mitä mieltä olette näistä tuotteista. Olisi kiva saada hiukset pysymään kauniina ja jos siihen voi vaikuttaa shampoilla ja hoitoaineilla niin otan kaikki neuvot vastaan...
markettishampoot vs kampaamoshampoot
9
1227
Vastaukset
- xz-sarja ja kampaamotuotteita
Itse huomaan selvän eron kun käytän markettituotteita ja kampaamosta ostettuja. Markettisarjoista käytän vain xz:aa ja ainakin se kuivattaa mulla tosi pahasti hiuksia, mitä sit taas kampaamosta ostetut tuotteet ei niin pahasti tee. Tietenkin kampaamotuotteissa keskenään on eroja, et ei ne kaikki oo loistavia mut kyllä mun mielestä parempi lopputulos niillä tulee.Kantsii kokeilla mikä sopii omille hiuksille, mullakin meni pari uotta ennenkun löysin just mulle sopivan kampaamosarjan, ja ennen siis olin käyttänyt vain halpiksia, koska en uskonut että niillä (kampaamo,marketti) vois olla merkittävää eroo. Ja mitä tohon silikonijuttuun tulee niin mun mielestä hiuksista tulee sileemmät silikonittomilla tuotteilla, mut toikin on sellanen et usein kuulee olevan just toisinpäin.
- irjamk
moi minulla amwayn tuotteet jotka ovat luonnon tuotteita maksaa vain 10.80e oikein annosteltuna riitoisa ja sopii herkille hiuksille
irja mäkinen - .....
Niillä kuule on niin paljon eroavaisuuksia, että et edes voi kuvitella!! kampaamotuotteet parhaita!!
- suosittelen...
Mä tykkään XZ:n tuotteista, varsinkin ne hoitavammat shampoot ja hoitoaineet, kuten öljyhoitoshampoo ja hoitoaine, ne on tosi hyviä. Ja se hiusöljy on tottakai ehdoton.
Sitten esimerkiksi Paul Mitchell, josta kyllä kovasti muuten tykkään, ei oikein hoida hiuksia riittävästi, edes ne kosteuttavat ei oikein tunnu kosteuttavan. Mutta niiden tuotteet on muuten oikein hyviä, varsinkin ne syväpuhdistavat. - zxcvb
Riippuu, mihin kampaamon tuotteeseen vertaa. Mitä odotat tuotteilta ja minkälaiset hiukset sinulla on? Kokeilemalla ja aineosat tuntemalla löytää oikeat. Shampoita olen huono vertaamaan. Oma suosikkini kaupasta saatavista tuotteista on LV tehohoito. XZ:n shampoot ovat liian peseviä ja hoitoaineet jättävät hiukset karheiksi.
- piudepaude
Minä taas olen tykännyt tietyistä kaupan tuotteista enemmän, varmasti olen harvinaisuus. Monet kampaamotuotetteet ovat hoitaneet liikaa ja tehneet hiukset latteaksi jo pesun jälkeen ja rasvoittuvat myös nopeasti. Minulla on paljon hiuksia, mutta yksittäinen hius on ohut ja kaipaisin shampoota joka mieluummin tekisi hiuksista karheamman kuin silottaisi. Olen tästä monen kampaajan kanssa puhunut ja aina heidän suosittelut ovat menneet mönkään. Viime kesänä minulla oli kerastasen värjättyjen hiusten shampoota ja hoitoainetta (pois pestävää) ja hiukseni eivät ole koskaan olleet niin päätä pitkin.
Parhaiten minulla on toiminut loreal elvitalin (kaupan versio) normaalit/nopeasti rasvoittuvat shampoo ja hoitoaine. Mikään muu ei ole saanut hiuksiani yhtä tuuheiksi, ja seuraavana päivänäkin hiukset jaksavat olla hiukan koholla. Kaipa siinä on silikonia, mutta pesen sitten aina syväpuhdistavalla ennen kampaamo-reissuja.
Jos joku tietää millä kampaamo-shampoolla saa tyypillisen suomalaisen ohuen hiuksen karheammaksi ja tuuheammaksi, niin kertokaa. Hiuslakkaaa en enää vaihda takaisin kaupan lakkaan. - tytzyyy
Niin minulla on alaselkään ulottuvat tummat värjätyt hiukset, jotka ovat latvoista kuivat. Odotan tuotteelta että se kosteuttaisi kuivia latvoja ja pitäisi hiukset terveenä.
Paljon sanotaan että on hirmuisesti eroja markettien ja kampaamotuotteiden välillä, mutta mitä ne erot sitten ovat? - Ambsu
piudepaude kirjoitti:
Minä taas olen tykännyt tietyistä kaupan tuotteista enemmän, varmasti olen harvinaisuus. Monet kampaamotuotetteet ovat hoitaneet liikaa ja tehneet hiukset latteaksi jo pesun jälkeen ja rasvoittuvat myös nopeasti. Minulla on paljon hiuksia, mutta yksittäinen hius on ohut ja kaipaisin shampoota joka mieluummin tekisi hiuksista karheamman kuin silottaisi. Olen tästä monen kampaajan kanssa puhunut ja aina heidän suosittelut ovat menneet mönkään. Viime kesänä minulla oli kerastasen värjättyjen hiusten shampoota ja hoitoainetta (pois pestävää) ja hiukseni eivät ole koskaan olleet niin päätä pitkin.
Parhaiten minulla on toiminut loreal elvitalin (kaupan versio) normaalit/nopeasti rasvoittuvat shampoo ja hoitoaine. Mikään muu ei ole saanut hiuksiani yhtä tuuheiksi, ja seuraavana päivänäkin hiukset jaksavat olla hiukan koholla. Kaipa siinä on silikonia, mutta pesen sitten aina syväpuhdistavalla ennen kampaamo-reissuja.
Jos joku tietää millä kampaamo-shampoolla saa tyypillisen suomalaisen ohuen hiuksen karheammaksi ja tuuheammaksi, niin kertokaa. Hiuslakkaaa en enää vaihda takaisin kaupan lakkaan.Latteille hiuksille kannattaa käyttää tigin superstar shampoota, joka mielestäni tekee ihmeitä. Ja tuoksuu aivan ihanalle. Käytin myös superstar hoitoainetta. Ovat tarkoitettu tuomaan hiuksiin massaa ja karheutta. Ne ovat myös värjätyille hiuksille hyväksi, koska eivät sisällä sulfaatteja. :)
- Ambsu
tytzyyy kirjoitti:
Niin minulla on alaselkään ulottuvat tummat värjätyt hiukset, jotka ovat latvoista kuivat. Odotan tuotteelta että se kosteuttaisi kuivia latvoja ja pitäisi hiukset terveenä.
Paljon sanotaan että on hirmuisesti eroja markettien ja kampaamotuotteiden välillä, mutta mitä ne erot sitten ovat?Kampaamoshampoissa käytetään laadukkaita ainesosia enemmän. Ja useimmiten kampaamoshampoot ovat kehitetty varta vasten, kun taas markettishampoot ovat vain perusraaka-aineilla ja hieman yksinkertaisimmilla resepteillä. Mutta kyllähän toki markettishampoillakin hiukset puhtaiksi saa. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3832517IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk751952- 1541489
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten141336Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021231Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48995- 125975
- 71882
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44880- 28843