Kuka kuuntelee 2pacia? Mä kuuntelen. Parhaita biisejä ovat Dear Mama, siitä tulee mieleen 2000-luvun biisi ja joistakin 2pacin biiseistä tulee mieleen 2000-luku. Hitto, kun 2pac kuoli! Ois perhana ampuna itteensä se tyyppi, eikä 2pacia.
R.I.P 2pac!
2pac
10
607
Vastaukset
- 2Pac
Joo mäki kuuntelen tupacia 24/7
musta sen paras biisi on life goes on, mikä on yksinkertasesti hyvä.
Rest In Peace. - celiia
Toki kuuntelen. Vaikee tosin sanoo mikä olis paras biisi, ku kaikki on nii hyvii... :D
- jknml. nl
"Hitto, kun 2pac kuoli! Ois perhana ampuna itteensä se tyyppi, eikä 2pacia. "
erittäin filosofista ajattelua. propsit sulle...- Mulkku123
Jep harmi mutta Life Goes On....
Itellä lemppareit Tradin War Stories (Vittu Stormill on hyvä 'verse' siin), They Don't Give A Fuck About Us, Papa'z Song (bioligical versioni) Ja tietenkin Changes Ja Dear Mama
- "Basta-M"
Damn crips.
- westside
mäkin kuuntelen 2pacia ja parhaat biisit mun mielest on: Dear Mama ja Life Goes On
R.I.P 2pac - jhfhkhg
westside kirjoitti:
mäkin kuuntelen 2pacia ja parhaat biisit mun mielest on: Dear Mama ja Life Goes On
R.I.P 2pacKuuntelen, parhait kappaleit must on Ghetto Gospel, Life Goes On, Changes ja Me Against The World.
- Räppi Reino
jhfhkhg kirjoitti:
Kuuntelen, parhait kappaleit must on Ghetto Gospel, Life Goes On, Changes ja Me Against The World.
Aito meinimki. Rikollinen tapetaan. Niin se käy noissa huumediileri ja sutenööriporukoissa Amerikassa. Mutta entäs sitten. Turha idiootista mitään legendaa tehdä.
- ...jea
se koko (westside - east side) hässäkkä koitu kummanki eli Tupackin Ja Biggien kohtaloks vittuku siinä meni 2 hullun hyvää räppäriä tupackia tullu kuunneltuu ihan hullun kauan ja biggieta jonku verra mut KUMMATKI ON PARHAITA EDELLEEN. R.I.P
- Pac3
Kyl luulen pacin tappaja oli kyllä enemmän rikollinen kuin pac. Pac ei käyttänyt huumeita (paitsi ehkä joskus jtn mari sätkää poltti) Mut joo onha se iha mukava tietää et jotku suomestaki kuuntelee viel htn kunnon räppii eikä tota Lil Wayne narkkari paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634575Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273023Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua462888Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461866Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.741440- 621317
- 621233
- 2611097
- 451008