Jos varastettu pyörä löytyy?

Saekki

Tein juuri rikosilmoituksen varastetusta pyörästäni ja ajattelin sitä lähteä tänään kaupungilta etsimään ja jos löydän sen niin voiko rikosilmoituksen jotenkin peruuttaa vai jos vain otan sen niin voinko sitten selitellä poliisille jotenkin jos jään siitä kiinni että "varastin" oman pyöräni uudelleen (edellyttäen että lukitsematon) esim henkkarit?

Jos pyörässäni on uusi lukko ja löydän sen niin soitanko poliisit paikalle?

9

5832

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bike-M

Toimi juuri niin kuin itse ehdotit. Jos löydät pyörän itse, ota heti mukaan ja vie kotiin. Ei poliisi aktiivisesti pöyriä etsi joten on häviävän pieni mahdollisuus että he sinulta jotain kyselisivät jos näkevät sinun sitä kotiin ajavan. Ja silloinkin asia on selvä kun vain todistat että olet sama henkilö, joka teki rikosilmoituksen. Jos pyörä löytyy uudelleen lukuttuna niin sitten tietysti osoite muistiin ja ilmoitus poliisille. Tulevat sitten paikalle kun ehtivät.

• tuosta tiedosta

Kiitoksia paljon infosta.

Nyt vain pyörää kaupungille etsimään kun koulusta pääsen :D

• jaksamisia

Toivottavasti pian löytyisi.

• Jo_vain_

Kyllä näiden ikiaikaisten juttujen kaivelijan todella pitäisi löytää ne lääkkeet nyt jo

• Jo_vain_ kirjoitti:

Kyllä näiden ikiaikaisten juttujen kaivelijan todella pitäisi löytää ne lääkkeet nyt jo

Ei taida enää auttaa lääkitys, täytyy seuraavaksi kirjoittaa elektrokonvulsiivista hoitoa.

• TiedoksiVain

Tiedoksi vain kaikille, ketkä tätä asiaa pohtii tai jos sattuu omalle kohdalle; oman pyöränsä saa ottaa haltuun, jos löytyy varastettuna tai uudelleen lukittuna. Täytyy vaan olla 100% varma, sillä mä kävin tämän rumban läpi viime kesänä.

Tein rikosilmoituksen ja löysin somen kautta pyöräni. Menin tarkastamaan ja sitä oltiin rikottu ja koitettu saada lukkoa auki. Lukkoa en itse saanut auki, sillä olivat koittaneet porata sen. Siinä vaan pyörä kainaloon, lukkoa rassaamaan auki ja tarkastamaan vauriot.

Tämän jälkeen rikosilmoituksen olisi voinut mitätöidä internetissä, mutta hankaluuksien takia menin kuitenkin poliisilaitokselle. Siellä tehtiin tutkimusta sitten, että mistä tunnistan pyöräni ja henkkareita vilauttamalla sitten rikosilmoitus peruttiin. Enkä sitten jaksanut sen kummempia jatkotoimenpiteitä suorittaa, sillä sain omani takaisin. Olishan niistä vaurioista voinut laskuttaa ja vaatia maaleihin rahaa, mutta jos pitää pyöriä varastaa, niin tuskin olisin nähnyt niitä rahoja koskaan.

• Anonyymi

Onko jo löytynyt?

• Anonyymi

Kiitos kyllä löytyi

• Anonyymi

Antaako poliisi luvan pyörän uuden "omistajan" asettaman lukon murtamiselle ?

Avustavatko he murrossa ?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2146
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      116
      1220
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      59
      1002
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe