Tatuoinnin poisto

Missä?

Missä voin poistaa tatuoinnin? Menenkö lääkäriin vai kosmetologille vai minne?

16

2613

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun tietää

mitä haluaa :)

• vähän

Mene lääkäräriin. Alle tulitikkuaskin kokoiset kuvat voidaan leikata pois, ilman ihosiirtoa. Tällöin plastiikkakirurgi osaa varmasti tehdä siistin arven. (hinta n. 300-500e/arvio)

Värilaser/Rubiinilaser on toinen vaihtoehto, mutta maksaa n. 300e kerta. Hoitokertoja tarvitsee n. 10. Eli aika kalliiksi käy. Ja tästä jää myös arpi.

• ,,,,,,,,,,,,

yag laserilla ei jää arpia ja niitä alkaa jo löytyä joistain tatuointiliikkeistäkin... kaikki leikkaukset ja hiilidioksidilaaserit kannattaa unohtaa samantien, usein jää pahempi jälki kuin mitä se kuva olisi...

• aiheesta....

mulla on tossa käsivarressa suunnilleen 10x3 cm tatuointi josta eka kysyin et voidaanko se leikata ilman ihosiirtoa. ei onnistunut. eikä muutenkaa suositelleet. tutkin asiaa lisää ja löysin q-switch laserin mistä ei jää jälkiä.
      oon nyt 2 kertaa käynyt poistattaa ja tosi kivasti on jo haalistunut se maksaa 150e kerta( eli ei ole halpaa lystiä) mut ku sen haluu pois niin kyl sen hinnan sit kärsii
      ja paikka on helsingissa legacy tattoo

• ennytkeksi

Kaverini on käynyt Porissa Tattoo nationissa laaseroitavana ja aika mukavasti on kuva alkanut kadota

• on...

hemmetin kallista lystiä, milloinkahan meille jotka tahtoo eroon tatuoinneista, keksitään jokin halpa ja hyvä keino? Ei täällä pikkupaikkakunnalla oo mahiksia laseroitavaks mennä.
        Kotikonstein olen 2 tatuointia saanut häipymään, yhdestä jäljellä arpi, ja tuskin havaittavasti mustetta.
        Sen enempää näitä keinoja erittelemättä..

• tyhmyydestä sakotetaan
        on... kirjoitti:

hemmetin kallista lystiä, milloinkahan meille jotka tahtoo eroon tatuoinneista, keksitään jokin halpa ja hyvä keino? Ei täällä pikkupaikkakunnalla oo mahiksia laseroitavaks mennä.
        Kotikonstein olen 2 tatuointia saanut häipymään, yhdestä jäljellä arpi, ja tuskin havaittavasti mustetta.

Sitä olisi kannattanut miettiä ennen sen tatuoinnin hankkimista -> Jos tatuoinnista pitää päästä eroon, niin miksi on ottanut sitä ensinkään.

• jumankauta
        on... kirjoitti:

ottako niitä tatskoja, niin on yksi asia vähemmän mitä tarvitsee itkeä ja surkutella.

• pikkupaikkakunnalla myös..
        on... kirjoitti:

niin kuinkahan sä niitä kuvia poistelit..?? Voisitko valottaa asiaa.. Tekisin mitä vaan että saisin noi veke. Tiedän että vika on enimmäkseen korvien välissä, mutta mitä enempi tulee ikää lisää niin sitä enempi kadun sitä että ikinä oon kuvia itteeni halunnu. En tahtois koko elämääni kulkea pitkähihaisessa paidassa jne, enemmin vaikka ne "rumaakin rumemmat arvet".

• Tyhmä
        tyhmyydestä sakotetaan kirjoitti:

Sitä olisi kannattanut miettiä ennen sen tatuoinnin hankkimista -> Jos tatuoinnista pitää päästä eroon, niin miksi on ottanut sitä ensinkään.

Pakko poistaa osa tatskasta, tatuoija epäonnistui kuvan tärkeimmässä yksityiskohdassa. Tarkoitus on korjata kuva jollain toisella tatuoijalla.

Nim. "Tupla-tyhmä"

• vittuun laserit...

Jos se kuva ei ole mieleinen niin mene ammattitatuoijalle ja ota peitekuva. Ota joku ajaton kuva eikä mitään coolia skeittilautaa tai Iron Maidenin logoa.

• sadokan
    • tatskapoies

Oli edullista ja arpia ei jäänyt. Suosittelen kotikonstien sijaan. Hesarilla hyvien kulkuyhteyksien päässä. www.cinderella.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      121
      8634
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5174
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      25
      3462
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      36
      2384
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      123
      1654
    6. 60
      1589
    7. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      182
      1436
    8. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1367
    9. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      60
      1119
    10. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      20
      1052
    Aihe