Mulla on luonnostaan aika vaaleat hiukset, mutta vaihtelun vuoksi viihdyn nykyään tumman ruskeissa hiuksissa. Nyt kuitenkin vaivaa tuo ainaínen juurikasvun kanssa temppuilu, eli haluaisin kuulla onko täällä muita luonnostaan vaaleahiuksisia joilla sama ongelma? Miten usien värjäätte hiuksianne ja värjäättekö ainoastaan juuren piiloon vai samalla koko tukan? Millä väreillä värjäätte jos piilotatte pelkän juurikasvun (eli ostatteko kaupasta ihan väripurkin ja siitä vaan tyveen, jos siis kotona värjäätte)?
Itse aion myöhemmin siirtyä taas vaaleaan väriin mutta vaihtelu tunnetusti virkistää. Itsellä on luonnostaan mm. sen väriset kulmakarvat ettei tumma väri näytä ihan hullulta vaikka tukka vaalea oikeasti onkin.
juurikasvu
3
867
Vastaukset
- please speak slowly
Ennen kun oli pitemmät hiukset, tyvikasvua pystyi piilottelemaan huivella ja päähineillä, mutta nykyistä kivaa lyhyttä mallia ei viitsisi peitellä, joten värjäysväli on selkeästi lyhentynyt.
Levitän värin koko päähän, väri on kuitenkin kulahtanut ja haalistunut pesujen myötä. - minä,
Sama juttu täälläkin, aivan vaaleat hiukset luonnostaan ja sellaiset 8 vuotta olen nyt värjännyt mustaksi.. Musta on varsinkin siitä huono että näytän siltä kuin kaljuuntuisin kun juurikasvu alkaa pukkaamaan (ja tukka kasvaa vielä aivan mieletöntä vauhtia) joten sellaisen kerran kuussa värjäystavan oon pitänyt melko kauan..
Pistän värin ensin juureen ja loput mitä jää levitän pituuksiin. - terrh
minullakin sama ongelma, vaaleat hiukset luonnostaan mutta tummaksi värjäsin noin pari vuotta sitten ja olen kahden kk välein värjännyt koko pään uudelleen --
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351