Oleskeluluvan peruuttaminen

tuleva ex-vaimo

Heitin sitten mieheni pihalle. Tuli yksinkertaisesti mitta täyteen muutaman kuukauden riitelyn jälkeen. Olen tähän saakka kustantanut kaikki lentolipuista ruokaan ja vaatteisiin saakka. Mies kehtaa silti valittaa ja haukkua. Puhumattakaan elämäni kontrolloinnista.
Mies uhkasi jäädä kuitenkin Suomeen odottamaan eropapereita. Hänellä on tänne vuoden oleskelulupa. Olemme naimisissa, mutta ero astuu voimaan vasta vajaan puolen vuoden päästä. Lisäksi hänellä ei ole vakituista osoitetta tai tuloja. Jonkin verran satunnaisia työkeikkoja on.
Voiko hänet häätää maasta eron perusteella, koska hän pääsi tänne avioliittomme turvin. Lumeliittoakin epäiltiin pitkään, jouduimme odottamaan yhteenmuuttoa 8 kuukautta vihkimisestä.

Mihin otan yhteyttä, jos haluan hänet ulos kaupungistani. Tiedän että hän 'polkaisee' puolet naisväestä täällä täällä ollessaan ja löytää helposti uuden elättäjän.
Kaiken kukkuraksi sai kuulla eilen saaneeni kondylooman. Hyvällä säkällä hän löytää vakityöpaikan ja monta vakihoitoa ja jää tänne kiusakseni ikuisiksi ajoiksi.

86

14519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uteliaisuuttani kysyn

      Miksi annat miehen hallita elämääsi vielä vaikka olet heittänyt pihalle?

      • ...

        Ota yhteyttä siihen tahoon joka oleskeluluvan on myöntänyt. Jos oleskelulupa on saatu avioliiton perusteella, haet luvan peruuttamista, koska tuota perustetta ei enää ole. Ei tarvitse siis olla virallisesti eronnut vaan riittää se, että ero on laitettu vireille.


      • Ahmadsha
        ... kirjoitti:

        Ota yhteyttä siihen tahoon joka oleskeluluvan on myöntänyt. Jos oleskelulupa on saatu avioliiton perusteella, haet luvan peruuttamista, koska tuota perustetta ei enää ole. Ei tarvitse siis olla virallisesti eronnut vaan riittää se, että ero on laitettu vireille.

        missä olet asu


    • -----------

      kyseessä on mattokauppias jostain Turkin rajaseudulta. Eikö teillä naisilla monien vuosienkaan jälkeen mene oppi perille, että tätä porukkaa kannattaa välttää.

    • homma,

      mutta onneksi Suomi on sentään oikeusvaltio, eikä täällä pelata kostonhimoisten exien toiveiden mukaisesti. Ei edes silloin, kun siihen jopa saattaisi moraalisesti olla jotain aihettakin.

    • nä vii-

      vyttäisin eropapereiden laittoa sen verran, että kun oleskeluluvan uusiminen tulee ajankohtaiseksi,
      on avioeroprosessi viellä kesken.
      Ihan vaan sen takia ettei hemmo ehdi hommaamaan itselleen vaimo numero kakkosta jonka avulla saa uuden oleskeluluvan.
      Jo myönnettyjä lupia ei käsittääkseni helposti peruta.

    • DS.

      Otat yhteyttä oleskeluluvan myöntäneeseen tahoon ja vaikka poliisiin. Selität tilanteet alusta alkaen ja miten sua ollaan käytetty hyväksi ja miten mies on ollut täällä sen avioliiton sopimisen turvin ja että nyt on ero vireillä. Kysyt voiko eroprosessia nopeuttaa ja voidaanko mies häätää täältä vasta sen vuoden kuluttua. Mun mielestä sulla on täysi oikeus pitää mies ulkona sun elämästä ja asunnosta. Kerro myös tästä sukupuolitaudista jonka mieheltä sait ja käy hoidattamassa se.

    • raneXx

      no, miten prosessissa kävi ?

      Terv itse hieman samankaltaisessa tilanteessa oleva.

    • ensiksi poliisiin

      Lumeliitto/suhde, aiheeton oleskelu maassa.

      • Anonyymi

        Lumeliitoksi asian selittämällä peruste oleskelulupaan poistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lumeliitoksi asian selittämällä peruste oleskelulupaan poistuu.

        Näytön vaikeus tuossa on, jos toinen osapuoli kiistää kyseessä olleen lumeliitto. i exää pettynyt puoliso saa karkoitettua ihan pelkällä ilmoituksella.


    • Olikosesunex

      kun oli maahantulokielto ja varasti bensaa? Siistii melkein julkkis ota takas.

    • Vain tollo

      Kustantaa ulkomaan elävän olemista,jos ei omillaan pärjää niin sellaisiin EI KANNATA SEKAANTUA!

      • Anonyymi

        Ei kannata tietenkään, mutta jos on "mulla on unelma" - ryhmää ja asuu kuplassa, ei näkemys voi olla kovin rationaalinen.


    • häpeä!!!

      hah, olisiko kannattanut TÄTÄKIN asiaa miettiä ennen kuin naimisiin kiiruhti? Todella itsekästä (tyypillistä) suomalaista naista, ensin raahataan ukko perheensä luota suomeen ja sitten kun alkaa kyllästyttää laitetaan pihalle ja vielä halutaan hänet ulos "maastaan"!

      Onneksi se ei näin mene! vaan uskokaa tai älkää, miehelläkin on oikeuksia ja jos nainen menee itkemään kuinka häntä on "käytetty hyväksi", voi mieskin kertoa tarinan kuinka hän todella haikein mielin jätti kotimaansa,ystävät, perheen yms.. koska uskoi että on löytänyt elämänsä rakkauden mutta tänne saavuttuaan nainen näyttikin todelliset kasvonsa! samalla tavalla mies voi kokea tulleensa käytetyksi hyväksi.

      miettikää hyvät naiset ensin tätä tilannetta ennen kuin menette naimisiin!!!!

      itse olen ollut aviossa 7 vuotta ulkomaalaisen miehen kanssa ja jos meille nyt tulisi ero, ei minulle tulisi mieleenkään hätää miestä ulos maasta, maasta johon hän on vuokseni tullut ja aloittanut elämäsä alusta!

      itsekästä toimintaa hyvät naiset!

      • Nopeaa toimintaa

        Muutama kk on eri asia kuin 7 vuotta. 7 vuodessa on jo rakentanut elämän Suomeen, muutamassa kuukaudessa ei ehdi mitään. Asettumisessa menee vähintään vuosi.


      • Takasvaan

        Höh, nythän se pääsee takas ystäviensä ja perheittensä luokse ei tarvi haikailla enää. Jatkakoon siellä.


    • knicke knackers

      Oleskelulupa voidaan peruuttaa ja yleensä peruutetaankin jos sen perusteet ( = avioliitto) ei ole enää olemassa.

    • mmmmm

      Kyllä lupia perutaan, ainakin poliisin myöntämiä. Toimitin aikanaan erohakemuksesta kopion Migriin, josta se lähetettiin poliisille joka oli luvan myöntänyt. Pyysivät puheilleen ja halusivat tietää onko eropäätös lopullinen ja vastustanko luvan peruutusta.
      Pistin juuri kakkosvaiheen erohakemuksen ja ilmoitin siitä poliisille. Odotan mielenkiinnolla kuinka käy. Ukolla oli ensin vuoden lupa ja joulukuussa 2011 sai neljän vuoden luvan ja heti alkoi käytös muuttua kun varmaan luuli ettei lupia peruutella. Migri ei ehdi/viitsi niitä peruutuksia tehdä, mutta poliisin myöntämät luvat ovat tiukemmin kontrollissa näin olen ymmärtänyt.

    • tyytyväinen

      Onneksi on vielä teitä järkeviä naisia, jotka vievät asian niin pitkälle, että haluatte perua miehen luvan keinolla millä hyvällä jos mies osoittautuukin pelkäksi oleskeluluvan kalastajaksi. Sitä saa mitä tilaa. Toimitte aivan oikein, jos/kun mies huijaa teidät naimisiin epäaidolla "rakkaudella=paperit Suomeen". Toivottavasti mahdollisimman moni jaksaisi tehdä asialle samoin. Näin tein itsekin aikoinani ja miehen lupa peruutettiin Migrin toimesta.

      • anna miehen olla

        Mutta jos mies ei ollut vain oleskeluluvan perään, vaan pariskunnalla on ollut vain kommunikointivaikeutta ja he eivät tule toimeen keskenään? Näinhän voi käydä ihan suomi-suomi parillekin yhteenmuuton jälkeen.


    • Haifa

      Aivan oikein tehdä ilmoitus migrille tai poliisille.Avioliitto ei ole mikään hyöty omalle elämälle.Ei ne kaverit voi mennä kotimaassaan huvikseen naimisiin.Ja tehdä oman maan naisille näin.Siellä on suvut valvomassa.Mikä ihmeen oikeus täällä on tehdä feikki liittoja.Avioliitto on avioliitto!Kaikki vaan ilmoittamaan.Ja jos vähänkin järkeä putsaat oman nimesi Lumeavioliitosta sitähän näissä tapauksissa on kyse.

    • anna miehen olla

      Avioliittonne on ollut hankala, varmaan kulttuurierojenkin vuoksi. Mies ei ilmeisesti kuitenkaan ole ollut väkivaltainen tms? Eikö se ole sitten ihan riittämiin, että eroatte? Eihän se sinulta ole pois, jos mies vaikka onnistuisikin jäämään Suomeen? Tai haittaako se sinua, jos joku nainen haluaa häntä elättää? Eihän se tarkoita, että hän sinun kiusana täällä olisi, vaan omaa elämäänsä eläisi. Eihän sinun tarvitsisi häntä tavata tai häneen pitää yhteyttä.
      Meilläkään mieheni kanssa ei ole ollut helppoa avioiduttuamme. Koska kuitenkin rakkaudesta menimme naimisiin niin yhdessä olemme pysyneet ja nykyisin on jo vähän helpompaa. Välillä meillä on kommunikointivaikeutta koska emme omien kulttuuristen tottumusten takia aina ymmärrä toisiamme. Mutta yritän...ja varmaan miehenikin yrittää. Nyt kyllä potuttaa, kun paaston turvin hän voi luistaa kokonaan kotitöistä ja minun kanssa "seurustelusta" (olen varmaan tylsää seuraa verrattuna maanmiehiin). Voisin kuvata tällä hetkellä tilaani sanalla "ramadan-leski".
      Ja minulla on kyllä elämässäni ollut suhde, jossa ulkomaalainen mies käytti minua taloudellisesti hyväkseen. Erosin hänestä mutta tietyllä tavalla hän oli myös ystäväni ja olen ihan onnellinen siitä, että hän löysi itselleen kotimaan Suomesta. Nykyisin hänellä on ammatti ja varmaankaan ei ole vaikeutta löytää Suomesta treffiseuraa sellaisella ulkonäöllä. Hän ei ole koskaan häirinnyt minua erottuani hänestä, pyytänyt kyllä ystävyyttäni.

      • anna miehen olla

        En siis ollut naimisissa eikä mies saanut oleskelulupaa minun avullani.


    • sybille

      Ilmoitin minäkin Migriin aikoinani muutama vuosi sitten, että ensimmäinen oleskelulupa perutaan, koska mies oli mennyt naimisiin kanssani pelkkien papereitten takia. Oli erittäin kova pala miehelle, katkeroitui ja ei voinut kuvitella että näin teen, mutta olen sitä mieltä kuten täällä aiemmin mainittiin, että sitä saa mitä tilaa, eli jos mies on oleskeluluvan kalastaja niin heti ilmoitus poliisille tai Migriin oleskeluluvan petuuttamiseksi. Toivoisin myös, että mahdollisimman moni nainen tekisi näin, jotka ovat huomanneet hyväksikäytön ja lumeliiton.

      • outlow

        Näin tein juuri ja 1.lupa lähti vege ! Sitä saa mitä tilaa, loppupelissä ..Vaikeutettiin asiat . Toisen kustannuksella joka feikkaa, laitetaan pask takaisin päin .


      • Haifa
        outlow kirjoitti:

        Näin tein juuri ja 1.lupa lähti vege ! Sitä saa mitä tilaa, loppupelissä ..Vaikeutettiin asiat . Toisen kustannuksella joka feikkaa, laitetaan pask takaisin päin .

        Kaun siinä menee yleensä aikaa,kun migri katkaisee oleskelu luvan.
        Ja miten se homma etenee?Ja saako mies tietää että minä tein ilmoituksen.Ilmeisesti saa siitä tiedoksiannon


    • 1122

      Tein Ulkomaan poliisille 1-oleluvasta, meni vajaa 2kk ja päätös tuli nopeasti.
      Ole pois ja karkoituspäätös, josta hallinto-oikeuteen siippa valitti.. Menee n. 1v.
      siellä päätökseen ,joka tulee olemaan myös pois maasta ! Perusteita ei ole ja rikkeitä kehissä. Tiedoksianto pitää allekirjoittaa ,jotta prosessi saa alkunsa eteenpäin .

    • morocco1

      moi 1122

      Samanlainen tilanne mullakin. Meneekö todella n 1v valituksessa? Ja Haifa, en usko, että kertovat X, että sinä teit ilmoituksen. Itse kysyin poliisilta asiaa, ja sanoivat etteivät kerro.

    • nikkelimarkka1

      Heippa vaimot. Onko kellään kokemusta siitä, että olette laittaneet avioeron vireille, miehenne on saanut jo 4 vuoden oleskeluluvan.Ollut Suomessa kaikkiaan kolmisen vuotta. Hän ei ole tehnyt rikkeitä, muuta kuin sen , että on väärin perustein mennyt kanssanne naimisiin, siis pelkän oleskeluluvan vuoksi.Onko mitään mahdollisuutta saada hänen oleskeluluvan peruuttamista.

      • morocco1

        moi, no on on..ite just tein noin....ole peruttiin paskiaiselta, nyt jännään, et mitä tapahtuu seuraavaksi, X valittanu päätöksestä...


      • nikkelimarkka1
        morocco1 kirjoitti:

        moi, no on on..ite just tein noin....ole peruttiin paskiaiselta, nyt jännään, et mitä tapahtuu seuraavaksi, X valittanu päätöksestä...

        morocco, kuinka pitkään olette olleet naimisissa? Oliko hän valmiiksi Suomessa, vai toitko hänet tänne? Kauanko asunut täällä?
        Eräs viranomaisystäväni soitti migriin asian puitteissa, kysyi onko mahdollista saada olen peruutus kun on jo saanut 4 vuoden oleluvan. Migristä vastattiin että ei, jos ei ole rikkeitä. Pelkästään avioliiton purkaminen ei riitä syyksi karkoitukseen, vaikka asia olisikin niin, että mies on tullut tänne väärin perustein.


      • morocco1
        nikkelimarkka1 kirjoitti:

        morocco, kuinka pitkään olette olleet naimisissa? Oliko hän valmiiksi Suomessa, vai toitko hänet tänne? Kauanko asunut täällä?
        Eräs viranomaisystäväni soitti migriin asian puitteissa, kysyi onko mahdollista saada olen peruutus kun on jo saanut 4 vuoden oleluvan. Migristä vastattiin että ei, jos ei ole rikkeitä. Pelkästään avioliiton purkaminen ei riitä syyksi karkoitukseen, vaikka asia olisikin niin, että mies on tullut tänne väärin perustein.

        nikkelimarkalle....ole peruttiin eron myötä, itse ilmoitin poliisille, kävin kuultavana, samoin myös x käynyt.....nyt sit jännään, mite X valitus etenee....hänelle oli siis myönnetty 4v lupa....avioliiton vuoksi.


    • Tzemp

      Avioliiton kautta tullut ja jos ei perusteita ole enään liiton kautta ja näytöt on feik jne..kuvioista ,voidaan lupa perua/ottaa pois .
      Puolisolla,jos vakityö voi hän vedota siihen perusteeseen jatkossa ..
      Kaikki ne osaa ketkuilla ja yrittää jatkossa uutta lupaa,keinolla millä hyvänsä muttei mene läpi,varsinkaan jos karkoitus päätös tehty !

    • X morocco

      joo varmaan yrittävät ketkuilla kaikin tavoin...ite täs ootan jännityksellä, meneekö X valitus läpi vai ei...

    • juuri näin!!!

      Voi hyvänen aika! Vihdoinkin täällä on naisia, jotka todellakin TOIMIVAT kun nämä pirulaiset jäävät kiinni väärin perustein solmituista liitoista.
      En aio sanoa tällä kertaa, että mitä minä sanoin, kun menitte sekaantumaan näihin sankareihin. Nostan hattua, että otatte vastuun tilanteesta ja toimitte niin, että nämä ketkut saadaan ulos maasta.Hyvä tytöt!!

    • Haifa

      Okei eli päätöksestä voi valittaa vielä hallinto-oikeudelleKäsitin migrin sivulta ettei voi.Meillä, kun kesti toi avioliitto 7kk.Ja ekan luvan myöntäjä migri.Mutta hyvä tietää,että voi vielä silläkin jatkaa maassa oloa.

    • Tzemp

      Ulkomaanpolisin/Migrin päätökseen voi valittaa Hallinto-oikeuteen ja käsittelevät asian 6-12kk.Kannattaa Hallinto-oikeuteen vielä itse laittaa kannanottoa,päätöksen lisäksi. Jos karkoitus tulee,ei voi enään valittaa Korkeimpaan Ho. Se on lähtö sitten aika nopeasti !
      Saavat tällä tosiaan lisäaikaa ja Kelan ilmaista rahaa koko odotusajan ...

      • Tzemp

        Siippa yrittää kovin,että loihdin/autan nyt hallinto-oikeudelta oleluvan takaisin ja kaikki oli mistakea ! Pikkulikkansa naapurissa itkee ja suree ,mites näin kävi kun lirkuteltiin ....
        Narsistille/jakokepille EI lupia enään heru ja kaikentavoin sen puollan,myös Hallintoon.
        Paskiainen ulos täältä ja äkkiä !


      • Haifa
        Tzemp kirjoitti:

        Siippa yrittää kovin,että loihdin/autan nyt hallinto-oikeudelta oleluvan takaisin ja kaikki oli mistakea ! Pikkulikkansa naapurissa itkee ja suree ,mites näin kävi kun lirkuteltiin ....
        Narsistille/jakokepille EI lupia enään heru ja kaikentavoin sen puollan,myös Hallintoon.
        Paskiainen ulos täältä ja äkkiä !

        Kiitos teille kaikille jotka olette kirjoittaneet tänne.3kk meni että migri perui oleskeluluvan.Ja ulkomaalais poliisi etsii kaveria nyt euroopasta ja ruotsista.Sinne on lähtenyt piileskelemään. Suomessa oleminen päättyi samalla tavalla ,kun avioliittokin seitsemän kuukauden jälkeen.Ensimmäisen oleskeluluvan myöntämisen jälkeen-Voihan tietenkin vielä valittaa mutta Niin kuin sanoivat peli on pelattu suomessa.Eikä uuteen avioliittoon meneminen enää pelasta.Sitä saa mitä tekee.Tehkää vaan ilmoituksia jos kaverit eivät teitä kunnioita ja käyttävät hyväkseen röyhkeästi


    • liian monta valhetta

      missä tapasit miehesi,oliko mistä maasta kotoisin oliko teillä suomalainen avioliitto..siis suomessa vihitty,entäs ikä olitteko minkäikäisiä..ja alussa tämä mies ihana ja hurmaava ja sit myöhemmin tilanne muuttui kontrolointia,mustasukkaisuutta,,hän sai mennä,valehtelua..ym...sinkku profiilit netissä fb ym muissa...tiedän tunteen...mut toivotaan nää miehet saa mitä tilaa..ja näkee et turha leikkiä toisten tunteilla....jos lumeliitto niin takas kotimaahan eikä sen jälkeen enää asiaa naimakaupan kautta tähän maahan loppuu keinottelu..

      • Haifa

        Tapasin Suomessa,.Suomalainen avioliitto ja
        sekä myös muslimi avioliitto moskeijassa.Oleskelu upa avioliiton perusteella!.Tarkoittaen että saa jäädä viettämään suomeen KIINTEÄÄ AVIOLLISTA ELÄMÄÄ!En musta maalaa kaikkia Lähi-idän miehiä.Jätän mielummin sanomatta mikä maa-..Mutta pitää olla tarkkana ,koska et voi tietää kenekään motiiveja.Totuus on se että kaikki paljastuu aikanaan.
        Kannattaa olla tarkkana jos miehellä ei ole euroooppaan oleskelulupaa.
        Yksi hyvä keino on hankkia se avioliiton perusteella.Tämä kaveri teki kaikki mahdolliset mitä ylllä mainitset..Ei löytynyt mitään kunnioitusta,
        Mutta loppu hyvin kaikki hyvin.


    • nippuli

      Mitenkä sitten kun on myönnetty 4 vuoden lupa avioliiton nojalla ja on yhteisiä lapsia joista äidillä yhteishuoltajuus , isä ei elätä eikä huolehdi lapsista.

    • onlyme1

      Hei,

      olen seurustellut vajaan vuoden ulkomaalaisen miehen kanssa ja nyt hän on menettämässä viisumiaan muuttuneen työtilanteensa vuoksi ja harkitsemme naimisiin menoa. Entä jos liitto ei toimikaan? Jos "joudumme" eroamaan.. Voinko minä suomalaisena saada jotain seuraamuksia "liian nopeasta" avioerosta? Tottakai toivon ja uskon liittomme kestävän, mutta aina on olemassa "entä jos" ja siksi vähän jännittää mahdollisen seuraamusten takia.. tuntuu nuo viranomaiset olevan niin v..maisia näissä asioissa... Eli onko kokemusia, tuleeko seuraamuksia vai onko avioero vain avioero riippumtatta liiton pituudesta?

    • tiu-

      Tilastojen mukaan noin puolet solmituista avioliitoista päätyy eroon Suomessa. Myös niistä joissa toinen osapuoli on maahanmuuttaja. Toisaalta avioliittoja solmitaan entistä vähemmän. Suomessa eronneisuus on muuhun eurooppaan verrattuna korkeata. Tilastot eivät kerro kuinka paljon seurustelu ja avoliitoista päätyy eroon.

    • vakavasti_sairastunut

      Miten on jos suomalainen puoliso kuolee? Peruutetaanko oleskelulupa?

      • eitietenkään

        Ei peruuteta.


      • eitietenkään
        eitietenkään kirjoitti:

        Ei peruuteta.

        Lisäys edelliseen, tuttavani kuoltua hänen ulkomaalainen puolisonsa sai jatkaa elämäänsä Suomessa, ei aiheuttanut lupiin mitään ongelmia.


    • Surku_Suomi

      Voi vitsi kun näitä lukiessa tulee paha mieli. Te ootte kovin katkeria yksinäisiä naisia.

    • Saaollakatkera

      Katkeruutta ei voine välttää näissä jutuissa. Tulee paha mieli kun valheellisin syin tungetaan avioliittoon.

    • jeesuksenperkele

      ei sitä mihinkään pois saa. migri huolehtii niin. itse naimisissa ulkomaalaisen kanssa ja aina löytyy syitä miksi ei tarvitse töihin mennä.

      riitelee minkä ikinä jaksaa jos asia ei rikoksen tunnusmerkkejä täytä niin ei edes putkaa tai sakkoja ole tarjolla. tuossa asiassa voi hyvin ymmärtää ulkomaalaisuusvastaisuutta, monessa muussa asiassa ei.

    • näitähänriittää

      Näitä tarinoita riittää vaikka kuinka. Aika herkästi toisena osapuolena muslimimies? Maasta poisto saattaa olla vaikeaa, ellei rikoksen tunnusmerkit täyty. Kannattaa valita kerrasta oikein. Olen elänyt viimeiset 7 vuotta monikulttuurisessa Suomi - Aasia avioliitossa, eikä minulla ole kertaakaan ollut aihetta riidellä, tai valittaa.

    • Ei muutaku uutta rikastajaa putkeen..

    • VelmuKettu

      Mielenkiinnosta kyselen, miten näillä edellisillä on asiat ratkenneet? Ja jos on lapsi ja yhteishuoltajuus (huoltajuusasia käräjillä tms.) Itsellä vastaava tilanne menossa.

    • Eh-eh

      Olen nähnyt näitä vastaavia tilanteita lisääntyvästi. Pelkästään kauppamatkalla näkee niitä pohjoismaisia naisia tumma sankari vierellään. Mies on kuin ruhtinas tyytymätön ilme naamallaan. Nainen kulkee pari askelta jäljessä nöyrästi anellen mikä herralle kelpaisi ruoaksi?
      Nainen maksaa ruoat ja mies tarkkaa vierestä livahtaen etunenässä, kun ruokakassi on maksettu.
      Tietystikään mies ei vaivaudu kassin kantamiseen edes. Mitäs, kun on orja mukana!
      Ihmettelee, miten paljon pahemmin asiat on kotona? On siinä opetusta lapsille naisten kohtelusta!
      Kaikki naiset näkevät, tietävät tämän. Valitsevat aseman muselmaanin rinnalla.
      Ovat myös kuulleet ja nähneet miehen pirullisen pilkallisen naurun kaveriensa kanssa!
      Kyllä on käsittämätöntä, että edes alkavat suhteita romanssin halusta.
      Tämän se romanssi sitten maksaa! Saippuakupla vain ja vuosien pettymys!

      • Hankielämää

        Ootpas ollut utelias kun on pitänyt seurata tuntemattomia ihmisiä.
        Ja kaikki mitä "näät" on täyttä totta, tottahan toki.
        Oma elämä ilmeisesti sillä mallilla, että muiden elämä kiinnostaa.
        Hanki elämä.


      • amalia_jokinen
        Hankielämää kirjoitti:

        Ootpas ollut utelias kun on pitänyt seurata tuntemattomia ihmisiä.
        Ja kaikki mitä "näät" on täyttä totta, tottahan toki.
        Oma elämä ilmeisesti sillä mallilla, että muiden elämä kiinnostaa.
        Hanki elämä.

        yhy yhy yhy


    • fafdete

      Hyvä ketju, ja hyviä ohjeita naisille, joiden tuntneita on hyväksikäytetty.

      • Raaka_-_Watson

        Hyväksikäytetty?
        Kukahan se hyväksikäyttäjä on kun vanha maho ämmä roudaa rattopojan kehitysmaassa?
        Miehet sentään rehellisesti panee niitä huoria ja jättää ne sinne.
        Ämmät raahaa rattopoikia maahan jotka häviävät kuin pieru Saharaan heti kun on mahdollista.


    • Näinvainon

      Kyllä ongelmalla on nimi ja se on Lähi-Itä. Ongelman kun nainen havaitsee ennen naimisiin menoa säästyy sillä ruokakassin kantajan ja maksajan roolista.

      • Anonyymi

        Suomi-naiset kuvittelevat Lähi-Itäisten suhteiden omalla kohdallaan toimivan länsimaisten sääntöjen mukaan. Kova totuus voi odottaa, jos yrittää Lähi-Itäisestä miehestään erota.


    • Sha

      Mene maahanmuuttovirastolle ja kerro, että hän käytti sinua hyväksi.

    • Nikkeli

      Joo ei näitä maasta pois enään saa, kun kerran on tänne päästy. Harmittaa vaan jälkikäteen oma tyhmyys.

      • Surullista-mutta-totta

        Voin sieluni silmin kuvitella jo miltä tää keskustelun aloittaja näyttää. Olen liian usein saanut sivusta seurata näitä tapauksia missä ylipainoinen, yli 40v, tatuoitu lepardikuosiin pukeutunut "räväkkä" suomileidi lankeaa johonkin arabi/kurdi/turkkimieheen kun saa vähänkin huomiota. Aina tämä sama surullinen tarina. Sitä ollaan niiiiiin menossa naimisiin ja ollaan niiiiiin rakastuneita ja sitten naiivisti suljetaan silmät siltä todellisuudelta että se oma pikku nappisilmäpallero vokottelee tinderissä ja kylillä nuoria nättejä neitejä. Surettaa kun ei ole näillä mitään itsekunnioitusta kun pitää paapoa sitä omaa pikku geelitukkaa vaikka se kohtelee täysin pa**amaisesti ja epäkunnioittavasti ja kaikki muut ympärillä huomaa että miten se geelitukka vaan härskisti käyttää hyväkseen sitä surkeaa sinisilmäistä "räväkkää" suomileidiä, jolle ei kukaan suomimies antanut huomiota.


      • mahtavaa-

        Aivan oikein suomilehmille, olen tyytyväinen lehmien huonoon menestykseen mamujen kanssa.


      • Naisenvapaus
        Surullista-mutta-totta kirjoitti:

        Voin sieluni silmin kuvitella jo miltä tää keskustelun aloittaja näyttää. Olen liian usein saanut sivusta seurata näitä tapauksia missä ylipainoinen, yli 40v, tatuoitu lepardikuosiin pukeutunut "räväkkä" suomileidi lankeaa johonkin arabi/kurdi/turkkimieheen kun saa vähänkin huomiota. Aina tämä sama surullinen tarina. Sitä ollaan niiiiiin menossa naimisiin ja ollaan niiiiiin rakastuneita ja sitten naiivisti suljetaan silmät siltä todellisuudelta että se oma pikku nappisilmäpallero vokottelee tinderissä ja kylillä nuoria nättejä neitejä. Surettaa kun ei ole näillä mitään itsekunnioitusta kun pitää paapoa sitä omaa pikku geelitukkaa vaikka se kohtelee täysin pa**amaisesti ja epäkunnioittavasti ja kaikki muut ympärillä huomaa että miten se geelitukka vaan härskisti käyttää hyväkseen sitä surkeaa sinisilmäistä "räväkkää" suomileidiä, jolle ei kukaan suomimies antanut huomiota.

        Tarkoitat ilmeisesti tätä palstan prinsessaa?


    • Nikkeli

      Ihan sama mitä on ollut ja miten eroon on päädytty. Onko kellään oikeesti kokemusta ex puolison oleskluluvan peruuntumisesta/maasta poistamisesta?

    • kokokookoko

      jouduitko antamaan b rappua sille kuinka useesti entä sen kavereille kanssa

      • Hyväuskoinen

        Sorruinpa minäkin tähän samaan ansaan.
        Mutta katsotaan kuka saa parhaimmat naurut.
        Nyt on kyllä elämkoulua sen verran opiskeltu
        Että
        Otin kyllä opikseni.
        Rehellisyys ja toisen kunnioittaminen on joissakin kulttuureissa
        Outo käsite.


    • Anonyymi

      Tässä ennaltaehkäisy ja vahinkojen minimointi olisi kannattanut suorittaa etukäteen. Naimisiin pyrkimisen motiiveja kannattaa miettiä myös toisen osapuolen kantilta.

      Jos kyse on oleskeluluvasta, se voidaan perua, jos peruste lakkaa olemasta. Jos miehellesi on annettu Suomen kansalaisuus, silloin pitkää kärsimystä on sinulle tiedossa.

      • Anonyymi

        Ulkomaalaisella miehellä (kehitysmaataustaisella) voi olla oleskeluluvan saaminen ja sosiaaliturvapaikan saaminen olla päällimäinen motiivi liittoon.
        Ei kannata olla hyväuskoinen!


    • Anonyymi

      Oliski kiva kuulla yli kymmrnen vuoden jälkeen miten homma eteni

      • Anonyymi

        Todellakin olisi kiva kuulla....miten vuodet on menneet...


    • Ulkoman poliisi haha HEHEHE ..Mitä on ulkomaan poliisi

    • Anonyymi

      Avioliito Moskeijassa ,,En uskon

    • Anonyymi

      Minut muslimi raiskasi anoin poikkeutusta oleen... migri veti välistä (ei uskonut poliisia)

      nyt jatkuu edelleen toinen vaihe (8v jo !!!)

      • Anonyymi

        Mikä toinen vaihe?


      • Anonyymi

        Jokainen nainen joka on maahan roudannut muslimin ja sitten tullut raiskatuksi ja/ tai pahoinpidellyksi on kohtalonsa ansainnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen nainen joka on maahan roudannut muslimin ja sitten tullut raiskatuksi ja/ tai pahoinpidellyksi on kohtalonsa ansainnut.

        Ikävää tässä on, että muut suomalaiset ja varsinkin kaikki veronmaksajat, kärsivät näidem eksotiikkaa hakeneiden naisten harrastuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää tässä on, että muut suomalaiset ja varsinkin kaikki veronmaksajat, kärsivät näidem eksotiikkaa hakeneiden naisten harrastuksista.

        A merikassa olisit vastuussa 10 vuoden ajan puolison elatuksesta vaikka tulisi ero. Siellä ei kelagoldit vingu vaan maksat omistasi.


    • Anonyymi

      Ei voi peruuttaa entisen puolison toimesta. Avioeronkin ensin tultava!

    • Anonyymi

      Sama täällä olen lähettämässä sen takaisin sieltä mistä tulee minun aviomies kusi oman nilkkaan

      • Anonyymi

        Paha juttu kun nyt on vaikeeta passittaa niitä minnekään!


    • Anonyymi

      Ottakaa yhteyttä Taivaan herraan ja pyytäkää apua.
      Lisäksi kannattaa kokeilla josko toinen mies (mielellään isompi ja mustempi) olisi parempi.

      • Anonyymi

        Voitko antaa yhteystiedot? Molemmille kiitos!


    • Anonyymi

      Mies jos on saanut olekeluluvan avioliiton perusteella, pitäisi ottaa oleskeluluvan uuteen käsittelyyn – vanha peruste on poistunut. Jos perustetta ei enää ole, niin sitten mies on lähetettävä kotimatkalle.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe