Mikä on värityyppini (kylmä vai lämmin tai miten ne nyt erotellaan..)?
Iho: vaalea (usein myös punakka)
silmät: siniset
hiukset: se perussuomalainen ruskeanharmaa/maantienväriset/ristiväriset
Värityypit
3
841
Vastaukset
- kylmät värit
Veikkaan että olet kesä, eli kylmät, mutta ei kovat värit. Onko hiuksissasi kullanhohdetta (kevät), vai onko niiden sävy kylmä (kesä)?
Sopiiko sinulle paremmin kylmänvihreä (kesä) vai koivunvihreä (keltaisen kautta, kevät)? punainen pinkin kautta (kesä) vai oranssin kautta (kevät?)- Utelias...
mitkä kaikki sävyt sopivat kesälle?itse olen ainakin mainitsemasi perusteella kesä(en ole tän keskustelun aloittaja).
- Bright Spring
Ei voi tietää alotuksen perusteella. Minunkin ihoni on vaalea ja usein punakka ja punastun helposti. Hiukseni ovat ns. maantienväriset, silmät tumman siniset, mutta olenkin kirkas kevät! Oma tyyppi pitää liinoilla kokeilla itse (tai erivärisillä vaatteilla) luonnonvalossa, muttei suorassa kirkkaassa auringon valossa. Ja kannattaa lukea aiheesta kirjoja. Värityyppejä on muuten 12 eikä 4. Neljä on vanhaa tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564