Rupesivat uhkailemaan palkanalennuksella ja paskasilla hommilla, siirsivät jopa pulunpaskan sekaan purkuhommiin.. Katselin aikani nöyränä sitä
työpaikkakiusaamista ja hankin muutamia papereita/meilejä liittoon vietäväks..
No, asia on nyt viety loppuun ja maksoivat 8kk palkan kotiin. Hyvä tienesti, kun olin vastaavissa töissä sen ajan.. Firma on rakennuslogistiikka-alan suurimpia työnantajia. Jos tää munparasystävähenkilö ei susta tykkää niin vaikeaa tulee olemaan. Että onnea sinne, kuulin että homma jatkuu entisellään...
rakennuslogistiikan uhkailut
3
2481
Vastaukset
- joo-o
olin samalla firmalla töissä vuonna 2003 ja silloin jo oli helkutin vaikeaa tällä firmalla. Maksoivat ensinnäkin paskaa palkkaa ja koko ajan vaihtui työmaa kohde ja sit niillä on se vammanen tekstiviestisysteemi että ainaku työt loppuu niin lähetetään koodiviesti ja saat uuden osoitteen. Sitten sulla on se oma Vastaava työmaalla jolle ilmoitat jos sairastut jne mutta hän tekee samaa työtä mitä sinäkin..no kerran sitten sairastuin ja ilmoitin sitten tälle ns työmaa vastaavalle että sairastuin...kun sitten 2 vai 3 päivän päästä laitoin sen tekstarin että työt loppu eli uusi osoite minulle, niin iso vittumainen pomo ilmoitti tekstarilla että olet kadonnut työmaalta että työsopimus irtisanottu...että sellainen firma tämä, koskaan en mene takas tähän firmaan...
- Anonyymi
Täysin mulkkua porukkaa toimistolla, sekä työmaalla. Työntekijöiden kohtelu täyttää ihan työpaikkakiusaamisen tunnusmerkit. Jos jotain joskus yrityksessä työskennellessäni pyysin, niin käskettiin laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ja tulemaan töihin normaalisti. Yhtäkkiä jos pärstä ei miellytä niin saatat olla tehtävänimikkeestäsi riippumatta siivoamassa eri työmaalla.
- Anonyymi
Ja isoveli sensuroi nääkin totuudet. Tiivistän; älkää missään nimessä menkö duuniin kyseiseen firmaan ellette ole masokisteja tai halua anukseenne syvää tyrää tai jopa säilyttää järkenne 🤣 ei muuta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915