Olen jokin aika sitten eronnut monen vuoden tavallisesta parisuhteesta. Uusi vakava suhde ei kiinnosta. Mutta yhdenyön juttu piristäisi. Miten saan seksi-illan / treffit yökerhosta? Tiedot, taidot, kokemukset ihan nollaantuneet (jos koskaan ollutkaan) näiden parisuhdevuosien aikana.
- millaiset vaatteet (millaiset ei?)
- millainen tukka (onko väliä?)
- millaisia sanoja (millaisia ei?)
- millainen käytös, strategia jne.
- kannattaako panostaa massaan vai laatuun ?
- yksin, kaverin vai porukan kanssa liikkeelle?
- auttaako/pahentaako jos lähtee naispuolisen kaverin kanssa baariin ?
- kannattaako tarjota juomia ?
- hyviä puheenaiheita ettei käy tylsäks?
- hyviä aloituslauseta?
- esitänkö hankalasti tavoiteltavaa vai oikein halukasta?
- milloin tajuan siirtyä seuraavaan naiseen?
- mitä merkkejä kannattaa tarkkailla
- koska kosketan?
- koska suutelen?
- meille vai teille?
Miten perusmies saa seksiä yökerhosta?
23
13979
Vastaukset
- yökerhonainen
Tää on kyllä paras pitkiin aikoihin. heh. Ehkä sun kannattaa jäädä kuitenkin kotiin.
- ..............................
Jos et auta joudut kompasteleen muhun jokatapauksessa. Tee tää itsellesi helpoksi ja jeesaa, ok?
- toinen samanlainen
Täysin samaa mieltä sun kanssas. Jollei pokaaminen suju luonnostaan ilman harjoittelua, niin.. voih! ;)
- vastaus......
Siistit ja ei epäsiistit
Siistit ja ei epäsiistit
Kukaan ei tiedä
Agressiivinen
Massaan (etenkin humalaiseen)
Kaverin
En tiedä
EI!
Ei voi suunnitella etukäteen
- hyviä aloituslauseta?
Ei ole olemassa mitään yksittäisiä aloituslauseita
Esität hieman ylimielistä kukkoa
Et milloinkaan
Kukaan ei tiedä
- koska kosketan?
Kun siltä tuntuu
- koska suutelen?
Kun siltä tuntuu
- meille vai teille?
Sinne minne nainen haluaa
Oliko tästä nyt paljonkin apua ja uskot että sauraava reissu menee paljonkin paremmin kuin edellinen? Ihan huvikseni vastaan, vaikken kohderyhmään kuulukaan. En ole "yökerhotyyppiä" vaan ennemminkin hengaan klubeilla livekeikkoja kuuntelemassa tai sitten pubeissa, mutta se siitä..
Rokkarivaatteet. :) Dressmanin pukua ei, eikä slipoveria. Eikä urheiluvaatteita.
Pitkä tukka tai kalju. Mielellään parta.
Musiikkiin liittyviä sanoja. Ehdottomasti ei rumia kirosanoa tai naista halventavia sanoja.
Rauhallinen käytos, katso rohkeasti silmiin.
Mihin massaan, mihin laatuun?
Ihan sama, kunhan naisen tavattuasi pidät seuraa vain hänelle.
Pahentaa
Ei, ellei nainen tarjoa ensin sulle.
Musiikki, kirjat, mainokset, taide, kulttuuri esimerkiksi. Tilanteen mukaan. Ei noi ole välttämättömyyksiä.
- hyviä aloituslauseta?
Tilanteen mukaan.
Esitä sellaista joka voisi antautua naiselle.
Kun nainen sanoo olevansa varattu tai tykkäävänsä tytöistä. Tai kun nainen toivottaa hyvää illanjatkoa. Tai kun nainen vastailee sulle yksisanaisesti eikä katso sinua vaan vilkuilee ympärilleen.
En tiedä.
- koska kosketan?
Kun nainen nostaa kätensä pöydälle niin että ne ovat sinun puolellasi pöytää. Silloin voit koskettaa naisen käsiä. Katso jatko naisen rektiosta.
- koska suutelen?
En tiedä.
- meille vai teille?
En tiedä.- ..............................
Suurkiitos!
Onko se isokin miinus jos tulostan nää ohjeesi paperille ja lunttaan välillä että mitä missäkin kohtaa pitää tai voi tehdä?
Onko tilanteesta metakeskustelu myös huono juttu ja sellainen vinkinpyytäminen. "Hei, sä pistit kauniin kätöses tolleen tohon pöydälle. Tarkoittaako se sitä että mä saan nyt koskee suhun- en ole ihan varma onko toi mun puolella pöytää kun mulla ei ole edes mittanauhaa mukana?".
En ole luonteva ja musta olis kivaa päästä sinuiksi jonkun naisen kanssa silleen että se toinenkin huomioi mua ja on kiinnostunut musta. Kuten huomaat en ole "sulava" tai mitenkään erityisen diskreetti vai miksi sitä sanotaan.
Sit sellainen että jos tää on huono tapa toimia niin miten mä selviän jatkuvista pakeista henkisesti menettämättä uskoa itseeni, mahdollisuuksiin ja kehittämättä ahdistavaa vihaa vastakkaista sukupuolta kohtaan koska kuitenkin olen silleen hyvällä tarkoituksella liikkeellä ja ihan aidosti haluaisin kivaa seuraa jonka kanssa olis hyvä olla. Minunkin. - toinen samanlainen
.............................. kirjoitti:
Suurkiitos!
Onko se isokin miinus jos tulostan nää ohjeesi paperille ja lunttaan välillä että mitä missäkin kohtaa pitää tai voi tehdä?
Onko tilanteesta metakeskustelu myös huono juttu ja sellainen vinkinpyytäminen. "Hei, sä pistit kauniin kätöses tolleen tohon pöydälle. Tarkoittaako se sitä että mä saan nyt koskee suhun- en ole ihan varma onko toi mun puolella pöytää kun mulla ei ole edes mittanauhaa mukana?".
En ole luonteva ja musta olis kivaa päästä sinuiksi jonkun naisen kanssa silleen että se toinenkin huomioi mua ja on kiinnostunut musta. Kuten huomaat en ole "sulava" tai mitenkään erityisen diskreetti vai miksi sitä sanotaan.
Sit sellainen että jos tää on huono tapa toimia niin miten mä selviän jatkuvista pakeista henkisesti menettämättä uskoa itseeni, mahdollisuuksiin ja kehittämättä ahdistavaa vihaa vastakkaista sukupuolta kohtaan koska kuitenkin olen silleen hyvällä tarkoituksella liikkeellä ja ihan aidosti haluaisin kivaa seuraa jonka kanssa olis hyvä olla. Minunkin.Ehkä tämä on huono neuvo ihmiselle, joka ei ole luontevasti itsevarma. Mutta ITSEVARMUUS saa kiinnostumaan, vaikkei olisi hyvännäköinen. Pitää osoittaa itsevarmuutta, eikä saa pelätä sitä henkilöä, kenestä on kiinnostunut. Itse ainakin olen otettu, jos minuun osoitetaan kiinnostusta, vaikken mukaan leikkiin lähtisikään. Yrittäjiä en halveksu, leikkiä ja peliähän se kaikki vain on. Luota itseesi ja omaan arvoosi. Äläkä suunnittele, vaan toimi spontaanisti. Kyllä ne jutunaiheet löytyy itsestään, jos henkilökemiat vain kohtaa. Ja tilanteen eteneminenkin tapahtuu itsestään, ei minun ainakaan ole koskaan tarvinnut ihmetellä, että mitä seuraavaksi.. milloin uskaltais tehdä mitäkin.. Kyllä noi lähestymiset vain etenee tilanteen käsillä ollessa, ilman että niitä tarvii sen ihmeemmin pohtia. :)
- ............................
toinen samanlainen kirjoitti:
Ehkä tämä on huono neuvo ihmiselle, joka ei ole luontevasti itsevarma. Mutta ITSEVARMUUS saa kiinnostumaan, vaikkei olisi hyvännäköinen. Pitää osoittaa itsevarmuutta, eikä saa pelätä sitä henkilöä, kenestä on kiinnostunut. Itse ainakin olen otettu, jos minuun osoitetaan kiinnostusta, vaikken mukaan leikkiin lähtisikään. Yrittäjiä en halveksu, leikkiä ja peliähän se kaikki vain on. Luota itseesi ja omaan arvoosi. Äläkä suunnittele, vaan toimi spontaanisti. Kyllä ne jutunaiheet löytyy itsestään, jos henkilökemiat vain kohtaa. Ja tilanteen eteneminenkin tapahtuu itsestään, ei minun ainakaan ole koskaan tarvinnut ihmetellä, että mitä seuraavaksi.. milloin uskaltais tehdä mitäkin.. Kyllä noi lähestymiset vain etenee tilanteen käsillä ollessa, ilman että niitä tarvii sen ihmeemmin pohtia. :)
"Ehkä tämä on huono neuvo ihmiselle, joka ei ole luontevasti itsevarma. Mutta ITSEVARMUUS saa kiinnostumaan, vaikkei olisi hyvännäköinen."
Minä olen luontevasti itseni ja tunnen itseni hyvinkin varmaksi asioissa jotka todellakin osaan. Käyn luontevasti keskusteluja ja teen hyvinkin monimutkaisia ja -tahoisia analyysejä joissa käytän vaikkapa omaa elämääni ja valintojani esimerkkinä - ja todellakin pidän kiinni sanoistani ja perustelen ne hyvinkin itsetietoisesti ja omat taitoni tunnistaen.
Sääli että ne taidot eivät ole pariutumis-sosiaalisuuteen liittyviä. Otat sen keskiverto-iskijätyypin joka vaikuttaa niin hemmetin itsevarmalta ja laitat hänet väittelemään minun kanssani niin hän on hermona ja epävarmana alta minuutin. Mutta siis tälläisiä matseja ei vaikkapa baariskenessä tietenkään järjestetä.
Tottakai minua hermostuttaa. Tilanne on vieras, minulla ON kuin onkin kohteeni suhteen hyvinkin syviä ja merkitseviä intressejä. Olo on kuin työhaastattelussa suoraansanottuna. Paitsi että tuollaisessa tilanteessa minusta tuntuu että se "haastattelija" odottaa että minä keksin ne kysymykset joita hänen kannattaisi esittää. Se on jotain joka ei ole millään tavalla luontevaa - koska asiat joissa olen hyvä ja joissa itsevarmuuteni loistaa ovat nimenomaan tilanteita joissa joku on kiinnostunut minun taidoistani ja tiedoistani ja näkemyksistäni - ja silloin en todellakaan tuota pettymystä - paitsi niille jotka koittavat olla parempia näsäviisastelussaan ;-)
En voi analyyttiselle luonteelleni mitään. Pystyn vapautumaan vasta kun siihen annetaan toisen käytöksellä lupa, ikäänkuin että "minut hyväksytään jokatapauksessa. Ole sellainen kuin olet - pidän sinusta juuri sellaisena kuin olet". Se on mulle se mitä kaipaan pystyäkseni vapautumaan. Mutta kun nimenomaan noissa tutustumis-iskemis-vaikutuksentekotilanteissa sitten pitäisi olla jo valmiiksi sellainen mikä ei pysty olemaan vieraalle - koska itsetuntoni sanoo että haluan olla nimenomaan itseni - olkootkin että olen haasteellinen.
Toisin sanoen - en pysty täyttämään sitä tarvetta jota naiset yleisesti tuntuu omaavan - että he kiinnostuisivat tarpeeksi löytääkseen sen mikä minussa oikeasti on kiinnostavaa.
Ne naiset jotka ovat kiinnostuneet minusta ovat aina löytäneet jotain hyvin henkilökohtaista ja miellyttävää minusta loppujen lopuksi. Kuulemma sitä saa mitä itse antaa. Huomiota huomiosta. Kumpa joku tajuaisi kerrankin että se että tulen nolostumaan siihen viereen on itseasiassa suurempi huomionosoitus nimenomaan naista kohtaan kuin mitään mitä paatunut pelimies voi sepittää kokemuksensa ansiosta vailla mitään todellista katetta. Katsos - minun kiinnostukseni on aitoa ja se voi johtaa kuinka pitkälle tahansa. Nimenomaan siksi minua aina huolettaa ja olen aluksi niin pirun lukossa ja vaikeana. Minä unelmoin hyvin kauniista ja henkilökohtaisista asioista jo valmiiksi ja toivon ihan pikkuisen että se ketä lähestyn omalla vaatimattomalla tavallani ehkä tekisi samoin ja koittaisi puhaltaa samaan kipinään - edes kerran elämässä noin. - löytyy ratkaisu
.............................. kirjoitti:
Suurkiitos!
Sit sellainen että jos tää on huono tapa toimia niin miten mä selviän jatkuvista pakeista henkisesti menettämättä uskoa itseeni, mahdollisuuksiin ja kehittämättä ahdistavaa vihaa vastakkaista sukupuolta kohtaan koska kuitenkin olen silleen hyvällä tarkoituksella liikkeellä ja ihan aidosti haluaisin kivaa seuraa jonka kanssa olis hyvä olla. Minunkin.Mieti mitä haluat. Jos haluat yhden illan panoa, niin olet vonkaaja. Niitähän tuolla liikkuu pilvin pimein.
Sun pitäisi silloin löytää nainen, joka haluaa samaa kuin sinä, eli vain yhtä panoa. Aika vaikeaa, koska pitäisi löytää randomina joko humalainen jakorasia joka ei välitä kuka sitä polkee tai joku nymfomaani.
Ehkä sulle olisi helpointa käydä huorissa. Säästyy drinkkirahat jne. - ..........................
löytyy ratkaisu kirjoitti:
Mieti mitä haluat. Jos haluat yhden illan panoa, niin olet vonkaaja. Niitähän tuolla liikkuu pilvin pimein.
Sun pitäisi silloin löytää nainen, joka haluaa samaa kuin sinä, eli vain yhtä panoa. Aika vaikeaa, koska pitäisi löytää randomina joko humalainen jakorasia joka ei välitä kuka sitä polkee tai joku nymfomaani.
Ehkä sulle olisi helpointa käydä huorissa. Säästyy drinkkirahat jne.Jaaa. Ei kuulosta kovin kaksisilta vaihtoehdoilta.
Näistä nymfomaani ehkä paras. Yhden sellaisen kanssa olen koittanut olla mutta väsyin 8 tunnissa loppuun saakka.
Humalaiset ei kertakaikkiaan innosta. Siis niinkuun mä en tarvi että nainen on joku ruudinkeksijä yleensäkään mutta jos mä joudun alkoholin kanssa kohtuudella lutraavana asemaan jossa olen se Kiihkeä ori joka _kantaa selässään_ naisen mukaansa (kirjaimellisesti) ja pitää tukkaa takana kun toinen yrjöää (ei, minulle ei tule siinä vaiheessa mieleen hyödyntää tilaisuutta kun joku pylly pystyssä puhuu norjaa posliinille)... ei toi humalainen kanakaan oikein iske.
Huora? No helvetti. Hei hei se vähäinenkin itsetunto mitä mulla on itseni suhteen miehenä. Ei, mä senverran jaksan uskoo itseeni että edes joskus sais suht normaalia naista ihan sen takia että seksi on kivaa - tai vaikka siksi että toinen viehättää.
Ehkä mulle helpointa on pitää pääni kiinni ja vetää käteen kunnes joku nainen jossain mielenterveydellisessä stressitilassa näkee mussa jotain minkä arvoinen oikeasti loppujen lopuksi olen.
Runkkailemisiin luuserit, olen monessa jutussa teitä parempi. Ne asiat ei valitettavasti liity naisiin.
- -pelimies-
Lue jenkkipelimiesguru Mysteryn kirja "Mystery Method". Vastaa kaikkiin kysymyksiisi. Jos ei löydy kirjastosta niin lataa netistä pdf:nä
- sen...
aika tuiterissa olevan muijan, joka näyttäs olevan "kiimassa" Jos et muuta haluu kuin panon.
Laatu-naisia ei ees kannata yrittää, panoo varten- minustakin
joo- ihan pahaa tekee lukea, en todellakaan haluisi sinuun tutustua ja laatu "panoa" ei sinulta saa, joten jahtaa vaan humalaisia/kiimaisia naisia. Laatuseksi vaatii vähän muutakin, pano on ihan eri juttu. Toisaalta voisit hankkia Barbaran, laitat himassa valot himmeeks tai vilkkuviksi, musat soimaan ja Barbaralle drinksu eteen ja sit meet vikittelee ja Barbarahan lähtee, eikä kukaan oikea nainen kärsi ja puutteesi tulee hoidettua ympäristöystävällisesti. t. yks nainen
- totista menoa
oottepas nykyisin tiukkapipoisia, nuoret (?).
onks niin, että jos on ollut pitkään pois baanalta tai muuten itsestään epävarma, niin paras jäädäkin kotiin pilaamasta muiden ilmaa? pitääkö aina olla etsimässä täydellistä suhdetta, eikö joskus voisi ihan itsensäkin yllättää ja antaa tsaanssit sellaiselle, joka ei vastaa omassa päässä luotua ennakkokuvaa laatutavarasta? eikö koskaan saa tunnustaa olevansa vähän eksyksissä flirttailun tai aloitteentekemisten kanssa?
enhän mä tietenkään osaa kysyjälle mitään vastata, kun en käy yökerhoissa, mutta kyllä muakin kiinnostaisi tietää, mistä ja miten hankin itselleni seuraa. ehkä yöksi, tai jopa kahdeksi. vanha jaksa enää riekkua yökausia treenaamassa, joten kirjekurssi ois tosi hyvä ratkaisu ;). - Näinnn
totista menoa kirjoitti:
oottepas nykyisin tiukkapipoisia, nuoret (?).
onks niin, että jos on ollut pitkään pois baanalta tai muuten itsestään epävarma, niin paras jäädäkin kotiin pilaamasta muiden ilmaa? pitääkö aina olla etsimässä täydellistä suhdetta, eikö joskus voisi ihan itsensäkin yllättää ja antaa tsaanssit sellaiselle, joka ei vastaa omassa päässä luotua ennakkokuvaa laatutavarasta? eikö koskaan saa tunnustaa olevansa vähän eksyksissä flirttailun tai aloitteentekemisten kanssa?
enhän mä tietenkään osaa kysyjälle mitään vastata, kun en käy yökerhoissa, mutta kyllä muakin kiinnostaisi tietää, mistä ja miten hankin itselleni seuraa. ehkä yöksi, tai jopa kahdeksi. vanha jaksa enää riekkua yökausia treenaamassa, joten kirjekurssi ois tosi hyvä ratkaisu ;).Yhdyn täysin edelliseen kirjoittajaan!
Ollaan sitä nyt niin tiukkapipoja että...
Prosentteina aika suuri osa baarikärpäsistä hakee kuitenkin jonkinlaista kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, enemmän tai vähemmän.
Tämä on vain yksi esimerkki.
Minä olen aivan samassa tilanteessa kun ketjun aloittaja, eronnut pitkähköstä suhteesta. Ei kiinnosta juurikaan aloittaa uutta vakavaa suhdetta, mutta kyllähän se tervettä miestä aina pillu kiinnostaa! Ooooo sovinistista... joojoo...
Ymmärtääkseni on myös naisia, joita kiinnostaa läheisyys tai vaan seksi ja tämä ketju on olemassa vain yhdistääkseen heitä ja meitä. Samalla asialla olevia Ihmisiä, jotka eivät kuitenkaan ole parhaita viettelijöitä.
Kuten joku sanoikin, se on vain peliä...
Ja toisaalta, sehän on vain seksiä. Molemmat sitä haluaa.
Piis maan. - tottahan
Näinnn kirjoitti:
Yhdyn täysin edelliseen kirjoittajaan!
Ollaan sitä nyt niin tiukkapipoja että...
Prosentteina aika suuri osa baarikärpäsistä hakee kuitenkin jonkinlaista kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, enemmän tai vähemmän.
Tämä on vain yksi esimerkki.
Minä olen aivan samassa tilanteessa kun ketjun aloittaja, eronnut pitkähköstä suhteesta. Ei kiinnosta juurikaan aloittaa uutta vakavaa suhdetta, mutta kyllähän se tervettä miestä aina pillu kiinnostaa! Ooooo sovinistista... joojoo...
Ymmärtääkseni on myös naisia, joita kiinnostaa läheisyys tai vaan seksi ja tämä ketju on olemassa vain yhdistääkseen heitä ja meitä. Samalla asialla olevia Ihmisiä, jotka eivät kuitenkaan ole parhaita viettelijöitä.
Kuten joku sanoikin, se on vain peliä...
Ja toisaalta, sehän on vain seksiä. Molemmat sitä haluaa.
Piis maan.se on että humaloituneelta naiselta on kontrolli pois ja vaikka ei olisi aikonutkaan huolia ketään mukaan, niin sopivassa huppelissa mielikin muuttuu ja vietit vievät.
Kyllä mä tiedän että joskus kaipaa niin kovasti jotakuta viereen että pelkkä seksikin riittää. Olen sitä itsekin hakenut ja saanut :)
Mutta näin "aikuisena" tiedän että parasta seksiä saa muualta kuin yhdenyön panolta. - Jåå
tottahan kirjoitti:
se on että humaloituneelta naiselta on kontrolli pois ja vaikka ei olisi aikonutkaan huolia ketään mukaan, niin sopivassa huppelissa mielikin muuttuu ja vietit vievät.
Kyllä mä tiedän että joskus kaipaa niin kovasti jotakuta viereen että pelkkä seksikin riittää. Olen sitä itsekin hakenut ja saanut :)
Mutta näin "aikuisena" tiedän että parasta seksiä saa muualta kuin yhdenyön panolta.No joo, totta tuokin. Ettei ne pikatuttavuudet koskaan niitä parhaita hekumoita ole...
Ja totta tietysti sekin, ettei naista jolla ei ole itsellä ennen kontrollia humalan vuoksi pidä sänkyyn kaataa.
- siinäpä se.
Itse olen kokenut parhaaksi keinoksi saada naisia olla tekemättä juuri mitään.
Sen kun vaan on baaritiskillä niin lähes poikkeuksetta joku mukava nainen tulee tilaamaan juomaa ja jotenkin siinä on vain alettu keskustelemaan. Aika moni näistä naisista olisi halunnut pidempääkin suhdetta vaikka jossakin vaiheessa moni sanoi etsivänsä vain satunnaista seksiseuraa.- nöösi_poika
Täytän parin kuukauden kuluttua 30-vuotta. Olen välillä yrittänyt iskeä naisia -> Ei onnistu. Lisäksi olen noudattanut läpi elämäni sinun hyvää ohjettasi:
"Itse olen kokenut parhaaksi keinoksi saada naisia olla tekemättä juuri mitään.
Sen kun vaan on baaritiskillä niin lähes poikkeuksetta joku mukava nainen tulee tilaamaan juomaa ja jotenkin siinä on vain alettu keskustelemaan".
Valitettavasti näin EI oikeasti tapahdu. EN ole eläissäni lähtenyt kertaakaan baarista himaan naisen kanssa. En ole eläissäni kertaakaan saanut pesää. En ole eläissäni suudellut kertaakaan naisen kanssa...
Mutta, hei. Ei stressiä. Paras keino on sitten varmaan "olla tekemättä juuri mitään."
Jatkan tästä harjoituksia ja raportoin 10 vuoden kuluttua, miten tämä linja "älä tee mitään" toimii!
- että..
tietynlainen katse ja hymy voisi toimia..minuun ainakin..siihen ei tarvitse edes sanoja..pari kertaa käynnyt niin ja olleet kyllä elämäni parhaat panot.ja kyllä kai se nyt pitäisi huomata onko nainen kiinnostunut vai ei,kyllä sä sen huomaat..tsemppiä vaan..
- Komistus75
Riippuu baarista ja millaisia naisia tavoittelet. Parhaiten toimivat hieman erikoiset vaatteet. Tällä viestität, ettet ole harmaata massaa, vaan uskallat pukeutua huomiota herättävästi
Jokainen tyylillään.
Seuraa mitä joka kerta pakit saava mies käyttää. "Sä oot hyvän näköinen" ei ihan riitä. Tärkeintä on itsevarmuus ja se miten puhut, ei se mitä puhut.
Itsevarma, ylimielinen. "Anteeksi. että olen täällä" ei toimi. Ensin silmäpeliä, jossa pidät katsekontaktin niin kauan, että nainen kääntää katseensa muualle. Tämän jälkeen HETI juttusille.
No jos olet yhden yön seuraa hakemassa, on parempi yrittää mahdollisimman montaa. Laatua tuskin tulet heti saamaan, kun tällaisia juttuja täällä kyselet. Tärkeintä on että toimit heti, etkä jää pyörimään ja kaartelemaan.
Kaverin tai porukan. Tällä tavalla voit myös lähestyä kaverin/porukan kanssa olevia naisia.
Naispuolinen kaveri on ehdottomasti plussaa. Viestittää muille naisille, että olet haluttua tavaraa.
Ehdottomasti ei. Sen sijaan voit ottaa vastaan jos sinulle tarjotaan.
Älä puhu työstä, koulusta, exästä yms. tylsistä aiheista, vaan jostain jännästä. Jos sinulta kysytään näistä aiheista keksi jotain älyvapaata vastaukseksi.
- hyviä aloituslauseta?
Jotain omaperäistä. Ei vakio pokauslauseita. Ensivaikutelma on kaikkein tärkein.
Alussa pieni viileys ja ylimielisyys on parempi. Sitten naisen fiiliksien mukaan lisäät kierroksia. Joskus ne hyppäävät syliin heti, joskus ei. Ei kannata jumittua yhteen ja samaan naiseen koko illaksi. Parempi käydä juttelemassa muidenkin kanssa välillä ja kierrellä baarissa.
Silloin kun naista ei enää kiinnosta. Huomaat tämän kyllä.
Kiinnostunut nainen kääntää rintamasuunnan sinuun päin. Omien hiusten hipelöinti myös osoittaa kiinnostusta. Silmät ovat myös hyvä indikaattori.
- koska kosketan?
Kosketus pitäisi ottaa melkein heti kun olet lyöttäytynyt juttusille. Sopivia paikkoja koskettaa: Kädet ja selkä.
- koska suutelen?
Kun olet jo koskettanut useampaan kertaan. Jos nainen antaa hyväillä hiuksiaan, on aika suudella.
- meille vai teille?
Jos kämppäsi on paskakasa, niin sitten ei sinne. Älä maksa taksia yksin, kuten et maksanut juomisiakaan.- Komistus75
www.iskuri.net tarjoaa myös paljon naisia, jotka eivät halua leikkiä kotia vaan täyttä toimintaa. Suosittelen. Ei tarvitse miettiä iskutaktiikoita.
- ylpeä corolla kuski
Hyvät pohjat Joku valkoinen pipo tai lippis silmille, leijonakoru kaulaan. Huonosti istuvat paskaset farkut jalkaan. Vaakunallinen suomi-paita pilottitakin alle. (Aknet kannattaa hommata myös leukaan.) Vedä baarissa kunnon lärvit. Kiroile ja uhoa ja välillä vähän nujakoi frendiesi ja miksei ulkopuolisten kanssa, niin siinä koko perussetti jolla saat aina paikan parasta nuorta blondia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002911
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632790Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232142- 691705
- 1431503
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1851442Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1521387- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291211