Voiko 12-vuotias käydä vanhemman kanssa kuntosalilla, vai ovatko laitteet säädetty aikuisille? Miten on?
Ikärajat kuntosaleissa?
8
542
Vastaukset
- olen käynyt
jo vuoden 12-v poikani kanssa ja telineitä voi säätää sopivaksi! Ota joku aikuinen mukaan, joka tietää telineiden käytöstä ja säädöistä!!
Siellä on myös käsipainoja, alkaen 1-2 kg. Nilläkin pääset hyvää alkuun!! Hyvä harrastus! Opettele oikeat liikkeet, jotta et särje paikkojasi! Muista lämmittely; kuntopyörä, soutulaite, venyttely jne.
Älä MISSÄÄN NIMESSÄ käytä isoja painoja, ennen kuin voimat kasvaa! Paljon toistoja, esim. 15-10-8. - murrssu
voiko 12 vuotias käydä salilla jos tietää miten niitä säädetään
- jep12112
ei siellä ikärajoja taida olla... =D
- 2ewrqthyrwtu
jep12112 kirjoitti:
ei siellä ikärajoja taida olla... =D
13 vuotta taitaa olla ikäraja ainakin kaupunkejen saleilla.
- ewrqthyrwtu2
2ewrqthyrwtu kirjoitti:
13 vuotta taitaa olla ikäraja ainakin kaupunkejen saleilla.
Kaupunkien saleilla.
Oletko alle 13-vuotias?
- pikku kakkonen
Kai siellä nyt joku puuhastelunurkka 13 vuotiaillekin löytyy... pallomeri jne.
- 68v
Sähly tms. kuntopiiri, permantovoimistelu, omalla painolla temppuilu rekillä, renkaissa ja linnun pesillä puissa keväisin.
Salitreenin aloitus harjan varrella.
Kun tarvitset parran ajoa niin tarkista tilanne uudelleen! - sdfasgfdsg
Tääl Helsingissä ainakin ikäraja 15v, ja kyllä siihen ikärajaan on syyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381