Kannattaako mennä vai ei?
.. jakaa kuulemma mielipiteitä aika paljon..
Jos sulla kokemusta niin kerrotko myös tekijän nimen, kiitos :)
Hyviä ja huonoja puolia kiitos :)
Changling tre
4
813
Vastaukset
- jjopp
CHANGLING PÄIVITTÄÄ HIENOSTI SIVUJAAN ;D
- Raol
En menisi, kävin jonkin aikaa kynnet ei vain pysyneet!! Ihmetyttää muutenkin koko paikka..
- Kanta-asiakas
Raol kirjoitti:
En menisi, kävin jonkin aikaa kynnet ei vain pysyneet!! Ihmetyttää muutenkin koko paikka..
Itse olen ottanut Changlingista sekä kynnet että ripset ja molemmat pysyvät kerta toisensa jälkeen todella hyvin! En vaihtaisi paikkaa koska olen joka kerta tyytyväinen sekä ripsiin että kynsiin kuin myös asiakaspalveluun! He ovat avanneet nyt myös Nokian Edeniin kynsi ja ripsistudion! Suosittelen kovasti :)
- en kannata
Kanta-asiakas kirjoitti:
Itse olen ottanut Changlingista sekä kynnet että ripset ja molemmat pysyvät kerta toisensa jälkeen todella hyvin! En vaihtaisi paikkaa koska olen joka kerta tyytyväinen sekä ripsiin että kynsiin kuin myös asiakaspalveluun! He ovat avanneet nyt myös Nokian Edeniin kynsi ja ripsistudion! Suosittelen kovasti :)
En mene enää, taustalla vakavia riitoja entisten työntekijöiden kanssa, käräjillekin viety
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935337
- 564151
- 252249
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282098Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331302Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201118- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001