Moi. Elikkä täytän kohta 20v. Isäni lupas mulle auton lahjaksi. Minulla on jo quatro audi, joten ajattelin jotain avoautoa. Sitten sen näin, FERRARI CALIFORNIA. Ai että on kaunis. Kysymys vaan kuuluu paljonko tuo maksaa?
Vastaukset 5
- Kalliin hinnan tiedusteluihin
Ei siihen ole oikeasti varaa jos täytyy kysyä hintaa!
- -AbeMo
Ferrari California voi olla sinulle liian kallis, koska se maksaa uutena arviolta 150- 350 000€ Tietysti riippuu mistä ostaa.
- lahja?
Voi hellanlettas mikä lahja? Isukin hihaako nykäisit?
- cali
mutta jos et tilaa 50:n kympin kamoja, joudut jonossa viimeiseksi ja saat koslasi vasta 2010 tao 2011
- Luottokunta
Faijas taitaa olla prole kun joutuu ostaan sulle halvimman koskaan tehdyn Ferkun. Vaatisit edes kunnollisen jos Fiatin hankintaa suunnittelet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568