Mikä on paikka, jonne tyttö kannattaisi ensitreffeillä viedä? En oikein tiedä paikkaa josta hän pitäisi.. kenties leffaan, puistoon? Vähän voisi tulla kyllä kylmä :P Auttakaa ihmeessä, sukupuolesta ja iästä riippumatta, mieluiten kuitenkin kaipaisin tietysti naisnäkökulmaa. Kiitos
Ensitreffit.. Missä?
12
5490
Vastaukset
- ..muuta..
..hetekkaan, ja niin nopeasti kuin ehtii, muuten voi myöhästyä.
- Tyyliä
Olen nainen ja toivon, että mut vietäisiin ekoilla treffeillä esim kahville tai leffaan. Ja on kiva jos mies maksaa, jos on pyytänytkin ulos.En tarkoita tällä että miehen pitää aina maksaa mutta ainakin ekoilla treffeillä se olis kohteliasta ja tekee varmasti vaikutuksen deittiin : )
- että vain
mies maksaa, ensimmäinen toivomus. (varmaan se tärkein asia, heh hee)
- vaikutuksen
mieheen, tulee sellainen tunne että tässähän joutuu maksumieheksi joka kerta, naiset haluaa tasa-arvoa vain silloin kun se heille sopii.
- eeeeeeeerrrrrrrrrr
vaikutuksen kirjoitti:
mieheen, tulee sellainen tunne että tässähän joutuu maksumieheksi joka kerta, naiset haluaa tasa-arvoa vain silloin kun se heille sopii.
Kyllä nainenkin voi itse maksaa.
- tykkäsi
En minä ainakaan maksanut kahiva naiselle eloilla treffeillä, syönnin kyllä maksoin vasta tokilla treffeillä.
- tunne muuten
niin suosittelen kahveja. Sellaiset tutustumistreffit on ihan hyvät.
Leffan ongelma on että siellä ei voi keskustella. Leffat on erinomaisia toisia tai kolmansia treffejä varsinkin jos niiden jälkeen vielä mennään syömään yms.
Ravintolassa syöminen on tietysti aika neutraali ja vähän enemmän oikeat treffit kuin kahvittelu mutta toisaalta kahvit ovat aika yksinkertainen keino vain jutella vähän ja sitten sopia jotain isompaa myöhemmäksi. Vielä jos saatat tytön kotiin niin se on hyvä myös jos fiilikset on sellaiset. - ainakin
olen pitänyt siitä kun minut on viety pelaamaan biljardia tai minigolffia, siinä on sitten ainakin puheenaihetta pelistä jossei muusta. Toki kaikki naiset eivät pidä tällaisestäkään. Ja tietysti pitää muistaa ettei saa ottaa kisaamista liian vakavasti.
- ei kiinnosta pätkän vertaa
Pelataanko peli loppuun vaiko vain yksi reikä, senjälkeen voiskin jo kysyä että onko seuraava reikä naisessa jota pelataan?
Kahvit riittää, mutta jos kiinnostusta on enemmän, kai sitä osaa sitten sanoa mentäiskö jonnekin muualle samaan syssyyn. Aloittelijat tietenkin ovat tuppisuuna, kokeneemmat uskaltavat jo sanoa enemmän
- kivaan
viihtyisään kahvilaan
- Palpa
Kävelylle julkisella paikalla ja sen jälkeen kaffelle
Kahville siinä on sit helppo tutustua. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833950
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992233Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301900- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell531667Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537- 281491
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81485