Horoskooppi
ei luvannut
romantiikkaa
Siitä huolimatta
olen onnekas
mies
Tajusin
vuosienkin jälkeen
rakkautesi olevan totta
Ei tarvitse epäillä
ei kuvitella mitään
sinä rakastat minua
Vaikka lähtisin minne
kauas pois luotasi
minä tietäisin
sinä rakastat minua
Isku tajuntaan
11
461
Vastaukset
- lindalinda1
Kuka hullu nyt horoskooppeihin uskois,
en minä ainakaan ( vaikka luen ne aina )
Onnekas olet,
runosi kertoo sen kyllä mitä kauniimmin -
rakkautesi/Hänen rakkautensa Sinuun.- tomppa2006
...horoskoopit, vaikka en niihin uskokaan...
Kun oma sydän rupeaa lyömään runoa kirjoittaessa nopeammin, silloin tietää onnistuneensa ainakin jotenkin.
Kiitos linda palautteesta.
- padme_amidala
..pelästyin jo, että eikö tässä ollutkaan rakkausrunosta kysymys (hui). Mutta seuraava onkin jo parempi, onnekas mies on tyytyväinen ilmaus, joka nostatti hymyn suupieliin. Sitten tuleekin jo kaunista lujaa, luottamuksellista rakkautta, josta osuudesta pidin erityisesti. Mielestäni luottamus toiseen on rakkauden kivijalka.
Pidin tästä runosta : )
Kiitos tästä rauhallisesta lukuhetkestä : )- tomppa2006
...ehkä hieman liikaa dramatiikkaa aloitukseen...
Mutta se vain tuntui runoa kirjoittaessani hyvältä. Monasti runon nimi/otsikko tuottaa hieman ongelmia, mutta olen sitä mieltä että sellainen pitää runolla olla, vaikka sitten huonompikin.
Palautteesi on mahtavaa luettavaa, olemme samalla aallonpituudella tuon luottamuksen kanssa. Allekirjoitan kaiken kirjoittamasi. Kiitos padme.
- Näin on hyvä Sinun olla tomppa -
- tomppa2006
...kaverille...
Me tiedämme mistä arjen hyvä olo tulee! tomppa2006 kirjoitti:
...kaverille...
Me tiedämme mistä arjen hyvä olo tulee!-Meidän sisäisen itsenäisyyden
maljamme,jota Rakkaus johdattaa.
Sille kohotamme
maljamme.
- tunteellinen'
ikävä ja kaipuu runouden keskeltä on mukava lukea rakkausrunoa, joka ei kerro menetetystä rakkaudesta, vaan läsnä tässä ja nyt olevasta rakkaudesta. Tosi rakkauden tietävät molemmat osapuolet. Ihana runo.
- tomppa2006
...kirjoittaneeni hyvin tunteellisella tuulella runoni...
Tiesin siitä tulleen erilaisen myös verrattuna omaan tuotoksiini.
Kiitän palautteesta ja olen otettu pystyessäni tarjoamaan lukunautinnon.
- *MURUKULTA*
...tota,,,mitä se horonskooppi sitten lupas vai uhkailiko se...
.."Vaikka lähtisin minne
kauas pois luotasi
minä tietäisin
sinä rakastat minua"
Tuossa on jo paljon sanottu / paljon luvattu! :)- tomppa2006
...kirjoittaessa ajatuksissani jopa niin pitkälle...
Kuin siihen viimeiseen hetkeen ja päivään. Koskaan ei voi tietää, mitä kohdallemme on määrätty. En silti ollut surullinen, päinvastoin tunsin suurta iloa saatuani runon kirjoitettua.
Kuin myös palautteesi tuo iloa. Mukava että otit esille juuri tuon säkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2762043Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131798- 1351283
Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1181280Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1351195- 83817
- 174796
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä176769Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala426700- 52592