Tarvittais bändijäseniä lisää hevibändiin savonlinnassa. Basistin, laulajan ja rumpalin paikat ois vapaina. Itse soitamme metallit ja rockit. Tarkoitus oisi saada bändi kasaan ja lisää biisejä jne...
Kiinnostuneet, ottakaa yhteyttä...
Bändijäseniä
10
564
Vastaukset
- blue-berry
Mietiskelin tuota laulajaa, että kumpaakohan sukupuolta etsitte?
- Stained
Etsimme laulajaa, joka osaa laulajaa tai jolla on hyvä asenne. Eli periaatteessa sukupuolella ei ole väliä, eikä tarvitse olla mikään "huippu" laulaja, kohan pysyy laulussa mukana ja hallitsee laulun. kumpaakos sukupuolta olet ja mitä kuuntelet yleensä?
- blue-berry
Stained kirjoitti:
Etsimme laulajaa, joka osaa laulajaa tai jolla on hyvä asenne. Eli periaatteessa sukupuolella ei ole väliä, eikä tarvitse olla mikään "huippu" laulaja, kohan pysyy laulussa mukana ja hallitsee laulun. kumpaakos sukupuolta olet ja mitä kuuntelet yleensä?
Niin kuin tuosta nimimerkistäkin jo huomaa, niin nuori nainenhan mä olen.
Enemmän mun musiikki kuuntelu ja mukana laulaminen sijoittuu tuohon punkin ja rokin puolelle, mutta en voisi sanoa ettenkö pitäiti myös metalli musiikista.
En vain ole metalli niin paljon kuunnellut kuin sitä punkkia.
Mutta todella, olen hyvin kiinnostunut bändissä aloittamisesta. Olen useasti siitä haaveillut että voisin jossain bändissä laulaa. Tuollaiset ovat vain ehkä hieman vaikea aloittaa.
Minkä ikäisistä bändinne koostuu? Haluisitko tarkemmin kertoa? - Stained
blue-berry kirjoitti:
Niin kuin tuosta nimimerkistäkin jo huomaa, niin nuori nainenhan mä olen.
Enemmän mun musiikki kuuntelu ja mukana laulaminen sijoittuu tuohon punkin ja rokin puolelle, mutta en voisi sanoa ettenkö pitäiti myös metalli musiikista.
En vain ole metalli niin paljon kuunnellut kuin sitä punkkia.
Mutta todella, olen hyvin kiinnostunut bändissä aloittamisesta. Olen useasti siitä haaveillut että voisin jossain bändissä laulaa. Tuollaiset ovat vain ehkä hieman vaikea aloittaa.
Minkä ikäisistä bändinne koostuu? Haluisitko tarkemmin kertoa?Olemme itse 19 vuotiaita. Rokki ja metalli ovat musiikkimakumme, 70 - 90 luvun rokki(Rainbow, ZZ top...) ja metallista Judas Priest, Grave Digger ja Arch enemy. Örinä ei ole se meidän ihanne laulu ääni, vaan yleensä selkeä ääni voittaa. Kaks vuotta on tullut soiteltuu yhessä ja biisejä on pari, joista puuttuu lyriikat. Mekin olemme etsineet laulajaa jo yli vuoden, ja haaveilemme joku päivä sen saamisesta. Kuten sanottu laulu on yleensä tärkein osa bändiä. Voisihamme jotenkin sumplia musiikkimakuistamme, jos kiinnostusta löytyy. Minkäs ikäinen sinä olet ja mitäs bändejä yleensä kuuntelet/laulat?
- blue-berry
Stained kirjoitti:
Olemme itse 19 vuotiaita. Rokki ja metalli ovat musiikkimakumme, 70 - 90 luvun rokki(Rainbow, ZZ top...) ja metallista Judas Priest, Grave Digger ja Arch enemy. Örinä ei ole se meidän ihanne laulu ääni, vaan yleensä selkeä ääni voittaa. Kaks vuotta on tullut soiteltuu yhessä ja biisejä on pari, joista puuttuu lyriikat. Mekin olemme etsineet laulajaa jo yli vuoden, ja haaveilemme joku päivä sen saamisesta. Kuten sanottu laulu on yleensä tärkein osa bändiä. Voisihamme jotenkin sumplia musiikkimakuistamme, jos kiinnostusta löytyy. Minkäs ikäinen sinä olet ja mitäs bändejä yleensä kuuntelet/laulat?
Olen 17-vuotias. Täytän kyllä jo ensi vuoden huhtikuussa sen 18.
No meitä ainakin yhdistää musiikkimaussa toi rokki! Pidän hyvin paljon Rainbowista, Hellacoptereista, Scorpionista, Guns'n Rosesista...
Ja nyt tuohon (sua lainaten) örinä musiikkiin, niin Tiger Army ehdottomasti ykkönen. Tiger Army nyt oikeastaan liikuskelee siellä punkin ja rockabillyn laidoissa.
Sekä kokoelmista löytyy Horrorpops niminen bändi jota kovasti ihailen. Sekin liikuskelee siellä punkin ja rockabillyn lajeissa.
En tiedä, onko näistä kahdesta viimeisestä mainitusta bändistä kumpikaan sinulle tuttu?
Saanko mä kysyä, että mikä on siihen syy ettei teillä ole laulaajaa? Tarkoitan tällä siis sitä, että onko teillä ollut se laulaja, mutta yhteisyö ei ole sujunnut, vai eikö vain ole löytynyt...? blue-berry kirjoitti:
Olen 17-vuotias. Täytän kyllä jo ensi vuoden huhtikuussa sen 18.
No meitä ainakin yhdistää musiikkimaussa toi rokki! Pidän hyvin paljon Rainbowista, Hellacoptereista, Scorpionista, Guns'n Rosesista...
Ja nyt tuohon (sua lainaten) örinä musiikkiin, niin Tiger Army ehdottomasti ykkönen. Tiger Army nyt oikeastaan liikuskelee siellä punkin ja rockabillyn laidoissa.
Sekä kokoelmista löytyy Horrorpops niminen bändi jota kovasti ihailen. Sekin liikuskelee siellä punkin ja rockabillyn lajeissa.
En tiedä, onko näistä kahdesta viimeisestä mainitusta bändistä kumpikaan sinulle tuttu?
Saanko mä kysyä, että mikä on siihen syy ettei teillä ole laulaajaa? Tarkoitan tällä siis sitä, että onko teillä ollut se laulaja, mutta yhteisyö ei ole sujunnut, vai eikö vain ole löytynyt...?Meitä tosiaan yhdistää rokki. Tiger army ja horrorpops on bändejä, joista en oo kuullu, mut voin käydä kuuntelemassa youtubessa. Meillä oli laulaja vielä noin vuosi sitten. Meijän tyylit ei oikein sopinu yhteen, ja sillä oli asenne todella hukassa. saatto tulla treeneihin tai sit siitä ei kuulunu moneen kuukauteen mitään. Sit ei enää jaksettu sitä asennetta ja ei enää treenttu sen kanssa. Ja sit tän välisenä aikana ollaan etitty laulajaa, mut sitä vaan ei oo löytynyt erikoisen musiikkimaun takia.
- blue-berry
Stained kirjoitti:
Meitä tosiaan yhdistää rokki. Tiger army ja horrorpops on bändejä, joista en oo kuullu, mut voin käydä kuuntelemassa youtubessa. Meillä oli laulaja vielä noin vuosi sitten. Meijän tyylit ei oikein sopinu yhteen, ja sillä oli asenne todella hukassa. saatto tulla treeneihin tai sit siitä ei kuulunu moneen kuukauteen mitään. Sit ei enää jaksettu sitä asennetta ja ei enää treenttu sen kanssa. Ja sit tän välisenä aikana ollaan etitty laulajaa, mut sitä vaan ei oo löytynyt erikoisen musiikkimaun takia.
Harmi, että bändi touhut menee niin sanotusti mönkään sen yhen tyypin takia joka ei sitten omistaudukkaan bändille. Oliko laulaja miespuolinen?
Joo, käy ihmeessä kuuntelemassa youtubessa kyseisiä bändejä. Voihan olla että ne miellyttää sunkin korvaa. blue-berry kirjoitti:
Harmi, että bändi touhut menee niin sanotusti mönkään sen yhen tyypin takia joka ei sitten omistaudukkaan bändille. Oliko laulaja miespuolinen?
Joo, käy ihmeessä kuuntelemassa youtubessa kyseisiä bändejä. Voihan olla että ne miellyttää sunkin korvaa.Joo, laula oli miespuolinen. mut ei myö siitä lannistuttu :D.
ihan hyviähän nuo ovat, hieman tuo rockabilly musiikki ei iske mutta muuten ihan hyvää. Ootkos miten kauan harrastanu laulua?- blue-berry
Stained kirjoitti:
Joo, laula oli miespuolinen. mut ei myö siitä lannistuttu :D.
ihan hyviähän nuo ovat, hieman tuo rockabilly musiikki ei iske mutta muuten ihan hyvää. Ootkos miten kauan harrastanu laulua?Hmm..kuinka pitkään...
Tuohon on hieman vaikea vastata, kun laulelen nytten joka päivä suunilleen. Joskus tosissani vedän joskus sitten ihan vitsillä. Mutta laulan kyllä paljon.
Ja en nyt tiedä voiko täällä kotosalla laulamista sanoa harrastuksesksi, no ehkä joo.
Harvoin kuitenkin olen jossain yleisön edessä ihan laulellut, mun yleisö on yleensä koostunut kavereista tai omasta isästä jonka kanssa soitetaan pianoa ja lauletaan yhdessä. :D
Tällaistä mulla... blue-berry kirjoitti:
Hmm..kuinka pitkään...
Tuohon on hieman vaikea vastata, kun laulelen nytten joka päivä suunilleen. Joskus tosissani vedän joskus sitten ihan vitsillä. Mutta laulan kyllä paljon.
Ja en nyt tiedä voiko täällä kotosalla laulamista sanoa harrastuksesksi, no ehkä joo.
Harvoin kuitenkin olen jossain yleisön edessä ihan laulellut, mun yleisö on yleensä koostunut kavereista tai omasta isästä jonka kanssa soitetaan pianoa ja lauletaan yhdessä. :D
Tällaistä mulla...Okei :D. Pitäiskö sitten yrittää luoda bändiä kasaan? katsoa jotain biisejä ja miettiä omaa musiikkityyliä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764