>Onko teistä naiset/miehet väärin ,jos menen sensseille ilman alushousuja.Olen 25v nainen ja
tykkään mennä ilman pikkuhousuja treffeille,koska
siinä on hyvä puoli se,ettei autossa tarvi alkaa
riisumaan housuja.Eilen menin miehen kanssa jonka tapasin baarissa 2 viikkoa sitten lauantaina ja ollan soiteltu,hänkin toivoi että tule ilman pikkuhousuja ja minä toteutin sen.Viikko sitten menin 50 v.miehen kotia todella ihana...
Ilman housuja
8
6320
Vastaukset
- mielestä
pukeutua ollenkaan jos seksi vaan mielessä!!
- 25-vuotias..
nainen ja annat itsestä ihan säälittävän kuvan .
- eräs nainen
Niin tulee vähän vaihtelua.
- treffeille ??
>Luulisi nyt samanikäisten naisten ymmärtävän,että
kun mennään miestä tapaamaan,niin on paljon parempi
avautua kun ei ole housut tiellä.Niin ja nämä
tapaamani miehet kyllä ovat samaa mieltä,että tule
ilman housuja,niin ei tarvi autossa riisua kaksia
housuja.Tämäkin 50v,mies sanoi,että on parempi tie
pesälle,tiedä häntä...
tv.25 v,nainen- pesän omistaja:(
Tai sitten olet alaikäinen provoilija....pikku hutsu taidat olla...
- Nyt kun kesä mennyt on
pesän omistaja:( kirjoitti:
Tai sitten olet alaikäinen provoilija....pikku hutsu taidat olla...
Älä hyvä sisko palelluta persittäs miesten takia.
Näin talven tullen on rakkotulehdus herkässä.
:D!
- joku muu
Taidat itse olla se 50-v mies joka haaveilee housuttomista 25-v naisista :D Sen verran hyvin paistaa läpi.
- kun kerran
seksiä vaan haet. Sillä tavoin pääset miestesi kanssa kaiken nopeimmin itse asiaan; ei ole esteitä pesän edessä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463108Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462901100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512525Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo512514Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451779
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä431636- 481572
- 261381