EXTRAVAGANZA

harkitsen

Kertokaapa kokemuksia??
itse suunnittelen liittymistä kyseiseen painonpudotus-ryhmään

29

12770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susa

      Minulla on 5viikkoa takana ja paino on pudonut 14,8kg ja olo on tosi hyvä.Suosittelen

      • Uusi extraaja

        Minulla on takana 6 pvää täysvauhdilla. Pääsiäisen aikaan on mielitekoja tarjolla koko ajan, mutta itsensä voittaminen kiusauksissa tuo lisävahvuutta onnistua. Ensimmäisellä viikolla on vyötärönympärysmitta pienentynyt 4cm! Kyllä tämä kannattaa ehdottomasti, olen ollut oikein tyytyväinen :)


      • kohta entinen lihava
        Uusi extraaja kirjoitti:

        Minulla on takana 6 pvää täysvauhdilla. Pääsiäisen aikaan on mielitekoja tarjolla koko ajan, mutta itsensä voittaminen kiusauksissa tuo lisävahvuutta onnistua. Ensimmäisellä viikolla on vyötärönympärysmitta pienentynyt 4cm! Kyllä tämä kannattaa ehdottomasti, olen ollut oikein tyytyväinen :)

        aloitin tänään aamulla, vetäsin mansikkapirtelön ja nälkä jäi kauhee.... kuinka kauan on nälän tunne? Kevensitkö ennakkoon? minä en juurikaan.


      • Mallastus

        Susa - liian kova tahti, mutta tietty alussa lähtee enemmän. kg/viikko hyvä - takana 70 kg, mutta ruokavaliolla ja ohitusleikkauksella


    • olga oil

      Itse olen ollut 5vkoa myös tällä xtravaganzalla ja painoa on tippunut 12kg ja olo on tosi energinen ja virkeä. Suosittelen vaikka maksaahan tämä aika paljon ainakin aluksi kun joudut olemaan pelkillä pusseilla mutta minusta tämä on ollut kaiken tämän rahan ja vaivan arvoista ;)

      • kloiiu

        mutta kannattaa, minulta pudonnut n10kg noin 2kk ja pitäis saada pois vielä 5kg.En ole ollut täysvauhdilla ku 4 viikkoa siksi näin hitaasti


      • tokiLisää
        kloiiu kirjoitti:

        mutta kannattaa, minulta pudonnut n10kg noin 2kk ja pitäis saada pois vielä 5kg.En ole ollut täysvauhdilla ku 4 viikkoa siksi näin hitaasti

        Kuinka homma toimii käytännössä... paljon maksaa ja mikä maksaa? ruoka/liikunta?


      • ødkflsdfk
        tokiLisää kirjoitti:

        Kuinka homma toimii käytännössä... paljon maksaa ja mikä maksaa? ruoka/liikunta?

        Homma aloitetaan siis pussikeitoilla niin suolaisilla kuin makeilla. Niil voi olla niin kauan et tavoite on saavutettu. Suositukset vaihtelevat ja minun ohjaaja laittaa rajan 12 viikkoon. Sit aletaan pikkuhiljaa opettelemaan tervellista ruokavaliota. Itse olen alkumetreilla, 5vrk menossa. Tavoite 12kg ja tarkoitus pussitella niin kauan et se on saavutettu. 8,8kg viel edessa. Liikunta nopeuttaa painonputoamista. Olet myøs ketoosissa joka suojaa lihaksia ja polttaa rasvaa:-) Sopii mulle, kun ei kiinnosta mitkaan puol kiloo viikossa suositukset. Turha rasva kropasta veks ja uudet ruokailutottumukset kehiin. Kyse on siis loppuelaman projetista, ei mistaan kuurista.


      • hippula
        ødkflsdfk kirjoitti:

        Homma aloitetaan siis pussikeitoilla niin suolaisilla kuin makeilla. Niil voi olla niin kauan et tavoite on saavutettu. Suositukset vaihtelevat ja minun ohjaaja laittaa rajan 12 viikkoon. Sit aletaan pikkuhiljaa opettelemaan tervellista ruokavaliota. Itse olen alkumetreilla, 5vrk menossa. Tavoite 12kg ja tarkoitus pussitella niin kauan et se on saavutettu. 8,8kg viel edessa. Liikunta nopeuttaa painonputoamista. Olet myøs ketoosissa joka suojaa lihaksia ja polttaa rasvaa:-) Sopii mulle, kun ei kiinnosta mitkaan puol kiloo viikossa suositukset. Turha rasva kropasta veks ja uudet ruokailutottumukset kehiin. Kyse on siis loppuelaman projetista, ei mistaan kuurista.

        Mietin, että jos saisin itselleni käyttööni muutaman noita pusseja, niin voiko niitä käyttää ihan normaalin laihdutuksen tms. yhteydessä ateriankorvikkeena? Pitääkö pusseja syödä vain kuuriluontoisesti _vain pusseja_ vai voiko niistä tehdä osan normaalia terveellistä ruokavaliota, tyyliin kerran viikossa lounaaksi yksi tuollainen pussi?
        Ihme systeemi tämä kun siitä ei löydy infoa netistä juuri lainkaan.. Onko koko systeemillä edes omia kotisivuja? En onnistunut löytämään..


      • konsultti_
        hippula kirjoitti:

        Mietin, että jos saisin itselleni käyttööni muutaman noita pusseja, niin voiko niitä käyttää ihan normaalin laihdutuksen tms. yhteydessä ateriankorvikkeena? Pitääkö pusseja syödä vain kuuriluontoisesti _vain pusseja_ vai voiko niistä tehdä osan normaalia terveellistä ruokavaliota, tyyliin kerran viikossa lounaaksi yksi tuollainen pussi?
        Ihme systeemi tämä kun siitä ei löydy infoa netistä juuri lainkaan.. Onko koko systeemillä edes omia kotisivuja? En onnistunut löytämään..

        voi jeesus sentään... löytyy sivut...

        www.xtravaganza.fi

        Extra VLCD tuotetta ei myydä kuin ohjelmassa oleville henkilöille. Jotain samantapaisia tuotteita voit jostain löytää. Kyseessä ei ole mikään itsessään laihtuttava luontaistuote tai muu, vaan elintarvikkeen kriteerit täyttävä ateriankorvike. Laihdutuksen näkökulmasta aivan turha korvata jotain yhtä ateriaa tällaisella tuotteella.


    • x-tris

      Heipä hoi! Tänään aloitin ja ihan ok fiiliksellä mennään. Tosin hiukkasen viluttaa. Pussukoita keittiössä lähes joka makua ja mitä nyt olen ehtinyt persikkaa 1/2 pss, kokonaisen parsan ja 1/2 pss suklaata maistelemaan,voin todeta niiden olevan mielenkiintoisia uusia tuttavuuksia. Mieliteot kyllä huipussaan, tänään on lapsilla herkkupäivä. Kaihoisasti ostelin herkkuja kaupasta sitten viikonlopun oikeat ruokatarpeet. No, itsehän olen tieni valinnut; joten nyt mennään! Ehtiihän noita vielä toivottavasti maistella myöhemminkin. Eka ryhmätapaaminen on vasta parin viikon päästä, joten olisi mukava vaihdella kuulumisia ja saada vinkkejä kanssakulkijoilta. Ja nyt luistelemaan lasten kanssa.

      • anniker

        Heissan, mitä kaikkea tuohon extra vlcd valikoimaan kuuluu? onko alussa tarkoitus syödä pelkästään keittopusseja vai kuuluuko siihen jotain muutakin? Tarkoitus olisi aloittaa äitini kanssa joulun jälkeen.
        -Anni


    • liittyminen

      Jos liittyy jollain kuntosalilla ryhmään, kuuluuko siihen automaattisesti ko. salille jäseneksi liittyminen?mulla jäsenyys toisella salilla:(

      • Kevyempi huominen

        Hei,

        Extravaganzan hinnat näyttävät vaihtelevan paikkakunnittain, vaikka luulin, että pitäisi olla samat joka puolella. Kuitenkin näyttäisi siltä, että sen ajan kun olet sitoutunut tähän, niin salin käyttö kuuluu maksuun. Kyllähän toki 80 euron kuukausimaksuun saa jo salin käyttö kuuluakkin. Myös punnitus, mittaus ja henkilökohtainen ohjaus / soittaminen kuuluu hintaan, jos kesken nälkä yllättäää ja haluaa ryhmänvetäjältä saada veto-apua kesken viikon.

        Minulla on tänään kaksi viikkoa urakkaa takana ja 8 viikkoa pussikeittoja edessä. Kertaakaan en ole katunut, eikä edes mieleen ole juolahtanut, että kesken lopettaisin. Se on kuulkaa tytöt ja pojan niin, että mikä ei tapa, niin vahvistaa. Ja tämän jälkeen olen KINGI ;)
        Painoa on lähtenyt bauttiarallaa 7 kg kahdessa viikossa, tosin varma en voi olla kun en vielä tänään ole puntarilla käynyt, mutta senttien mukaan näin on käynyt. Kasvot hoikentunut jo reilusti ja mikä parasta, niin tässä se paino putoo tasan sieltä mistä sen pitää, elikkä rasvavarastoista.
        Saattaa tulla eteen viikko ettei painoa ole pudonnut juuri lain, mutta rasvaa on poissa 2 kg enemmän kun viime kerralla ja tilapäisesti nestettä kerääntynyt, joten luottakaa enemmän peiliin ja mittanauhaan kuin puntariin. Kotipuntarit huushelkattiin, niillä ette mitään tee, ne vääristävät tuloksia eivätkä näytä koko totuutta. Näin pääsette helpommalla eikä mene motivaatio eikä varsinkaan järki.

        3 pussia päivässä maksaa 8,20, joten viikon ruoka maksaa 58 eur. Kun tarkemmin erottelette, niin ette takuulla saa päivän ruokaa tuohon hintaa, ettekä varsinkaan koko viikon 58 euroon. Siinä tulee lisäksi sitten sipsit, karamellit, juomiset, jädet ja ja ja ja tiedätte kyllä. Luulen että tämän 10 viikon aikana tulen säästämään ainakin sen parisensataa euroa omista syömisistäni. Laitan sen sivuun syksyn etelänreissua varten, näin hyödyn parhaiten.

        Te uudet, jotka harkitsette aloittavanne, niin nyt vaan itseänne niskasta kiinni ja tuumasta toimeen. 10 viikkoa myöhemmin tulette olemaan tyytyväisiä, että olitte niin sitkeitä.

        Kaveriporukassa on monta yli 20kg laihduttanenita ja muutama melkein 40kg ja muutos on huomattava!!

        Reipasta alkavaa kevättä kaikille ja uimapukukuntoon haaveileville tsemppiä!


      • been there done that
        Kevyempi huominen kirjoitti:

        Hei,

        Extravaganzan hinnat näyttävät vaihtelevan paikkakunnittain, vaikka luulin, että pitäisi olla samat joka puolella. Kuitenkin näyttäisi siltä, että sen ajan kun olet sitoutunut tähän, niin salin käyttö kuuluu maksuun. Kyllähän toki 80 euron kuukausimaksuun saa jo salin käyttö kuuluakkin. Myös punnitus, mittaus ja henkilökohtainen ohjaus / soittaminen kuuluu hintaan, jos kesken nälkä yllättäää ja haluaa ryhmänvetäjältä saada veto-apua kesken viikon.

        Minulla on tänään kaksi viikkoa urakkaa takana ja 8 viikkoa pussikeittoja edessä. Kertaakaan en ole katunut, eikä edes mieleen ole juolahtanut, että kesken lopettaisin. Se on kuulkaa tytöt ja pojan niin, että mikä ei tapa, niin vahvistaa. Ja tämän jälkeen olen KINGI ;)
        Painoa on lähtenyt bauttiarallaa 7 kg kahdessa viikossa, tosin varma en voi olla kun en vielä tänään ole puntarilla käynyt, mutta senttien mukaan näin on käynyt. Kasvot hoikentunut jo reilusti ja mikä parasta, niin tässä se paino putoo tasan sieltä mistä sen pitää, elikkä rasvavarastoista.
        Saattaa tulla eteen viikko ettei painoa ole pudonnut juuri lain, mutta rasvaa on poissa 2 kg enemmän kun viime kerralla ja tilapäisesti nestettä kerääntynyt, joten luottakaa enemmän peiliin ja mittanauhaan kuin puntariin. Kotipuntarit huushelkattiin, niillä ette mitään tee, ne vääristävät tuloksia eivätkä näytä koko totuutta. Näin pääsette helpommalla eikä mene motivaatio eikä varsinkaan järki.

        3 pussia päivässä maksaa 8,20, joten viikon ruoka maksaa 58 eur. Kun tarkemmin erottelette, niin ette takuulla saa päivän ruokaa tuohon hintaa, ettekä varsinkaan koko viikon 58 euroon. Siinä tulee lisäksi sitten sipsit, karamellit, juomiset, jädet ja ja ja ja tiedätte kyllä. Luulen että tämän 10 viikon aikana tulen säästämään ainakin sen parisensataa euroa omista syömisistäni. Laitan sen sivuun syksyn etelänreissua varten, näin hyödyn parhaiten.

        Te uudet, jotka harkitsette aloittavanne, niin nyt vaan itseänne niskasta kiinni ja tuumasta toimeen. 10 viikkoa myöhemmin tulette olemaan tyytyväisiä, että olitte niin sitkeitä.

        Kaveriporukassa on monta yli 20kg laihduttanenita ja muutama melkein 40kg ja muutos on huomattava!!

        Reipasta alkavaa kevättä kaikille ja uimapukukuntoon haaveileville tsemppiä!

        4/5 on vähintään saman painoisia kuin ennen kuuria, sillä erolla, että rasvan osuus kehosta on entistä suurempi. .. Harvalla riittää kuri, sen takia ne läskejä onkin.


    • IntoManta

      Hei

      Kovasti kiinnostaa tämä menetelmä.
      Ravintopusseissa on laktoosia enemmän kuin vähälaktoosisissa tuotteissa.Koko valikoimasta on kuulemani mukaan vain kaksi vähälaktoosista tuotetta.
      Kertokaa laktoosi-intolerantit, miten olette pärjänneet vatsaoireiden kanssa ollessanne tällä dieetillä?Onko kipuja, turvotusta, ilmaa..?

      • kokeiltu on

        VLCD - eli vähähiilihydraattinen ruokavalio on paras tunnetuista painonpudotusmenetelmistä. Sehän on aika lähellä Atkinsin dieettiä. VExstravaganzan tuotteet ovat hyviä, maistuvat hyviltä ja sisältävät tarpeelliset ravintoaineet. Miten niin siis huijausta?

        No ensinnäkin joudut todennäköisesti maksamaan kurssista, jossa toinen toistaan nörtimmät amatöörit leikkivät ravintoasiantuntijaa ja harrastavat keskustelukerhoja, joissa rupatellaan mukavia. Miten menee, repsahditko, putosiko tällä viikolla jne. Kauan et siellä jaksa norkoilla. Kaiken asiaan liittyvän asiantuntemuksen löydät netistä. Ryhmän, jos tukijoukon tarvitset voit kerätä itsekin kavereistasi, eikä maksa mitään.

        Kysy ainakin ennen liittymistä kuka ja minkä tasoinen asiantuntija vetää luentoja ja vaadi takuu, ettei se kohta vaihdu mukavaan sijaiseen, joka on peruskoulutukseltaan suutari, mutta saanut kolmen tunnin koulutuksen Extravaganza -ohjaajaksi.

        Sitten on tämä liittyminen kuntosaliin. Huomaat kohta, että olet sitoutunut vuodeksi käymän salilla, vaikka voit harjoittaa terveellistä ja dieettiin sopiva liikuntaa esim. tekemällä kävelylenkin yhtä monta kertaa kuin kävisit salilla. Kysy onko liittyminen kuntosaliin välttämätön edellytys ja pitääkö tosiaan sitoutua maksamaan jäsenmaksuja niin kauan, vaikka ei haluaisi. . Jos on niin, kysy itseltäsi miksi. Kyllä minäkin voin vastaan. Tämän liikeidean keksijät tietävät hyvin, että sinä sanoisit salijäsenyytesi irti viimeistään kahden viikon päästä. Sen verran kestää tajuta (siis minulla kesti) etten sinä oikeastaan sitä halunnut, kun harrastan mieluummin ulkoilua.

        Kun sitten vuoden makseltuasi salimaksuja haluat sanoa sopimuksen irti, sinua kiristetään: Et saa enää ostaa niitä mukavia pussukoita. Siinä vaiheessa sinulle viimeistään selviää, että huijausta on tämäkin. Hädänalaisen tilan hyväksikäyttöä jälleen kerran.

        Olen tämän kokenut omakohtaisesti. Paino kyllä putosi alkuun oikein mukavasti. Osansa toki oli ulkoilun lisäämisellä ja alkoholinkäytön olennaisella vähentämisellä.

        Nyt, päästyäni irti tästä kytkykaupasta, ostan vastaavia ravintolisiä netistä. Totta kai niille on myös kilpailua. Fittnes -tukku esim. myy ravintosisällöltään vastaavia ja melkein puoleen hintaan. Ei liittymismaksuja, ei sitoumuksia.

        Pitkässä juoksussa nämä kuuriluontoiset dieetit toimivat huonosti. Vaikutuksiltaan ne eivät riitä lähellekään siihen, mikä merkitys on elämäntapojen muuttamisella. Mutta senhän sinä jo tiesitkin.

        Itse käytän vlcd -tuotteita painonhallinnassa, koska ne ovat helppoja käyttää. Korvaan osan aterioista niillä ja pyrin vähitellen parantamaan tapojani muutoinkin.

        Kun käytätä vlcd -tuotteita, voit seurata tilannetta ostamalla apteekista Ketostik -liuskoja. Niillä voit virtsasta katsoa käyttääkö elimistösi ketoaineita. Huomaat, että voit syödä aika paljon kaikenlaisia herkkuja ja pitää silti lievän ketoosin päällä ja painosi putoaa pikkuhiljaa varmasti.
        Pikku repsahduskaan silloin tällöin ei haittaa.

        Tietoa löytyy netistä:

        Stanfordin yliopiston tutkijoiden tekemän tutkimuksen[2] mukaan vähähiilihydraattinen Atkinsin dieetti oli tehokkain tutkituista neljästä ruokavaliosta ylipainoisten painonhallinnassa. Atkinsin lisäksi tutkimuksessa oli vähähiilihydraattinen Zone, vähärasvainen LEARN ja erittäin vähärasvainen Ornishin ruokavalio. Vuoden kestäneeseen tutkimukseen osallistuneet ylipainoiset tai liikalihavat naiset saivat Atkinsin dieetin avulla tehokkaimmin pudotettua painoaan ja lisäksi mitatut terveysindikaattorit kohenivat eniten. Tutkimusta johtanut apulaisprofessori Christopher Gardner pitää Atkinsin dieetin vahvuutena sen yksinkertaistuksia[13], sillä ruokavalion puolittainenkin noudattaminen auttaa painonpudotuksessa. Vaikka Atkins-ryhmässä olleet naiset eivät noudattaneetkaan Atkinsin ruokavaliota uskollisesti, he olivat kuitenkin vähentäneet hiilihydraattien saantiaan.[14].

        Tämä oli vain ote, joka löytyy tästä linkistä

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Vähähiilihydraattinen_ruokavalio

        Mikä tarkoittaa ketoosi, tässä tietoa: Ketoosi


        Opiskele, ota selvää. Älä anna huijata itseäsi enää.

        Lycka till

        Antsu


      • huijaamaton
        kokeiltu on kirjoitti:

        VLCD - eli vähähiilihydraattinen ruokavalio on paras tunnetuista painonpudotusmenetelmistä. Sehän on aika lähellä Atkinsin dieettiä. VExstravaganzan tuotteet ovat hyviä, maistuvat hyviltä ja sisältävät tarpeelliset ravintoaineet. Miten niin siis huijausta?

        No ensinnäkin joudut todennäköisesti maksamaan kurssista, jossa toinen toistaan nörtimmät amatöörit leikkivät ravintoasiantuntijaa ja harrastavat keskustelukerhoja, joissa rupatellaan mukavia. Miten menee, repsahditko, putosiko tällä viikolla jne. Kauan et siellä jaksa norkoilla. Kaiken asiaan liittyvän asiantuntemuksen löydät netistä. Ryhmän, jos tukijoukon tarvitset voit kerätä itsekin kavereistasi, eikä maksa mitään.

        Kysy ainakin ennen liittymistä kuka ja minkä tasoinen asiantuntija vetää luentoja ja vaadi takuu, ettei se kohta vaihdu mukavaan sijaiseen, joka on peruskoulutukseltaan suutari, mutta saanut kolmen tunnin koulutuksen Extravaganza -ohjaajaksi.

        Sitten on tämä liittyminen kuntosaliin. Huomaat kohta, että olet sitoutunut vuodeksi käymän salilla, vaikka voit harjoittaa terveellistä ja dieettiin sopiva liikuntaa esim. tekemällä kävelylenkin yhtä monta kertaa kuin kävisit salilla. Kysy onko liittyminen kuntosaliin välttämätön edellytys ja pitääkö tosiaan sitoutua maksamaan jäsenmaksuja niin kauan, vaikka ei haluaisi. . Jos on niin, kysy itseltäsi miksi. Kyllä minäkin voin vastaan. Tämän liikeidean keksijät tietävät hyvin, että sinä sanoisit salijäsenyytesi irti viimeistään kahden viikon päästä. Sen verran kestää tajuta (siis minulla kesti) etten sinä oikeastaan sitä halunnut, kun harrastan mieluummin ulkoilua.

        Kun sitten vuoden makseltuasi salimaksuja haluat sanoa sopimuksen irti, sinua kiristetään: Et saa enää ostaa niitä mukavia pussukoita. Siinä vaiheessa sinulle viimeistään selviää, että huijausta on tämäkin. Hädänalaisen tilan hyväksikäyttöä jälleen kerran.

        Olen tämän kokenut omakohtaisesti. Paino kyllä putosi alkuun oikein mukavasti. Osansa toki oli ulkoilun lisäämisellä ja alkoholinkäytön olennaisella vähentämisellä.

        Nyt, päästyäni irti tästä kytkykaupasta, ostan vastaavia ravintolisiä netistä. Totta kai niille on myös kilpailua. Fittnes -tukku esim. myy ravintosisällöltään vastaavia ja melkein puoleen hintaan. Ei liittymismaksuja, ei sitoumuksia.

        Pitkässä juoksussa nämä kuuriluontoiset dieetit toimivat huonosti. Vaikutuksiltaan ne eivät riitä lähellekään siihen, mikä merkitys on elämäntapojen muuttamisella. Mutta senhän sinä jo tiesitkin.

        Itse käytän vlcd -tuotteita painonhallinnassa, koska ne ovat helppoja käyttää. Korvaan osan aterioista niillä ja pyrin vähitellen parantamaan tapojani muutoinkin.

        Kun käytätä vlcd -tuotteita, voit seurata tilannetta ostamalla apteekista Ketostik -liuskoja. Niillä voit virtsasta katsoa käyttääkö elimistösi ketoaineita. Huomaat, että voit syödä aika paljon kaikenlaisia herkkuja ja pitää silti lievän ketoosin päällä ja painosi putoaa pikkuhiljaa varmasti.
        Pikku repsahduskaan silloin tällöin ei haittaa.

        Tietoa löytyy netistä:

        Stanfordin yliopiston tutkijoiden tekemän tutkimuksen[2] mukaan vähähiilihydraattinen Atkinsin dieetti oli tehokkain tutkituista neljästä ruokavaliosta ylipainoisten painonhallinnassa. Atkinsin lisäksi tutkimuksessa oli vähähiilihydraattinen Zone, vähärasvainen LEARN ja erittäin vähärasvainen Ornishin ruokavalio. Vuoden kestäneeseen tutkimukseen osallistuneet ylipainoiset tai liikalihavat naiset saivat Atkinsin dieetin avulla tehokkaimmin pudotettua painoaan ja lisäksi mitatut terveysindikaattorit kohenivat eniten. Tutkimusta johtanut apulaisprofessori Christopher Gardner pitää Atkinsin dieetin vahvuutena sen yksinkertaistuksia[13], sillä ruokavalion puolittainenkin noudattaminen auttaa painonpudotuksessa. Vaikka Atkins-ryhmässä olleet naiset eivät noudattaneetkaan Atkinsin ruokavaliota uskollisesti, he olivat kuitenkin vähentäneet hiilihydraattien saantiaan.[14].

        Tämä oli vain ote, joka löytyy tästä linkistä

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Vähähiilihydraattinen_ruokavalio

        Mikä tarkoittaa ketoosi, tässä tietoa: Ketoosi


        Opiskele, ota selvää. Älä anna huijata itseäsi enää.

        Lycka till

        Antsu

        Me käymme salilla jonne ei tarvitse sitoutua vuodeksi, vaan mennään kuukausi kerrallaan. Aika yksinkertainen pitää olla jos allekirjoittaa salisopimuksen vuodeksi ja sitten valittaa tulleensa huijatuksi. Itse ainakin luen aina ensin mitä allekirjoitan. Ryhmässä voi olla myös ilman että ostaa heidän tuotteitaan muuten, sen voi itse valita. Minä valitsin olla ostamatta. Maksan 80e/kk, luennot pitää mm. koulutettu ravitsemusterapeutti ja liikunnanohjaaja. Pelkkä kuntosali maksaisi vain parikymppiä vähemmän, ja pääsen vielä vesijumppaan mitä kuntosalilla ei ole. Kaikki eivät tule huijatuksi koska eivät anna itseään huijata.


    • 13+18

      Suurkiitos nimimerkille "kokeiltu on"!

      Paljon hyödyllistä tietoa...

      Nim. "huijaamaton" ei ihan osannut lukea, mitä sanottiin. Epäkohta oli se, että jos vuoden jäsenyys loppuu, ei pusseja voi enää ostella - ei se, että pussit voi jättää ostamatta, vaikka salilla kävisikin.

    • viijavau

      Olin Espoon Xtravaganzassa n. vuosi sitten ja kun"pakollinen" vuoden sopimus tuli täyteen,sanoin itseni jäsenyydestä irti. Xtravaganzassa ilmeisesti kuka tahansa voi toimia nk. terveyskonsulttina, olitpa koulutukseltasi putkimies tai mitä muuta tahansa kuin liikunnan tai terveydenhuollon ammattilainen.
      Irtisanomiseeni vaikutti että paikan AINOA terveydenhoidon ammattilainen lähti muihin töihin. Mielestäni myös koko systeemi haisee rahastukselta.Espoon keskuksen ilmapiiri oli meidän monien mielestä vähintäänkin "kummallinen".

    • Skeptikko

      Kertokaapa te 2-3 vuotta sitten into piukkana laihduttaneet, ovatko kilot pysyneet poissa. Olisi mielenkiintoista kuulla.

      • Maksatoks

        Hyvä kysymys skeptikolta. Tuo nimensä joltain muulta lainannut Xtrava... on dieetti, huom! ei siis elämäntapa, kukaan ei voi olla dieetillä lopun ikäänsä, ja todellakin on kyse VAIN aterian korvikkeesta.


    • pulska

      Nyt tuotteita saa näköjään suoraan verkkokaupasta: www.kevytkauppa.fi

    • viisitoistakiloa

      Kiitos linkistä tuonne kauppaan.

      Työkaverini 55v. laihdutti 3 vuotta sitten ko. ryhmässä 20 kiloa. On hänelle tullut kiloja takaisin, mutta tiedostaa asian ja tarkkailee painoaan. Ärsyttävintä on että tämä nainen, nykyisin kommentoi hanakasti meidän muiden ylikiloja...

      Tietysti ne kilot tulee takaisin, jos antaa niiden tulla.

      Minä aloitin 6 viikon täysvauhdin tänään :)

    • jennamemm

      Heipä hei!

      Minulla on täysvauhtia menty reilu viikko ja 5 kg on lähtenyt painosta :) enkä ole pahemmin mitään ylimääräistä liikuntaa harrastellut. Kiitos flunssan.

      En tunne itseäni huijatuksi kun paino vaan lähtee lähtemistään. Joka aamu huomaan että painoa on lähtenyt. Joskus lähtee vaan 100g, mutta yleensä 400g.

      Halpaahan tämä ei ole mutta on sen arvoista :)

    • hgasrtr

      Hei kirjoittaja
      viisitoistakiloa, onnistuitko laihdutuksessasi ja kuinkamonta kiloa pudotit? olisi kiva kuulla myös muita tuntemuksiasi :)

    • Elämäntapamuutos

      Hei kaikki :)

      Täällä on menossa nyt 4.päivä pusseilla. Nälkä on ollut välillä hurjakin, mutta hyvin olen selvinnyt. Vakaa aikomus ja tahto tässä on takana sekä tietysti elämäntapamuutos samalla. Nyt on lähtenyt -2,3kg tämän 4päivän aikana. Pussi ruuat on hyviä, tykkään niistä useimmista. Itse siis pudotan painoa pusseilla, en liittynyt xtravaganzaan, sillä koen sen liian tyyriinä maksaa joka kuukausi niin paljon rahaa, joten ostan vain näitä tuotteita ja laihdutan näin. Oikein olen tyytyväinen ja olokin alkaa olemaan hyvä. Miten muilla menee? :)

      • Ei taikakeinoa

        Liityin ryhmään elokuussa 2011. Aloitin täysvauhdilla eli pussikuurilla 5 viikkoa. Söin aina lounaaksi suolaisen "keiton", aamupalaksi ja illalla mansikan, mustikan tai vaniljan. Kaikista mauista en tykännyt, en persikasta ja capuccinosta. Ihan mukavasti sain kiloja pois ja kävin samalla kuntosalilla ja jumpissa.
        5 viikon jälkeen jatkoin puolivauhdilla eli söin tavallista ruokaa ryhmän ohjeiden mukaan. Painoa putosi joulukuun alkuun mennessä 15 kg. Pidin ryhmän tukea tärkeänä.
        Keväällä tuli takaisin 4 kg, joista sain 2 pois elokuuhun mennessä. Elokuussa oli tärkeät juhlat, joissa minulla kaunis piukka mekko.
        Valitettavasti nyt joulun paikkeilla kiloja on tullut lisää. Käyn edelleen salilla ja jumpissa, koska tein uuden sopimuksen. Taistelen, mutta ei se helppoa ole.
        Olen nyt 51-vuotias, laihduttanut lähes aina 13-vuotiaasta asti. Ylipainoa minulla ei koskaan ole ollut kauhean paljon, 171 cm paino enimmillään 83 kg. Nyt painan noin 75 kg. Olisi kiva olla kymmenisen kiloa kevyempi.


    • senauravaveku12123

      Näyttää oleva VLCD ruokavalio joten unohda koko juttu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe