Varmaan läskinörtti rullatuolissaan....
Richartilla myöskään ei ole kuvaa.
9
289
Vastaukset
- näin vähänkö
sinä saat nykyään huomiota?
Harrastatko muikunpyyntiä?...parhaani mukaan päästä samalle tasolle muiden palstalaisten kanssa. Enpä oo muikkuverkoilla käynyt 20 vuoteen. Ehkä ois aika....
- gips
Richartti kirjoitti:
...parhaani mukaan päästä samalle tasolle muiden palstalaisten kanssa. Enpä oo muikkuverkoilla käynyt 20 vuoteen. Ehkä ois aika....
Muikkua jos aikoo. Verkot on nyt pyytämässä. Aamulla näkee, oliko syvyys oikea.. Muikku on pirullinen eläin! Ei voi tietää tarkasti, missä ne lymyää. Kutuajankin ne tietää vain itse...
Muikkua voissa paistettuna ei voita mikään:) - järvessä
gips kirjoitti:
Muikkua jos aikoo. Verkot on nyt pyytämässä. Aamulla näkee, oliko syvyys oikea.. Muikku on pirullinen eläin! Ei voi tietää tarkasti, missä ne lymyää. Kutuajankin ne tietää vain itse...
Muikkua voissa paistettuna ei voita mikään:)gipsin verkot pyytää?
- neuvoo..
gips kirjoitti:
Muikkua voissa paistettuna ei voita mikään:)kyllä se muikku aina pintaan nousee, mutta mihin onkin toinen juttu.
- de_monte
koitan kestää sen :(
- tapa:
viettää aikaa
http://fi.wikipedia.org/wiki/Rullatuoli Tälle palstalle ei mahdu kahta läskinörttiä. Poistutko suosiolla vai luovutanko heti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815