ONKO NAVARAN

käyttökokemuksia

siis tuon uuren 170 hv moottorilla varustetun mallin.sanovat,että koneessa tietokone ongelmia ym.

7

2065

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pertti ström

Olen kanssa kuullut noista ns.nykymoottoreiden sähköongelmista.Jos pick-uppia haet on Hilux viattomin.Ei se moottorin suuri teho autuaaksi tee jos joutuu "pajalla" seisottaa....muuten varmaan hyvä auto jos luottaa sähköisesti kytkettävään nelivetoon,itseäni ainakin epäilytti valintatilanteessa joten kuten muutkin valmistajat(paitsi Isuzu)päädyin manuaalisesti kytkettävään nelivetoon...:)

• viattomin

Äläs nyt väitä mitä sattuun perustelematta väitettäsi. Hilux tuskin on sekään viattomin, sen lisäksi se on teknisesti vanhentuneempi, en tarkoita sähkökytkentää vaan muita ominaisuuksia.

Navara sai EuroNCAPISta yhden tähden, mikä tosin taisi nousta 3:een uusinta kokeessa.

Aloittajalle:
        Mitsu L200 saa ensi vuoden alussa täysin uuden moottorin, 180hv ja 400Nm, ja koska l200 on navaraa kevyempi, on se tällä koneella paljon ripeämpikin. L200:essa on myös manuaalisesti kytkettävä neliveto, mutta siinä on myös keskitasauspyörästö ja viskokytkin ainakin intense mallissa, joka mahdollistaa ajamisen neliveto päällä myös maantiellä, paljon parempi ja edistyneempi neliveto mitä muissa pickupeissa, 100% lukko takana, ja ainoana pickuppina ajonvakautus ja luistonesto, sekä 4 tähteä euro NCAP testistä.

• piskuppi
        viattomin kirjoitti:

Äläs nyt väitä mitä sattuun perustelematta väitettäsi. Hilux tuskin on sekään viattomin, sen lisäksi se on teknisesti vanhentuneempi, en tarkoita sähkökytkentää vaan muita ominaisuuksia.

Navara sai EuroNCAPISta yhden tähden, mikä tosin taisi nousta 3:een uusinta kokeessa.

Aloittajalle:
        Mitsu L200 saa ensi vuoden alussa täysin uuden moottorin, 180hv ja 400Nm, ja koska l200 on navaraa kevyempi, on se tällä koneella paljon ripeämpikin. L200:essa on myös manuaalisesti kytkettävä neliveto, mutta siinä on myös keskitasauspyörästö ja viskokytkin ainakin intense mallissa, joka mahdollistaa ajamisen neliveto päällä myös maantiellä, paljon parempi ja edistyneempi neliveto mitä muissa pickupeissa, 100% lukko takana, ja ainoana pickuppina ajonvakautus ja luistonesto, sekä 4 tähteä euro NCAP testistä.

on kokoa pienempi kuin oikeat pikkarit ja tönkki neliveto olla pitää.ei ne kestä sellaiset viskot kun mennä pitää.

• Toyota & Mitsu

Tuo sähköinen nelivedon kytkentä on yli 20 v vanha keksintö. Minulla se kesti (kestää uudella omistajalla yhä) 650 000 km melko ahkerasti käytettynä. Siis Toyota HJ61 menopelissä.

Tällä hetkellä ajelen Mitsu L200 autolla, työn puolesta sellaiset 70 000 km vuodessa. Nyt on mittarissa 280 000 km, eikä autossa ole koskaan ollut pienintäkään vikaa. Peli on aika kovassa työkäytössä.

Ei kannata ihan kaikkea aina pelätä.

• ei tosiaankaan
        piskuppi kirjoitti:

on kokoa pienempi kuin oikeat pikkarit ja tönkki neliveto olla pitää.ei ne kestä sellaiset viskot kun mennä pitää.

Taas väität mitä sattuun perehtymättä asiaan pätkän vertaa ?

Mitsussa on tönkkineliveto maastoajoa varten, keskitasauspyörästö vaan lukkoon.

Koossa ei ole eroa, hilux - mitsu saman kokoiset.

• NAVARAA
        Toyota & Mitsu kirjoitti:

Tuo sähköinen nelivedon kytkentä on yli 20 v vanha keksintö. Minulla se kesti (kestää uudella omistajalla yhä) 650 000 km melko ahkerasti käytettynä. Siis Toyota HJ61 menopelissä.

Tällä hetkellä ajelen Mitsu L200 autolla, työn puolesta sellaiset 70 000 km vuodessa. Nyt on mittarissa 280 000 km, eikä autossa ole koskaan ollut pienintäkään vikaa. Peli on aika kovassa työkäytössä.

Ei kannata ihan kaikkea aina pelätä.

50000km Navaralla takana, eikä mitään murheita ole ollut.
        Vajaa puolet ajomäärästä n. 2,5tn kärryn vetoa, ja tulee kelvästi perässä..

• notta kerkiää
        NAVARAA kirjoitti:

50000km Navaralla takana, eikä mitään murheita ole ollut.
        Vajaa puolet ajomäärästä n. 2,5tn kärryn vetoa, ja tulee kelvästi perässä..

pääseekö sillä rekasta ohi.onko se hiljainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2063
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1876
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1524
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1192
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      82
      1148
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1066
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1013
    Aihe