Keksikää synonyymeja Rakkaalle, Kullalle, Nuppuselle, Kullannupulle, Puluselle, Lutuselle, Lutuposkelle, Armaalle, Ainokaiselle, Ihanaiselle, Kaunokaiselle, Prinssille, Prinsessalle... kun mä en keksi niitä enempää ja musta kun ois niin hauskaa niitä käyttää!
Hellittelynimiä
17
8520
Vastaukset
- <janna>
... kultsu, hani, pupuliini, ihkura, sydänkäpy, päivänsäde, enkelini... siin ois muutama hassukin mukana :)
- Hanna
.. Mussu :)
- Anonyymi
Hanna kirjoitti:
Uuh
- Anonyymi
Hanna kirjoitti:
Hyi
- vaimo
mun mies sanoo mua katriinaksi, vaikkei se ole mun oikea nimi; juontaa juurensa kulta katriinasta..
- .........
sen x-akasta..........???!!!
- make
tällaisia ku Tuhnuvippelo, tuppelo, nakkelo, kupsu, puppeli jne eipä ainakaan ole yleisiä ja silti ovat ihania. kupsu muuten tarkoittaa rapsuttamista mistä kumpiki tykkää
- Hunajapupu
Kutsuu mua hunajapupuks ja se saa mut aina tuntemaan itseni seksikkääks ja halukkaaks;)
- PikkuMie
Höpö tai Hurrjis.
Kultapupuli, mussu, kultamussukka, kutsiboltsi, hani... :)
- Punaposki
Mun kultani keksii mitä hullumpia hellyttelynimiä mulle...punaposki, ihanainen, söpöliini, hani, noppanenä, nöpönenä ja tänään se sanoi mua karvakorvaksi...ei mitään hajua miksi. Sanoi tykkäävänsä mun korvista niin kovasti...
Paloautoksikin se mua välillä kutsuu...yleensä iltasella kun ollaan menossa vällyjen väliin..;=) - ...
nainen, joka olet muuttanut meille asumaan!!!
:o) - tytteli
muru, mupetti, hönö, pupujussi, pupuseni,murre,
musse, misse, karvakorva,hani, loppakorva,
kurttunaama, omani, nöpönassu ym...meillä mielikuvitus laukkaa... - WwW
Meillä kutsutaan kutsiboltsiksi (tulee sekoboltsista, miehen keksimä), höpöksi, Haisuksi... (Lempihahmoni Kamut-sarjakuvasta) sekä aina kun toinen on mietteliäällä päällä, toinen yleensä kysyy "Mitä huono huokaa?" Ei mitenkään loukatakseen, vaan se on vaan sanontatapa :)
- Anonyymi
SINÄ olet Ystävät Kaipaan MINÄ OLEN ITÄVÄ Ystävät Paljon enemmän Ajattelin
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Kusuainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232