perjantai-iltaan
http://www.youtube.com/watch?v=X5-rGN0ou_4
-Aikakone sai uuden treenikämpän. Sani teetti tilat.
-Gorbatshovilla oli omituinen päähänpinttymä.
-Kissat protestoivat menemällä naulakkoon.
-Kustavilainen tilaa olutta rahtina: "Milloin olut on kustavissa?"
-Lakimies tietää kaikenlaista.
-Lensi ulos sähköasentajalinjalta. Teki vääriä johtopäätöksiä.
-Lontoon vartijoiden talvisotahenkeä: "Toweria ei jätetä!"
-Mistä alkuihminen sai kipinän tulentekoon?
-Mistä johtuu, että seksiä harrastetaan useimmiten kännissä? Olisi kiva saada selvää.
-Morsian katosi, mutta vainukoira pääsi vihille.
-Mykkä kissa on mauton.
-Nikottelulääkkeen keksijä sai hikoilla omaisuutensa.
-Nykyiset avovankilat pitävät vankilanjohtajia pakokauhun vallassa.
-Surisiko kärpänen kaverin kuollessa?
-Tekevälle sattuu: Ompeluvirheen takia napit vastakkain paitatehtaalla!
-Tytöt varokaa: Intian matkalla on aina vaarassa, että guru tulee puseroon.
-Vangilla on karatessa musta vyö.
-Vein autoni korjattavaksi vaihteen vuoksi.
-Vihanneskauppiaan hintalappu meni väärään kurkkuun.
-Blackmetalisti antoi ensijulkaisulleen nimeksi "Demoni".
-Muusikko oli alkanut lammasfarmariksi. Eräänä iltapäivänä kaverit tulivat kyselemään, josko farmari lähtisi baariin kaljalle. "Enpä taida keritä tänään", muusikko-farmari totesi ja lähti kaljalle.
-Nörtti ei päässyt koodauksen MM-kisoihin, sillä hänellä ei ollut näyttöä.
-Naamioitumisen mestari meni sukkana läpi turvatarkastuksesta.
Hieman huumoria
5
201
Vastaukset 5
- de_monte
Olin onnekas. Minä ja tyttöystäväni olimme seurustelleet jo yli vuoden joten päätimme mennä naimisiin.
Vanhempani auttoivat kaikilla tavoilla ja ystäväni tukivat minua ja tyttöystäväni, hän oli upea.
Ainoastaan yksi asia haittasi mieltäni, itse asiassa aika paljonkin ja se oli minun tyttöystäni äiti. Hän oli upea ura-nainen, fiksu ja todella seksikäs. Hän usein jopa flirttaili minulle ja teki oloni usein epämukavaksi.
Yhtenä päivänä hän soitti minulle ja pyysi tulemaan luoksensa keskustelemaan kutsukorteista. Minä lähdin ja kun saavuin hän oli yksin ja kuiskasi minulle, että hänellä on tunteita ja haluja minua kohtaan joita hän ei voi ylittää. Joten ennen kuin menisin naimisiin hänen tyttärensä kanssa, hän haluaisi rakastella kanssani vain kerran. Mitä minä voisin sanoa???
Olin todellisessa shokissa ja en pystynyt vastaamaan saati liikkumaan, kunnes hän sanoi että hän menee makuuhuoneeseen odottamaan ja jos olet sitä mieltä että rakastellaan niin tulisin vain ylös.
Minä vain katsoin hänen herkullista perää kun hän käveli rappusia ylös. Minä seisoin siinä hetken, käännyin ja lähdin kävelemään ovea kohti, avasin oven ja astuin ulos ovesta....
Hänen miehensä seisoi ulkopuolella ja kyyneleet silmillään hän halasi minua ja sanoi että olemme iloisia että läpäisit meidän pikku testimme. Me emme voisi pyytää parempaa miestä meidän tyttärellemme.
Tervetuloa perheeseen!
OPITTU ASIA: Muista pitää kondomit aina autossa !!!! - Pullopersesika
..sait hymyn huulilleni..
;)- de_monte
Jos huutaisit yhtä mittaa kahdeksan vuotta, seitsemän kuukautta ja kuusi päivää, tuottaisit tarpeeksi äänienergiaa lämmittääksesi yhden kupin kahvia.
(Tuskinpa moinen on sen arvoista...)
Jos piereskelisit tauotta kuusi vuotta ja yhdeksän kuukautta, tuottaisit tarvittavan määrän kaasua saadaksesi aikaan pienen atomipommin energian.
(No, tämä alkaa jo kuulostaa paremmalta!)
Ihmissydän pumppaa sellaisella paineella, että jos se pumppaisi veren ruumiin ulkopuolelle, verivana ulottuisi yli yhdeksän metrin päähän.
(Ohhoh!)
Sian orgasmi kestää kolmekymmentä minuuttia.
(Seuraavassa elämässäni haluan olla sika!!!)
Torakka pystyy elämään yhdeksän päivää ilman päätä, ennen kuin se kuolee nälkään.
(Puistattavaa... mutta en oo siltikään päässyt vielä sen sika-asian yli...)
Kun hakkaat päätäsi seinään, käytät 150 kaloria tunnissa.
(Älä kokeile kotona! Ehkä töissä?)
Rukoilijasirkkauros ei pysty pariutumaan kunnolla, mikäli sen pää on kiinni vartalossa. Naaras tekee aloitteen seksiin repimällä uroksen pään irti.
("Kultaaa, olen kotona! Mitä helv..?!")
Täi pystyy hyppäämään 350 kertaa ruumiinsa pituuden verran. Ihmisellä sama tarkoittaisi sitä, että pystyisi hyppäämään jalkapallokentän pituisen matkan.
(Kolmekymmentä minuuttia... Onnellinen sika.. Voitko kuvitella?!)
Kissakalalla on yli 27 000 makunystyrää.
(Mikä voi maistua niin hyvältä kala-altaan pohjalla?!)
Jotkin leijonat parittelevat yli 50 kertaa päivässä.
(Haluan silti olla seuraavassa elämässäni sika. Mitä määrästä, laatu ennen kaikkea!)
Perhoset maistavat jaloillaan.
(Tämän olenkin aina halunnut tietää...)
Ihmisen voimakkain lihas on kieli.
(Hmmmmmm...)
Oikeakätiset ihmiset elävät keskimäärin yhdeksän vuotta pitempään kuin vasenkätiset.
(Jos olet molempikätinen, puolittuuko ero?)
Norsut ovat ainoita eläimiä, jotka eivät osaa hypätä.
(No, sehän on oikeastaan pelkästään hyvä juttu...)
Kissan virtsa hohtaa mustassa valossa.
(Kenelle on maksettu tämän asian selvittämisestä?!)
Strutsin silmä on suurempi kuin sen aivot.
(Tunnen joitakin tällaisia ihmisiä.)
Meritähdellä ei ole aivoja.
(Kas, tunnen joitakin tällaisiakin ihmisiä!)
Ihmiset ja delfiinit ovat ainoita eläinlajeja, jotka harrastavat seksiä saadakseen siitä mielihyvää.
(Entäs se sika???)
Nonniin.... toivottavasti tämä sai sinut hymyilemään edes kerran tai kenties jopa naurahtamaan....?! Hauskaa päivän jatkoa kaikille.... - Pullopersesika
de_monte kirjoitti:
Jos huutaisit yhtä mittaa kahdeksan vuotta, seitsemän kuukautta ja kuusi päivää, tuottaisit tarpeeksi äänienergiaa lämmittääksesi yhden kupin kahvia.
(Tuskinpa moinen on sen arvoista...)
Jos piereskelisit tauotta kuusi vuotta ja yhdeksän kuukautta, tuottaisit tarvittavan määrän kaasua saadaksesi aikaan pienen atomipommin energian.
(No, tämä alkaa jo kuulostaa paremmalta!)
Ihmissydän pumppaa sellaisella paineella, että jos se pumppaisi veren ruumiin ulkopuolelle, verivana ulottuisi yli yhdeksän metrin päähän.
(Ohhoh!)
Sian orgasmi kestää kolmekymmentä minuuttia.
(Seuraavassa elämässäni haluan olla sika!!!)
Torakka pystyy elämään yhdeksän päivää ilman päätä, ennen kuin se kuolee nälkään.
(Puistattavaa... mutta en oo siltikään päässyt vielä sen sika-asian yli...)
Kun hakkaat päätäsi seinään, käytät 150 kaloria tunnissa.
(Älä kokeile kotona! Ehkä töissä?)
Rukoilijasirkkauros ei pysty pariutumaan kunnolla, mikäli sen pää on kiinni vartalossa. Naaras tekee aloitteen seksiin repimällä uroksen pään irti.
("Kultaaa, olen kotona! Mitä helv..?!")
Täi pystyy hyppäämään 350 kertaa ruumiinsa pituuden verran. Ihmisellä sama tarkoittaisi sitä, että pystyisi hyppäämään jalkapallokentän pituisen matkan.
(Kolmekymmentä minuuttia... Onnellinen sika.. Voitko kuvitella?!)
Kissakalalla on yli 27 000 makunystyrää.
(Mikä voi maistua niin hyvältä kala-altaan pohjalla?!)
Jotkin leijonat parittelevat yli 50 kertaa päivässä.
(Haluan silti olla seuraavassa elämässäni sika. Mitä määrästä, laatu ennen kaikkea!)
Perhoset maistavat jaloillaan.
(Tämän olenkin aina halunnut tietää...)
Ihmisen voimakkain lihas on kieli.
(Hmmmmmm...)
Oikeakätiset ihmiset elävät keskimäärin yhdeksän vuotta pitempään kuin vasenkätiset.
(Jos olet molempikätinen, puolittuuko ero?)
Norsut ovat ainoita eläimiä, jotka eivät osaa hypätä.
(No, sehän on oikeastaan pelkästään hyvä juttu...)
Kissan virtsa hohtaa mustassa valossa.
(Kenelle on maksettu tämän asian selvittämisestä?!)
Strutsin silmä on suurempi kuin sen aivot.
(Tunnen joitakin tällaisia ihmisiä.)
Meritähdellä ei ole aivoja.
(Kas, tunnen joitakin tällaisiakin ihmisiä!)
Ihmiset ja delfiinit ovat ainoita eläinlajeja, jotka harrastavat seksiä saadakseen siitä mielihyvää.
(Entäs se sika???)
Nonniin.... toivottavasti tämä sai sinut hymyilemään edes kerran tai kenties jopa naurahtamaan....?! Hauskaa päivän jatkoa kaikille....:))
Kyllä ne siatkin ja puol tuntii oli minimi..
;)
Nää on aina hauskoja.
- de_monte
55-vuotias mies meni baariin rentoutumaan.
Illan mittaan hän ajautui sitten keskustelemaan n. 60 vuotiaan naisen kanssa
ja aika pian kävikin ilmi että nainen oli kiinnostunut myös jostain muusta
kuin pelkästä keskustelemisesta.
Niinpä päädyttiinkin tämän naisen kotiin ja menon ollessa olohuoneen
sohvalla melkoisen kiihkeää, nainen kysyi mieheltä oliko tämä ikinä
harrastanut äiti/tytär kimppakivaa. Mies vastasi siihen että eipä ole tullut
kokeiltua jolloin nainen kysyi että kiinnostaisiko?
Mies totesi, että totta hemmetissä kiinnostaa. Silloin nainen huusi
yläkertaan päin, "mutsi, tulisitko käymään täällä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5911438Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43797Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl471689Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll6566- 34529
- 40515
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28504Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448- 22432