Tatuoinnin poisto

Missä?

Missä voin poistaa tatuoinnin? Menenkö lääkäriin vai kosmetologille vai minne?

16

2597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun tietää

mitä haluaa :)

• vähän

Mene lääkäräriin. Alle tulitikkuaskin kokoiset kuvat voidaan leikata pois, ilman ihosiirtoa. Tällöin plastiikkakirurgi osaa varmasti tehdä siistin arven. (hinta n. 300-500e/arvio)

Värilaser/Rubiinilaser on toinen vaihtoehto, mutta maksaa n. 300e kerta. Hoitokertoja tarvitsee n. 10. Eli aika kalliiksi käy. Ja tästä jää myös arpi.

• ,,,,,,,,,,,,

yag laserilla ei jää arpia ja niitä alkaa jo löytyä joistain tatuointiliikkeistäkin... kaikki leikkaukset ja hiilidioksidilaaserit kannattaa unohtaa samantien, usein jää pahempi jälki kuin mitä se kuva olisi...

• aiheesta....

mulla on tossa käsivarressa suunnilleen 10x3 cm tatuointi josta eka kysyin et voidaanko se leikata ilman ihosiirtoa. ei onnistunut. eikä muutenkaa suositelleet. tutkin asiaa lisää ja löysin q-switch laserin mistä ei jää jälkiä.
      oon nyt 2 kertaa käynyt poistattaa ja tosi kivasti on jo haalistunut se maksaa 150e kerta( eli ei ole halpaa lystiä) mut ku sen haluu pois niin kyl sen hinnan sit kärsii
      ja paikka on helsingissa legacy tattoo

• ennytkeksi

Kaverini on käynyt Porissa Tattoo nationissa laaseroitavana ja aika mukavasti on kuva alkanut kadota

• on...

hemmetin kallista lystiä, milloinkahan meille jotka tahtoo eroon tatuoinneista, keksitään jokin halpa ja hyvä keino? Ei täällä pikkupaikkakunnalla oo mahiksia laseroitavaks mennä.
        Kotikonstein olen 2 tatuointia saanut häipymään, yhdestä jäljellä arpi, ja tuskin havaittavasti mustetta.
        Sen enempää näitä keinoja erittelemättä..

• tyhmyydestä sakotetaan
        on... kirjoitti:

hemmetin kallista lystiä, milloinkahan meille jotka tahtoo eroon tatuoinneista, keksitään jokin halpa ja hyvä keino? Ei täällä pikkupaikkakunnalla oo mahiksia laseroitavaks mennä.
        Kotikonstein olen 2 tatuointia saanut häipymään, yhdestä jäljellä arpi, ja tuskin havaittavasti mustetta.

Sitä olisi kannattanut miettiä ennen sen tatuoinnin hankkimista -> Jos tatuoinnista pitää päästä eroon, niin miksi on ottanut sitä ensinkään.

• jumankauta
        on... kirjoitti:

ottako niitä tatskoja, niin on yksi asia vähemmän mitä tarvitsee itkeä ja surkutella.

• pikkupaikkakunnalla myös..
        on... kirjoitti:

niin kuinkahan sä niitä kuvia poistelit..?? Voisitko valottaa asiaa.. Tekisin mitä vaan että saisin noi veke. Tiedän että vika on enimmäkseen korvien välissä, mutta mitä enempi tulee ikää lisää niin sitä enempi kadun sitä että ikinä oon kuvia itteeni halunnu. En tahtois koko elämääni kulkea pitkähihaisessa paidassa jne, enemmin vaikka ne "rumaakin rumemmat arvet".

• Tyhmä
        tyhmyydestä sakotetaan kirjoitti:

Sitä olisi kannattanut miettiä ennen sen tatuoinnin hankkimista -> Jos tatuoinnista pitää päästä eroon, niin miksi on ottanut sitä ensinkään.

Pakko poistaa osa tatskasta, tatuoija epäonnistui kuvan tärkeimmässä yksityiskohdassa. Tarkoitus on korjata kuva jollain toisella tatuoijalla.

Nim. "Tupla-tyhmä"

• vittuun laserit...

Jos se kuva ei ole mieleinen niin mene ammattitatuoijalle ja ota peitekuva. Ota joku ajaton kuva eikä mitään coolia skeittilautaa tai Iron Maidenin logoa.

• sadokan
    • tatskapoies

Oli edullista ja arpia ei jäänyt. Suosittelen kotikonstien sijaan. Hesarilla hyvien kulkuyhteyksien päässä. www.cinderella.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      201
      3721
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2317
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2256
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2132
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1511
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      513
      1277
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1261
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1223
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1083
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      62
      1063
    Aihe