Täysin yksin

miks näin

Oon eronnu tosi pitkäaikaisesta suhteesta. Alku tuntu vaikeelta mut heti parin päivän jälkeen helpotti. Nyt ahistaa, sattuu, säälin itseäni ja luulen et exäni on jo löytänyt uuden ihastuksen. Tähän on olemassa kaikki merkit mut ei se ole sitä pystynyt myöntämään ja miks ois koska olemme eronneet. Miun elämä on niin sekaisin etten pysty tekee töitä tai ajattelemaan muuta kun tätä joka toinen sekuntti. Työpaikalla olo yhtä helvittiä, koska kaikilla muilla niin hauskaa ja itse ei pysty osallistumaan mihinkään keskusteluun. Miten toinen voi ottaa noin nopeesti uuden? Juon vain viinaa ja pyörin kämpässä. Huomenna nään hänet taas mut ja pelottaa jo valmiiks mitä tulen hänelle laukomaan!

7

1333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollsuus

Heippa

Päätin vähän lohdutella. Ei varmasti auta, että sulle sanotaan, kyllä se helpottaa. Tiedän tunteen. Itse vuosi sitten erosin 10 vuoden suhteesta. Nyt kuitenkin on parasta, että otat tämän eron mahdollisuutena kaikelle uudelle. Itse opit varmasti tästä tilanteesta jotain. Jotain, joka on tärkeää. Turha haikailla toisen perään tai miettiä, mitä toinen tekee/ajatteleen. Nokka kohti tulevaa positiivisin mielin.

• edelliseen

viina pois ja nokka kohti uusiin juttuihin. Kyllä se siitä helpottaa ajan kanssa.
      Maailmalla on vielä paljon hyvää annettavana sulle!!

• kaikki hyvin

vaan,vaikka eron jälkeen se on vuoristorataa,mutta varmasti siitä selviää.
        Kerron kokemuksesta,olin 30v aviossa ja erosta noin 5vuotta,eli tässä yksi selvinnyt.Tsemppiä!

• Miksi erota
        kaikki hyvin kirjoitti:

vaan,vaikka eron jälkeen se on vuoristorataa,mutta varmasti siitä selviää.
        Kerron kokemuksesta,olin 30v aviossa ja erosta noin 5vuotta,eli tässä yksi selvinnyt.Tsemppiä!

Miksi erota 30 vuoden yhdessäolon jälkeen.Jos toinen on käyttäytynyt huonosti niin eikö vahingon voi laittaa kiertään.

• auta

Hei, olen eronnut kuukausi sitten olimme yhdessä 14 vuotta. Tähän asti mennyt hyvin minulla ja olen yrittänyt olla positiivinen mutta eilen tuli surullinen olo ja otin pari lasia viiniä. en ole juonu koko kuukauden ajan ja tänään ja viime yönä oli hirvee olo, panikoin ja itsesääliä ja surua. Sanon vaan että on pahempi kun juot viinaa, se ei auta, tulee tosi paska olo. En ota kyllä pitkään aikaan yritän pitää pääni vahvana, en voi viinan kanssa. Tämä ero on yhtä vuoristorataa, on hyviä päiviä ja huonoja, mut kait se vaan on mentävä läpi.

• Kaljamuki

Alkoholi on vihonviimeinen eronlievityslääke,se ei muuta tee kun aiheuttaa masennusta.
        Olen tämän kokenut itse.Kyseinen juoma aiheuttee
        näköjään tahdotonta masennusta.Kannattaa etsiä uusia harrastuksia ja ihmissuhteita ja unohtaa mahdollisimman nopeasti entinen heila.

• En usko että exäsi on löytänyt toista, haluaa varmaan ottaa etäisyyttä koska ero tuottaa tuskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      50
      10035
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      115
      5688
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      60
      4443
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      140
      3015
    5. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      237
      2778
    6. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      144
      2755
    7. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      43
      2636
    8. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      30
      2011
    9. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1727
    10. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      37
      1589
    Aihe