Nutrilet

Herkullisia

Mitä kokemuksia Nutrilett-tuotteista, erityisesti ihanista patukoista (mm. toffee-suklaa)? Ovatko auttaneet laihduttamisessa vai päinvastoin?

6

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan sama tulos 90% halvemmalla ja 10 kertaa miellyttävämmin syömällä vastaava energiamäärä tavallisista ruuista.

• toista kertaa nutraava

Kun juo päivässä sen 5 Nutrilett-juomaa, tietää saaneensa kaiken tarvittavan (vitamiinit, hivenaineet, proteiinit yms.) päivässä. Kun itse tekee kevyttä ja syö miten sattuu, on ERITTÄIN VAIKEA tarkkailla, että kaikki em. tarvittava on saatu syötyä. Ei tule puutostiloja. Piste.

• toista kertaa nutraava kirjoitti:

Kun juo päivässä sen 5 Nutrilett-juomaa, tietää saaneensa kaiken tarvittavan (vitamiinit, hivenaineet, proteiinit yms.) päivässä. Kun itse tekee kevyttä ja syö miten sattuu, on ERITTÄIN VAIKEA tarkkailla, että kaikki em. tarvittava on saatu syötyä. Ei tule puutostiloja. Piste.

Edes valmistaja ei suosittele.

Lihvalla ei ole mitään pelkoa puutostiloista viikossa eikä kahdessakaan.

Suurin ongelma nutriletteissa on hukkaan menevä raha ja sietämättömät ajat vastenmielisiä tököttejä niellen.

• miten sen ottaa
        Phoca55 kirjoitti:

Edes valmistaja ei suosittele.

Lihvalla ei ole mitään pelkoa puutostiloista viikossa eikä kahdessakaan.

Suurin ongelma nutriletteissa on hukkaan menevä raha ja sietämättömät ajat vastenmielisiä tököttejä niellen.

>

Tietysti, jos Sinun paivän ruokasi maksaa sellaisen 6-7 euroa, niin kohtalaisen vähällä pärjäät. Tuo on Nutrilettin päivähinta (tuotakin halvemmalla pääsee). Eli ei se oikeasti kovin kallista ole. Toki kilohinta on melkoisen mallikas. Mutta ei kai raha hukkaan mene, jos siitä saa hyödyn ?

Jos pidät Nutrilettia vastenmielisenä, se ei olekaan Sinua varten. Monet kuitenkin pitävät niiden mausta, joten ehkäpä Sinullakin on vain asenne "minä teen juuri oikein ja muidenkin pitää toteuttaa tätä suunnitelmaa". Monille nimittäin sopii tuo nutraaminen erinomaisen hyvin painonpudotuksessa. Yhtä oikeaa ei ole olemassakaan.

• Phoca
        miten sen ottaa kirjoitti:

>

Tietysti, jos Sinun paivän ruokasi maksaa sellaisen 6-7 euroa, niin kohtalaisen vähällä pärjäät. Tuo on Nutrilettin päivähinta (tuotakin halvemmalla pääsee). Eli ei se oikeasti kovin kallista ole. Toki kilohinta on melkoisen mallikas. Mutta ei kai raha hukkaan mene, jos siitä saa hyödyn ?

Jos pidät Nutrilettia vastenmielisenä, se ei olekaan Sinua varten. Monet kuitenkin pitävät niiden mausta, joten ehkäpä Sinullakin on vain asenne "minä teen juuri oikein ja muidenkin pitää toteuttaa tätä suunnitelmaa". Monille nimittäin sopii tuo nutraaminen erinomaisen hyvin painonpudotuksessa. Yhtä oikeaa ei ole olemassakaan.

Sinulta unohtuu €/kJ vertailu.

Siis melkein kaikki tavallinen ruoka maksaa paljon vähemmän.

No joo, onhan meillä €uroja, mutta sääliksi käy nuo rahastettavat. Ja ennenkaikkea siksi, että tärkeän tavoitteen, eli loppuelämän kestävän painonhallinnan aloittaminen estyy.

Jojoilu temputtelemalla kun ei luullakseni ole useimpien tavoite.

"minä teen juuri oikein ja muidenkin pitää toteuttaa tätä suunnitelmaa". Kurkkaapa peiliin;-)

Yksi oikea painonhallintaan on muuten olemassa:
        Energiankulutuksen ja energiansaannin oikea suhde loppuelämän ajan.

Runsaalla liikunnalla ja terveellisellä ruualla saavutetaan paljon lisähyötyä, vaikka pelkän painonhallinnan kannalta ne eivät olekaan välttämättömiä.

• Nutriletit

Minä syön arkisin todella terveellisesti ja harrastan liikuntaa. Viikonloppuisin pidän vapaata kaikesta ja syön karkkia yms, yleensä vain lauantaisin ja joskus myös sunnuntaisin. Käytän nutriletteja tavallaan pysäyttämään mässäilyn, koska helposti se jatkuisi muuten minulla viikonlopusta arkeen...

Aloitan yleensä maanantai aamun nutrilett patukalla (jotka ovat kaikki mielestäni todella maukkaita!), koska sitten en halua pilata hyvin alkanutta päivää/viikkoa ja heittää hukkaan patukasta maksamaani kallista hintaa! :)
      Joskus syön myös lounaan ja/tai illallisen nutrilettin tuotteilla jos niitä sattuu kaapissa olemaan enemmänkin.

Tällä tavalla olen saanut pidettyä painoni kurissa ja paino laskee hitaasti mutta todella varmasti! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      146
      6354
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      196
      4002
    3. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      485
      2807
    4. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      31
      2761
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2375
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2089
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      147
      1512
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1334
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1304
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      89
      1074
    Aihe