Tämä on siis VAIN MUN mielipide:
Cheek= ällö pahis
Illi= teinien ihqboitsuhhh vai mikä sellanen...(?)
Timbaland= tyhmä gangstaräppäri
Timberlake= selittää vaan jotaa seksijuttujaan
Brick&Lace= Heruuko IHAN vähän? :OO
Kat Deluna= Älä jaksa esittää kovempaa mitä oot -.-
Tokio hotel= Bill raahautuu autiotalon lattialla, pipetillä laitettu tekokyyneliä silmiin. Oikeesti jätkä on melkeen repeemässä. Tokiohotel palapeli, tokiohotel joulukalenteri, tokiohotel lakanat, tokiohotel pyyhe, tokio hotel tapetit, "Bill kaulitz pilli", puhalla perseenreikään niin vinkuu.
30 seconds to mars= Aaaannnnnnnggggssst. Anna banaani niin viiltelen. Korvatulpat kannattaa myös olla, jätkä huutaa biiseissä niinku siltä oltais ottamassa tekokynsiä ja kajaalia pois.
Madonna= rauhotuppa nyt. Oot jo 50 ja silti stringit viuhuu strippilavalla.
Anssi Kela= "Maailmanloppu", kuolema köyhyys katastrofi. Miten voimme elää kun kaikki kuolee. Annetaan anssi-sedän kietoa meidät mustiin ja kuunnellaan hänen jäätävän kuoleman kalman angstittavaa musiikkiaan.
Pussycat Dolls= Ei me miestä tarvita, mutta onhan se silti mukavaa vähän näytellä tisukoita ja olla gangstoille mieliksi.
Paris Hilton= "Mä en oikeesti oo pissis! Ihan oikeesti! En eileekää juonnu muutaku 12 pulloo sidukkaa ja kusin housuun manhattanin stagella."
Christina Aquilera= "eikö sustakin olisi kivaa olla strippaava ihkubeibe?"
Snoopdog= "Naiset! Peli ei ole vielä ohi! Kuhan pääsen linnasta niin tuun taas häpäisemään teitä seksistisillä musavideoillani! Kosto on varma"
Leona lewis= ANGST
Beyonce= "Ahhhhhhhhhhhhh!!!!
mun mielipide
..............................
3
355
Vastaukset
- pissis^^
mitä musiikkia kuuntelet jos noi ei kelpaa?en tykkää paris hiltonista enkä pussycat dollsista:ne on kummatkin huorahtavia.
- keskustelun aloittaja
Juu minä tykkään metallicasta ja Beatlesistä. Ainakaan ei näy huoria keikuttamassa perseitä.
- hiihto_hullu
keskustelun aloittaja kirjoitti:
Juu minä tykkään metallicasta ja Beatlesistä. Ainakaan ei näy huoria keikuttamassa perseitä.
Ei Tokio Hotelillakaan näy huoria keikuttamassa perseitään ellei nyt jotku hirveet fanit :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019