ONKO NAVARAN

käyttökokemuksia

siis tuon uuren 170 hv moottorilla varustetun mallin.sanovat,että koneessa tietokone ongelmia ym.

7

2068

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pertti ström

      Olen kanssa kuullut noista ns.nykymoottoreiden sähköongelmista.Jos pick-uppia haet on Hilux viattomin.Ei se moottorin suuri teho autuaaksi tee jos joutuu "pajalla" seisottaa....muuten varmaan hyvä auto jos luottaa sähköisesti kytkettävään nelivetoon,itseäni ainakin epäilytti valintatilanteessa joten kuten muutkin valmistajat(paitsi Isuzu)päädyin manuaalisesti kytkettävään nelivetoon...:)

      • viattomin

        Äläs nyt väitä mitä sattuun perustelematta väitettäsi. Hilux tuskin on sekään viattomin, sen lisäksi se on teknisesti vanhentuneempi, en tarkoita sähkökytkentää vaan muita ominaisuuksia.

        Navara sai EuroNCAPISta yhden tähden, mikä tosin taisi nousta 3:een uusinta kokeessa.

        Aloittajalle:
        Mitsu L200 saa ensi vuoden alussa täysin uuden moottorin, 180hv ja 400Nm, ja koska l200 on navaraa kevyempi, on se tällä koneella paljon ripeämpikin. L200:essa on myös manuaalisesti kytkettävä neliveto, mutta siinä on myös keskitasauspyörästö ja viskokytkin ainakin intense mallissa, joka mahdollistaa ajamisen neliveto päällä myös maantiellä, paljon parempi ja edistyneempi neliveto mitä muissa pickupeissa, 100% lukko takana, ja ainoana pickuppina ajonvakautus ja luistonesto, sekä 4 tähteä euro NCAP testistä.


      • piskuppi
        viattomin kirjoitti:

        Äläs nyt väitä mitä sattuun perustelematta väitettäsi. Hilux tuskin on sekään viattomin, sen lisäksi se on teknisesti vanhentuneempi, en tarkoita sähkökytkentää vaan muita ominaisuuksia.

        Navara sai EuroNCAPISta yhden tähden, mikä tosin taisi nousta 3:een uusinta kokeessa.

        Aloittajalle:
        Mitsu L200 saa ensi vuoden alussa täysin uuden moottorin, 180hv ja 400Nm, ja koska l200 on navaraa kevyempi, on se tällä koneella paljon ripeämpikin. L200:essa on myös manuaalisesti kytkettävä neliveto, mutta siinä on myös keskitasauspyörästö ja viskokytkin ainakin intense mallissa, joka mahdollistaa ajamisen neliveto päällä myös maantiellä, paljon parempi ja edistyneempi neliveto mitä muissa pickupeissa, 100% lukko takana, ja ainoana pickuppina ajonvakautus ja luistonesto, sekä 4 tähteä euro NCAP testistä.

        on kokoa pienempi kuin oikeat pikkarit ja tönkki neliveto olla pitää.ei ne kestä sellaiset viskot kun mennä pitää.


      • Toyota & Mitsu

        Tuo sähköinen nelivedon kytkentä on yli 20 v vanha keksintö. Minulla se kesti (kestää uudella omistajalla yhä) 650 000 km melko ahkerasti käytettynä. Siis Toyota HJ61 menopelissä.

        Tällä hetkellä ajelen Mitsu L200 autolla, työn puolesta sellaiset 70 000 km vuodessa. Nyt on mittarissa 280 000 km, eikä autossa ole koskaan ollut pienintäkään vikaa. Peli on aika kovassa työkäytössä.

        Ei kannata ihan kaikkea aina pelätä.


      • ei tosiaankaan
        piskuppi kirjoitti:

        on kokoa pienempi kuin oikeat pikkarit ja tönkki neliveto olla pitää.ei ne kestä sellaiset viskot kun mennä pitää.

        Taas väität mitä sattuun perehtymättä asiaan pätkän vertaa ?

        Mitsussa on tönkkineliveto maastoajoa varten, keskitasauspyörästö vaan lukkoon.

        Koossa ei ole eroa, hilux - mitsu saman kokoiset.


      • NAVARAA
        Toyota & Mitsu kirjoitti:

        Tuo sähköinen nelivedon kytkentä on yli 20 v vanha keksintö. Minulla se kesti (kestää uudella omistajalla yhä) 650 000 km melko ahkerasti käytettynä. Siis Toyota HJ61 menopelissä.

        Tällä hetkellä ajelen Mitsu L200 autolla, työn puolesta sellaiset 70 000 km vuodessa. Nyt on mittarissa 280 000 km, eikä autossa ole koskaan ollut pienintäkään vikaa. Peli on aika kovassa työkäytössä.

        Ei kannata ihan kaikkea aina pelätä.

        50000km Navaralla takana, eikä mitään murheita ole ollut.
        Vajaa puolet ajomäärästä n. 2,5tn kärryn vetoa, ja tulee kelvästi perässä..


      • notta kerkiää
        NAVARAA kirjoitti:

        50000km Navaralla takana, eikä mitään murheita ole ollut.
        Vajaa puolet ajomäärästä n. 2,5tn kärryn vetoa, ja tulee kelvästi perässä..

        pääseekö sillä rekasta ohi.onko se hiljainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

      kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      185
      11391
    2. Pieni häivähdys sinusta

      Olet niin totinen
      Ikävä
      57
      5412
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

      r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2677
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

      Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2365
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

      Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1841
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

      Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1785
    7. Otavassa tapahtuu!

      Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      27
      1443
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

      Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      41
      1440
    9. Tulemmeko hyvin

      Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1366
    10. Känniläiset veneessä?

      Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1349
    Aihe