ja pettäjiä liikkeellä,nimittäin mihistä on kysymys-
Samat miehet vastailee,eri numeroilla ja nimillä,varattuja,tottakai,vaikka esittävät sinkkua.
Kokemuksia Lupiinideitistä????
Lupiinideitti
14
3996
Vastaukset
- lenssi
itsehän nuo naiset ovat lupiinissa pilanneet hyvän deitin.suurin osa kauppaa ihteään ja suurin osa nirppa nokkia ja mielenterveys onglmista kärsiviä.
- rasimus2
kyllä on kieroja miehiä maa pullollaan ei yhtään kunnon kaveria35 miehen joukossa
- Vaimoko
Just tämmöisestä jäi mun mies kiinni tänään
- AnonyymiUUSI
MOI LAITA VIESTI MINULLE OLEN 55 VUOTIAS NAINEN JA OLEN HELSINKISTÄ SAITO MUN VIESTIN OTA YHTYTTÄ T MARITA
- epätasapaino
Miehiä on deiteillä liikenteessä vähän yli 3 yhtä naista kohti ikää katsomatta ja kerkiä kieliset tulevat ymmärrettävästi enemmin huomatuksi sekä ne loput unohduksiin tallatuksi.
- AnonyymiUUSI
MOI LAITA VIESTI MINULLE OLEN 55 VUOTIAS NAINEN JA ASUN HELSINKISSÄ OTA PIAN YHTYTTÄ SAIKO VIESTIN T MARITA
- AnonyymiUUSI
MOI LAITA VIESTI MINULLE OLEN 55 VUOTIAS NAINEN JA ASUN HELSIKISSÄ SAIKO VIESTIN T MARITA
- Anonyymi
moi laita minulle viesti olen 55 vuotias nainen saiko viestin t marita
- Anonyymi
Marita saitko Lupin tonista!
- Anonyymi
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen ja asun helsinkissä ota yhtyttä saiko viestin t marita
- AnonyymiUUSI
MOI LAITA VIESTI MINULLE OLEN 55 VUOTIAS NAINEN OTA PIAN YHTYTTÄ SAIKO VIESTIN T MARITA
- AnonyymiUUSI
MOI LAITA VIESTI MINULLE OLEN 55 VUOTIAS NAINEN SAIKO VIESTIN T MARITA
- AnonyymiUUSI
Pienempi riski kai jäädä kiinni nykyään kun sitä nettideittien kautta harrastaa löytynee monia ukkomiehiä joka deitti sovelluksesta ja varmaan parisuhteessa ja seurustelusuhteessa oleviakin niin miehiä kun naisiakin mikä on seuraus kun seksi kotona loppuu etinkinnjos ei asiasta ole kotona keskusteltu oletuksena monesti on että toinen käy vieraissa ja toinen vähintäänkin kostaa kosti si syyttä tai ei jotainnongelmia kenties kun ei puhuta asioista rehellisesti puolison kanssa
- AnonyymiUUSI
MOI LAITA VIESTI MINULLE OLEN 55 VUOTIAS NAINEN OLEN HELSINKISTÄ SAIKO VIESTIN T MARITA
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 413416
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352928Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1412799SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.682286Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411772Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.831448Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai651026- 51996
- 71903
Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois3827