Onko kukaan suunnitellut tehdä omaa videota laulustaa ja esiintymisestään.
http://youtube.com/watch?v=hE_Ri2mGtro
Hyvä tunnelma videolla ja lepsakka biisikin. Mielestäni jopa parempi kuin useimmat karaoke videot.
Ainii ja budjetti videossa on 8,20 euroa.
Esittely video
4
428
Vastaukset
- taipuu
Mukava video ja biisi.
Hyvälle mielelle tuli kun tämän katsoi.- musaani
Hauska, kiltti, viihdyttävä. Aivan erinomainen video. Sopivan leppoisa, silti jäntevä leikkaus. Hyvä juoni ja hellyttävä sankari. Tytöt tietysti ihania.
Jokainen jolla on videokamera ja koneella joku editointiohjelma voi vastaavan rakentaa. En oo tutustunu mutta miten tuohon sais lisättyä juoksevan karaoketekstin? Silloinhan se olis täydellinen.
- Karaokekoukku
lisää!
Hieno video ja mukava biisi.
Matkalaukkuja pakatessa tuli itsellekin sellainen fiilis, että onpa ihana lähteä rannalle sannalle aurinkoon ja vielä lauleskelemaan karaokea.
Taustat olivat hyvin osuvat. Tuli mieleen oma konserttini, kun tein vanhoista valokuvista 18 lauluun PowerPoint esitykset ja yritin saada kuvat jotensakin sopimaan lauluihin, eipä ollut ihan helppo juttu.
Nostan olematonta hattuani ja toivon lisää tällaisia juttuja. - Anonyymi
Ääntä äänen päälle ei saman henkilön,jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221