Tatuoinnin poisto

Missä?

Missä voin poistaa tatuoinnin? Menenkö lääkäriin vai kosmetologille vai minne?

16

2668

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun tietää

mitä haluaa :)

• vähän

Mene lääkäräriin. Alle tulitikkuaskin kokoiset kuvat voidaan leikata pois, ilman ihosiirtoa. Tällöin plastiikkakirurgi osaa varmasti tehdä siistin arven. (hinta n. 300-500e/arvio)

Värilaser/Rubiinilaser on toinen vaihtoehto, mutta maksaa n. 300e kerta. Hoitokertoja tarvitsee n. 10. Eli aika kalliiksi käy. Ja tästä jää myös arpi.

• näin mene
      • ,,,,,,,,,,,,

yag laserilla ei jää arpia ja niitä alkaa jo löytyä joistain tatuointiliikkeistäkin... kaikki leikkaukset ja hiilidioksidilaaserit kannattaa unohtaa samantien, usein jää pahempi jälki kuin mitä se kuva olisi...

• aiheesta....

mulla on tossa käsivarressa suunnilleen 10x3 cm tatuointi josta eka kysyin et voidaanko se leikata ilman ihosiirtoa. ei onnistunut. eikä muutenkaa suositelleet. tutkin asiaa lisää ja löysin q-switch laserin mistä ei jää jälkiä.
      oon nyt 2 kertaa käynyt poistattaa ja tosi kivasti on jo haalistunut se maksaa 150e kerta( eli ei ole halpaa lystiä) mut ku sen haluu pois niin kyl sen hinnan sit kärsii
      ja paikka on helsingissa legacy tattoo

• ennytkeksi

Kaverini on käynyt Porissa Tattoo nationissa laaseroitavana ja aika mukavasti on kuva alkanut kadota

• on...

hemmetin kallista lystiä, milloinkahan meille jotka tahtoo eroon tatuoinneista, keksitään jokin halpa ja hyvä keino? Ei täällä pikkupaikkakunnalla oo mahiksia laseroitavaks mennä.
        Kotikonstein olen 2 tatuointia saanut häipymään, yhdestä jäljellä arpi, ja tuskin havaittavasti mustetta.
        Sen enempää näitä keinoja erittelemättä..

• tyhmyydestä sakotetaan
        on... kirjoitti:

hemmetin kallista lystiä, milloinkahan meille jotka tahtoo eroon tatuoinneista, keksitään jokin halpa ja hyvä keino? Ei täällä pikkupaikkakunnalla oo mahiksia laseroitavaks mennä.
        Kotikonstein olen 2 tatuointia saanut häipymään, yhdestä jäljellä arpi, ja tuskin havaittavasti mustetta.

Sitä olisi kannattanut miettiä ennen sen tatuoinnin hankkimista -> Jos tatuoinnista pitää päästä eroon, niin miksi on ottanut sitä ensinkään.

• jumankauta
        on... kirjoitti:

ottako niitä tatskoja, niin on yksi asia vähemmän mitä tarvitsee itkeä ja surkutella.

• pikkupaikkakunnalla myös..
        on... kirjoitti:

niin kuinkahan sä niitä kuvia poistelit..?? Voisitko valottaa asiaa.. Tekisin mitä vaan että saisin noi veke. Tiedän että vika on enimmäkseen korvien välissä, mutta mitä enempi tulee ikää lisää niin sitä enempi kadun sitä että ikinä oon kuvia itteeni halunnu. En tahtois koko elämääni kulkea pitkähihaisessa paidassa jne, enemmin vaikka ne "rumaakin rumemmat arvet".

• Tyhmä
        tyhmyydestä sakotetaan kirjoitti:

Sitä olisi kannattanut miettiä ennen sen tatuoinnin hankkimista -> Jos tatuoinnista pitää päästä eroon, niin miksi on ottanut sitä ensinkään.

Pakko poistaa osa tatskasta, tatuoija epäonnistui kuvan tärkeimmässä yksityiskohdassa. Tarkoitus on korjata kuva jollain toisella tatuoijalla.

Nim. "Tupla-tyhmä"

• vittuun laserit...

Jos se kuva ei ole mieleinen niin mene ammattitatuoijalle ja ota peitekuva. Ota joku ajaton kuva eikä mitään coolia skeittilautaa tai Iron Maidenin logoa.

• sadokan
    • tatskapoies

Oli edullista ja arpia ei jäänyt. Suosittelen kotikonstien sijaan. Hesarilla hyvien kulkuyhteyksien päässä. www.cinderella.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2341
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      30
      1157
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      953
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      611
      912
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      790
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      666
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe