Keskisellä hyvä caravaani alue,siisti kaikki viimesen päälle ,kannattaa käydä 10e sähkön kanssa.
Olipa
9
1161
Vastaukset
- Kyllä
Leirintäalue on hieno ja siisti sekä todella halpa. Muutama persaukinen matkailuautoilija oli parkkerannut yöksi Siltalan pysäköintialueelle kun oli rahat loppuneet kulkimen osamaksuihin.
- zompie
ettei ollu yhtä kymppiä jääny vai säästivätkö seuraavan päivän kauppareisuun
Matkan rytmityksistä johtuen mekin usein saavumme Keskiselle myöhään illalla. Onnela on suljettu alueella olevan yöhiljaisuuden ajaksi. Meidän on parempi jäädä suosiolla johonkin pysäköintialueen reunalle siksi yöksi. Aamulla kauppoihin. Usein naisväki haluaa jatkaa vielä seuraavanakin päivänä shoppailua. Silloin on hyvää aikaa klo 15.00 jälkeen käydä viemässä auto Onnelan sähköpaikalle seuraavaa yötä varten.
- Ei persaukinen
eikä osamaksaja eikä muutakaaan velkaa centtiäkään. Ottaako tuollaista kaltaistasi ihmistä enemmän päähän se että itse olet maksanut sen 10 euroa vai se että ne parkkiin jääneet on säästäneet sen kympin? Se on tietysti aivan sama mitä joku jostain toisesta miettii, mutta en vaan ole päässyt sellaiselle aaltopituudelle kaltaistesi tyyppien kanssa että voisin ymmärtävän katkeruuttasi. Toivottavasti emme kohtaa missään olosuhteissa.
- Kyllä
Ei persaukinen kirjoitti:
eikä osamaksaja eikä muutakaaan velkaa centtiäkään. Ottaako tuollaista kaltaistasi ihmistä enemmän päähän se että itse olet maksanut sen 10 euroa vai se että ne parkkiin jääneet on säästäneet sen kympin? Se on tietysti aivan sama mitä joku jostain toisesta miettii, mutta en vaan ole päässyt sellaiselle aaltopituudelle kaltaistesi tyyppien kanssa että voisin ymmärtävän katkeruuttasi. Toivottavasti emme kohtaa missään olosuhteissa.
Tälläiset parkkipaikkojen nurkissa pyörivät yöpyjät näillä ostoskeskuksilla on yleensä niin nuukia ettei niistä paljon ole iloa kauppiaille.
Ei sitä tiedä vaikka Keskisellä tai jossain muualla törmättäisiin. zompie kirjoitti:
ettei ollu yhtä kymppiä jääny vai säästivätkö seuraavan päivän kauppareisuun
Jos ei tunne tarvitsevansa palveluita niin miksi ängetä muita häiritsemään sinne leirialueelle. Ei se nukkuminen siellä parkissa ketään haittaa. Se meneekö sinne kauppoihin seuraavana päivänä on sitten eri juttu, itse olen huomannut Keskisen tavaratalojen olevan samanhintaisia kuin muidenkin joten mitään erikoista intoa ei ainakaan minulla sinne ole. Olen tosin käyttänyt sekä Onnelan parkkia että pihaparkkia aivan riippuen siitä mihin aikaan olen saapunut ja tunnenko tarvitsevani palveluita kuten suihkua ja WC-tankin tyhjäystä, akuthan ovat latingissa yleensä kuin sinne tullaan joten sähköä ei tarvitse.
- se vielä
Kyllä kirjoitti:
Tälläiset parkkipaikkojen nurkissa pyörivät yöpyjät näillä ostoskeskuksilla on yleensä niin nuukia ettei niistä paljon ole iloa kauppiaille.
Ei sitä tiedä vaikka Keskisellä tai jossain muualla törmättäisiin.mitään, mutta p**kele ajelevat vielä niin komeilla uusilla asuntautoilla että oikein päähän ottaa. ***tana!
- hihhuli
karva.naamari kirjoitti:
Jos ei tunne tarvitsevansa palveluita niin miksi ängetä muita häiritsemään sinne leirialueelle. Ei se nukkuminen siellä parkissa ketään haittaa. Se meneekö sinne kauppoihin seuraavana päivänä on sitten eri juttu, itse olen huomannut Keskisen tavaratalojen olevan samanhintaisia kuin muidenkin joten mitään erikoista intoa ei ainakaan minulla sinne ole. Olen tosin käyttänyt sekä Onnelan parkkia että pihaparkkia aivan riippuen siitä mihin aikaan olen saapunut ja tunnenko tarvitsevani palveluita kuten suihkua ja WC-tankin tyhjäystä, akuthan ovat latingissa yleensä kuin sinne tullaan joten sähköä ei tarvitse.
Nukun samassa auton sängyssä kuitenkin, oli auto Onnelan looshissa tai parkkipaikan reunalla. Nukkumisolosuhteet eivät muutu mihinkään kummassakaan tapauksessa.
se vielä kirjoitti:
mitään, mutta p**kele ajelevat vielä niin komeilla uusilla asuntautoilla että oikein päähän ottaa. ***tana!
melko uudella (10000km ajetulla) ja velattomalla, kuinkas muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904503
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613425Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1152616Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152575Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282474- 422085
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282027Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241783Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291638