Täysin yksin

miks näin

Oon eronnu tosi pitkäaikaisesta suhteesta. Alku tuntu vaikeelta mut heti parin päivän jälkeen helpotti. Nyt ahistaa, sattuu, säälin itseäni ja luulen et exäni on jo löytänyt uuden ihastuksen. Tähän on olemassa kaikki merkit mut ei se ole sitä pystynyt myöntämään ja miks ois koska olemme eronneet. Miun elämä on niin sekaisin etten pysty tekee töitä tai ajattelemaan muuta kun tätä joka toinen sekuntti. Työpaikalla olo yhtä helvittiä, koska kaikilla muilla niin hauskaa ja itse ei pysty osallistumaan mihinkään keskusteluun. Miten toinen voi ottaa noin nopeesti uuden? Juon vain viinaa ja pyörin kämpässä. Huomenna nään hänet taas mut ja pelottaa jo valmiiks mitä tulen hänelle laukomaan!

7

1326

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollsuus

Heippa

Päätin vähän lohdutella. Ei varmasti auta, että sulle sanotaan, kyllä se helpottaa. Tiedän tunteen. Itse vuosi sitten erosin 10 vuoden suhteesta. Nyt kuitenkin on parasta, että otat tämän eron mahdollisuutena kaikelle uudelle. Itse opit varmasti tästä tilanteesta jotain. Jotain, joka on tärkeää. Turha haikailla toisen perään tai miettiä, mitä toinen tekee/ajatteleen. Nokka kohti tulevaa positiivisin mielin.

• edelliseen

viina pois ja nokka kohti uusiin juttuihin. Kyllä se siitä helpottaa ajan kanssa.
      Maailmalla on vielä paljon hyvää annettavana sulle!!

• kaikki hyvin

vaan,vaikka eron jälkeen se on vuoristorataa,mutta varmasti siitä selviää.
        Kerron kokemuksesta,olin 30v aviossa ja erosta noin 5vuotta,eli tässä yksi selvinnyt.Tsemppiä!

• Miksi erota
        kaikki hyvin kirjoitti:

vaan,vaikka eron jälkeen se on vuoristorataa,mutta varmasti siitä selviää.
        Kerron kokemuksesta,olin 30v aviossa ja erosta noin 5vuotta,eli tässä yksi selvinnyt.Tsemppiä!

Miksi erota 30 vuoden yhdessäolon jälkeen.Jos toinen on käyttäytynyt huonosti niin eikö vahingon voi laittaa kiertään.

• auta

Hei, olen eronnut kuukausi sitten olimme yhdessä 14 vuotta. Tähän asti mennyt hyvin minulla ja olen yrittänyt olla positiivinen mutta eilen tuli surullinen olo ja otin pari lasia viiniä. en ole juonu koko kuukauden ajan ja tänään ja viime yönä oli hirvee olo, panikoin ja itsesääliä ja surua. Sanon vaan että on pahempi kun juot viinaa, se ei auta, tulee tosi paska olo. En ota kyllä pitkään aikaan yritän pitää pääni vahvana, en voi viinan kanssa. Tämä ero on yhtä vuoristorataa, on hyviä päiviä ja huonoja, mut kait se vaan on mentävä läpi.

• Kaljamuki

Alkoholi on vihonviimeinen eronlievityslääke,se ei muuta tee kun aiheuttaa masennusta.
        Olen tämän kokenut itse.Kyseinen juoma aiheuttee
        näköjään tahdotonta masennusta.Kannattaa etsiä uusia harrastuksia ja ihmissuhteita ja unohtaa mahdollisimman nopeasti entinen heila.

• En usko että exäsi on löytänyt toista, haluaa varmaan ottaa etäisyyttä koska ero tuottaa tuskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      102
      4669
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2415
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      110
      2342
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2199
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      425
      2010
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      175
      1555
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      101
      1285
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      33
      1097
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      986
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      79
      870
    Aihe