Parhaat& huonoimmat tuoksut!

Teidän mielipiteenne!

PARHAITA MIELESTÄNI OVAT:
1. GUERLAIN-INSOLENCE.
2. VALENTINO-VALENTINO
3 CHANEL-5.
4. GIORGIO- BEVERLY HILLS.
5.FENDI- PALAZZO
6. DOLCE GABANA- THE ONE.
7 ESCADA - MANGNETISM.


KAMALIA MIELESTÄNI:

1. YSL- OPIUM.
2. MADAME ROCHAS.

12

4317

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • babygirl86

      Itse tykkään mm:
      Marc Jacobs Daisy
      Britney Spears Fantasy
      Gwen Stefanin L.A.M.B

      En tykkää mistään ns. mummotuoksuista,
      eli liian voimakkaista ja raskaista.
      En myöskään ruususta.

    • ...................

      Tässä ekana mieleen tulevat mielestäni huonoimmat ja parhaimmat naisten tuoksut.

      Huonoimmat: Guerlain - Insolence(tosi tunkkainen ja kamala lemu X-/), DKNY Red Delicious ja Be Delicious(aika mitäänsanomattomia)

      Parhaimmat: Elizabeth Arden - Green Tea, Escada - Into The Blue, Puma - Jamaica & I'm Going, Lacoste - Touch Of Pink, L'eau Par Kenzo

      • paras ja huonoin

        Paras on Jean Patoun Joy ja niitä huonoja on pilvin pimein. Kaikki myskituoksut ovat kauheita ja Chanel 5, joka haisee aivan bensalle!


      • tuimas

        Laivalla parfym shopissa tuoksutin pitkästä aikaa ranteelle vanhaa kunnon lou-lou parfyymiä ja muistin tuoksutelleeni edellä mainittua hugo bossin red tuoksua aiemmin vain kerran jossain tavaratalon tiskillä- ja hyvää oli sekin!!!!


    • ...

      Kokeilin Kenzon sitä tuoksua, joka on jännän näköisessä punaisessa pullossa. Työkaverit kommentoivat että tuoksui hyvälle. Yleensä tavallisimmat (suosituimmat) tuoksut muuttuvat ihollani kissanpissaksi, joten tuo oli positiivinen yllätys.
      Nyt olen mielistynyt appelsiinin tuoksuun, Biothermilla on kevyt vartalotuoksu, jota suihkuttelen välillä aamulla herätäkseni kunnolla.
      Entinen työkaverini oli herkistynyt tuoksuille, joten vanhasta muistista en laita mitään tuoksuja töihin.

    • ............

      Parhaimmat:
      Hugo Boss Red
      Ralf Lauren Romance, vietteleviä ja seksikkäitä tuoksuja :D

      Kamalin:
      Lancome Miracle, OIKEASTI EI KANNATA ostaa tätä hajuvettä, päivän mittaan haju muuttuu hevosenpaskaksi vaik muuten hyvänhajunen aluks,hyi hele! en valehtele...kokemusta on! onneksi en ostanu kyseistä pulloa ku kokeilin vaan..

      • ...........

        siis Hugon Deep Red...


    • cat_on_fire

      Paras tällä hetkellä. Ihastuin :o)

    • tuoksuva

      Parhaisiin tuoksuihin liittyy yleensä joku ihana muisto:)
      Tommy Girl, J.Lo Glow after dark, DKNY Be delicious, siinä taitaa olla parhaat omaan nenään:)
      Mistä taas en pidä, Chanel 5. en käyttäisi ikinä, vaikka ehkä onkin tuoksuista nimekkäin, sen verran tanttamainen... Body shopilla on kans joku tuoksu, nimeä en valitettavsti muista mutta iholla muuttui tosi miehekkääksi. Yhhyh...

    • ..on ollut jo pitkään Oscar De la Renta original (Oscar).

      Mielestani kaikkein pahin on Poison (Christian Dior)
      Saan siita päänsärkyä ja kuvotusta.
      Pakko siirtyä raittiiseen ilmaan, kauas pois, tuoksun kantajan lähettyviltä...

      Poison parfyymi myrkyttää ympäristön.

    • Cherrywine

      En ala listaamaan mielestäni kamalimpia hajuvesiä, koska jokaiselle löytyy kannattajansa ihan sen mukaan miltä se nenään haisee, millaiseksi muuttuu omalla iholla, mitä hakee tuoksulta, kantajan ikä, sukupuoli ja persoona ja missä tilanteessa käyttää jne. Minun nenääni haisee moni huonolta, mutta moni rakastaa samoja tuoksua.

      Mutta kamalia on ne halvalla valmistetut vitosen litkut, jotka haisevat tasan halvalta ja hetken päästä haisevat etanolilta ja paskalta.

      No, omat suosikit kuitenkin listaan !

      Ikuinen suosikkini vaikka kuinka monetta pulloa on Laura Biagiotin DUEdonna. Mmm. Loistava jokahetkentuoksu, joka on muodostunut osaksi persoonaa. "Mun tuoksu."

      Toinen on Miss Dior Cherie, rakastan sitä. Rakastan yleensäkin kunnon tyttömäisiä tuoksuja.

      Dolce&Gabbanan Light Blue on ihana myös.

    • Anonyymi

      Tommy girl on mun mielestä kiva. En käytä kauheesti hajuvettä mutta se on mun suosikki ja sopii moneen tilanteeseen :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe