Täällä on kiva fiilis. Saapiko tänne uusi ihminen tulla? Jos otatte hyvin vastaan, keksin jonkun vakkarinikin.
Mä tuun nyt tänne
14
1103
Vastaukset
- nikki työn alla
Keitä kaikkia täällä on vakkareina? Tekiskö joku listan ja siihen viereen vaikka yhden kuvailevan sanan, vaikka että palstan kaunotar, palstan emo, palstan älykkö, palstan komistus jne. :D
- Puhurix
Erittäin lämmöllä otan sinut vastaan. Olepa hyvä! Tässä tervetuliaismalja.
Tänne saa tulla kaikki jotka vaan haluaa..;)
Minä olen palstan.....palstan..mikähän mä olisin ...No,mä oon vaan tämmönen..;) Tai..mä oon omituinen höpöttäja.Se vaan tulee aina mieleen..:DD- nikki työn alla
tintti.kotivintti kirjoitti:
Tikkujalkainen tuulesta temmattu ja tuulen kaatuva vintin tintti?;)
Johan mainion pistit. Oisinkohan mä sitten kähee kottarainen?
nikki työn alla kirjoitti:
Johan mainion pistit. Oisinkohan mä sitten kähee kottarainen?
kottarainen viittaa taas ihan muihin juttuihin, mut anna palaa ja tervetuloa.
- nikki työn alla
Että räpätäti, käkkäräpää ja omituinen höpöttäjä. :D Taisinpa tulla oikeaan paikkaan, lämpöset on fiilikset. Nyt vaan nikkiä työstämään.
- Puhurix
Tämmösen käkkäräpehkon alla on usein lämmin.
- Puhurix
mii-su kirjoitti:
on sekalaista seurakuntaa..;) Ei yhtään hullumpi paikka siltikään..:DD
Onhan tämä melko outo hiippakunta.
- sydäntä
Puhurix kirjoitti:
Tämmösen käkkäräpehkon alla on usein lämmin.
ilmeisesti tarkoitit? Hyvinkin voi olla mahdollista.
- Puhurix
sydäntä kirjoitti:
ilmeisesti tarkoitit? Hyvinkin voi olla mahdollista.
olen myös ärhäkkä, että päässä joskus kiehuu.
- suotta
Puhurix kirjoitti:
olen myös ärhäkkä, että päässä joskus kiehuu.
kovin hirmusti kiuhuta piänuppias, se vain voi olla vaarillista, voip männä suoni poikki ja sitte on lekaamiset slut :)
- tulla kans tänne
Mikä se sun nikkis on, joko keksit sen?
Mun nikki on vielä työn alla...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522