ikuinen kälkätys, vuosi kaudet, milloin se loppuu.

Malako

Katselin huvikseen tässä Kauniita ja Rohkeita yhtenä päivänä verratakseen Päivien Viemään. Kolme päivää näytetty samaa kohtausta ja mitä aihetta siinä käsiteltiinkin yllätys, yllätys (Ridge, Brooke, Nick ja Taylor) suhdetta. Ridge oli lyönyt Rickiä ja Brooke lähti heti Nickiä vikitelemään. Katsoin ne kolme jaksoa eteenpäin kun Brooke istui Nickin päällä kun Taylor tuli makuhuoneeseen. Sama jankutus kävi. Siinä oli mun kolme päivää katsottua Kauniita ja Rohkeita kun aihe ei johtanut mihinkään eteenpäin. Olisi kiva joskus nähdä Kauniissa ja Rohkeissa muitakin aiheita kun ikuinen Ridge ja Brooke episodi-riitoja ja sama kälkätys Stephaniesta. Päivien Viemässäkin on aktiviteettejä enemmän kun laki sallii. mutta tämä kaunari sarja on yksi jota ei tule enään seurattua ollenkaan. Aiheet puuttuu kokonaan ja toiminta ei ole. Kuinka monta vuotta tuo on tullut ja sarja on pysynyt selvästi samassa juonikuvioissa vuosikaudet jossa ei ole mitään järkeä. En ymmärrä. Kaunarit saisi laitta boikottiin. on jo tuo nähty. Uusia kasvoja otettan kyllä mukaan sarjaan pelastakseen katsojaluvulta, mutta milloin olisi nähnyt jonkun muun tekevän työn kun ikuiset Ridge ja Brooke. Stephanie hilluu siinä välissä läyhämässä paskaa. vaihtaaka tuo levy jo.

16

1955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihme on tapahtunut?

      Ei voi kun nauraa tälle viestille. Sama viesti näytti olevan Päivien Viemää foorumissakin osa tekstistä. Varsinkin tuo loppu oli hyvä et Stephanie välissä läyhää paskaa. Kauheeta, tuo oli kyllä paras teksti ikinä tähän mennessä mitä olen lukenut. Kun se hyvinkin on totta et se jauhaa aina Ridgen ja Brooken suhteesta. Täytyy olla tylsä elämä kun puuttuu aikuisen ihmisten välisiin suhteisiin. No kaunarit on kaunarit. kukapa sitä ei tekisi ;)

    • tuoksuja on

      se sarja johon tekijät panostaa, K&R on niille vaan sivuprojekti ja sen kyllä huomaa. Olen tuhlannut viimeset 16 1/2 vuotta elämästäni tuijottamalla tätä paskaa.

    • Cecilia 35

      Oletko huomannut, että televisiossasi on muitakin kanavia kuin MTV3?
      Jos et, niin kipin kapin tarkastamaan kaukosäädintä, siinä on erilaisia numeroita. Koettelepa painella eri numeroita 1-11 välillä, vaihtoehtoja on.

      Siis kukaan ei pakota katsomaan Kaunareita, jos niitä ei OSAA katsoa.
      Juu. osaamisesta se on kyse. Kaunaireiden seuraaminen on taitolaji siinä kuin jalkapallon, formuloiden, jääkiekon ym. taktiikkapelien seuraaminen.

      Kaunarit kertovat ihmissuhteiden taktiikoista ja juonittelusta. En usko ollenkaan, että asialla olisi pelkästään yksi käsikirjoittaja, vaan juoni kehitellään tiimityönä.
      Se, että Kaunarit on keikkunut televisiossa vuosikymmenen verran, todistaa kuinka hienosti juonikaaviot ovat rakennettu.
      Sarjassa menee aina kaksi tai kolme kertomusta limittäin, niin että yhtä esitettävää sarjaa kohtaan tulee yksi huippukohta.

      Sarjassa on aina myös jokin teema meneillään. Nyt Rick/Ridge konfliktissa on teemana perheen sisäinen väkivalta, joka juontaa suvussa periytyvänä tapana ratkaista ongelmat. Tarinaa on kehitelty Stephanien lapsuuden perhetaustasta monen monituisen jakson takaa. Siis ei mitenkään hatusta vetäistynä kertaluonteisena tapahtumana.

      Jos LUULET tosiaan, että Kaunareiden kaltaisen juonen, henkilöiden ja tapahtumien rakentelu olisi helppoa, niin ei kukaan estä SINUA ryhtymään käsikirjoittajaksi televisiolle.
      Kokeile! Huomaat kyllä, että ammattitaitoa ja työtä se vaatii.

      On helppoa arvostella ja halveksia, mutta kun itse ryhtyy toimeen, niin huomaa, että ei se niin helppoa olekaan... tehdä saippuasarjaakaan.

      Uumoilen, että tuleva Nick/Taylor -episodi sisältää ikäntyvän naisen lapsettomuuden aiheuttamia ongelmia... yhdistettynä mustasukkaisuuteen.

      Kyllähän Kaunareissa on nähty muitakin tähtiä kuin Brooke/Ridge. He nyt kuitenkin ovat eräät pääsosanesittäjiä ja ikuinen problemaattinen lemmenpari, joka ei saa suhteestaan selvää.

      Mutta eikö elämä olekin tätä jatkuvaa onnenetsintää myrsykyävällä merellä ihmissuhteiden eri karikoissa?
      Jos sinun elämäsi on sujunut tyynen sataman kullansävyisessä aamuautereessa, niin Kaunarit ei ole ollenkaan sinun ohjelmasi.

      Sinä tietysti katsot vain poliittisia dokumentteja, Verdin oopperaa Veronasta lähetettynä, luonto-ohjelmia ja ajankohtaisohjelmia. Niin kuin kaikki. Kukaan ei katso Kaunareita. Ketään ei kiinnosta Kaunarit.
      Kummasti vaan jokainen kyselee, että mitä Kaunareissa on tapahtunut. "Ei minua se muuten kiinnosta, kunhan kyselen huvikseni".

      • ..^^..

        Juu, taitaa joitakin nolottaa, jos myöntää katsovansa kaunareita. On se elämä niin vaikeaa. ;D


      • Kaun A. Rit

        Kyllä oli mukavaa lukeaa pirteää ja analysoivaa tekstiä. Kiitos, nimimerkki "Cecilia 35".


      • Cecilia 35
        Kaun A. Rit kirjoitti:

        Kyllä oli mukavaa lukeaa pirteää ja analysoivaa tekstiä. Kiitos, nimimerkki "Cecilia 35".

        Kiitti myös teille ystävät!

        Lippu korkealla kaunareiden puolesta!
        Ikuisesti eläköön Kaunarit ja kolminkertainen hurraa huuto koko Kaunarin väelle!


      • Otin asioista selvää!!
        Cecilia 35 kirjoitti:

        Kiitti myös teille ystävät!

        Lippu korkealla kaunareiden puolesta!
        Ikuisesti eläköön Kaunarit ja kolminkertainen hurraa huuto koko Kaunarin väelle!

        Taidat innolla seurata kaunareita? kun tiedät mistä koko sarjasta on kysymys näitten 18 vuoden aikana kun on tullut Mtv3:lta. Itse seurasin sitä melkein aina kun en tiennyt paremmasta sarjasta. Kirjoitin aikaisemmin aiheesta kun vertasin sitä Päivien Viemään, onko sen aikana tapahtunut mitään sellaista mistä olen jäänyt paitsi näitten 5 vuoden aikana. En ole. Otin asioista selvää ja vertailen aina katsomiani sarjoja jotka ovat mulle tärkeitä sarjoja. Päivien Viemässä on yksi Pääkirjoittaja ja kirjoittajia jotka kirjoittaa eri näyttelijöille teksit. Niin monta kirjoittajaa on sarjassa kun tarvitaan näyttelijöitä kohtauksiin. Toiset juonii, kaksi taas on enemmän, yhdellä on muistinnmenetys, yksi ajaa autolla et joku kuolee, kolmas katoaa, neljäs ottaa avioeron miehestä, yksi saa lapsen, yksi joutuu oikeuteen ja lista jatkuu... Tämä kaikki tapahtuu 24 tunnin aikana, viikossa saavat monta kohtausta purkkiin ja viikottain vuodet jaksot. meille se tuntuu puoli,- vuodelta kun katsoo. tämä tapahtuu kaikki yhdessä sarjassa joka ei ole Kauniit ja Rohkeat. Sanotaanko näin et yhden jakson aikana tulee 2 näyttelijä kohtausta kaunareissa ja Päikkäreissä tulee neljäkin yhden jakson aikana. Siksi kaunarit on hias temposempi ja minä kun en jaksa vuositolkulla seurata jos siinä pysyy kummiskin kärryillä. Se on tuottajan poika joka käsikirjoittaa kaunareihin ne tekstit, eikä niissä ole samalla tavalla käsikirjoittajia kuin Päivien viemässä. Olen saanut aina lukea et yksi käsikirjoittaja on saanut potkut ja ottaneet uuden tilalle kun sitä ei ole enään tarvittu. näkeehän se siitä kohtauksistakin mitä se tunnin sisällä tapahtuu verratuna 25 minuutin kaunareihin.


      • B&B välillä katsova

        Nyt kyllä puhut puppua. 18 vuotta samaa. Välillä joku Sheila tai Lauren tulee välillä mukaan hämmentää soppaa mut ei ne kauan aikaa ollut sarjassa mukana. Sama homma varmaan käy Ashleyn. Heti kun saavat viikkotolkulla jankattua, niin häipyy sekin maisemista pois. Siellä ei ole kun Brooke, Ridge ja Stephanie pääosa näyttelijöitä. kaikilla muilla on sitten sivurooli näitten lisäksi vaikka Eric ja Thorne yrittävät pysytellä vieressä. Mun mielestä sarja on perustettu muotimaailmaan kertovaksi eikä ihmisuhdesarjaksi. Alunperin se oli rikkaasta perheestä kertovaa muotimoguli Eric ja Stephanie yritysperhe sarja. Heti kun makaavalehmä tuli kuvioihin mukaan ja kävi kaikki suvun miehet läpi niin sarja ei ole edennyt sitten yhtään. Sarjaa on vain yritetty parantaa mukamasten et Stephanieta käytettiin hyväksi kun muuta enään ei keksitty kun sotajalalla olevat akkaa tappelee vuositolkulla keskenään. Näköjään juonikuviot toistuu nyt Ridgellä joka peri sen äidiltään, haloo!!


      • ashbey
        Otin asioista selvää!! kirjoitti:

        Taidat innolla seurata kaunareita? kun tiedät mistä koko sarjasta on kysymys näitten 18 vuoden aikana kun on tullut Mtv3:lta. Itse seurasin sitä melkein aina kun en tiennyt paremmasta sarjasta. Kirjoitin aikaisemmin aiheesta kun vertasin sitä Päivien Viemään, onko sen aikana tapahtunut mitään sellaista mistä olen jäänyt paitsi näitten 5 vuoden aikana. En ole. Otin asioista selvää ja vertailen aina katsomiani sarjoja jotka ovat mulle tärkeitä sarjoja. Päivien Viemässä on yksi Pääkirjoittaja ja kirjoittajia jotka kirjoittaa eri näyttelijöille teksit. Niin monta kirjoittajaa on sarjassa kun tarvitaan näyttelijöitä kohtauksiin. Toiset juonii, kaksi taas on enemmän, yhdellä on muistinnmenetys, yksi ajaa autolla et joku kuolee, kolmas katoaa, neljäs ottaa avioeron miehestä, yksi saa lapsen, yksi joutuu oikeuteen ja lista jatkuu... Tämä kaikki tapahtuu 24 tunnin aikana, viikossa saavat monta kohtausta purkkiin ja viikottain vuodet jaksot. meille se tuntuu puoli,- vuodelta kun katsoo. tämä tapahtuu kaikki yhdessä sarjassa joka ei ole Kauniit ja Rohkeat. Sanotaanko näin et yhden jakson aikana tulee 2 näyttelijä kohtausta kaunareissa ja Päikkäreissä tulee neljäkin yhden jakson aikana. Siksi kaunarit on hias temposempi ja minä kun en jaksa vuositolkulla seurata jos siinä pysyy kummiskin kärryillä. Se on tuottajan poika joka käsikirjoittaa kaunareihin ne tekstit, eikä niissä ole samalla tavalla käsikirjoittajia kuin Päivien viemässä. Olen saanut aina lukea et yksi käsikirjoittaja on saanut potkut ja ottaneet uuden tilalle kun sitä ei ole enään tarvittu. näkeehän se siitä kohtauksistakin mitä se tunnin sisällä tapahtuu verratuna 25 minuutin kaunareihin.

        Olet muuten oikeassa. Kaunarit on hias temponen sarja. Noista kohtauksista et niitä on mukamasten yritetty paranella 3 otokseen näyttelijä. Kaunareissa kun Ashley tuli kuvioihin mukaan et saavat nyt näyttää et sillä on ollut suhde Rickin kans sitä ne sitten näyttää 10 minutin pätkissä yhden jakson verran joka ei lopulta johda mihinkään kun luin et se Rick kerkee vielä Taylorinkin matkaan. Mihinkäs Ashley joutuu en tiedä mut näyttää siltä et 25 minuutin aikana ei tapahdu juurikaan mitään ihmeellistä. Sanoja vain toisen suuhun ja ollaan mukamasten sitten. Seuraan itsekkin Päivien Viemää ja voin vakuuttaa et käsikirjoittajilla on ollut kova työ jos ne kerkee tehdä viikoissa vuoden jaksot etu käteen ja eikä ne näyttelijät saa viikottain kuukauden käsikirjoituksen mitä ne lukee. Eikö nyt vasta annettu sille OC:lle olevalle tytölle potkut joka oli Päivien Viemää sarjassa kun sitä ei enään tarvittu. Yksi käsikirjoittaja on nyt vähemmän ellei ne ole palkannut uutta tilalle.


      • ..^^..
        Otin asioista selvää!! kirjoitti:

        Taidat innolla seurata kaunareita? kun tiedät mistä koko sarjasta on kysymys näitten 18 vuoden aikana kun on tullut Mtv3:lta. Itse seurasin sitä melkein aina kun en tiennyt paremmasta sarjasta. Kirjoitin aikaisemmin aiheesta kun vertasin sitä Päivien Viemään, onko sen aikana tapahtunut mitään sellaista mistä olen jäänyt paitsi näitten 5 vuoden aikana. En ole. Otin asioista selvää ja vertailen aina katsomiani sarjoja jotka ovat mulle tärkeitä sarjoja. Päivien Viemässä on yksi Pääkirjoittaja ja kirjoittajia jotka kirjoittaa eri näyttelijöille teksit. Niin monta kirjoittajaa on sarjassa kun tarvitaan näyttelijöitä kohtauksiin. Toiset juonii, kaksi taas on enemmän, yhdellä on muistinnmenetys, yksi ajaa autolla et joku kuolee, kolmas katoaa, neljäs ottaa avioeron miehestä, yksi saa lapsen, yksi joutuu oikeuteen ja lista jatkuu... Tämä kaikki tapahtuu 24 tunnin aikana, viikossa saavat monta kohtausta purkkiin ja viikottain vuodet jaksot. meille se tuntuu puoli,- vuodelta kun katsoo. tämä tapahtuu kaikki yhdessä sarjassa joka ei ole Kauniit ja Rohkeat. Sanotaanko näin et yhden jakson aikana tulee 2 näyttelijä kohtausta kaunareissa ja Päikkäreissä tulee neljäkin yhden jakson aikana. Siksi kaunarit on hias temposempi ja minä kun en jaksa vuositolkulla seurata jos siinä pysyy kummiskin kärryillä. Se on tuottajan poika joka käsikirjoittaa kaunareihin ne tekstit, eikä niissä ole samalla tavalla käsikirjoittajia kuin Päivien viemässä. Olen saanut aina lukea et yksi käsikirjoittaja on saanut potkut ja ottaneet uuden tilalle kun sitä ei ole enään tarvittu. näkeehän se siitä kohtauksistakin mitä se tunnin sisällä tapahtuu verratuna 25 minuutin kaunareihin.

        Huh huh, on teillä parilla kirjoittajalla palstaerottelut hukassa. Tulee kaikki niin pötköön että.. :D

        Mutta asiaan. Mitä sitten jos kaunarit on hidastempoinen? Ei ole pakko katsoa. Itse en ole kertaakaan katsonut kokonaista jaksoa päikkäreistä, korkeintaan jotain 5 min. Ja mielestäni on välillä hyvä, että kaunarit on hidastempoinen. Mulla kun sattuu juuri olemaan työssäoppimisjakso opiskelujen kannalta ja on iltavuorojakin niin pakostakin jää pari jaksoa välistä. Pysyy kyllä kärryillä vaikka se yksi jakso jäi välistä.

        Henk.koht. en tykkää päikkärien tavasta ympätä sarjaan ihan liian paljon kaikkea höttöä. Kuka on murhaaja, kuka on kuollut auto-onnettomuudessa, ketkä eroavat jne. vajaassa parissa kuukaudessa. Ei kiitos, pitäydyn rakkaassa kaunareissa jota olen seurannut ala-asteikäisestä lähtien. :)


      • Otin asioista selvää!! kirjoitti:

        Taidat innolla seurata kaunareita? kun tiedät mistä koko sarjasta on kysymys näitten 18 vuoden aikana kun on tullut Mtv3:lta. Itse seurasin sitä melkein aina kun en tiennyt paremmasta sarjasta. Kirjoitin aikaisemmin aiheesta kun vertasin sitä Päivien Viemään, onko sen aikana tapahtunut mitään sellaista mistä olen jäänyt paitsi näitten 5 vuoden aikana. En ole. Otin asioista selvää ja vertailen aina katsomiani sarjoja jotka ovat mulle tärkeitä sarjoja. Päivien Viemässä on yksi Pääkirjoittaja ja kirjoittajia jotka kirjoittaa eri näyttelijöille teksit. Niin monta kirjoittajaa on sarjassa kun tarvitaan näyttelijöitä kohtauksiin. Toiset juonii, kaksi taas on enemmän, yhdellä on muistinnmenetys, yksi ajaa autolla et joku kuolee, kolmas katoaa, neljäs ottaa avioeron miehestä, yksi saa lapsen, yksi joutuu oikeuteen ja lista jatkuu... Tämä kaikki tapahtuu 24 tunnin aikana, viikossa saavat monta kohtausta purkkiin ja viikottain vuodet jaksot. meille se tuntuu puoli,- vuodelta kun katsoo. tämä tapahtuu kaikki yhdessä sarjassa joka ei ole Kauniit ja Rohkeat. Sanotaanko näin et yhden jakson aikana tulee 2 näyttelijä kohtausta kaunareissa ja Päikkäreissä tulee neljäkin yhden jakson aikana. Siksi kaunarit on hias temposempi ja minä kun en jaksa vuositolkulla seurata jos siinä pysyy kummiskin kärryillä. Se on tuottajan poika joka käsikirjoittaa kaunareihin ne tekstit, eikä niissä ole samalla tavalla käsikirjoittajia kuin Päivien viemässä. Olen saanut aina lukea et yksi käsikirjoittaja on saanut potkut ja ottaneet uuden tilalle kun sitä ei ole enään tarvittu. näkeehän se siitä kohtauksistakin mitä se tunnin sisällä tapahtuu verratuna 25 minuutin kaunareihin.

        Tässä kaunari sarjassa ei taida paljon käsikirjoittajia näkyä jakson aikana? Kuten luin et 2-otosta näyttelijä per jakso niin ihme et Brookella on sama juoni vuosikaudet. Kaikki miehet käyty läpi ja nyt se valitsee Nickin sitten lopulta?? Voiko enempää kiinnostaa. Hyvä et kannatat samaa sarjaa kun minäkin (Päivien Viemää). Näiden 18 vuoden aikana nyt ymmärrän miksi tämä sarja ylipäätänsä tuli suomeen. Mun mielestä se on väärin kun ajatellaan. Ensin kaunarit pilaa draamasarjat aivan täysin. Miettikääpä hetken kuka arvostelee saippuasarjoja nykyään et kaikki saippuasarjat leimataan et ne ovat tätä samaa luokkaa, kun kaunarit jossa on jankattu vuosikaudet samaa?? missä on se vika??. Jos olisi aina meille näytetty Päivien Viemää ilman kaunareita niin meillä olisi täysin selvä et Päivien Viemää on se paras ja ainut ulkomaalainen draamasarja täällä suomessa jota ihmiset seuraavat. Koko eurooppa tietää Päivien Viemän kun se esitettään ympäri eurooppaa ja amerikaa.
        Niillä on niin vahva kannattaja joukko jo tälle sarjalle. Se tietty ryhmä ketkä sitä seuraa päivittäin. Me suomi tulimme liian myöhään koska tässä kaunarit on menettänyt kauheasti katsójia kun mitään ei tapahdu silloin kun Ridge, Brooke, Stephanie pääsee kehiin. Se on ollut sitä samassa veneessä kellumista. Suurin osa mun kavereistakin ei enään katso koko sarjaa, pikemminkin nauraa tälle sarjalle. Pysytään perässä vaikka ei katsotakkaan tulee vastaukseksi. En tiedä yhtään kuka seuraisi enään mun lähipiirissä minkäänlaista saippusarjoja kun minä. Minä se vaan ihastuin päikkäreihin koska se on erinlainen ja tapahtuu enemmän asioita ja toisaalta joskus tulee kaunarikohtauksia välillä ettei tapahdu mitään. Tää kaunarit on saanut ikuisen leiman ainoalle kunnon saippuasarjalle Päivien Viemää. Voin nostaa hattua et 42-vuotta pysynyt vahvalla ammattitaidolla 31-vuotta näyttelijättärelle josta on tullut yksi sarjan luottamusmies ja koko kansan suosikki saippuakuningatar tähti (Deidre Hall - Dr.Marlena Evans)ja sarjan käsikirjoittajat vaihtuvat vuoronperään. Mielenkiintoista oli se et tällä naisella vaihtuu rooli koko ajan käsikirjoituksen mukaan vaikka hän on näytellyt sarjassa lähes 31-vuotta samaa henkilöä. Sillä ei ole sama rooli aina päällä, riippuu käsikirjoituksesta mitä hänen tulee tehdä sanoo hän. Mitäs kaunareissa on 18 vuotta näyttelijöiden vaihtuvalle roolille on tapahtunut? Omasta mielestä ei juurikaan mitään. En ole huomannut et roolit olisi mitenkään vaihtunut tilanteen mukaan. Brooke pysyy Brookena ja Stephanie omana itsenä. Kaunarit on vähän se mustalammas tässä joka sylkee draama-sarjat romukoppaan kun mitään ei tapahdu vuosikausiin. Joten jatkan oman sarjan parissa. Hyvästi    


      • ..^^.. kirjoitti:

        Huh huh, on teillä parilla kirjoittajalla palstaerottelut hukassa. Tulee kaikki niin pötköön että.. :D

        Mutta asiaan. Mitä sitten jos kaunarit on hidastempoinen? Ei ole pakko katsoa. Itse en ole kertaakaan katsonut kokonaista jaksoa päikkäreistä, korkeintaan jotain 5 min. Ja mielestäni on välillä hyvä, että kaunarit on hidastempoinen. Mulla kun sattuu juuri olemaan työssäoppimisjakso opiskelujen kannalta ja on iltavuorojakin niin pakostakin jää pari jaksoa välistä. Pysyy kyllä kärryillä vaikka se yksi jakso jäi välistä.

        Henk.koht. en tykkää päikkärien tavasta ympätä sarjaan ihan liian paljon kaikkea höttöä. Kuka on murhaaja, kuka on kuollut auto-onnettomuudessa, ketkä eroavat jne. vajaassa parissa kuukaudessa. Ei kiitos, pitäydyn rakkaassa kaunareissa jota olen seurannut ala-asteikäisestä lähtien. :)

        minuako tarkoitat?, piti korjata teksti ei muuta.


      • Cecilia 35
        Otin asioista selvää!! kirjoitti:

        Taidat innolla seurata kaunareita? kun tiedät mistä koko sarjasta on kysymys näitten 18 vuoden aikana kun on tullut Mtv3:lta. Itse seurasin sitä melkein aina kun en tiennyt paremmasta sarjasta. Kirjoitin aikaisemmin aiheesta kun vertasin sitä Päivien Viemään, onko sen aikana tapahtunut mitään sellaista mistä olen jäänyt paitsi näitten 5 vuoden aikana. En ole. Otin asioista selvää ja vertailen aina katsomiani sarjoja jotka ovat mulle tärkeitä sarjoja. Päivien Viemässä on yksi Pääkirjoittaja ja kirjoittajia jotka kirjoittaa eri näyttelijöille teksit. Niin monta kirjoittajaa on sarjassa kun tarvitaan näyttelijöitä kohtauksiin. Toiset juonii, kaksi taas on enemmän, yhdellä on muistinnmenetys, yksi ajaa autolla et joku kuolee, kolmas katoaa, neljäs ottaa avioeron miehestä, yksi saa lapsen, yksi joutuu oikeuteen ja lista jatkuu... Tämä kaikki tapahtuu 24 tunnin aikana, viikossa saavat monta kohtausta purkkiin ja viikottain vuodet jaksot. meille se tuntuu puoli,- vuodelta kun katsoo. tämä tapahtuu kaikki yhdessä sarjassa joka ei ole Kauniit ja Rohkeat. Sanotaanko näin et yhden jakson aikana tulee 2 näyttelijä kohtausta kaunareissa ja Päikkäreissä tulee neljäkin yhden jakson aikana. Siksi kaunarit on hias temposempi ja minä kun en jaksa vuositolkulla seurata jos siinä pysyy kummiskin kärryillä. Se on tuottajan poika joka käsikirjoittaa kaunareihin ne tekstit, eikä niissä ole samalla tavalla käsikirjoittajia kuin Päivien viemässä. Olen saanut aina lukea et yksi käsikirjoittaja on saanut potkut ja ottaneet uuden tilalle kun sitä ei ole enään tarvittu. näkeehän se siitä kohtauksistakin mitä se tunnin sisällä tapahtuu verratuna 25 minuutin kaunareihin.

        En vertaa Kaunareita Päivien viemiin.

        Kaikilla sarjoilla on katsojansa ja olla höveli vaan ja katsele sinä kaikella kunnioituksella mielisarjaasi.
        Ei minulla ole vastaansanomista Päivien viemiin!

        En pidä arvostelulähtökohtana sitä, kuinka paljon jossain ohjelmassa, sarjassa tai elokuvassa on tapahtumia.
        Hidastempoisuus on yksi Kaunareiden salaisuus, sarjaan ennättää sisälle, vaikka jäisi katsomiskertoja väliin.

        Miksi kaiken pitäisi tapahtua aina niin nopeasti? Kiireinen arki, työelämä, liikenne: kaikki tapahtuu stressaavalla vauhdilla.
        Jopa ihmisten puheenrytmi on nopeutunut, se on tutkittu juttu. Jotkut, liekö muoti-ilmiö, puhuvat nykyisin niin pikavauhtia, ettei kuulija tajua puoliakaan sanotusta, kun artikulointi jää huolimattomaksi.

        Sen tiedän, että Kaunarin käsikirjoittaja(t) konsultoivat psykologeja, kun henkilökuvia ja juonikuvioita valmistetaan.
        Kaunareiden tuottajan poika saattaa olla virallinen käsikirjoittaja, mutta ei yksikään kirjailija eikä kirjoittaja tee työtään niin yksin, etteikö käyttäisi ateljeekriitikkoa apunaan.

        Suotakoon kaikille mieleiset sarjansa, kyllä maailmaan mahtuu Kaunarit, Päivien viemät ja Pikku Kakkoset ja Uutisvuotokin... ihan kaikki.


      • cecilia 35
        B&B välillä katsova kirjoitti:

        Nyt kyllä puhut puppua. 18 vuotta samaa. Välillä joku Sheila tai Lauren tulee välillä mukaan hämmentää soppaa mut ei ne kauan aikaa ollut sarjassa mukana. Sama homma varmaan käy Ashleyn. Heti kun saavat viikkotolkulla jankattua, niin häipyy sekin maisemista pois. Siellä ei ole kun Brooke, Ridge ja Stephanie pääosa näyttelijöitä. kaikilla muilla on sitten sivurooli näitten lisäksi vaikka Eric ja Thorne yrittävät pysytellä vieressä. Mun mielestä sarja on perustettu muotimaailmaan kertovaksi eikä ihmisuhdesarjaksi. Alunperin se oli rikkaasta perheestä kertovaa muotimoguli Eric ja Stephanie yritysperhe sarja. Heti kun makaavalehmä tuli kuvioihin mukaan ja kävi kaikki suvun miehet läpi niin sarja ei ole edennyt sitten yhtään. Sarjaa on vain yritetty parantaa mukamasten et Stephanieta käytettiin hyväksi kun muuta enään ei keksitty kun sotajalalla olevat akkaa tappelee vuositolkulla keskenään. Näköjään juonikuviot toistuu nyt Ridgellä joka peri sen äidiltään, haloo!!

        Tottakai kaikissa sarjoissa, elokuvissa ja kirjoissa on päähenkilönsä, joiden elämää seurataan.

        Kuvitteellisesta muotimaailmasta sarja kertoo, olet TÄYSIN oikeassa!
        Nii-in, mielikuvituksen luomat henkilöt juonivat muotimaailman syövereissä ja omissa sotkuissaan.
        Sarja ON perustettu kuvaamaan muotimaailmaa, mutta kuvaako se pelkästään sitä?
        Siis sinun mielestäsi kuvaa? Pelkkää muotimaailmaa?

        Noh, jokaisella on mielipiteensä. Sinulla ja jopa minulla.

        (en katso koskaan B&B:tä, minusta se on umputylsä ohjelma. "Näyttelijät" ovat täysiä narsisteja)

        Haloot sinullekin!


      • Cecilia 35
        ValontuojacM kirjoitti:

        Tässä kaunari sarjassa ei taida paljon käsikirjoittajia näkyä jakson aikana? Kuten luin et 2-otosta näyttelijä per jakso niin ihme et Brookella on sama juoni vuosikaudet. Kaikki miehet käyty läpi ja nyt se valitsee Nickin sitten lopulta?? Voiko enempää kiinnostaa. Hyvä et kannatat samaa sarjaa kun minäkin (Päivien Viemää). Näiden 18 vuoden aikana nyt ymmärrän miksi tämä sarja ylipäätänsä tuli suomeen. Mun mielestä se on väärin kun ajatellaan. Ensin kaunarit pilaa draamasarjat aivan täysin. Miettikääpä hetken kuka arvostelee saippuasarjoja nykyään et kaikki saippuasarjat leimataan et ne ovat tätä samaa luokkaa, kun kaunarit jossa on jankattu vuosikaudet samaa?? missä on se vika??. Jos olisi aina meille näytetty Päivien Viemää ilman kaunareita niin meillä olisi täysin selvä et Päivien Viemää on se paras ja ainut ulkomaalainen draamasarja täällä suomessa jota ihmiset seuraavat. Koko eurooppa tietää Päivien Viemän kun se esitettään ympäri eurooppaa ja amerikaa.
        Niillä on niin vahva kannattaja joukko jo tälle sarjalle. Se tietty ryhmä ketkä sitä seuraa päivittäin. Me suomi tulimme liian myöhään koska tässä kaunarit on menettänyt kauheasti katsójia kun mitään ei tapahdu silloin kun Ridge, Brooke, Stephanie pääsee kehiin. Se on ollut sitä samassa veneessä kellumista. Suurin osa mun kavereistakin ei enään katso koko sarjaa, pikemminkin nauraa tälle sarjalle. Pysytään perässä vaikka ei katsotakkaan tulee vastaukseksi. En tiedä yhtään kuka seuraisi enään mun lähipiirissä minkäänlaista saippusarjoja kun minä. Minä se vaan ihastuin päikkäreihin koska se on erinlainen ja tapahtuu enemmän asioita ja toisaalta joskus tulee kaunarikohtauksia välillä ettei tapahdu mitään. Tää kaunarit on saanut ikuisen leiman ainoalle kunnon saippuasarjalle Päivien Viemää. Voin nostaa hattua et 42-vuotta pysynyt vahvalla ammattitaidolla 31-vuotta näyttelijättärelle josta on tullut yksi sarjan luottamusmies ja koko kansan suosikki saippuakuningatar tähti (Deidre Hall - Dr.Marlena Evans)ja sarjan käsikirjoittajat vaihtuvat vuoronperään. Mielenkiintoista oli se et tällä naisella vaihtuu rooli koko ajan käsikirjoituksen mukaan vaikka hän on näytellyt sarjassa lähes 31-vuotta samaa henkilöä. Sillä ei ole sama rooli aina päällä, riippuu käsikirjoituksesta mitä hänen tulee tehdä sanoo hän. Mitäs kaunareissa on 18 vuotta näyttelijöiden vaihtuvalle roolille on tapahtunut? Omasta mielestä ei juurikaan mitään. En ole huomannut et roolit olisi mitenkään vaihtunut tilanteen mukaan. Brooke pysyy Brookena ja Stephanie omana itsenä. Kaunarit on vähän se mustalammas tässä joka sylkee draama-sarjat romukoppaan kun mitään ei tapahdu vuosikausiin. Joten jatkan oman sarjan parissa. Hyvästi    

        Mitä ihmeen närän aihetta näissä soapsarjoissa voi olla?
        Typerää urputtaa toisten ihmisten mielisarjoista.

        Mikä jumala sinä olet sanomaan, mitä kukakin saa katsoa? Katsooko sitä nyt Päivien viemää tai Kaunareita...

        korkeakulttuurisia nämä sarjat eivät ole, eivätkä suurta taidetta, vaan VIIHDETTÄ.

        Hyväksy ihminen, että olemme erilaisia mieltymyksien suhteen.
        Jos tykkäät, että sarjassa tapahtuu paljon ja nopeasti, niin se on SINUN asiasi.
        MINÄ en tule sinua siitä tilittämään.

        Tyhmää taas sinun tilittää minua, jos haluan työpäivän jälkeen istahtaa katsomaan Kaunareita. Miten se voi sinua vaivata. Mikä ihmeen piikki minä olen sinun lihassasi?
        Kyllä sen verran saa ihmisillä olla avaraa sydäntä, että antaa toisten nauttia omista sarjoistaan.

        Jos sinä et ymmärrä hidastempoisempaa sarjaa, niin TV:n ruudun saa vaihdettua muulle kanavalle.
        Oletko muutenkin noin yleisesti niitä ihmisiä, joiden mielestä vain omat lemppariasiasi ovat niitä oikeita ja muiden mielipiteet vääriä?
        Olen pahoillani, jos niin on. Ilmeisesti olet jatkuvalla törmäyskurssilla, kun muut eivät tottele sinua. Ehkä se on vaikea käsittää, tämä erilaisuus?


      • Anonyymi
        Cecilia 35 kirjoitti:

        Mitä ihmeen närän aihetta näissä soapsarjoissa voi olla?
        Typerää urputtaa toisten ihmisten mielisarjoista.

        Mikä jumala sinä olet sanomaan, mitä kukakin saa katsoa? Katsooko sitä nyt Päivien viemää tai Kaunareita...

        korkeakulttuurisia nämä sarjat eivät ole, eivätkä suurta taidetta, vaan VIIHDETTÄ.

        Hyväksy ihminen, että olemme erilaisia mieltymyksien suhteen.
        Jos tykkäät, että sarjassa tapahtuu paljon ja nopeasti, niin se on SINUN asiasi.
        MINÄ en tule sinua siitä tilittämään.

        Tyhmää taas sinun tilittää minua, jos haluan työpäivän jälkeen istahtaa katsomaan Kaunareita. Miten se voi sinua vaivata. Mikä ihmeen piikki minä olen sinun lihassasi?
        Kyllä sen verran saa ihmisillä olla avaraa sydäntä, että antaa toisten nauttia omista sarjoistaan.

        Jos sinä et ymmärrä hidastempoisempaa sarjaa, niin TV:n ruudun saa vaihdettua muulle kanavalle.
        Oletko muutenkin noin yleisesti niitä ihmisiä, joiden mielestä vain omat lemppariasiasi ovat niitä oikeita ja muiden mielipiteet vääriä?
        Olen pahoillani, jos niin on. Ilmeisesti olet jatkuvalla törmäyskurssilla, kun muut eivät tottele sinua. Ehkä se on vaikea käsittää, tämä erilaisuus?

        Vanhana Kaunareita katsojana, laitan tällekin sivulle "tekstiä". Äsken luin edellisessä keskustelusivulla, mitä missäkin maassa on tekstiä.
        Nyt 24.3.2023. puuttui teksti kokonaan. Toivottavasti maanantaiuusintaan saavat näkymään.
        ,,, kyllä muuten samat kuviot juonessa, mitä tässä kerrottu..
        Nyt "uutena" vielä Bill, kolmantena miehenä Brookelle.
        Tai on useampiakin.
        Rupesin katsomaan ehkä jotain 1993 vuonna! (Vasta!)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe