rakennuslogistiikan uhkailut

kokemusta on

Rupesivat uhkailemaan palkanalennuksella ja paskasilla hommilla, siirsivät jopa pulunpaskan sekaan purkuhommiin.. Katselin aikani nöyränä sitä
työpaikkakiusaamista ja hankin muutamia papereita/meilejä liittoon vietäväks..

No, asia on nyt viety loppuun ja maksoivat 8kk palkan kotiin. Hyvä tienesti, kun olin vastaavissa töissä sen ajan.. Firma on rakennuslogistiikka-alan suurimpia työnantajia. Jos tää munparasystävähenkilö ei susta tykkää niin vaikeaa tulee olemaan. Että onnea sinne, kuulin että homma jatkuu entisellään...

3

2159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo-o

      olin samalla firmalla töissä vuonna 2003 ja silloin jo oli helkutin vaikeaa tällä firmalla. Maksoivat ensinnäkin paskaa palkkaa ja koko ajan vaihtui työmaa kohde ja sit niillä on se vammanen tekstiviestisysteemi että ainaku työt loppuu niin lähetetään koodiviesti ja saat uuden osoitteen. Sitten sulla on se oma Vastaava työmaalla jolle ilmoitat jos sairastut jne mutta hän tekee samaa työtä mitä sinäkin..no kerran sitten sairastuin ja ilmoitin sitten tälle ns työmaa vastaavalle että sairastuin...kun sitten 2 vai 3 päivän päästä laitoin sen tekstarin että työt loppu eli uusi osoite minulle, niin iso vittumainen pomo ilmoitti tekstarilla että olet kadonnut työmaalta että työsopimus irtisanottu...että sellainen firma tämä, koskaan en mene takas tähän firmaan...

    • Anonyymi

      Täysin mulkkua porukkaa toimistolla, sekä työmaalla. Työntekijöiden kohtelu täyttää ihan työpaikkakiusaamisen tunnusmerkit. Jos jotain joskus yrityksessä työskennellessäni pyysin, niin käskettiin laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ja tulemaan töihin normaalisti. Yhtäkkiä jos pärstä ei miellytä niin saatat olla tehtävänimikkeestäsi riippumatta siivoamassa eri työmaalla.

    • Anonyymi

      Ja isoveli sensuroi nääkin totuudet. Tiivistän; älkää missään nimessä menkö duuniin kyseiseen firmaan ellette ole masokisteja tai halua anukseenne syvää tyrää tai jopa säilyttää järkenne 🤣 ei muuta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe