Mulla nousee...

verenpaine näiden sivujen kanssa!! :/
Vähän kun on aikaa kirjoitella,niin sitten vähäkin aika menee odotellessa!

Tuleepa tälle koneellekkin joskus höpistyä,vaikka ei se sen vika olekkaan...:))

Mikäs sun paineitas nostaa?Vai oletko ikuinen rentoilija,jota ei horjuta mikään ;)

25

1047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Maiggu-

      on noussut mulla myös verenpaine, ainakin kuvitteellisesti.

      Yleensä asiat (oma tuotanto) jos eivät mene niin kuin olen suunnitellut, niin sappi kiehuu samointein.

      • sit vähän samanlainen ku mä..Jos joku homma ei natsaa,nii kärähtää herkästi..:D

        Mulla vaan tässä varmasti oikeesti nousee verenpaineet,ku vähän on aikaa aina olla täällä..Se vähäkin aika menee sit ootellessa..:(

        Tälle koneelle ku on kauhee tunku..


      • -Maiggu-
        mii-su kirjoitti:

        sit vähän samanlainen ku mä..Jos joku homma ei natsaa,nii kärähtää herkästi..:D

        Mulla vaan tässä varmasti oikeesti nousee verenpaineet,ku vähän on aikaa aina olla täällä..Se vähäkin aika menee sit ootellessa..:(

        Tälle koneelle ku on kauhee tunku..

        olevan, Miisukka. "Hihatkin voi palaa", mutta aikas nopeesti yleensä lepyn, tai sitten vasta hyvin nukutun yön jälkeen. :)

        Ymmärrän täysin tuon sun odottelen syyn, lapset.


    • yxitypy evk

      hyvää näiden sivujen tökkiminen, kun liian alhainen verenpaine :=))

      Eipä tahdo paineet nousta mistään, vaikka haluais :=((

      • kaffeeta paljon ja syö salmiakkia..Kyllä niillä luulis nousevan..:)

        Mulla oli ennen korkea verenpaine jatkuvasti,mutta nyt ne alkaa meneen alaspäin vähän liianki nopeeta.Paitsi nyt täällä kyllä sitten taas kohoaa..:D


      • Yxitypy
        mii-su kirjoitti:

        kaffeeta paljon ja syö salmiakkia..Kyllä niillä luulis nousevan..:)

        Mulla oli ennen korkea verenpaine jatkuvasti,mutta nyt ne alkaa meneen alaspäin vähän liianki nopeeta.Paitsi nyt täällä kyllä sitten taas kohoaa..:D

        vatsa sitä kahvia, vaikka usein sitä mieli tekee.
        Se tuoksuukin niin hyvälle :=))

        Salmiakkiakaan ei saata kovin usein syödä, eikä liioin suola ole hyväksi kovin runsaasti käyttää.
        Sukuvika tuo alhainen paine. Väliin huippaa niin peevelisti :=((

        Mulla ei nouse siis paineet, mutta tuskan hiki valuu joskus kun tää palsta hidastelee, ja muutama ärräpää tulee suusta :=))


      • Yxitypy kirjoitti:

        vatsa sitä kahvia, vaikka usein sitä mieli tekee.
        Se tuoksuukin niin hyvälle :=))

        Salmiakkiakaan ei saata kovin usein syödä, eikä liioin suola ole hyväksi kovin runsaasti käyttää.
        Sukuvika tuo alhainen paine. Väliin huippaa niin peevelisti :=((

        Mulla ei nouse siis paineet, mutta tuskan hiki valuu joskus kun tää palsta hidastelee, ja muutama ärräpää tulee suusta :=))

        ku muistaisin yhden tuotteen nimen..Mun systeri käytti sitä,niin sen vatsa kärsi sen jälkeen kaikkee semmosta,mitä se ei ennen pystyny käyttämään..Olisin suositellu sulle sitä..:)


      • yxitypy evk
        mii-su kirjoitti:

        ku muistaisin yhden tuotteen nimen..Mun systeri käytti sitä,niin sen vatsa kärsi sen jälkeen kaikkee semmosta,mitä se ei ennen pystyny käyttämään..Olisin suositellu sulle sitä..:)

        ollut esim. Nexium? Saman vaikuttavan aineen sisältäviä tuotteita on kyllä muunkin nimisiä. On Lanzoa, Locekia jne.
        Joskus niitä joutuu ottamaan, jos on kahvia erehtynyt juomaan, tai rasvaista ruokaa :=))
        Ovat kuitenkin lääkkeitä, ettei niitä ihan joka kahvikupposelle viitsi ottaa :=))


      • yxitypy evk kirjoitti:

        ollut esim. Nexium? Saman vaikuttavan aineen sisältäviä tuotteita on kyllä muunkin nimisiä. On Lanzoa, Locekia jne.
        Joskus niitä joutuu ottamaan, jos on kahvia erehtynyt juomaan, tai rasvaista ruokaa :=))
        Ovat kuitenkin lääkkeitä, ettei niitä ihan joka kahvikupposelle viitsi ottaa :=))

        on ihan luontaistuote..:) Harmi,ku en muista nimeä..Se oli tehty useista kasviksista...nii mä muistaisin..


    • -Maiggu-

      Ei oo koskaan sitten ollut tunnetta, et ois tehnyt mieli heittää tiesikka seinään? :)

      • kuinka monta kertaa..:DD Tää kone on saanu kuulla kyllä monenmoista tulista tekstiä..Voi reppanaa,ku on ihan syytön..:)


      • -Maiggu-
        mii-su kirjoitti:

        kuinka monta kertaa..:DD Tää kone on saanu kuulla kyllä monenmoista tulista tekstiä..Voi reppanaa,ku on ihan syytön..:)

        kuiteskaan läpsäissyt konettasi kylkeen? Olet vain tulittanut tekstein :D :)


      • -Maiggu- kirjoitti:

        kuiteskaan läpsäissyt konettasi kylkeen? Olet vain tulittanut tekstein :D :)

        käyny käsiks näyttöön,mutta ihan hellästi vaan...;)


      • -Maiggu-
        mii-su kirjoitti:

        käyny käsiks näyttöön,mutta ihan hellästi vaan...;)

        sillai hellästi oot sivellyt näytönpintaa ;)


      • -Maiggu- kirjoitti:

        sillai hellästi oot sivellyt näytönpintaa ;)

        ihan.;) Reunoista kiinni ja hellä ravistus..saatesanoina "avaa nyt"....:D


      • -Maiggu-
        mii-su kirjoitti:

        ihan.;) Reunoista kiinni ja hellä ravistus..saatesanoina "avaa nyt"....:D

        pitää sanoa omalle koneelleni hieman ronskimmin; "Avaudu mulle, pirulainen" :)


      • -Maiggu- kirjoitti:

        pitää sanoa omalle koneelleni hieman ronskimmin; "Avaudu mulle, pirulainen" :)

        etten mä ole ainoo höpisijä..:DDDD


      • -Maiggu-
        mii-su kirjoitti:

        etten mä ole ainoo höpisijä..:DDDD

        Tulee höpistyä päiväs aikaan ihan itsekseenkin omalle työlle :)


    • olevani ikuinen rentoilija, yleensä kyllä, mutta painappas sitä oikeaa hermonappia ni meteli nousee;)
      Joskus se on hiljaista jupinaa tai tavaroiden tahallista kolistelua ja ovien liian napakkaa kiinni pistämistä:D
      Sivujen toimattomuus kyllä herkistää kiukun puolelle.Perkales kävin piruuttani kokeilemassa kuis sättiin meneminen onnistuisi..juu todella hyvin. Vievät mokomat meiltä hedelmälliset keskustelun aiheet. !!

      • kans taitava ovien paukuttelussa.Mitä kovemmin paukahtaa,niin paremmalta aina tuntuu..:DD


    • Puhurix

      Mulla ei taida olla päivää etten ota pulttia jostain. Helpompi olis kun rauhottuis.

      • varsinkin meillä naisilla olla paljon asioita,mistä JOUTUU ottamaan vähän pulttia..:))

        Mulla on nykyään enemmän pulttipäiviä, ku niitä tasasia...:DD


      • Puhurix
        mii-su kirjoitti:

        varsinkin meillä naisilla olla paljon asioita,mistä JOUTUU ottamaan vähän pulttia..:))

        Mulla on nykyään enemmän pulttipäiviä, ku niitä tasasia...:DD

        sanotaan et ikä tasoittaa.


    • mayanna

      nostaa verenpainetta, mulla tosin saattaa paine nousta niiden puutteestakin :D

      Relata pitää välillä. Luulen, että se onnistuu minulta ihan ok. Parin viikon aikajaksolla yleensä joku päivä aina menee ihan 'harakoille', se pitää pään kasassa.

      Tästä suomikaksnelosen toiminnasta tai toimimattomuudesta en jaksa paineita ottaa.

      • kyllä sitä kannattaa välillä rauhoittuakkin..Mulla noi illat on sellasia rauhoittumisaikaa..Kaikki nukkuu ja saa olla ihan yksin..:)


    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe