omia bändiprojekteja

punkfather

Oon halunnu soittaa punkkia varmaan ala-asteelata asti mutta vaikeinta on ollut löytää saman henkisiä bändikavereita. viimein oon saanu kokoon 2 ns. bändiä; Hpa feat Henu ja Napalmipillu. nuo voi googlettaa huvikseen ja antaa armotonta kritiikkiä. Laittakaapa myös omia bändi ideoita tai projekteja mitä teillä on joskus ollu..

4

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • majakka_v

ite oon nyt ylä-asteella ekalla. ja punk-bändi ois haaveena, mutta koulussa ei esim oon yhtään samanhenkistä eikä ala-asteellakaa ollu. paitsi mun hyvä frendi, mut sil on jo kaks omaa punk-bändii. mua vituttaa, koska ois kiva soittaa punkkia kaverietten kaa tai vaik heittää keikkaa jossai :)

• punk punk punk

hommaat mielellään sähkökitaran vahvistimineen ja bassorummun pedaaleineen.sitten vain keksit anarkistisia ja kantaaottavia sanoja tai lauseita johon suurella volyymillä rääkkäät ja hakkaat kitaraa mielellään oikein huonoilla ja räkäisillä soundeilla ja jalalla hakkaat bassorumpua vaikka epätahtiin jos ei muuten onnistu .viis siitä vaikka ei osais soittaa pätkääkään sillä siitähän punkissa alunperin oli kyse että kuka tahansa voi soittaa ja laulaa.sen lisäksi että soitat yksin kaikki bändissä olevat soittimet(rumpu ja kitara)ei tule musiikillisia erimielisyyksiä kuin korkeintaan itsensä kanssa ja lisäksi se olisi hauskan persoonallinen viritelmä perinteisiin trioihin tai nelimiehisiin jäseniin verrattuna.lykka till punkstaran uralle.

• punnkki

Muakin kiinnostaisi perustaa punkbändi, mutta kun ei kukaan kaveri ymmärrä punkista mitään.

• punkfather
        punnkki kirjoitti:

Muakin kiinnostaisi perustaa punkbändi, mutta kun ei kukaan kaveri ymmärrä punkista mitään.

Mullakin kesti aikani ennen kuin sain kavereita tutustutettua punkkiin mutta aina sieltä löytyy joku bändi jonka kautta joku voi tajuta sen yksinkertaisuuden nerokkuuden. Myönnetään että sellaset kaverit on tosi harvassa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      243
      4629
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3065
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2473
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1753
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      80
      1456
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe