Kannattaako mennä vai ei?
.. jakaa kuulemma mielipiteitä aika paljon..
Jos sulla kokemusta niin kerrotko myös tekijän nimen, kiitos :)
Hyviä ja huonoja puolia kiitos :)
Changling tre
4
924
Vastaukset 4
- jjopp
CHANGLING PÄIVITTÄÄ HIENOSTI SIVUJAAN ;D
- Raol
En menisi, kävin jonkin aikaa kynnet ei vain pysyneet!! Ihmetyttää muutenkin koko paikka..
- Kanta-asiakas
Raol kirjoitti:
En menisi, kävin jonkin aikaa kynnet ei vain pysyneet!! Ihmetyttää muutenkin koko paikka..
Itse olen ottanut Changlingista sekä kynnet että ripset ja molemmat pysyvät kerta toisensa jälkeen todella hyvin! En vaihtaisi paikkaa koska olen joka kerta tyytyväinen sekä ripsiin että kynsiin kuin myös asiakaspalveluun! He ovat avanneet nyt myös Nokian Edeniin kynsi ja ripsistudion! Suosittelen kovasti :)
- en kannata
Kanta-asiakas kirjoitti:
Itse olen ottanut Changlingista sekä kynnet että ripset ja molemmat pysyvät kerta toisensa jälkeen todella hyvin! En vaihtaisi paikkaa koska olen joka kerta tyytyväinen sekä ripsiin että kynsiin kuin myös asiakaspalveluun! He ovat avanneet nyt myös Nokian Edeniin kynsi ja ripsistudion! Suosittelen kovasti :)
En mene enää, taustalla vakavia riitoja entisten työntekijöiden kanssa, käräjillekin viety
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081339
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku131982Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31864- 66713
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93672- 32655
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16594- 18588
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 11498