ONKO NAVARAN

käyttökokemuksia

siis tuon uuren 170 hv moottorilla varustetun mallin.sanovat,että koneessa tietokone ongelmia ym.

7

2045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pertti ström

      Olen kanssa kuullut noista ns.nykymoottoreiden sähköongelmista.Jos pick-uppia haet on Hilux viattomin.Ei se moottorin suuri teho autuaaksi tee jos joutuu "pajalla" seisottaa....muuten varmaan hyvä auto jos luottaa sähköisesti kytkettävään nelivetoon,itseäni ainakin epäilytti valintatilanteessa joten kuten muutkin valmistajat(paitsi Isuzu)päädyin manuaalisesti kytkettävään nelivetoon...:)

      • viattomin

        Äläs nyt väitä mitä sattuun perustelematta väitettäsi. Hilux tuskin on sekään viattomin, sen lisäksi se on teknisesti vanhentuneempi, en tarkoita sähkökytkentää vaan muita ominaisuuksia.

        Navara sai EuroNCAPISta yhden tähden, mikä tosin taisi nousta 3:een uusinta kokeessa.

        Aloittajalle:
        Mitsu L200 saa ensi vuoden alussa täysin uuden moottorin, 180hv ja 400Nm, ja koska l200 on navaraa kevyempi, on se tällä koneella paljon ripeämpikin. L200:essa on myös manuaalisesti kytkettävä neliveto, mutta siinä on myös keskitasauspyörästö ja viskokytkin ainakin intense mallissa, joka mahdollistaa ajamisen neliveto päällä myös maantiellä, paljon parempi ja edistyneempi neliveto mitä muissa pickupeissa, 100% lukko takana, ja ainoana pickuppina ajonvakautus ja luistonesto, sekä 4 tähteä euro NCAP testistä.


      • piskuppi
        viattomin kirjoitti:

        Äläs nyt väitä mitä sattuun perustelematta väitettäsi. Hilux tuskin on sekään viattomin, sen lisäksi se on teknisesti vanhentuneempi, en tarkoita sähkökytkentää vaan muita ominaisuuksia.

        Navara sai EuroNCAPISta yhden tähden, mikä tosin taisi nousta 3:een uusinta kokeessa.

        Aloittajalle:
        Mitsu L200 saa ensi vuoden alussa täysin uuden moottorin, 180hv ja 400Nm, ja koska l200 on navaraa kevyempi, on se tällä koneella paljon ripeämpikin. L200:essa on myös manuaalisesti kytkettävä neliveto, mutta siinä on myös keskitasauspyörästö ja viskokytkin ainakin intense mallissa, joka mahdollistaa ajamisen neliveto päällä myös maantiellä, paljon parempi ja edistyneempi neliveto mitä muissa pickupeissa, 100% lukko takana, ja ainoana pickuppina ajonvakautus ja luistonesto, sekä 4 tähteä euro NCAP testistä.

        on kokoa pienempi kuin oikeat pikkarit ja tönkki neliveto olla pitää.ei ne kestä sellaiset viskot kun mennä pitää.


      • Toyota & Mitsu

        Tuo sähköinen nelivedon kytkentä on yli 20 v vanha keksintö. Minulla se kesti (kestää uudella omistajalla yhä) 650 000 km melko ahkerasti käytettynä. Siis Toyota HJ61 menopelissä.

        Tällä hetkellä ajelen Mitsu L200 autolla, työn puolesta sellaiset 70 000 km vuodessa. Nyt on mittarissa 280 000 km, eikä autossa ole koskaan ollut pienintäkään vikaa. Peli on aika kovassa työkäytössä.

        Ei kannata ihan kaikkea aina pelätä.


      • ei tosiaankaan
        piskuppi kirjoitti:

        on kokoa pienempi kuin oikeat pikkarit ja tönkki neliveto olla pitää.ei ne kestä sellaiset viskot kun mennä pitää.

        Taas väität mitä sattuun perehtymättä asiaan pätkän vertaa ?

        Mitsussa on tönkkineliveto maastoajoa varten, keskitasauspyörästö vaan lukkoon.

        Koossa ei ole eroa, hilux - mitsu saman kokoiset.


      • NAVARAA
        Toyota & Mitsu kirjoitti:

        Tuo sähköinen nelivedon kytkentä on yli 20 v vanha keksintö. Minulla se kesti (kestää uudella omistajalla yhä) 650 000 km melko ahkerasti käytettynä. Siis Toyota HJ61 menopelissä.

        Tällä hetkellä ajelen Mitsu L200 autolla, työn puolesta sellaiset 70 000 km vuodessa. Nyt on mittarissa 280 000 km, eikä autossa ole koskaan ollut pienintäkään vikaa. Peli on aika kovassa työkäytössä.

        Ei kannata ihan kaikkea aina pelätä.

        50000km Navaralla takana, eikä mitään murheita ole ollut.
        Vajaa puolet ajomäärästä n. 2,5tn kärryn vetoa, ja tulee kelvästi perässä..


      • notta kerkiää
        NAVARAA kirjoitti:

        50000km Navaralla takana, eikä mitään murheita ole ollut.
        Vajaa puolet ajomäärästä n. 2,5tn kärryn vetoa, ja tulee kelvästi perässä..

        pääseekö sillä rekasta ohi.onko se hiljainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1381
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1205
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1149
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1080
    5. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1051
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      957
    8. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      929
    9. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      895
    10. Minkä merkkisellä

      Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      869
    Aihe