Tein juuri rikosilmoituksen varastetusta pyörästäni ja ajattelin sitä lähteä tänään kaupungilta etsimään ja jos löydän sen niin voiko rikosilmoituksen jotenkin peruuttaa vai jos vain otan sen niin voinko sitten selitellä poliisille jotenkin jos jään siitä kiinni että "varastin" oman pyöräni uudelleen (edellyttäen että lukitsematon) esim henkkarit?
Jos pyörässäni on uusi lukko ja löydän sen niin soitanko poliisit paikalle?
Jos varastettu pyörä löytyy?
9
5832
Vastaukset
- Bike-M
Toimi juuri niin kuin itse ehdotit. Jos löydät pyörän itse, ota heti mukaan ja vie kotiin. Ei poliisi aktiivisesti pöyriä etsi joten on häviävän pieni mahdollisuus että he sinulta jotain kyselisivät jos näkevät sinun sitä kotiin ajavan. Ja silloinkin asia on selvä kun vain todistat että olet sama henkilö, joka teki rikosilmoituksen. Jos pyörä löytyy uudelleen lukuttuna niin sitten tietysti osoite muistiin ja ilmoitus poliisille. Tulevat sitten paikalle kun ehtivät.
- tuosta tiedosta
Kiitoksia paljon infosta.
Nyt vain pyörää kaupungille etsimään kun koulusta pääsen :D
- jaksamisia
Toivottavasti pian löytyisi.
- Jo_vain_
Kyllä näiden ikiaikaisten juttujen kaivelijan todella pitäisi löytää ne lääkkeet nyt jo
Jo_vain_ kirjoitti:
Kyllä näiden ikiaikaisten juttujen kaivelijan todella pitäisi löytää ne lääkkeet nyt jo
Ei taida enää auttaa lääkitys, täytyy seuraavaksi kirjoittaa elektrokonvulsiivista hoitoa.
- TiedoksiVain
Tiedoksi vain kaikille, ketkä tätä asiaa pohtii tai jos sattuu omalle kohdalle; oman pyöränsä saa ottaa haltuun, jos löytyy varastettuna tai uudelleen lukittuna. Täytyy vaan olla 100% varma, sillä mä kävin tämän rumban läpi viime kesänä.
Tein rikosilmoituksen ja löysin somen kautta pyöräni. Menin tarkastamaan ja sitä oltiin rikottu ja koitettu saada lukkoa auki. Lukkoa en itse saanut auki, sillä olivat koittaneet porata sen. Siinä vaan pyörä kainaloon, lukkoa rassaamaan auki ja tarkastamaan vauriot.
Tämän jälkeen rikosilmoituksen olisi voinut mitätöidä internetissä, mutta hankaluuksien takia menin kuitenkin poliisilaitokselle. Siellä tehtiin tutkimusta sitten, että mistä tunnistan pyöräni ja henkkareita vilauttamalla sitten rikosilmoitus peruttiin. Enkä sitten jaksanut sen kummempia jatkotoimenpiteitä suorittaa, sillä sain omani takaisin. Olishan niistä vaurioista voinut laskuttaa ja vaatia maaleihin rahaa, mutta jos pitää pyöriä varastaa, niin tuskin olisin nähnyt niitä rahoja koskaan. - Anonyymi
Onko jo löytynyt?
- Anonyymi
Kiitos kyllä löytyi
- Anonyymi
Antaako poliisi luvan pyörän uuden "omistajan" asettaman lukon murtamiselle ?
Avustavatko he murrossa ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804