ja pettäjiä liikkeellä,nimittäin mihistä on kysymys-
Samat miehet vastailee,eri numeroilla ja nimillä,varattuja,tottakai,vaikka esittävät sinkkua.
Kokemuksia Lupiinideitistä????
Lupiinideitti
8
4459
Vastaukset 8
- lenssi
itsehän nuo naiset ovat lupiinissa pilanneet hyvän deitin.suurin osa kauppaa ihteään ja suurin osa nirppa nokkia ja mielenterveys onglmista kärsiviä.
- rasimus2
kyllä on kieroja miehiä maa pullollaan ei yhtään kunnon kaveria35 miehen joukossa
- Vaimoko
Just tämmöisestä jäi mun mies kiinni tänään
- epätasapaino
Miehiä on deiteillä liikenteessä vähän yli 3 yhtä naista kohti ikää katsomatta ja kerkiä kieliset tulevat ymmärrettävästi enemmin huomatuksi sekä ne loput unohduksiin tallatuksi.
- Anonyymi
moi laita minulle viesti olen 55 vuotias nainen saiko viestin t marita
- Anonyymi
Marita saitko Lupin tonista!
- Anonyymi
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen ja asun helsinkissä ota yhtyttä saiko viestin t marita
- Anonyymi
Pienempi riski kai jäädä kiinni nykyään kun sitä nettideittien kautta harrastaa löytynee monia ukkomiehiä joka deitti sovelluksesta ja varmaan parisuhteessa ja seurustelusuhteessa oleviakin niin miehiä kun naisiakin mikä on seuraus kun seksi kotona loppuu etinkinnjos ei asiasta ole kotona keskusteltu oletuksena monesti on että toinen käy vieraissa ja toinen vähintäänkin kostaa kosti si syyttä tai ei jotainnongelmia kenties kun ei puhuta asioista rehellisesti puolison kanssa
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va651842Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661199- 139982
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu16891- 82655
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 41628
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa99611- 45538
- 56529