Olipa

Tuurissa

Keskisellä hyvä caravaani alue,siisti kaikki viimesen päälle ,kannattaa käydä 10e sähkön kanssa.

9

1236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä

Leirintäalue on hieno ja siisti sekä todella halpa. Muutama persaukinen matkailuautoilija oli parkkerannut yöksi Siltalan pysäköintialueelle kun oli rahat loppuneet kulkimen osamaksuihin.

• zompie

ettei ollu yhtä kymppiä jääny vai säästivätkö seuraavan päivän kauppareisuun

• Matkan rytmityksistä johtuen mekin usein saavumme Keskiselle myöhään illalla. Onnela on suljettu alueella olevan yöhiljaisuuden ajaksi. Meidän on parempi jäädä suosiolla johonkin pysäköintialueen reunalle siksi yöksi. Aamulla kauppoihin. Usein naisväki haluaa jatkaa vielä seuraavanakin päivänä shoppailua. Silloin on hyvää aikaa klo 15.00 jälkeen käydä viemässä auto Onnelan sähköpaikalle seuraavaa yötä varten.

• Ei persaukinen

eikä osamaksaja eikä muutakaaan velkaa centtiäkään. Ottaako tuollaista kaltaistasi ihmistä enemmän päähän se että itse olet maksanut sen 10 euroa vai se että ne parkkiin jääneet on säästäneet sen kympin? Se on tietysti aivan sama mitä joku jostain toisesta miettii, mutta en vaan ole päässyt sellaiselle aaltopituudelle kaltaistesi tyyppien kanssa että voisin ymmärtävän katkeruuttasi. Toivottavasti emme kohtaa missään olosuhteissa.

• Kyllä
        Ei persaukinen kirjoitti:

eikä osamaksaja eikä muutakaaan velkaa centtiäkään. Ottaako tuollaista kaltaistasi ihmistä enemmän päähän se että itse olet maksanut sen 10 euroa vai se että ne parkkiin jääneet on säästäneet sen kympin? Se on tietysti aivan sama mitä joku jostain toisesta miettii, mutta en vaan ole päässyt sellaiselle aaltopituudelle kaltaistesi tyyppien kanssa että voisin ymmärtävän katkeruuttasi. Toivottavasti emme kohtaa missään olosuhteissa.

Tälläiset parkkipaikkojen nurkissa pyörivät yöpyjät näillä ostoskeskuksilla on yleensä niin nuukia ettei niistä paljon ole iloa kauppiaille.
        Ei sitä tiedä vaikka Keskisellä tai jossain muualla törmättäisiin.

• zompie kirjoitti:

ettei ollu yhtä kymppiä jääny vai säästivätkö seuraavan päivän kauppareisuun

Jos ei tunne tarvitsevansa palveluita niin miksi ängetä muita häiritsemään sinne leirialueelle. Ei se nukkuminen siellä parkissa ketään haittaa. Se meneekö sinne kauppoihin seuraavana päivänä on sitten eri juttu, itse olen huomannut Keskisen tavaratalojen olevan samanhintaisia kuin muidenkin joten mitään erikoista intoa ei ainakaan minulla sinne ole. Olen tosin käyttänyt sekä Onnelan parkkia että pihaparkkia aivan riippuen siitä mihin aikaan olen saapunut ja tunnenko tarvitsevani palveluita kuten suihkua ja WC-tankin tyhjäystä, akuthan ovat latingissa yleensä kuin sinne tullaan joten sähköä ei tarvitse.

• se vielä
        Kyllä kirjoitti:

Tälläiset parkkipaikkojen nurkissa pyörivät yöpyjät näillä ostoskeskuksilla on yleensä niin nuukia ettei niistä paljon ole iloa kauppiaille.
        Ei sitä tiedä vaikka Keskisellä tai jossain muualla törmättäisiin.

mitään, mutta p**kele ajelevat vielä niin komeilla uusilla asuntautoilla että oikein päähän ottaa. ***tana!

• hihhuli
        karva.naamari kirjoitti:

Jos ei tunne tarvitsevansa palveluita niin miksi ängetä muita häiritsemään sinne leirialueelle. Ei se nukkuminen siellä parkissa ketään haittaa. Se meneekö sinne kauppoihin seuraavana päivänä on sitten eri juttu, itse olen huomannut Keskisen tavaratalojen olevan samanhintaisia kuin muidenkin joten mitään erikoista intoa ei ainakaan minulla sinne ole. Olen tosin käyttänyt sekä Onnelan parkkia että pihaparkkia aivan riippuen siitä mihin aikaan olen saapunut ja tunnenko tarvitsevani palveluita kuten suihkua ja WC-tankin tyhjäystä, akuthan ovat latingissa yleensä kuin sinne tullaan joten sähköä ei tarvitse.

Nukun samassa auton sängyssä kuitenkin, oli auto Onnelan looshissa tai parkkipaikan reunalla. Nukkumisolosuhteet eivät muutu mihinkään kummassakaan tapauksessa.

• se vielä kirjoitti:

mitään, mutta p**kele ajelevat vielä niin komeilla uusilla asuntautoilla että oikein päähän ottaa. ***tana!

melko uudella (10000km ajetulla) ja velattomalla, kuinkas muuten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      124
      2591
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      49
      1993
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      134
      1740
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      19
      1628
    5. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      112
      1521
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1278
    7. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      143
      1000
    8. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      998
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      46
      952
    10. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      29
      897
    Aihe