Terve
Siksi jatkuva että se ilman ajatustyötä olisi aina toiminnassa .
Onko chervoletin eri malleissa jotain eroja? On HD eli jotenkin rankempaan käyttöön no minun käyttö on suht kevyttä hevostraileri ja sievä vene satunnaisesti peräkärryllä jotain pientä.
Autoksi en nyt hiacen 4 vetoista laittaisi vaikka loistava olisikin.
Joku usa pic-up jossa tilat 5 hengelle ja lavaa tai joku helposti huolletava pakettiauto.
USA 4x4 jatkuva 4veto?
9
1671
Vastaukset
- Ruuhkakivi
Kyllä, ilman muuta, niin minustakin...
- duramax
laita duramaxi on tilat viirellejja 6.6 l moottori.kuorma auto saat alvin pois ei auto etua.ei 80 lätkää.
- juu ei lätkää
2001 ja uudemmissa dieseleissä nopeudenrajoitin. Mikään kuorma-auto ei tarvitse lätkää, koska nopuesrajoitus kuorma-autolle on tuo 80.
- L200
juu ei lätkää kirjoitti:
2001 ja uudemmissa dieseleissä nopeudenrajoitin. Mikään kuorma-auto ei tarvitse lätkää, koska nopuesrajoitus kuorma-autolle on tuo 80.
Nopeudenrajoitin on pakollinen vain N3 luokan ajoneuvoissa, eli kuorma-autoissa minkä kokonaispaino on yli 12000kg.
- sun mielestä
L200 kirjoitti:
Nopeudenrajoitin on pakollinen vain N3 luokan ajoneuvoissa, eli kuorma-autoissa minkä kokonaispaino on yli 12000kg.
Mersun Sprintteri noin painava? Nopeuden rajoitin ON PAKOLLINEN, paitsi jos on bensakone. Että silleen.
- kaurapuurosta
sun mielestä kirjoitti:
Mersun Sprintteri noin painava? Nopeuden rajoitin ON PAKOLLINEN, paitsi jos on bensakone. Että silleen.
ainakin nettiautossa on myynnissä monia "hyväksytty ilman nop.rajoitinta" ja on rek. kuorma autoksi.
- L200
kaurapuurosta kirjoitti:
ainakin nettiautossa on myynnissä monia "hyväksytty ilman nop.rajoitinta" ja on rek. kuorma autoksi.
No joo, näytti olevan vanhaa tietoa. Eli nopeudenrajoitin on tosiaankin pakollinen nykyisin ainakin lähes kaikissa uusissa kuorma-autoissa, ei noi AKE:n sivutkaan aiheesta olleet kovin selkeät.
- olemassa?
eikös jenkkipakujen nelivedot ole aina sellaisia, jotka kytketään vivusta tarvittaessa päälle kuten hiluxissa.
Pitävällä pinnalla on syytä ajaa takavedolla.
Joistakin Audin malleista löytyy torsen-tasauspyörästöllä toteutettu "jatkuva neliveto".- L200
Ainakin "ennenvanhaan" jenkkipickupeja sai vaihtoehtoisesti kytkettävällä nelivedolla, eli normaalisti takavetoinen ja kytkemällä kova neliveto, sekä keskustasauspyörästöllä olevalla nelivedolla jolloin auto on aina nelivetoinen mutta veto kytketään "kovaksi" keskustasauspyörästön lukolla.
Tälläisiä oli ainakin 70-80 luvuilla Dodgen PowerRam josta oli kumpiakin versioita.
Nykykäytäntö taitaa olla enemmän tuo kytkettävä 2/4 veto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2534567Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1302985Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412752Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741730Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061574Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn221468- 551324
- 931235
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2051098- 471085