Keksikää synonyymeja Rakkaalle, Kullalle, Nuppuselle, Kullannupulle, Puluselle, Lutuselle, Lutuposkelle, Armaalle, Ainokaiselle, Ihanaiselle, Kaunokaiselle, Prinssille, Prinsessalle... kun mä en keksi niitä enempää ja musta kun ois niin hauskaa niitä käyttää!
Hellittelynimiä
17
8354
Vastaukset
- <janna>
... kultsu, hani, pupuliini, ihkura, sydänkäpy, päivänsäde, enkelini... siin ois muutama hassukin mukana :)
- Hanna
.. Mussu :)
- Anonyymi
Hanna kirjoitti:
Uuh
- Anonyymi
Hanna kirjoitti:
Hyi
- vaimo
mun mies sanoo mua katriinaksi, vaikkei se ole mun oikea nimi; juontaa juurensa kulta katriinasta..
- .........
sen x-akasta..........???!!!
- make
tällaisia ku Tuhnuvippelo, tuppelo, nakkelo, kupsu, puppeli jne eipä ainakaan ole yleisiä ja silti ovat ihania. kupsu muuten tarkoittaa rapsuttamista mistä kumpiki tykkää
- Hunajapupu
Kutsuu mua hunajapupuks ja se saa mut aina tuntemaan itseni seksikkääks ja halukkaaks;)
- PikkuMie
Höpö tai Hurrjis.
Kultapupuli, mussu, kultamussukka, kutsiboltsi, hani... :)
- Punaposki
Mun kultani keksii mitä hullumpia hellyttelynimiä mulle...punaposki, ihanainen, söpöliini, hani, noppanenä, nöpönenä ja tänään se sanoi mua karvakorvaksi...ei mitään hajua miksi. Sanoi tykkäävänsä mun korvista niin kovasti...
Paloautoksikin se mua välillä kutsuu...yleensä iltasella kun ollaan menossa vällyjen väliin..;=) - ...
nainen, joka olet muuttanut meille asumaan!!!
:o) - tytteli
muru, mupetti, hönö, pupujussi, pupuseni,murre,
musse, misse, karvakorva,hani, loppakorva,
kurttunaama, omani, nöpönassu ym...meillä mielikuvitus laukkaa... - WwW
Meillä kutsutaan kutsiboltsiksi (tulee sekoboltsista, miehen keksimä), höpöksi, Haisuksi... (Lempihahmoni Kamut-sarjakuvasta) sekä aina kun toinen on mietteliäällä päällä, toinen yleensä kysyy "Mitä huono huokaa?" Ei mitenkään loukatakseen, vaan se on vaan sanontatapa :)
- Anonyymi
SINÄ olet Ystävät Kaipaan MINÄ OLEN ITÄVÄ Ystävät Paljon enemmän Ajattelin
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Kusuainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791