Kanthima Jyväskylä

Mari_Ä

Onko kellään kokemuksia Kanthima-liikkeestä Jyväskylässä`?
Kuulin että on Jyväskylän kallein paikka, mutta lieneekö sitten paras ?

11

2476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Black magic woman

      Oli minulle ihan uusi paikka, katsoin nettisivuja. Itse olen ottanut 2 kuvaa Fireline tattoossa, artisti Antti Rossi.

    • varasin tällä viikolla

      tatuointiajan Kanthimaan Ellalle. Hinnat ovat ehkä hieman kalliimmat, kuin joissain muissa paikoissa, mutta ei niin paljon, että se minua ainakaan haittaisi.
      En tiedä, onko Kanthima paras paikka. Vaikea mennä arvioimaan. Itse pitäisin Rossia kyllä Jyväskylän parhaana. Mutta kyllä Kanthimaankin kannattaa mennä, ehdottomasti. Ei mitään pahaa sanottavaa.

      • että mitä hintaluokkaa suunnilleen kanthimassa?, jos hinnakkaampaa.Eli onko siellä lähtöhintaa tatuoinnille ym.? Ja Ompa rossistakin sanottu, että aika hinnakas paikka on.


      • lähtohinnoista
        Ruis kirjoitti:

        että mitä hintaluokkaa suunnilleen kanthimassa?, jos hinnakkaampaa.Eli onko siellä lähtöhintaa tatuoinnille ym.? Ja Ompa rossistakin sanottu, että aika hinnakas paikka on.

        mutta olin arvioinut (entisten tatuointieni hintojen perusteella) tatuointisuunnitelmani hinnaksi n. 150e, ja Kanthimassa hinnaksi tulee n. 200e (alle).
        No, epämääräisiähän nuo arvioni ovat, mutta Kanthiman hinnan kuullessani pidin sitä kyllä hieman kalliina. Ei se kuitenkaan estänyt varaamasta aikaa. Kanthima vaikuttaa mukavalta paikalta ja olen valmis maksamaan hieman ekstraa.


    • Keiju*

      Itse kysyin kuvani hintaa sekä kanthimasta että Rossilta (vaikka tiesinkin Rossille meneväni =)
      Kanthiman hinta-arvio oli 50-70 euroa kalliimpi.
      Kyseessä on reilun 200 euron leima.

      • laskevinani

        että Kanthimassa saa pulittaa kuvasta sellaiset 50 euroa enemmän.


      • Hyvä on
        laskevinani kirjoitti:

        että Kanthimassa saa pulittaa kuvasta sellaiset 50 euroa enemmän.

        Olen käynyt Kanthimassa ja pidin paikasta ja tatuoijasta. Vaikea vertailla eri paikkoja, koska ei noita tatuointeja ole kuin tuo yksi. Rossi on jo jonkinlainen käsite ja maineeltaan tietenkin hyvä. Mutta olen erittäin tyytyväinen kuvaan ja sen tekoon. Oma kuvani oli n 7cm x 4cm sekä vähän väriä, 140€.
        Mietin jo toista pientä kuvaa ja Kanthimaan ajattelin varata ajan. Itse en tässä asiassa laske hintoja, jotenkin tuntuu oudolta mennä sinne missä on halvinta. Loppuelämän kuva kuitenkin..


      • hyvä, parempi, paras
        Hyvä on kirjoitti:

        Olen käynyt Kanthimassa ja pidin paikasta ja tatuoijasta. Vaikea vertailla eri paikkoja, koska ei noita tatuointeja ole kuin tuo yksi. Rossi on jo jonkinlainen käsite ja maineeltaan tietenkin hyvä. Mutta olen erittäin tyytyväinen kuvaan ja sen tekoon. Oma kuvani oli n 7cm x 4cm sekä vähän väriä, 140€.
        Mietin jo toista pientä kuvaa ja Kanthimaan ajattelin varata ajan. Itse en tässä asiassa laske hintoja, jotenkin tuntuu oudolta mennä sinne missä on halvinta. Loppuelämän kuva kuitenkin..

        Miksi maksaa Kanthimaan enemmän kun saa paremmat Rossilta halvemmalla ???
        Toki Rossille joutuu varmaan jonottaa pisempään, mutta se ei haittaa kun tietää et kannattaa.


    • ekakerts

      Olin ottamassa ensimmäistä tatuointia ja pitkän pähkäilyn jälkeen menin idean kanssa Ellalle. Suunniteltiin kuvaa tovi ja päästiin yhteisymmärrykseen ideasta. Ella sanoi, että toukokuussa tehdään, mutta laittaa s.postiin vielä luonnoksen. Aikani (n.kk) odottelin, mutta mitään ei kuulu... Aloin itse kyselemään, niin vastaus oli: "Selkä kipeä, joten ei pysty". Mitä helvettiä!! Eikö tuon ois voinut ilmoittaa asiakkaalle aikasemmin... En todellakaan mene tuosta liikkeestä enää kyselemään, jos heillä ei ole aikomustakaan tehdä tatuointia!

    • pettynyt1

      En mene ainakaan Ellalle.

    • ettänäin3

      Joo mulla on vastaavia kokemuksia. En suosittele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2679
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      350
      2550
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1744
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      68
      1595
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1547
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe