ison goottinaisen kamppeita?

Mollary

Hei!
Mistä ihmeestä löytäisin goottikaunottaren vaatteita kokoa 52 tai 54,korsetinkin tarvitsisin isoa kokoa.
Olen aina halunnut pukeutua gootisti mutta kokoa kun on se on hiukka hankalaa.Ulkomailta en osaa tilata ikävä kyllä.Kiitos avustanne!
Onkos paikalla muuten muita isoja prinsessoja?

10

3038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just näin

      jossain nettisivun xlgoottivaatteista... En kuolemaksenikaan muista missä. Sorry! Tällä hetkellä en siis voi minä auttaa, mutta se hyöty tästä oli, että nyt tiedät sellaisen sivuston jossain olevan :)

      p.s. Tietäsin sulle poikakaverinkin... yksi goottituttu etsii xlgoottityttöä *LOL*

    • löytyi

      tällaisia nimiä... Joudut googlettamaan eteenpäin. Kannatanee käyttää esim. sanoja goth, clothing, plus size

      • siis tässä

        Plus Size Gothic Clothing Online

        Whether you're looking for Victorian velvets, vintage reproductions or fetish styles, you can find plus size gothic selections to satisfy your tastes.
        [edit]
        Persephone Plus

        Persephone Plus offers an online catalog with plus size gothic clothing designed to flatter fuller figures. Selections are available in a number of colors and fabrics and can even be custom altered to fit your tastes at no extra charge for sizes under 32W.
        [edit]
        Jeannie Nitro

        Due to the number of requests Jeannie Nitro has received for gothic clothing in larger sizes they have recently added a few selections in plus sizes which can be found among their popular items. The new line is called Voluptuous Vamps. If customers prove the venture successful, they plan to add more styles to this new line.
        [edit]
        Gothic Haven

        Gothic Haven provides an inventory of gothic clothing as well as corsets in plus sizes and can also be custom made to measure. Along with their clothing line, they offer advice on designs for gothic weddings and bridal wear.
        [edit]
        Good Goth

        Good Goth has been in business since 1996 and offers gothic styles in plus sizes starting with XL.
        [edit]
        Drac-in-a-Box

        Drac-in-a-Box is a British Company servicing the United Kingdom, Europe, United States and Australia. For more than eight years they've supplied gothic clothing, footwear and jewelry to their plus size clients. They reward loyal customers with bat points which can be used for discounts on future orders

        Netistä joutunet tilaamaan, jollet löydä kauppoja Suomesta.


    • myöskin

      Esim. www.goottivaatekauppa.com ja Turussa on kauppa nimeltä Rockgootti-niminen kauppa, joka myös myy netissä osoitteessa www.rockgootti.fi

      • toinen prinsessa

        goottivaatekuappa.comissa on huono valikoima, eikä siellä ainakaan mitään erityisen isoja vaatteita, kuten ei oikein missään suomalaisissa goottikaupoissa. Eräs pieni yritys lopetti aika äskettäin. Sieltä sai kokoon 54 asti valmiina ja teki tilauksesta isompiakin.
        Teettämällä saat sen kokoisia ja sellaisia kuin haluat. Korsetti ainakin kannattaa teettää. Suosittelen bellemodestea.
        Itse olen myös kokoa 52-54 ja korsetin kanssa sain mahtumaan M/L koon joustovyötäröisen hameen kevyesti. Sellaisia löytyy jokaisesta goottirättiputiikista.
        Ulkomailta kannattaa kyllä tilailla. Ei tuo EU:n alueelta tilaaminen juurikaan eroa kotimaisista verkkokaupoista tilaamisesta mitenkään.


    • katsomassa

      saksalaista nettimyyntisivustoa www.x-tra-x.de, jossa kokoja ainakin saksalaiseen kokoon 50 asti...

    • Pieni pyöreä

      Olen pukeutunut 10 vuotta goottityylisesti ja tästä ajasta olen ollut ylipainoinen 3 vuotta. Ketuttaa, ettei ole enää kokoa S, ei voi kävellä Morticiaan tai Backstreetiin ja ottaa sitä mikä miellyttää silmää, vaan on tyydyttävä siihen mikä mahtuu.

      Olen kokoa 44, siis liikaa painoa vähäiseen pituuteeni nähden. Backstreetillä tuntuu olevan tavallista niukempi mitoitus: XL-kokoiset housut ovat aika tiukat, vaikka tavallisissa kaupoissa sopii koko L. Lahkeita joutuu aina lyhentämään 10 cm.

      Minun ongelmani taitaa ratketa toista kautta: kun lääkitys vaihdettiin, aloin laihtua.

      Toivottavasti löydät hyviä kauppoja. Eikö korsetti kannattaisi teettää jossain mittatilaustyönä?

      • Aloittaja

        Kiitos vastauksistanne ja vinkeistä!
        Englannin kielitaito ei harmi vaan riitä ulkomailta tilaamiseen,mutta kai se korsetti tarvii teettää ellei tuolta Viipurin erikoiskorsettiliikkeestäkään löydy mitään sopivaa.
        Ajattelin että ihmiset varmasti kirjoittavat pilkkauskommentteja ,että näin iso näyttää kornilta goottivermeissä ja korseteissa.
        Onneksi sellaisia ei tullutkaan.
        Kaunista talvea kaikille muille isoille upeille mustille enkeleille!


    • na-vakkari

      www.na-clothing.com käy tutustumassa ;) Itsellä vuoden kanta-asiakkuus takana ja toimii!

      • totuutta tarvitaan

        Moikka!

        Onko vaatteilla ollut susta hyvä hinta-laatu suhde? ja onko tarvinnut reklamoida kertaakaan? jos miten tuo reklamaatio hoidettiin?

        kiitos:O)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe