Mikä on värityyppini (kylmä vai lämmin tai miten ne nyt erotellaan..)?
Iho: vaalea (usein myös punakka)
silmät: siniset
hiukset: se perussuomalainen ruskeanharmaa/maantienväriset/ristiväriset
Värityypit
3
807
Vastaukset
- kylmät värit
Veikkaan että olet kesä, eli kylmät, mutta ei kovat värit. Onko hiuksissasi kullanhohdetta (kevät), vai onko niiden sävy kylmä (kesä)?
Sopiiko sinulle paremmin kylmänvihreä (kesä) vai koivunvihreä (keltaisen kautta, kevät)? punainen pinkin kautta (kesä) vai oranssin kautta (kevät?)- Utelias...
mitkä kaikki sävyt sopivat kesälle?itse olen ainakin mainitsemasi perusteella kesä(en ole tän keskustelun aloittaja).
- Bright Spring
Ei voi tietää alotuksen perusteella. Minunkin ihoni on vaalea ja usein punakka ja punastun helposti. Hiukseni ovat ns. maantienväriset, silmät tumman siniset, mutta olenkin kirkas kevät! Oma tyyppi pitää liinoilla kokeilla itse (tai erivärisillä vaatteilla) luonnonvalossa, muttei suorassa kirkkaassa auringon valossa. Ja kannattaa lukea aiheesta kirjoja. Värityyppejä on muuten 12 eikä 4. Neljä on vanhaa tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1545009- 1914021
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1383684Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia472955Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat362287- 1441956
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441727Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.351468Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631424Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261309