..se biisi vie heti mukanaan, mutta esittäjää en tiedä. Kertoisko joku, kiitos. Maikkelistahan ei nyt ole kyse, ollaan 2000-luvulla..
Vastaukset 6
- Windy City
Oisko Phil Collins - Can't Stop Loving You?
http://www.youtube.com/watch?v=KdgaJpEuNHI- esittäjä?
Ei sinne päinkään :) ouh..let your freedom shine tai jotai sinne päin siinä..dance-kipale ihan tältä vuodelta
- ;Ddd
esittäjä? kirjoitti:
Ei sinne päinkään :) ouh..let your freedom shine tai jotai sinne päin siinä..dance-kipale ihan tältä vuodelta
michael jackson :DDDDD no ei
mut tää alpha wave? (: muita en löydä :/ - klf-
;Ddd kirjoitti:
michael jackson :DDDDD no ei
mut tää alpha wave? (: muita en löydä :/Jason Phats Feat. Ben Ofoedu - Can't Stop (radio edit)
Radio KLF-listalla soitettu joka päivä ja sieltähän se muutenkin löytyi.
- tepu69
Noi sanat toi mun mieleen Reo Speedwagonni, mut ne olikin kahden laulun sekoitus..kantsii katsoo vidskut youtubesta.. eli I can´t fight this feeling ja Keep on loving you. Ihan kelpo kamaa vaik rakastavaisten tunnariks:)
- tuli 80-luku mieleen
Olin kesätöissä Tukholmassa -85, ja kävelin JC-vaatekauppaan sisälle vain sen vuoksi että soittivat Speedwagonia, ja musa kuului kadulle asti. Sinkku on vinyylinä tallessa vieläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei293866- 77748
- 82726
- 74714
- 50655
- 37646
- 45621
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609