Osaako kukaan sanoa kuinka paljon maalaisjärjellä on yksi läskikilo ? Haluaisin jonkin konkreettisen esimerkin, esimerkiksi olen kuullut että yksi läskikilo olisi yksi maitopurkillinen ? En puhu nyt siitä että kilo höyheniä=kilo maitoa, vaan että mihin verrattavissa rasva oikeasti on tilavuudeltaan ? Onko rasva painavampaa kuin maito, jolloinhan se voisi olla esim. puolikas maitopurkillinen ? Puhun siis käsittääkseni tilavuudesta enkä grammamäärästä. Jos joku tajusi niin olisi tosi kiva :-D siis jos menetän yhden läskikilon, niin mihin voisin verrata sitä katsomalla että tuollaisen määrän olen menettänyt... t. idiootti
Yksi läskikilo -
minkä verran ??
4
743
Vastaukset
- awdefweq
tsemppiä itelles kaipaat ni osta kilo possun läskiä ja "ihaile" sitä, tai vaihtoehtoisesti kattele lihatiskillä ni ei tarvi rahoja tuhlata :D
Voidaan saivarrella rasvan ja sidekudoksen ominaispainoista, mutta käytännössä kilo vastaa litraa.
- näin.......
10 kiloo ylipainoa,niin ämpärillinen rasvaa kehossa!!!!Huh,huh.......
- Armas.Lohikeitto
Voipakettia niin siinä on kilo. Mutta laihduttaessa pitää huomioida,että rasva lähtee ympäri kehoa eikä vaan yhdestä paikasta.Miehillä yleensä vyötärön ympärys pienenee sentillä pudotus kiloa kohti ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1014013Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv532244Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?731581Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko5884- 66814
- 20774
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu117768- 62738
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.49728- 39712