ja pettäjiä liikkeellä,nimittäin mihistä on kysymys-
Samat miehet vastailee,eri numeroilla ja nimillä,varattuja,tottakai,vaikka esittävät sinkkua.
Kokemuksia Lupiinideitistä????
Lupiinideitti
8
4399
Vastaukset
- lenssi
itsehän nuo naiset ovat lupiinissa pilanneet hyvän deitin.suurin osa kauppaa ihteään ja suurin osa nirppa nokkia ja mielenterveys onglmista kärsiviä.
- rasimus2
kyllä on kieroja miehiä maa pullollaan ei yhtään kunnon kaveria35 miehen joukossa
- Vaimoko
Just tämmöisestä jäi mun mies kiinni tänään
- epätasapaino
Miehiä on deiteillä liikenteessä vähän yli 3 yhtä naista kohti ikää katsomatta ja kerkiä kieliset tulevat ymmärrettävästi enemmin huomatuksi sekä ne loput unohduksiin tallatuksi.
- Anonyymi
moi laita minulle viesti olen 55 vuotias nainen saiko viestin t marita
- Anonyymi
Marita saitko Lupin tonista!
- Anonyymi
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen ja asun helsinkissä ota yhtyttä saiko viestin t marita
- Anonyymi
Pienempi riski kai jäädä kiinni nykyään kun sitä nettideittien kautta harrastaa löytynee monia ukkomiehiä joka deitti sovelluksesta ja varmaan parisuhteessa ja seurustelusuhteessa oleviakin niin miehiä kun naisiakin mikä on seuraus kun seksi kotona loppuu etinkinnjos ei asiasta ole kotona keskusteltu oletuksena monesti on että toinen käy vieraissa ja toinen vähintäänkin kostaa kosti si syyttä tai ei jotainnongelmia kenties kun ei puhuta asioista rehellisesti puolison kanssa
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263204Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122339Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.742236Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051971Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761633Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451489Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta201387Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1191159
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116