verenpaine näiden sivujen kanssa!! :/
Vähän kun on aikaa kirjoitella,niin sitten vähäkin aika menee odotellessa!
Tuleepa tälle koneellekkin joskus höpistyä,vaikka ei se sen vika olekkaan...:))
Mikäs sun paineitas nostaa?Vai oletko ikuinen rentoilija,jota ei horjuta mikään ;)
Mulla nousee...
25
950
Vastaukset
- -Maiggu-
on noussut mulla myös verenpaine, ainakin kuvitteellisesti.
Yleensä asiat (oma tuotanto) jos eivät mene niin kuin olen suunnitellut, niin sappi kiehuu samointein.sit vähän samanlainen ku mä..Jos joku homma ei natsaa,nii kärähtää herkästi..:D
Mulla vaan tässä varmasti oikeesti nousee verenpaineet,ku vähän on aikaa aina olla täällä..Se vähäkin aika menee sit ootellessa..:(
Tälle koneelle ku on kauhee tunku..- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
sit vähän samanlainen ku mä..Jos joku homma ei natsaa,nii kärähtää herkästi..:D
Mulla vaan tässä varmasti oikeesti nousee verenpaineet,ku vähän on aikaa aina olla täällä..Se vähäkin aika menee sit ootellessa..:(
Tälle koneelle ku on kauhee tunku..olevan, Miisukka. "Hihatkin voi palaa", mutta aikas nopeesti yleensä lepyn, tai sitten vasta hyvin nukutun yön jälkeen. :)
Ymmärrän täysin tuon sun odottelen syyn, lapset.
- yxitypy evk
hyvää näiden sivujen tökkiminen, kun liian alhainen verenpaine :=))
Eipä tahdo paineet nousta mistään, vaikka haluais :=((kaffeeta paljon ja syö salmiakkia..Kyllä niillä luulis nousevan..:)
Mulla oli ennen korkea verenpaine jatkuvasti,mutta nyt ne alkaa meneen alaspäin vähän liianki nopeeta.Paitsi nyt täällä kyllä sitten taas kohoaa..:D- Yxitypy
mii-su kirjoitti:
kaffeeta paljon ja syö salmiakkia..Kyllä niillä luulis nousevan..:)
Mulla oli ennen korkea verenpaine jatkuvasti,mutta nyt ne alkaa meneen alaspäin vähän liianki nopeeta.Paitsi nyt täällä kyllä sitten taas kohoaa..:Dvatsa sitä kahvia, vaikka usein sitä mieli tekee.
Se tuoksuukin niin hyvälle :=))
Salmiakkiakaan ei saata kovin usein syödä, eikä liioin suola ole hyväksi kovin runsaasti käyttää.
Sukuvika tuo alhainen paine. Väliin huippaa niin peevelisti :=((
Mulla ei nouse siis paineet, mutta tuskan hiki valuu joskus kun tää palsta hidastelee, ja muutama ärräpää tulee suusta :=)) Yxitypy kirjoitti:
vatsa sitä kahvia, vaikka usein sitä mieli tekee.
Se tuoksuukin niin hyvälle :=))
Salmiakkiakaan ei saata kovin usein syödä, eikä liioin suola ole hyväksi kovin runsaasti käyttää.
Sukuvika tuo alhainen paine. Väliin huippaa niin peevelisti :=((
Mulla ei nouse siis paineet, mutta tuskan hiki valuu joskus kun tää palsta hidastelee, ja muutama ärräpää tulee suusta :=))ku muistaisin yhden tuotteen nimen..Mun systeri käytti sitä,niin sen vatsa kärsi sen jälkeen kaikkee semmosta,mitä se ei ennen pystyny käyttämään..Olisin suositellu sulle sitä..:)
- yxitypy evk
mii-su kirjoitti:
ku muistaisin yhden tuotteen nimen..Mun systeri käytti sitä,niin sen vatsa kärsi sen jälkeen kaikkee semmosta,mitä se ei ennen pystyny käyttämään..Olisin suositellu sulle sitä..:)
ollut esim. Nexium? Saman vaikuttavan aineen sisältäviä tuotteita on kyllä muunkin nimisiä. On Lanzoa, Locekia jne.
Joskus niitä joutuu ottamaan, jos on kahvia erehtynyt juomaan, tai rasvaista ruokaa :=))
Ovat kuitenkin lääkkeitä, ettei niitä ihan joka kahvikupposelle viitsi ottaa :=)) yxitypy evk kirjoitti:
ollut esim. Nexium? Saman vaikuttavan aineen sisältäviä tuotteita on kyllä muunkin nimisiä. On Lanzoa, Locekia jne.
Joskus niitä joutuu ottamaan, jos on kahvia erehtynyt juomaan, tai rasvaista ruokaa :=))
Ovat kuitenkin lääkkeitä, ettei niitä ihan joka kahvikupposelle viitsi ottaa :=))on ihan luontaistuote..:) Harmi,ku en muista nimeä..Se oli tehty useista kasviksista...nii mä muistaisin..
- -Maiggu-
Ei oo koskaan sitten ollut tunnetta, et ois tehnyt mieli heittää tiesikka seinään? :)
kuinka monta kertaa..:DD Tää kone on saanu kuulla kyllä monenmoista tulista tekstiä..Voi reppanaa,ku on ihan syytön..:)
- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
kuinka monta kertaa..:DD Tää kone on saanu kuulla kyllä monenmoista tulista tekstiä..Voi reppanaa,ku on ihan syytön..:)
kuiteskaan läpsäissyt konettasi kylkeen? Olet vain tulittanut tekstein :D :)
-Maiggu- kirjoitti:
kuiteskaan läpsäissyt konettasi kylkeen? Olet vain tulittanut tekstein :D :)
käyny käsiks näyttöön,mutta ihan hellästi vaan...;)
- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
käyny käsiks näyttöön,mutta ihan hellästi vaan...;)
sillai hellästi oot sivellyt näytönpintaa ;)
-Maiggu- kirjoitti:
sillai hellästi oot sivellyt näytönpintaa ;)
ihan.;) Reunoista kiinni ja hellä ravistus..saatesanoina "avaa nyt"....:D
- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
ihan.;) Reunoista kiinni ja hellä ravistus..saatesanoina "avaa nyt"....:D
pitää sanoa omalle koneelleni hieman ronskimmin; "Avaudu mulle, pirulainen" :)
-Maiggu- kirjoitti:
pitää sanoa omalle koneelleni hieman ronskimmin; "Avaudu mulle, pirulainen" :)
etten mä ole ainoo höpisijä..:DDDD
- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
etten mä ole ainoo höpisijä..:DDDD
Tulee höpistyä päiväs aikaan ihan itsekseenkin omalle työlle :)
olevani ikuinen rentoilija, yleensä kyllä, mutta painappas sitä oikeaa hermonappia ni meteli nousee;)
Joskus se on hiljaista jupinaa tai tavaroiden tahallista kolistelua ja ovien liian napakkaa kiinni pistämistä:D
Sivujen toimattomuus kyllä herkistää kiukun puolelle.Perkales kävin piruuttani kokeilemassa kuis sättiin meneminen onnistuisi..juu todella hyvin. Vievät mokomat meiltä hedelmälliset keskustelun aiheet. !!- Puhurix
Mulla ei taida olla päivää etten ota pulttia jostain. Helpompi olis kun rauhottuis.
varsinkin meillä naisilla olla paljon asioita,mistä JOUTUU ottamaan vähän pulttia..:))
Mulla on nykyään enemmän pulttipäiviä, ku niitä tasasia...:DD- Puhurix
mii-su kirjoitti:
varsinkin meillä naisilla olla paljon asioita,mistä JOUTUU ottamaan vähän pulttia..:))
Mulla on nykyään enemmän pulttipäiviä, ku niitä tasasia...:DDsanotaan et ikä tasoittaa.
- mayanna
nostaa verenpainetta, mulla tosin saattaa paine nousta niiden puutteestakin :D
Relata pitää välillä. Luulen, että se onnistuu minulta ihan ok. Parin viikon aikajaksolla yleensä joku päivä aina menee ihan 'harakoille', se pitää pään kasassa.
Tästä suomikaksnelosen toiminnasta tai toimimattomuudesta en jaksa paineita ottaa.kyllä sitä kannattaa välillä rauhoittuakkin..Mulla noi illat on sellasia rauhoittumisaikaa..Kaikki nukkuu ja saa olla ihan yksin..:)
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371315Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.971308Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891175- 1071065
- 71992
- 18986
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva14961- 54946
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f166830Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16811