Jumala ei pidä ihmistä maahan kukistettuna, vaan kun
Hän armon kurin kautta ihmistä riisuu niin HÄN
kerran MYÖS PUKEE.
Kun ihminen Jumalan edessä nöyrtyy Jumala tällaisen ihmisen kerran KOROTTAA.
Tämän Jumalan korotuksen, itsessään ylpeät ja samalla nöyristelevät vääntävät valheellisesti
itsensä korottamiseksi ja näin he lausuvat väärän
tuomion ihmisestä JONKA JUMALA ON KOROTTANUT.
MIETTIKÄÄ jo järjen kanssa ONKO IHMINEN jossa
JEESUS ASUU köyhä, kurja,syntinen, alhainen,
vajavainen???
MIETTIKÄÄ jo järjen kanssa LOIKO JUMALA IHMISEN
kurjuuteen, vajavuuteen, köyhyyteen jne.???
MIETTIKÄÄ jo järjen kanssa MIKSI ISÄ LÄHETTI
POJAN MAAILMAAN?
Siksikö, että ihmiset vain tämän elämän täällä
räpiköiden synnin kurjuudessa ja vajaudessa vaeltaa ja vasta tämän elämän jälkeen autuus
alkaa?
Jumala luo uutta
20
431
Vastaukset
- sitten aikaisemmin
vakavia virheitä, kun väitit, että uskovaisen elämä on kovaa ja ainaista vaivaa? Miten ihmeessä sinä silloin uskalsit heitä syyttää ja saatanalle tuomita, jotka jo olivat tuohon korotukseen päässet.
tuoda väittämäsi esille.
Mitä tuomitsemiseen tulee, niin silloin kun sanat
joita tuon ihmistä tuomitsee niin se tuomitsija en ole minä vaan Jumalan sana.
Jumalan sana tuomitsee ihmistä niin kauan kuin ihminen elää erossa Jumalasta tai ei ole lähtenyt
Jumalan tahdon tielle.
Joten lakkaa syyttämästä ihmistä joka Totuutta tuo Jeesuksessa.
Mitä tulee Jumalan korottamiin ihmisiin HE EIVÄT
KOE TUOMIOKSI TOISEN JUMALAN KOROTTAMAN IHMISEN
SANOMAA VAAN HE HENGESSÄ YHTYVÄT SIIHEN.
Sillä ON todellakin VAIN YKSI usko, YKSI tie,
YKSI Herra ja YKSI Henki johon ja jossa KAIKKI
Jumalan Hengen omat ovat.
Siis kun sinäkään et Hengessä ja Totuudessa ole
YHTÄ KANSSANI niin et silloin ole JUMALAN OMA.
Jos vielä kykenet KÄÄNY JUMALAN PUOLEEN Hän sinulle AINOASTAAN VOI näyttää TOTUUDEN.
VAI ETKÖ USKO ETTÄ JUMALA VOI JA VAIN YKSIN HÄN?- et Jumalan Sanasta
ArmiK kirjoitti:
tuoda väittämäsi esille.
Mitä tuomitsemiseen tulee, niin silloin kun sanat
joita tuon ihmistä tuomitsee niin se tuomitsija en ole minä vaan Jumalan sana.
Jumalan sana tuomitsee ihmistä niin kauan kuin ihminen elää erossa Jumalasta tai ei ole lähtenyt
Jumalan tahdon tielle.
Joten lakkaa syyttämästä ihmistä joka Totuutta tuo Jeesuksessa.
Mitä tulee Jumalan korottamiin ihmisiin HE EIVÄT
KOE TUOMIOKSI TOISEN JUMALAN KOROTTAMAN IHMISEN
SANOMAA VAAN HE HENGESSÄ YHTYVÄT SIIHEN.
Sillä ON todellakin VAIN YKSI usko, YKSI tie,
YKSI Herra ja YKSI Henki johon ja jossa KAIKKI
Jumalan Hengen omat ovat.
Siis kun sinäkään et Hengessä ja Totuudessa ole
YHTÄ KANSSANI niin et silloin ole JUMALAN OMA.
Jos vielä kykenet KÄÄNY JUMALAN PUOLEEN Hän sinulle AINOASTAAN VOI näyttää TOTUUDEN.
VAI ETKÖ USKO ETTÄ JUMALA VOI JA VAIN YKSIN HÄN?mitään piittaa, viitsit valheinesi väittää tuollaista. Väitit meille, jotka puhuimme Sanaa ja toimme Sanaa, että olemme saatanasta, koska Sana ei merkitse mitään, vaan henki!!!
Sinä ole pahin valehtelija ja sinun syntisi kasvamasta kasvaa. et Jumalan Sanasta kirjoitti:
mitään piittaa, viitsit valheinesi väittää tuollaista. Väitit meille, jotka puhuimme Sanaa ja toimme Sanaa, että olemme saatanasta, koska Sana ei merkitse mitään, vaan henki!!!
Sinä ole pahin valehtelija ja sinun syntisi kasvamasta kasvaa.esiin.
Se mitä tulee Raamatun sanaan ja Jumalan Henkeen
TÄMÄ ON TOTUUS Raamatun sanaa EI VOI TULLA TUNTEMAAN ILMAN JUMALAN PYHÄN HENGEN VALOA.
Siis pelkkä Raamatun sanan kopsaaminen lukeminen ei ketään PELASTA.- nöyryyttää
ArmiK kirjoitti:
esiin.
Se mitä tulee Raamatun sanaan ja Jumalan Henkeen
TÄMÄ ON TOTUUS Raamatun sanaa EI VOI TULLA TUNTEMAAN ILMAN JUMALAN PYHÄN HENGEN VALOA.
Siis pelkkä Raamatun sanan kopsaaminen lukeminen ei ketään PELASTA.tunnustaa syntejään, eikä näkökykyä omille valheille ja eksymyksille. Sinä olet hyökkääjä, joka pyrit täällä sammuttamaan lapsenkaltaista uskoa ja tiedätkö mitä kaltaisillesi on luvassa.
- löydät
nöyryyttää kirjoitti:
tunnustaa syntejään, eikä näkökykyä omille valheille ja eksymyksille. Sinä olet hyökkääjä, joka pyrit täällä sammuttamaan lapsenkaltaista uskoa ja tiedätkö mitä kaltaisillesi on luvassa.
sen, että parempi olisi, että myllynkivi....., minä en sinulle pahaa tahdo, mutta mitä Jumala tahtokaan jatkuvasti valehteleville, lapsenkaltaisen uskon sammuttajille.
nöyryyttää kirjoitti:
tunnustaa syntejään, eikä näkökykyä omille valheille ja eksymyksille. Sinä olet hyökkääjä, joka pyrit täällä sammuttamaan lapsenkaltaista uskoa ja tiedätkö mitä kaltaisillesi on luvassa.
tiedän miten asiat on.
Jeesus on saanut minut synnin vallasta vapauttaa en enää elä minä vaan Jeesus minussa.
Jeesus minussa ei syntiä vaikuta Hän ei minua syntiin johdata. Tämä on sinulle aivan utopiaa
kun olet valheen vajauteen saatettu.löydät kirjoitti:
sen, että parempi olisi, että myllynkivi....., minä en sinulle pahaa tahdo, mutta mitä Jumala tahtokaan jatkuvasti valehteleville, lapsenkaltaisen uskon sammuttajille.
Jumalan Totuus EI sitä ketään muuksi voi muuttaa.
Et ole tullut tuntemaan Jumalaa vaan tämän maailman jumalan joka sanoo Jumala on pelkkä rakkaus kaiken hyväksyvä rakkaus ainoastaan ne jotka Jeesuksen
Kristuksen sanomaa tuovat heille pitäisi tuo myllynkivi ripustaa kaulaan.
Että voi, voi.
Ei sinulla ole Jumalan pelkoa vaan viha Jumalaa kohtaan.
- sinä olit
sitä mieltä, että uskovaisen kuuluu elää kurjuudessa ja kuuluu olla pahalla mielellä.
"MIETTIKÄÄ jo järjen kanssa ONKO IHMINEN jossa
JEESUS ASUU köyhä, kurja,syntinen, alhainen,
vajavainen??? "
Parempi on miettiä Raamatun mukaan kuin ihmis järjen,katsotaanpa mitä Raamattu sanoo:
Köyhä:Lasarus oli köyhä ja meni kuoltuaan Aabramin helmaan (Luuk.16:20-22).
Syntiin lankemisesta:Paavali kirjoittaa tästä aiheesta Room.7:15-25.
Alhainen: Raamatusta löytyy alhainen veli (Jaak.1:9).
Vajavainen: Eliasta on maininta että hän oli vajavainen (Jaak.5:17).
Eli kyllä Raamatun mukaan, mutta ihmisopit ja -järjet voivat toki väittää muuta. Itse pitäydyn Raamatun Sanassa.
"MIETTIKÄÄ jo järjen kanssa MIKSI ISÄ LÄHETTI
POJAN MAAILMAAN? "
Jumala lähetti Jeesuksen maailmaan sovittamaan sen voimme lukea joh.3:16 kohdasta.
"Siksikö, että ihmiset vain tämän elämän täällä
räpiköiden synnin kurjuudessa ja vajaudessa vaeltaa ja vasta tämän elämän jälkeen autuus
alkaa? "
Ei ole uskovaistakaan ihmistä Raamatun mukaan vapautettu vajavuudesta,ahdistuksista,vastoinkäynneistä eikä syntiin lankeamisesta.
Ihmisopit kuten menestysteologia voivat opettaa toisin, mutta se onkin sitä ihmisoppia ei Raamatun Sanomaa.
Näin kun Raamattua tutkimme ja Raamatun mukaan perustelemme emme joudu harhaan...kiitos siitä Jeesukselle Kristukselle.raamatun kirjainten mukaan muuta tee kuin kuoletut ja se näkyy, että kun jos "järki" olisi tallella
tulisit näkemään jo nuo ihmisopin valheet jotka
ovat todella RISTIRIIDASSA JUMALAN SANAN TOTUUDEN KANSSA.
Näin näkyy et tiennyt miksi Jeesus tänne maailmaan lähetettiin.
Kun sanot:"Ei ole uskovaistakaan ihmistä Raamatun mukaan vapautettu vajavuudesta,ahdistuksista,vastoinkäynneistä eikä syntiin lankeamisesta."
Sanomasi oli ihmisopin harhaa.
Raamattua lukemalla ihminen ei siis tule Jumalan Totuutta tietämään.
Pyhä Henki AINOASTAAN voi sanan kirkastaa.ArmiK kirjoitti:
raamatun kirjainten mukaan muuta tee kuin kuoletut ja se näkyy, että kun jos "järki" olisi tallella
ovat todella RISTIRIIDASSA JUMALAN SANAN TOTUUDEN KANSSA.
Näin näkyy et tiennyt miksi Jeesus tänne maailmaan lähetettiin.
Kun sanot:"Ei ole uskovaistakaan ihmistä Raamatun mukaan vapautettu vajavuudesta,ahdistuksista,vastoinkäynneistä eikä syntiin lankeamisesta."
Sanomasi oli ihmisopin harhaa.
Raamattua lukemalla ihminen ei siis tule Jumalan Totuutta tietämään.
Pyhä Henki AINOASTAAN voi sanan kirkastaa."raamatun kirjainten mukaan muuta tee kuin kuoletut ja se näkyy, että kun jos "järki" olisi tallella
ovat todella RISTIRIIDASSA JUMALAN SANAN TOTUUDEN KANSSA."
Armik hyvä, eihän Raamatun kirjaimet kuoleta, päinvastoin ne virvoittaa ja tekee eläväksi.
Niinhän juuri aijemmassa viestissä perustelin RAAMATUN SANALLA että ihmisopit ovat ristiriidassa Raamatun kanssa. Etkö lue kunnolla muiden viestejä?
"Näin näkyy et tiennyt miksi Jeesus tänne maailmaan lähetettiin."
Eli et ole samaa mieltä Raamatun kanssa tässäkään asiassa,Joh.3:16:"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä."
Eli sinusta tämä ei ole totta. Ok, no minä uskon kuitenkin ennemmin Raamattua kuin sinua.
"Kun sanot:"Ei ole uskovaistakaan ihmistä Raamatun mukaan vapautettu vajavuudesta,ahdistuksista,vastoinkäynneistä eikä syntiin lankeamisesta."
Sanomasi oli ihmisopin harhaa."
Katso ja lue Paavalin elämästä Raamatun sivuilta huomaat että Paavalilla oli kaikkea näitä mistä mainitsen yltäkyllin elämänsä aikana.
Eli taas sanot RAAMATUN SANAA ihmisopin harhaksi. Ok, no minä uskon ennemmin Raamattua kuin sinua.
"Raamattua lukemalla ihminen ei siis tule Jumalan Totuutta tietämään."
Raamatussahan on juuri kerrottu se Jumalan Totuus. Eli sinusta Raamatusta ei löydy Jumalan Totuutta. Ok, no minä uskon ennemmin Raamattua kuin sinua.
"Pyhä Henki AINOASTAAN voi sanan kirkastaa."
Lopultakin olemme, sinä ja minä ja Raamattu jostakin samaa mieltä, hyvä edes näin.
Mutta hirveän palijo sinulla on näissä kirjoitukissa Raamatun vastaisuutta, kannataisi varmaan rukoillen lukea sitä Raamattua enemmän, koskapa sieltä se totuus löytyy.Näenhän toki Raamatun totuuden. Vaikka sinä yrität sitä jostakin syystä hämärtää..?
Paavali kyllä jäi "tämmöiseksi" ihmiseksi jota sinä inhoten kuvaat. Sitähän hän tuossa kuvaa hyvin selkeästi.
En puolustele kurjuuttani enkä puuttellisuutani, totean sen vain totuudeksi Raamatun Sanalla perustellen.
Sinullakin on tottakai oikeus olla erimieltä Raamatun kanssa.
Mutta minä uskon ennemmin Raamattua kuin sinua. Eikä siitä tarvi pahastua.Kyseinen kohta virvoittaa minua siten että tiedän olevani oikialla tiellä uskomalla tämän Raamatun totuuden.
Sillä kirjain (=laki) kuolettaa, mutta Pyhä Henki tekee eläväksi.
Muuten yks kysymys, jollet pahastu.
Kun sinulla on hyvä Ruotsinkielen taito, kumpaa kahdesta(omistamastani)Ruotsin kielen käännöksestä suosittelisit.
Eli minulla on "Bibeln;gamla testament 1917,nya testament 1981" sekä tälläinen kuin "Nya testament på vår tids språk ny översättning av David Hedegård"?
Luvattoman vähän tulee tarkistettua asioita Ruotsinkielisistä Raamatuista, enemmänkin Englanninkielisistä, toisaalta siinä tulee tehtyä itselle "karhunpalvelusta" kun Ruotsin kieli sitten tuppaa unohtuun.
Kiitos etukäteen vastuksesta!juhani1965 kirjoitti:
Näenhän toki Raamatun totuuden. Vaikka sinä yrität sitä jostakin syystä hämärtää..?
Paavali kyllä jäi "tämmöiseksi" ihmiseksi jota sinä inhoten kuvaat. Sitähän hän tuossa kuvaa hyvin selkeästi.
En puolustele kurjuuttani enkä puuttellisuutani, totean sen vain totuudeksi Raamatun Sanalla perustellen.
Sinullakin on tottakai oikeus olla erimieltä Raamatun kanssa.
Mutta minä uskon ennemmin Raamattua kuin sinua. Eikä siitä tarvi pahastua.mistä saatanan ERI henget omat uskon oppinsa ottaa???
voinut Juhani tuotakaan Raamatun sanan paikkaa ymmärtää vaan väänsi kirjaimen laiksi.
KIRJAIN tarkoittaa kuin tarkoittaakin KOKO RAAMATUN
SANOMAA KIRJAIMINEEN. Siis se, että ihminen näkee
Raamattua lukea niin sen perusteella hän ei tule
sitä tuntemaan. SIKSI JA JUURI SIKSI MONET eri uskon suunnat ovat syntyneet kun ihmismielen mukaan
on Raamattua tulkattu ja kuinkas muutoin OMAAN KORVASYYHYYN.Ja tässä tulkkauksessa on silloin myös
toinen herra SE HERRA JOKA SANOO, "ONKO JUMALA TODELLA SANONUT."
Kyllä se on nähtävissä miten kirjain on ihmiset todella tehnyt kuolleiksi HE RIIPPUVAT KIRJAIMISSA
joihin ovat tulleet juurrutetuiksi.
Näin he näkevät sen sanoman joka Jumalan Hengessä tuodaan Raamatun ulkopuoliseksi vaikka se on
Raamatusta itse Jeesuksen sanomaaSamaa mieltä kanssasi seuraavasta,mitä kirjoitit: "Siis kaikki pyhät kirjaimet = pyhät kirjoitukset pysyvät suljettuina ilman Jumalan Henkeä."
Samoin ajattelen tästä, mitä kirjoitit:"Käännöksissä on aina ollut ja on oleva eroja, mutta Jumala suojelee totuuttaan, niin että pelastuksen sanoma on silti löydettävissä."
Vaikka olen tuosta mielipiteestä saanut "kuraa niskaan".ArmiK kirjoitti:
mistä saatanan ERI henget omat uskon oppinsa ottaa???
Eiköhä ne saatanan henget ota ne oppinsa saatanan eksyttävästä valhemaailmasta.
juhani1965 kirjoitti:
Eiköhä ne saatanan henget ota ne oppinsa saatanan eksyttävästä valhemaailmasta.
mitä? Mitä puhutkaan?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845317Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.313533Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j522917Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin282107Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611886Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861666- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71185