Keskisellä hyvä caravaani alue,siisti kaikki viimesen päälle ,kannattaa käydä 10e sähkön kanssa.
Olipa
Tuurissa
91252
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 9
Vanhimmat
Leirintäalue on hieno ja siisti sekä todella halpa. Muutama persaukinen matkailuautoilija oli parkkerannut yöksi Siltalan pysäköintialueelle kun oli rahat loppuneet kulkimen osamaksuihin.
ettei ollu yhtä kymppiä jääny vai säästivätkö seuraavan päivän kauppareisuun
Matkan rytmityksistä johtuen mekin usein saavumme Keskiselle myöhään illalla. Onnela on suljettu alueella olevan yöhiljaisuuden ajaksi. Meidän on parempi jäädä suosiolla johonkin pysäköintialueen reunalle siksi yöksi. Aamulla kauppoihin. Usein naisväki haluaa jatkaa vielä seuraavanakin päivänä shoppailua. Silloin on hyvää aikaa klo 15.00 jälkeen käydä viemässä auto Onnelan sähköpaikalle seuraavaa yötä varten.
eikä osamaksaja eikä muutakaaan velkaa centtiäkään. Ottaako tuollaista kaltaistasi ihmistä enemmän päähän se että itse olet maksanut sen 10 euroa vai se että ne parkkiin jääneet on säästäneet sen kympin? Se on tietysti aivan sama mitä joku jostain toisesta miettii, mutta en vaan ole päässyt sellaiselle aaltopituudelle kaltaistesi tyyppien kanssa että voisin ymmärtävän katkeruuttasi. Toivottavasti emme kohtaa missään olosuhteissa.
Tälläiset parkkipaikkojen nurkissa pyörivät yöpyjät näillä ostoskeskuksilla on yleensä niin nuukia ettei niistä paljon ole iloa kauppiaille.
Ei sitä tiedä vaikka Keskisellä tai jossain muualla törmättäisiin.
Jos ei tunne tarvitsevansa palveluita niin miksi ängetä muita häiritsemään sinne leirialueelle. Ei se nukkuminen siellä parkissa ketään haittaa. Se meneekö sinne kauppoihin seuraavana päivänä on sitten eri juttu, itse olen huomannut Keskisen tavaratalojen olevan samanhintaisia kuin muidenkin joten mitään erikoista intoa ei ainakaan minulla sinne ole. Olen tosin käyttänyt sekä Onnelan parkkia että pihaparkkia aivan riippuen siitä mihin aikaan olen saapunut ja tunnenko tarvitsevani palveluita kuten suihkua ja WC-tankin tyhjäystä, akuthan ovat latingissa yleensä kuin sinne tullaan joten sähköä ei tarvitse.
mitään, mutta p**kele ajelevat vielä niin komeilla uusilla asuntautoilla että oikein päähän ottaa. ***tana!
Nukun samassa auton sängyssä kuitenkin, oli auto Onnelan looshissa tai parkkipaikan reunalla. Nukkumisolosuhteet eivät muutu mihinkään kummassakaan tapauksessa.
melko uudella (10000km ajetulla) ja velattomalla, kuinkas muuten.