Suomi hip-hop

miss_halpamakkara

Elikkäs voisitte listata itsenne mielestä parhaimpia suomalaisia hip-hop artisteja ja biisejä :DD Olisi kiva saada tietää millaisia biisejä ja artisteja ootte löytäny :)

23

2357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

      Kemmuru, Loost Koos, Ruudolf, Super Janne, Michael Black Elektro, Thono Slono

      • miss_halpamakkara

        kiitos,kiitos :) lisää vaa


    • ...

      elikkäs parhaat räppärithän tulevat pohjoisesta. mm. Ambassa(Nit Lang, Neuvos & Eldinho), Edorf, Amoc, Ezkimo, Ruzze, ja edellä mainittujen herrojen yhteis projekti Guerra Norte. kannattee tsekata myös hannibal & soppa, roitown ink, korpilaki. siinä näin ens alkuun

    • Pyyyyyhiiiiiiimyyyyys

      PYHIMYS on ehdottomasti suomen paras kirjoittaja ja karismaattisin Räppäri. Timo Pieni huijaus, Super Janne, Kemmuru, Iso H, Joniveli, Asa, Brandon, Heikki Kuula, Juno.

      Kaikki edellämainitut edustavat laadukasta räppiä. Jos haluut kuunnella paskaa, mene mikseriin.

      • jrjrj

        joo mut noi heikit ja pyhimykset vois laittaa tonne toisee foorumiin nimeltä rap.. :D ei oo mtn vitun hiphoppii...


      • EHDOTTOMASTI TOTTA TOTTA
        jrjrj kirjoitti:

        joo mut noi heikit ja pyhimykset vois laittaa tonne toisee foorumiin nimeltä rap.. :D ei oo mtn vitun hiphoppii...

        IKUISTAMATON kuuntele syvallapelissa.com kauan räpännyt omalla tyylillä ja pitänyt siitä kii..." synkkää kuumuutta Raumalta!"


    • Kulimukko
    • Anna :D

      KUUNTELE ASA:n biisejä!! Paras riimittäjä Suomen parhaita räbäyttäjiä mun mielestä

    • gonnawanna

      Elikkäs youtubesta löytyy RailMan, ja tämä mielestäni on juuri hiphop artisti...

      • haista vittu suomi24

        itse en edes ole varsinainen hiphoppari mut kyl se jellona (leijona) on parhaimpia suomalaisia


      • qgqgw
        haista vittu suomi24 kirjoitti:

        itse en edes ole varsinainen hiphoppari mut kyl se jellona (leijona) on parhaimpia suomalaisia

        Cheek, Haurasta. Spekti on mahtava. elastinen. uniikki.


    • hippipoppia

      Löysin tossa keväällä mahtavan ja HAUSKAN räppilevyn. Ei ihan uusi, mutta kolahti HETI.

      Siis: TRILOGIA: Työvoitto.

      Aivan mahtava!

      No, Trilogian poikia en nyt muista, mutta kertokaahan joku ketä ne oli ja tekevätkö vielä musaa?

      • .

        Suomimössötys on pelkkää puhumista, ei mitään järkeä


      • täyttä
        . kirjoitti:

        Suomimössötys on pelkkää puhumista, ei mitään järkeä

        Ihan totta. Suomesta ei vaan löydy mitään taitoa. Kaikki suomiräpit kuulostaa just ihan samalta. Se cheekin uus biisi on just semmonen et melkein oksentaa ku sitä kuuntelee, ihan paskaa.


    • Lizzy88
    • _

      Kemmuru on aivan ehoton nro 1. Aivan loistavia lyriikoita ja mahtavia biittejä. Muut tulee kaukana perässä.

    • trousersss
    • Miikkabui

      Jos parhaat pitää laittaa nii tätä tyyppiä oon jumittunu kuuntelee todella paljon! www.mikseri.net/vainoharhashit

      muita hyviä ainakin Holluwood undead:)

    • Smok
    • Faktaaaaaaa

      PYHIMYS ON PARAS

    • pööööööllkjj

      JARE VILLEGALLE -häissä -ihan finaalis -nelisilmä PÖÖÖÖÖ älkää lapset haukkuko jvg.tä

    • kepreeel

      EDDIE B!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7431
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2392
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1369
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe