Täällä on kiva fiilis. Saapiko tänne uusi ihminen tulla? Jos otatte hyvin vastaan, keksin jonkun vakkarinikin.
Mä tuun nyt tänne
14
1064
Vastaukset
- nikki työn alla
Keitä kaikkia täällä on vakkareina? Tekiskö joku listan ja siihen viereen vaikka yhden kuvailevan sanan, vaikka että palstan kaunotar, palstan emo, palstan älykkö, palstan komistus jne. :D
- Puhurix
Erittäin lämmöllä otan sinut vastaan. Olepa hyvä! Tässä tervetuliaismalja.
Tänne saa tulla kaikki jotka vaan haluaa..;)
Minä olen palstan.....palstan..mikähän mä olisin ...No,mä oon vaan tämmönen..;) Tai..mä oon omituinen höpöttäja.Se vaan tulee aina mieleen..:DD- nikki työn alla
tintti.kotivintti kirjoitti:
Tikkujalkainen tuulesta temmattu ja tuulen kaatuva vintin tintti?;)
Johan mainion pistit. Oisinkohan mä sitten kähee kottarainen?
nikki työn alla kirjoitti:
Johan mainion pistit. Oisinkohan mä sitten kähee kottarainen?
kottarainen viittaa taas ihan muihin juttuihin, mut anna palaa ja tervetuloa.
- nikki työn alla
Että räpätäti, käkkäräpää ja omituinen höpöttäjä. :D Taisinpa tulla oikeaan paikkaan, lämpöset on fiilikset. Nyt vaan nikkiä työstämään.
- Puhurix
Tämmösen käkkäräpehkon alla on usein lämmin.
- Puhurix
mii-su kirjoitti:
on sekalaista seurakuntaa..;) Ei yhtään hullumpi paikka siltikään..:DD
Onhan tämä melko outo hiippakunta.
- sydäntä
Puhurix kirjoitti:
Tämmösen käkkäräpehkon alla on usein lämmin.
ilmeisesti tarkoitit? Hyvinkin voi olla mahdollista.
- Puhurix
sydäntä kirjoitti:
ilmeisesti tarkoitit? Hyvinkin voi olla mahdollista.
olen myös ärhäkkä, että päässä joskus kiehuu.
- suotta
Puhurix kirjoitti:
olen myös ärhäkkä, että päässä joskus kiehuu.
kovin hirmusti kiuhuta piänuppias, se vain voi olla vaarillista, voip männä suoni poikki ja sitte on lekaamiset slut :)
- tulla kans tänne
Mikä se sun nikkis on, joko keksit sen?
Mun nikki on vielä työn alla...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561268
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1561227Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601115Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1031077Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu521077Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä56873Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56853Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32772
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin74761