2pac

Chokoreeto

Kuka kuuntelee 2pacia? Mä kuuntelen. Parhaita biisejä ovat Dear Mama, siitä tulee mieleen 2000-luvun biisi ja joistakin 2pacin biiseistä tulee mieleen 2000-luku. Hitto, kun 2pac kuoli! Ois perhana ampuna itteensä se tyyppi, eikä 2pacia.

R.I.P 2pac!

10

675

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2Pac

Joo mäki kuuntelen tupacia 24/7
      musta sen paras biisi on life goes on, mikä on yksinkertasesti hyvä.
      Rest In Peace.

• celiia

Toki kuuntelen. Vaikee tosin sanoo mikä olis paras biisi, ku kaikki on nii hyvii... :D

• jknml. nl

"Hitto, kun 2pac kuoli! Ois perhana ampuna itteensä se tyyppi, eikä 2pacia. "

erittäin filosofista ajattelua. propsit sulle...

• Mulkku123

Jep harmi mutta Life Goes On....

Itellä lemppareit Tradin War Stories (Vittu Stormill on hyvä 'verse' siin), They Don't Give A Fuck About Us, Papa'z Song (bioligical versioni) Ja tietenkin Changes Ja Dear Mama

• "Basta-M"

Damn crips.

• westside

mäkin kuuntelen 2pacia ja parhaat biisit mun mielest on: Dear Mama ja Life Goes On

R.I.P 2pac

• jhfhkhg
        westside kirjoitti:

mäkin kuuntelen 2pacia ja parhaat biisit mun mielest on: Dear Mama ja Life Goes On

R.I.P 2pac

Kuuntelen, parhait kappaleit must on Ghetto Gospel, Life Goes On, Changes ja Me Against The World.

• Räppi Reino
        jhfhkhg kirjoitti:

Kuuntelen, parhait kappaleit must on Ghetto Gospel, Life Goes On, Changes ja Me Against The World.

Aito meinimki. Rikollinen tapetaan. Niin se käy noissa huumediileri ja sutenööriporukoissa Amerikassa. Mutta entäs sitten. Turha idiootista mitään legendaa tehdä.

• ...jea

se koko (westside - east side) hässäkkä koitu kummanki eli Tupackin Ja Biggien kohtaloks vittuku siinä meni 2 hullun hyvää räppäriä tupackia tullu kuunneltuu ihan hullun kauan ja biggieta jonku verra mut KUMMATKI ON PARHAITA EDELLEEN. R.I.P

• Pac3

Kyl luulen pacin tappaja oli kyllä enemmän rikollinen kuin pac. Pac ei käyttänyt huumeita (paitsi ehkä joskus jtn mari sätkää poltti) Mut joo onha se iha mukava tietää et jotku suomestaki kuuntelee viel htn kunnon räppii eikä tota Lil Wayne narkkari paskaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      83
      2650
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      44
      2243
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      39
      1083
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      35
      938
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      153
      809
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      680
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      7
      615
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      545
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      531
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      32
      515
    Aihe