Täällä on kiva fiilis. Saapiko tänne uusi ihminen tulla? Jos otatte hyvin vastaan, keksin jonkun vakkarinikin.
Mä tuun nyt tänne
14
1060
Vastaukset
- nikki työn alla
Keitä kaikkia täällä on vakkareina? Tekiskö joku listan ja siihen viereen vaikka yhden kuvailevan sanan, vaikka että palstan kaunotar, palstan emo, palstan älykkö, palstan komistus jne. :D
- Puhurix
Erittäin lämmöllä otan sinut vastaan. Olepa hyvä! Tässä tervetuliaismalja.
Tänne saa tulla kaikki jotka vaan haluaa..;)
Minä olen palstan.....palstan..mikähän mä olisin ...No,mä oon vaan tämmönen..;) Tai..mä oon omituinen höpöttäja.Se vaan tulee aina mieleen..:DD- nikki työn alla
tintti.kotivintti kirjoitti:
Tikkujalkainen tuulesta temmattu ja tuulen kaatuva vintin tintti?;)
Johan mainion pistit. Oisinkohan mä sitten kähee kottarainen?
nikki työn alla kirjoitti:
Johan mainion pistit. Oisinkohan mä sitten kähee kottarainen?
kottarainen viittaa taas ihan muihin juttuihin, mut anna palaa ja tervetuloa.
- nikki työn alla
Että räpätäti, käkkäräpää ja omituinen höpöttäjä. :D Taisinpa tulla oikeaan paikkaan, lämpöset on fiilikset. Nyt vaan nikkiä työstämään.
- Puhurix
Tämmösen käkkäräpehkon alla on usein lämmin.
- Puhurix
mii-su kirjoitti:
on sekalaista seurakuntaa..;) Ei yhtään hullumpi paikka siltikään..:DD
Onhan tämä melko outo hiippakunta.
- sydäntä
Puhurix kirjoitti:
Tämmösen käkkäräpehkon alla on usein lämmin.
ilmeisesti tarkoitit? Hyvinkin voi olla mahdollista.
- Puhurix
sydäntä kirjoitti:
ilmeisesti tarkoitit? Hyvinkin voi olla mahdollista.
olen myös ärhäkkä, että päässä joskus kiehuu.
- suotta
Puhurix kirjoitti:
olen myös ärhäkkä, että päässä joskus kiehuu.
kovin hirmusti kiuhuta piänuppias, se vain voi olla vaarillista, voip männä suoni poikki ja sitte on lekaamiset slut :)
- tulla kans tänne
Mikä se sun nikkis on, joko keksit sen?
Mun nikki on vielä työn alla...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.971318Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371315Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891175- 1071075
- 711002
- 18986
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva14971- 54956
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f167833Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16811