Olipa

Tuurissa

Keskisellä hyvä caravaani alue,siisti kaikki viimesen päälle ,kannattaa käydä 10e sähkön kanssa.

9

1247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä

      Leirintäalue on hieno ja siisti sekä todella halpa. Muutama persaukinen matkailuautoilija oli parkkerannut yöksi Siltalan pysäköintialueelle kun oli rahat loppuneet kulkimen osamaksuihin.

      • zompie

        ettei ollu yhtä kymppiä jääny vai säästivätkö seuraavan päivän kauppareisuun


      • Matkan rytmityksistä johtuen mekin usein saavumme Keskiselle myöhään illalla. Onnela on suljettu alueella olevan yöhiljaisuuden ajaksi. Meidän on parempi jäädä suosiolla johonkin pysäköintialueen reunalle siksi yöksi. Aamulla kauppoihin. Usein naisväki haluaa jatkaa vielä seuraavanakin päivänä shoppailua. Silloin on hyvää aikaa klo 15.00 jälkeen käydä viemässä auto Onnelan sähköpaikalle seuraavaa yötä varten.


      • Ei persaukinen

        eikä osamaksaja eikä muutakaaan velkaa centtiäkään. Ottaako tuollaista kaltaistasi ihmistä enemmän päähän se että itse olet maksanut sen 10 euroa vai se että ne parkkiin jääneet on säästäneet sen kympin? Se on tietysti aivan sama mitä joku jostain toisesta miettii, mutta en vaan ole päässyt sellaiselle aaltopituudelle kaltaistesi tyyppien kanssa että voisin ymmärtävän katkeruuttasi. Toivottavasti emme kohtaa missään olosuhteissa.


      • Kyllä
        Ei persaukinen kirjoitti:

        eikä osamaksaja eikä muutakaaan velkaa centtiäkään. Ottaako tuollaista kaltaistasi ihmistä enemmän päähän se että itse olet maksanut sen 10 euroa vai se että ne parkkiin jääneet on säästäneet sen kympin? Se on tietysti aivan sama mitä joku jostain toisesta miettii, mutta en vaan ole päässyt sellaiselle aaltopituudelle kaltaistesi tyyppien kanssa että voisin ymmärtävän katkeruuttasi. Toivottavasti emme kohtaa missään olosuhteissa.

        Tälläiset parkkipaikkojen nurkissa pyörivät yöpyjät näillä ostoskeskuksilla on yleensä niin nuukia ettei niistä paljon ole iloa kauppiaille.
        Ei sitä tiedä vaikka Keskisellä tai jossain muualla törmättäisiin.


      • zompie kirjoitti:

        ettei ollu yhtä kymppiä jääny vai säästivätkö seuraavan päivän kauppareisuun

        Jos ei tunne tarvitsevansa palveluita niin miksi ängetä muita häiritsemään sinne leirialueelle. Ei se nukkuminen siellä parkissa ketään haittaa. Se meneekö sinne kauppoihin seuraavana päivänä on sitten eri juttu, itse olen huomannut Keskisen tavaratalojen olevan samanhintaisia kuin muidenkin joten mitään erikoista intoa ei ainakaan minulla sinne ole. Olen tosin käyttänyt sekä Onnelan parkkia että pihaparkkia aivan riippuen siitä mihin aikaan olen saapunut ja tunnenko tarvitsevani palveluita kuten suihkua ja WC-tankin tyhjäystä, akuthan ovat latingissa yleensä kuin sinne tullaan joten sähköä ei tarvitse.


      • se vielä
        Kyllä kirjoitti:

        Tälläiset parkkipaikkojen nurkissa pyörivät yöpyjät näillä ostoskeskuksilla on yleensä niin nuukia ettei niistä paljon ole iloa kauppiaille.
        Ei sitä tiedä vaikka Keskisellä tai jossain muualla törmättäisiin.

        mitään, mutta p**kele ajelevat vielä niin komeilla uusilla asuntautoilla että oikein päähän ottaa. ***tana!


      • hihhuli
        karva.naamari kirjoitti:

        Jos ei tunne tarvitsevansa palveluita niin miksi ängetä muita häiritsemään sinne leirialueelle. Ei se nukkuminen siellä parkissa ketään haittaa. Se meneekö sinne kauppoihin seuraavana päivänä on sitten eri juttu, itse olen huomannut Keskisen tavaratalojen olevan samanhintaisia kuin muidenkin joten mitään erikoista intoa ei ainakaan minulla sinne ole. Olen tosin käyttänyt sekä Onnelan parkkia että pihaparkkia aivan riippuen siitä mihin aikaan olen saapunut ja tunnenko tarvitsevani palveluita kuten suihkua ja WC-tankin tyhjäystä, akuthan ovat latingissa yleensä kuin sinne tullaan joten sähköä ei tarvitse.

        Nukun samassa auton sängyssä kuitenkin, oli auto Onnelan looshissa tai parkkipaikan reunalla. Nukkumisolosuhteet eivät muutu mihinkään kummassakaan tapauksessa.


      • se vielä kirjoitti:

        mitään, mutta p**kele ajelevat vielä niin komeilla uusilla asuntautoilla että oikein päähän ottaa. ***tana!

        melko uudella (10000km ajetulla) ja velattomalla, kuinkas muuten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe