William S Burroughs...

sanoi aikoinaan, että ihmiset jotka kuuntelevat hevimetallia ovat mielisairaita, mutta millaiset tyypit kuuntelevat tälläistä roskaa eli teknoa ja ravea?


http://www.youtube.com/watch?v=qRi8Sr68z_0



"Dive with me"



MarttyyriMallari-TTt

22

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks tyttö

      melkein sain epilepsian tuon klipin seurauksena.

      • et ole teknomusiikin ystäviä.


        "Kiva kuulla etten ole ainoa joka vihaa kyseistä musiikkityyliä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • yks tyttö
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        et ole teknomusiikin ystäviä.


        "Kiva kuulla etten ole ainoa joka vihaa kyseistä musiikkityyliä"


        MarttyyriMallari-TTt

        olisiko sinulla jotain hermoja lepuuttavaa?


      • yks tyttö kirjoitti:

        olisiko sinulla jotain hermoja lepuuttavaa?

        tiedä mistä pidät ja en jaksa arvuutella.


        "You can just do as you please"


        MarttyyriMallari-TTt


    • uk-ko

      En saa noita youtube-linkkejä auki, mutta teknoa ja ravea?... kyllä niiden täytyy olla mun poikia.

    • tiedätkö..

      viettikö hän vankilassa miten pitkän ajan -jos kerran tappoi vaimonsa?

      • enkä haluakaan tietää.


        "I close my eyes, i close my mind"


        MarttyyriMallari-TTt


      • kuunteletko sinä teknoa.


        "Luulin että olet oopperan ystäviä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...jos se nyt yhtään lohduttaa.


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kuunteletko sinä teknoa.


        "Luulin että olet oopperan ystäviä"


        MarttyyriMallari-TTt

        Miksiköhän oopperaa kutsutaan korkeakulttuuriksi?

        Eikö ole paljon kunnioitettavampaa, jos joku itse säveltää, sanoittaa, sovittaa, laulaa ja vielä jopa tuottaakin kappaleensa? Verrattuna siihen, että yritetään kopioida jonkun muun tekemää vanhaa sävellystä mahdollisimman tarkasti. Sehän on vähän kuin joukkokaraokea. (Mutsini oli aidosti kiusaantuneen näköinen kysymyksestäni.)

        Ps. En ylensä kuuntele teknoa, mutta poikkeus vahvistaa säännön.


      • Richartti kirjoitti:

        ...jos se nyt yhtään lohduttaa.

        Totta helvetissä se lohduttaa. ;-)


    • sininen_sitruuna

      ... se, että onnistuneesti istahdin juuri perseelleni viimeiseen 12 tuntiin ja -sanoisinko- olen vähän rikki tästä ihanasta päivästä.. ja tuo biisi.. niin kiitos, paahdan mielummin sen toiset 12 tuntia perään, vaikka heti kunhan ei tarvitse kuunnella tuota.

      Vähän ees armoa :)

      • tavallaan varoitin etukäteen :)



        "...mutta millaiset tyypit kuuntelevat tälläistä roskaa eli teknoa ja ravea?..."



        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tavallaan varoitin etukäteen :)



        "...mutta millaiset tyypit kuuntelevat tälläistä roskaa eli teknoa ja ravea?..."



        MarttyyriMallari-TTt

        ... todennäköisesti jotkut himpulakintut, joilla ei ole musiikkikorvaa. Ja joiden ei tarvitse kuunnella mölinää työssään.

        Ja sori kaikille, jotka nyt jotaan teknoa tykkää kuunnella.. ei oo tarkotus loukata ketään.


      • sininen_sitruuna kirjoitti:

        ... todennäköisesti jotkut himpulakintut, joilla ei ole musiikkikorvaa. Ja joiden ei tarvitse kuunnella mölinää työssään.

        Ja sori kaikille, jotka nyt jotaan teknoa tykkää kuunnella.. ei oo tarkotus loukata ketään.

        totta helvetissä halusit loukata teknoa kuuntelevia.


        "Ihan niinkuin minäkin"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        totta helvetissä halusit loukata teknoa kuuntelevia.


        "Ihan niinkuin minäkin"


        MarttyyriMallari-TTt

        olet taas kerran väärässä :)

        *heittää sohvatyynyllä*

        Häpeä, jos minusta tuollaista kuvittelet :)

        Hate me today, hate me tomorrow, hate me for all the things..


    • Mamegoma

      varmaan olen se sairas.
      Oma ajatus on että pitää pitää mieli avoinna kaikenlaiselle musiikille, kaikkialta sieltä voi löytää helmiä.
      Prodigy ei oel huono ollenkaan, ei reggae, ei hevi, ei metal, ei goottimusa, proge...kaikkee on kivaa kuunnella.

      • no, sitten toivottelen pikaista paranemista sinulle.


        "Älä turmele terveyttäsi roskamusiikilla"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Täällä toinen sairas :). Metallia, jazzia, bluesia ja klassista on tullut kuunneltua myös, konemusa on vielä suht. tuore tuttavuus. Prodigya vihasin teininä mutta nykyään tulee kuunneltua mielellään.


    • Michiko___

      90-luvun Prodigyhän on loistavaa! Taisin olla -97 porukan keikalla. Muita konemusiikkisuosikkejani ovat Shpongle (sekä heidän muut projektinsa) ja Jean-Michel Jarre. Eikös monipuolisuus ole hyvästä? Joskus määrittelin itseni hippireivaajagootiksi. Reivaajien seura on hauskempaa kuin metallistien, hautakivien kaatojutut eivät kiinnosta. Soitan mieluiten klassista (varsinkin Tsaikovskia, Chopinia ja Mendelssohnia) mutta jos saan rahaa, soitan mitä toivotaan ;-)

    • En.kerro

      töissä koko päivän vähemmän paikallaan pysyviä pikkuihmisiä, ja pari pyörii jaloissa kotonakin niin ei todellakaan enää jaksa kuunnella noin levotonta musiikkia :)

      Eli en ainakaan mie kuuntele.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      169
      1653
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      959
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      81
      776
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe