Pukeutumisgallup

Mieluiten pukeudun kotona pelkästään

- kylpytakki
- pitkät alushousut
- pöksyt ja rinsikat
- pöksyt
- rintsikat
- villaiset välihousut
- työhaalari
- iso paita
- housut
- verkkarien housut
- verkkarien takki
- reinot
- kysymys on mieletön sillä pukeudun aina kuten töissä
- tästähän puuttuu tärkeitä vaatekappaleita


Mieluiten en pidä
- farkkuja
- housuja
- rintsikoita
- sukkiksia
- tennissukkia
- mitään alusvaatteita
- mitään päällysvaatteita
- seksikkäitä vaatteita
- epäseksikkäitä vaatteita
- frakkia
- smokkia
- shakettia
- tummaa pukua
- lyhyttä mekkoa
- minihametta
- peruukkia
- kravattia
- rusettia
- kauluspaitaa
- puvun liiviä
- tubetoppia
- maksihametta
- yleensä hametta
- yleensä housuja
- turkkia
- stayuppeja
- lenkkareita
- korkkareita
- kumppareita
- kysymys on mieletön, sillä en tunne kaikkia sanoja



Mieluiten toivon että kumppanini pitäisi (valitse edellisestä listasta ja lisää yksi itse keksitty artikkeli)

Toivon ettei minun tarvitsisi enää koskaan nähdä naapureitani pukeutuneina ______(miksi?)

Nykymuoti on aivan liian __________

Nykymuoti on aivan liian vähän _________

Miehissä on se vika että he pitävät _______

Naisissa on se vika että he pitävät _________

Äitini ei saisi pitää __________

Minusta vuosikymmenistä muodikkain on ____

Vaate ja muotikysymyksiin vastaavissa on jotain neitimäistä (kyllä/ei)

Toivon että neitimäisiä kysymyksiä olisi (useammin/harvemmin)

Minua ärsyttävät tällaiset gallupit (kyllä/ei)

En lukenut koko tekstiä vaan hyppäsin suoraan tähän (kyllä/ei)

Toivottavasti seuraava palstalainen ei vastaa näihin kysymyksiin _________


Mikä vaatejuttu puuttui kysymyksistä _____________

9

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakuutusmies

      että hän täyttää tämän aamukahvilla. Aamuäreänä pääsee kuulema paremmin tunnelmaan, kun saa kiukutella sukkahousuista.

      Hän simahti eikä voi eenää kirjoittaa.

      • Tämä gallup on suunnattu korostamaan juuri aamuäreyttä. Muista mainita että kannattaa pistää lisäpohdinnaksi pätkä denierien merkityksestä tasa-arvokehityksen esteenä.

        (kannattaa ottaa paljon kuvia tunnelman tiivistymisestä)


    • vänkyrä-nainen

      Mieluiten pukeudun kotona pelkästään

      - kylpytakki


      Mieluiten en pidä

      - yleensä hametta




      Mieluiten toivon että kumppanini pitäisi (valitse edellisestä listasta ja lisää yksi itse keksitty artikkeli)

      -farkkuja
      -koruja(kaula-, korva...)

      Toivon ettei minun tarvitsisi enää koskaan nähdä naapureitani pukeutuneina _ihan sama_____(miksi?)

      Nykymuoti on aivan liian _paljastavaa_________

      Nykymuoti on aivan liian vähän __halpaa_______

      Miehissä on se vika että he pitävät _kaikesta kalliista______

      Naisissa on se vika että he pitävät _kaikesta turhasta________

      Äitini ei saisi pitää _bikinejä_________

      Minusta vuosikymmenistä muodikkain on _1960___

      Vaate ja muotikysymyksiin vastaavissa on jotain neitimäistä (kyllä)

      Toivon että neitimäisiä kysymyksiä olisi (harvemmin)

      Minua ärsyttävät tällaiset gallupit (kyllä)

      En lukenut koko tekstiä vaan hyppäsin suoraan tähän (ei)

      Toivottavasti seuraava palstalainen ei vastaa näihin kysymyksiin __ihan sama_______


      Mikä vaatejuttu puuttui kysymyksistä _ei kai mikään____________    

    • vastaus.

      Mieluiten pukeudun kotona pelkästään
      Paita, hame ja alkkarit

      Mieluiten en pidä

      Kaikkee muuta kuin paitaa, hametta ja alkkareita.

      Toivon ettei minun tarvitsisi enää koskaan nähdä naapureitani pukeutuneina turkiksiin.

      Nykymuoti on aivan liian kireää

      Nykymuoti on aivan liian vähän löysää

      Miehissä on se vika että he pitävät naisita, jotka pukeutuvat epämukavasti

      Naisissa on se vika että he pitävät muodista ja pukeutuvat epämukaviin vaatteisiin.

      Äitini ei saisi pitää turkiksia

      Minusta vuosikymmenistä muodikkain on kivikausi

      Vaate ja muotikysymyksiin vastaavissa on jotain neitimäistä Kyllä

      Toivon että neitimäisiä kysymyksiä olisi Useammin

      Minua ärsyttävät tällaiset gallupit Ei

      http://www.toomik.net/helen/blog/images/Homer_muumuu.jpg

      • gek-ko

        Nykymuoti on aivan liian kireää

        "Nykymuoti on aivan liian vähän löysää

        Miehissä on se vika että he pitävät naisita, jotka pukeutuvat epämukavasti

        Naisissa on se vika että he pitävät muodista ja pukeutuvat epämukaviin vaatteisiin.

        Minusta vuosikymmenistä muodikkain on kivikausi "

        JUUUUURI NÄIN, FUCKING RIGHT!


    • gek-ko

      Mieluiten pukeudun kotona pelkästään

      - kylpytakki
      - pitkät alushousut MITÄ OVAT PITKÄT ALUSHOUSUT? SIIS KALSARIT? JUU, NIIHIN
      - pöksyt ja rinsikat
      - pöksyt
      - rintsikat
      - villaiset välihousut
      - työhaalari
      - iso paita
      - housut
      - verkkarien housut
      - verkkarien takki
      - reinot
      - kysymys on mieletön sillä pukeudun aina kuten töissä
      - tästähän puuttuu tärkeitä vaatekappaleita

      KALSARIT PLUS VILLATAKKI JA AAMUTOHVELIT


      Mieluiten en pidä
      - farkkuja KIRISTÄVÄT
      - housuja NEKIN SAATTAVAT KIRISTÄÄ
      - rintsikoita NE KIRISTÄVÄT AIVAN PERKELEELLISESTI ENKÄ KÄYTÄ NIITÄ LAISINKAAN
      - sukkiksia HEH-HEH
      - tennissukkia EI MINULLA OLE, MISTÄ OSTETAAN TENNISSUKKIA?
      - mitään alusvaatteita
      - mitään päällysvaatteita
      - seksikkäitä vaatteita ÖÖ
      - epäseksikkäitä vaatteita
      - frakkia OLISI KIVA
      - smokkia OLISI KIVA
      - shakettia JUMPE
      - tummaa pukua JOO-O, MIKÄ ETTEI
      - lyhyttä mekkoa EN PUKISI
      - minihametta SIINÄ JA SIINÄ
      - peruukkia EI MINULLA OLE VAIKKA SITÄ EPÄILETKIN
      - kravattia EI OLE...
      - rusettia EI OLE, ENKÄ PUKISI
      - kauluspaitaa ON
      - puvun liiviä TYHMÄ VAATEKAPPALE
      - tubetoppia NEHÄN PUTOAVAT ALAS
      - maksihametta MIKÄ SE ON? LUULTAVASTI SE JOTA KÄYTÄN
      - yleensä hametta MONESTI
      - yleensä housuja NO, EHKÄ YHTÄ MONESTI
      - turkkia EI OLE
      - stayuppeja EI OLE
      - lenkkareita LENKILLÄ
      - korkkareita AIKA USEIN
      - kumppareita SATEELLA LENKILLÄ
      - kysymys on mieletön, sillä en tunne kaikkia sanoja



      Mieluiten toivon että kumppanini pitäisi (valitse edellisestä listasta ja lisää yksi itse keksitty artikkeli)

      VAKULLA ON SITIMARKETISTA OSTETTU KULAHTANUT PIKKUTAKKI, PUVUN HOUSUT JOISSA ON REIKÄ HÄNTÄÄ VARTEN JA PITKÄT, MUSTAT SUIPPOKÄRKIKSET KENGÄT.

      Toivon ettei minun tarvitsisi enää koskaan nähdä naapureitani pukeutuneina MUUMEIKSI, NÄYTTÄVÄT TYHMILTÄ______(miksi?)

      Nykymuoti on aivan liian ____HEPPOISTA______

      Nykymuoti on aivan liian vähän _VANHAA________

      Miehissä on se vika että he pitävät __MUOTIVAATTEITA_____

      Naisissa on se vika että he pitävät __MUOTIVAATTEITA_______

      Äitini ei saisi pitää ____VAALEANPUNAISTA______

      Minusta vuosikymmenistä muodikkain on __3O-LUKU__

      Vaate ja muotikysymyksiin vastaavissa on jotain neitimäistä (kyllä/ei)

      NO, ON

      Toivon että neitimäisiä kysymyksiä olisi (useammin/harvemmin)

      USEAMMIN, KOSKA OLEN NAINEN ENKÄ VOI SILLE MITÄÄN

      Minua ärsyttävät tällaiset gallupit (kyllä/ei)

      HEH

      En lukenut koko tekstiä vaan hyppäsin suoraan tähän (kyllä/ei)

      EI

      Toivottavasti seuraava palstalainen ei vastaa näihin kysymyksiin _____MIKSEI?____


      Mikä vaatejuttu puuttui kysymyksistä

      KAMMOTTAVIN HIRVITYS- KYSELY, TOSIN VYÖLAUKKU VOITTAA VUODESTA TOISEEN_____________

      • Sangen valaisevaa. :)


    • cookos

      vastaukset:

      Mieluiten pukeudun kotona pelkästään

      - kylpytakki
      - pitkät alushousut
      - pöksyt ja rinsikat
      - pöksyt *
      - rintsikat
      - villaiset välihousut
      - työhaalari
      - iso paita *
      - housut
      - verkkarien housut
      - verkkarien takki
      - reinot
      - kysymys on mieletön sillä pukeudun aina kuten töissä
      - tästähän puuttuu tärkeitä vaatekappaleita


      Mieluiten en pidä
      - farkkuja
      - housuja
      - rintsikoita
      - sukkiksia
      - tennissukkia *
      - mitään alusvaatteita
      - mitään päällysvaatteita
      - seksikkäitä vaatteita
      - epäseksikkäitä vaatteita *
      - frakkia
      - smokkia
      - shakettia
      - tummaa pukua
      - lyhyttä mekkoa
      - minihametta *
      - peruukkia
      - kravattia
      - rusettia
      - kauluspaitaa
      - puvun liiviä
      - tubetoppia
      - maksihametta *
      - yleensä hametta
      - yleensä housuja
      - turkkia
      - stayuppeja
      - lenkkareita
      - korkkareita
      - kumppareita
      - kysymys on mieletön, sillä en tunne kaikkia sanoja *



      Mieluiten toivon että kumppanini pitäisi (valitse edellisestä listasta ja lisää yksi itse keksitty artikkeli) minipöksyjä

      Toivon ettei minun tarvitsisi enää koskaan nähdä naapureitani pukeutuneina virttyneisiin verkkreihin______(miksi?) karseeta

      Nykymuoti on aivan liian _tiukkaa_________

      Nykymuoti on aivan liian vähän _naisellista________

      Miehissä on se vika että he pitävät naistenvaatteiden tyylisiä vaatteita_______

      Naisissa on se vika että he pitävät _miesten tyylisiä vaatteita________

      Äitini ei saisi pitää _nuorisovaatteita_________

      Minusta vuosikymmenistä muodikkain on _2000___

      Vaate ja muotikysymyksiin vastaavissa on jotain neitimäistä (kyllä/ei) kyllä

      Toivon että neitimäisiä kysymyksiä olisi (useammin/harvemmin) harvemmin

      Minua ärsyttävät tällaiset gallupit (kyllä/ei) pöh

      En lukenut koko tekstiä vaan hyppäsin suoraan tähän (kyllä/ei) ei

      Toivottavasti seuraava palstalainen ei vastaa näihin kysymyksiin _________ vastatkoon mun puolesta


      Mikä vaatejuttu puuttui kysymyksistä _____________ mitä pidän yöllä päällä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe