ohjelmasta:
http://www.prevx.com/freescan.asp
Pärjääkö vertaillessa esim. malwarebytes' anti-malware -ohjelman kanssa? Kyseisestä ohjelmasta en pahemmin ole nähnyt keskustelua tällä palstalla.
Mitä mieltä
9
435
Vastaukset
- Vista_fani
Tämä on ennestään tuntematon joten aloin guuglaamaan lisää tietoja muilta kuin firman omilta sivuilta. Näin kannattaa tehdä aina kun on kyseessä joku ennestään tuntematon AV ohjelma jotta tietää etukäteen onko kyseessä joku huijaustorjunta.
Tämä prevx näyttää olevan OK guuglen mukaan.- ..................
Ohan tuo ollu olemassa mutta mbam:n ei vedä vertoja, mbam:n hyvyys tulee kun pitää poistella haittaohjelmia koneelta.
- wintoys-käyttäjä
lataamassa jotain epämääräistä ohjelmaa jostain epämääräiseltä saitilta. Tyypillistä.
- mainitsinko
jotain lataamisesta ja mistä tiedät saitin epämääräisyydestä. Voit tietysti valaista asiasta, jos tiedät enemmän. Ei siinä mitään, tuohan oli vain sinun mielipiteesi ohjelmasta ja sitähän minä olinkin kysymässä.
mainitsinko kirjoitti:
jotain lataamisesta ja mistä tiedät saitin epämääräisyydestä. Voit tietysti valaista asiasta, jos tiedät enemmän. Ei siinä mitään, tuohan oli vain sinun mielipiteesi ohjelmasta ja sitähän minä olinkin kysymässä.
Kuka ohjelman on tehnyt?
Saatko ohjelman tekijään yhteyden millä tavalla?
Millä rahalla ohjelma on tehty?
Mihin oikeastaan tarvitset ohjelmaa?
Saatko ladattua ohjelman lähdekoodit halutessasi että sen luotettavuudesta voisi varmistua?
Windowsharrastajilla on kummallinen taipumus kirjoittaa Googleen jotain sanoja ja perään "FREE DOWNLOAD" tai jotain vastaavaa ja sitten klikata ja asentaa koneelle suoritettavia ohjelmia, usein pääkäyttäjän oikeuksilla selvittämättä mitään perusasioita. Kaikenlaisia ILMAISIA "siivousohjelmia" tai "viritysohjelmia" jotka on olevinaan niin helvetin tarpeellisia.
Olen harkinnut itsekin tuollaisen tekoa. Sellaisen ILMAISEN mikä siivoaisi niitä ikäviä "hidastavia" väliaikaistiedostoja pois ja tekisi jonkun siistin kuvan johonkin kellon viereen ja siitä painamalla saisi sitten konetta aina "siivottua" jostain "pöpöistä".
Hehhehh.. Kyllä saisi idiootteja kusetettua niin paljon kuin haluaa kun ihan vapaaehtoisesti antaisi mun tehdä koneillaan mitä haluavat. Kas kun kaikkien ajettavien ohjelmien ajo mahdollistaa sen, Windowseissa mikä tahansa .exe ja näytönsäästäjätkin.
Että siitä vaan asentelemaan epämääräisiä ohjelmia, ne on epämääräisiä niin kauan kunnes yllämainittuihin kysymyksiin tiedät vastauksia ja varmistut luotettavuudesta. Hölmöjä on niin helppo vedättää kun luulevat vissiin, että tietokone on joku televisio mutta se tarvitsee jonkun "suojaohjelman" että ne tietokoneen ohjelmat toimivat.
Entä jos se "suojaohjelma" on joku ILMAINEN? Tai niinkuin F-secure maksullinen suojaohjelma jota myydään aina jollain konstilla uudestaan? Entä mihin tarkoitukseen se F-secure sitten on? Että se varmistaisi että rahat maksetaan F-securelle ettei kukaan muu kuseta millään tavalla?
Että ei tässä muuta, Windowsharrastajilta puuttuu järjenkäyttö ja siksi niitä tyhmiä aina kusetetaan. Jatkakaa vaan asennuksia..M-Kar kirjoitti:
Kuka ohjelman on tehnyt?
Saatko ohjelman tekijään yhteyden millä tavalla?
Millä rahalla ohjelma on tehty?
Mihin oikeastaan tarvitset ohjelmaa?
Saatko ladattua ohjelman lähdekoodit halutessasi että sen luotettavuudesta voisi varmistua?
Windowsharrastajilla on kummallinen taipumus kirjoittaa Googleen jotain sanoja ja perään "FREE DOWNLOAD" tai jotain vastaavaa ja sitten klikata ja asentaa koneelle suoritettavia ohjelmia, usein pääkäyttäjän oikeuksilla selvittämättä mitään perusasioita. Kaikenlaisia ILMAISIA "siivousohjelmia" tai "viritysohjelmia" jotka on olevinaan niin helvetin tarpeellisia.
Olen harkinnut itsekin tuollaisen tekoa. Sellaisen ILMAISEN mikä siivoaisi niitä ikäviä "hidastavia" väliaikaistiedostoja pois ja tekisi jonkun siistin kuvan johonkin kellon viereen ja siitä painamalla saisi sitten konetta aina "siivottua" jostain "pöpöistä".
Hehhehh.. Kyllä saisi idiootteja kusetettua niin paljon kuin haluaa kun ihan vapaaehtoisesti antaisi mun tehdä koneillaan mitä haluavat. Kas kun kaikkien ajettavien ohjelmien ajo mahdollistaa sen, Windowseissa mikä tahansa .exe ja näytönsäästäjätkin.
Että siitä vaan asentelemaan epämääräisiä ohjelmia, ne on epämääräisiä niin kauan kunnes yllämainittuihin kysymyksiin tiedät vastauksia ja varmistut luotettavuudesta. Hölmöjä on niin helppo vedättää kun luulevat vissiin, että tietokone on joku televisio mutta se tarvitsee jonkun "suojaohjelman" että ne tietokoneen ohjelmat toimivat.
Entä jos se "suojaohjelma" on joku ILMAINEN? Tai niinkuin F-secure maksullinen suojaohjelma jota myydään aina jollain konstilla uudestaan? Entä mihin tarkoitukseen se F-secure sitten on? Että se varmistaisi että rahat maksetaan F-securelle ettei kukaan muu kuseta millään tavalla?
Että ei tässä muuta, Windowsharrastajilta puuttuu järjenkäyttö ja siksi niitä tyhmiä aina kusetetaan. Jatkakaa vaan asennuksia..ampuisi hieman yli normaalista, välillä ihan asiallisestakin tyylistäsi? "Windowsharrastajilta puuttuu järjenkäyttö ja siksi niitä tyhmiä aina kusetetaan." Taisit ottaa yhden yömyssyn liikaa.
ThreeMice kirjoitti:
ampuisi hieman yli normaalista, välillä ihan asiallisestakin tyylistäsi? "Windowsharrastajilta puuttuu järjenkäyttö ja siksi niitä tyhmiä aina kusetetaan." Taisit ottaa yhden yömyssyn liikaa.
Ehkä vähän joo yli. Pointti oli tehdä selväksi, että kaikki ohjelmistolähteet ovat epämääräisiä ellei niitä mitenkään selvitä ja noiden viritys, siivous ja turvaohjelmien kanssa pitää olla erittäin vainoharhainen jos ovat jotain ILMAISIA.
Minä onnistun kyllä pitämään hyvin Windowskoneen kunnossa pelkästään Windowsin omalla palomuurilla. Siihen oikeasti tarvitse muuta jos ylläpitää konetta asiallisesti ja ymmärtää kuinka tärkeää on varmistua siitä mihin luottaa.- kylläkai
M-Kar kirjoitti:
Kuka ohjelman on tehnyt?
Saatko ohjelman tekijään yhteyden millä tavalla?
Millä rahalla ohjelma on tehty?
Mihin oikeastaan tarvitset ohjelmaa?
Saatko ladattua ohjelman lähdekoodit halutessasi että sen luotettavuudesta voisi varmistua?
Windowsharrastajilla on kummallinen taipumus kirjoittaa Googleen jotain sanoja ja perään "FREE DOWNLOAD" tai jotain vastaavaa ja sitten klikata ja asentaa koneelle suoritettavia ohjelmia, usein pääkäyttäjän oikeuksilla selvittämättä mitään perusasioita. Kaikenlaisia ILMAISIA "siivousohjelmia" tai "viritysohjelmia" jotka on olevinaan niin helvetin tarpeellisia.
Olen harkinnut itsekin tuollaisen tekoa. Sellaisen ILMAISEN mikä siivoaisi niitä ikäviä "hidastavia" väliaikaistiedostoja pois ja tekisi jonkun siistin kuvan johonkin kellon viereen ja siitä painamalla saisi sitten konetta aina "siivottua" jostain "pöpöistä".
Hehhehh.. Kyllä saisi idiootteja kusetettua niin paljon kuin haluaa kun ihan vapaaehtoisesti antaisi mun tehdä koneillaan mitä haluavat. Kas kun kaikkien ajettavien ohjelmien ajo mahdollistaa sen, Windowseissa mikä tahansa .exe ja näytönsäästäjätkin.
Että siitä vaan asentelemaan epämääräisiä ohjelmia, ne on epämääräisiä niin kauan kunnes yllämainittuihin kysymyksiin tiedät vastauksia ja varmistut luotettavuudesta. Hölmöjä on niin helppo vedättää kun luulevat vissiin, että tietokone on joku televisio mutta se tarvitsee jonkun "suojaohjelman" että ne tietokoneen ohjelmat toimivat.
Entä jos se "suojaohjelma" on joku ILMAINEN? Tai niinkuin F-secure maksullinen suojaohjelma jota myydään aina jollain konstilla uudestaan? Entä mihin tarkoitukseen se F-secure sitten on? Että se varmistaisi että rahat maksetaan F-securelle ettei kukaan muu kuseta millään tavalla?
Että ei tässä muuta, Windowsharrastajilta puuttuu järjenkäyttö ja siksi niitä tyhmiä aina kusetetaan. Jatkakaa vaan asennuksia..Vuodatuksesi ei anna kuvaa keskimääräistä älykkäämmästä ihmisestä. Pikemminkin näyttää siltä, että herralla on omakohtaista kokemusta. Hyvähän se on, jos on olemassa idioottivarmoja käyttöjärjestelmiä.
- esittämiisi kysymyksiin
M-Kar kirjoitti:
Kuka ohjelman on tehnyt?
Saatko ohjelman tekijään yhteyden millä tavalla?
Millä rahalla ohjelma on tehty?
Mihin oikeastaan tarvitset ohjelmaa?
Saatko ladattua ohjelman lähdekoodit halutessasi että sen luotettavuudesta voisi varmistua?
Windowsharrastajilla on kummallinen taipumus kirjoittaa Googleen jotain sanoja ja perään "FREE DOWNLOAD" tai jotain vastaavaa ja sitten klikata ja asentaa koneelle suoritettavia ohjelmia, usein pääkäyttäjän oikeuksilla selvittämättä mitään perusasioita. Kaikenlaisia ILMAISIA "siivousohjelmia" tai "viritysohjelmia" jotka on olevinaan niin helvetin tarpeellisia.
Olen harkinnut itsekin tuollaisen tekoa. Sellaisen ILMAISEN mikä siivoaisi niitä ikäviä "hidastavia" väliaikaistiedostoja pois ja tekisi jonkun siistin kuvan johonkin kellon viereen ja siitä painamalla saisi sitten konetta aina "siivottua" jostain "pöpöistä".
Hehhehh.. Kyllä saisi idiootteja kusetettua niin paljon kuin haluaa kun ihan vapaaehtoisesti antaisi mun tehdä koneillaan mitä haluavat. Kas kun kaikkien ajettavien ohjelmien ajo mahdollistaa sen, Windowseissa mikä tahansa .exe ja näytönsäästäjätkin.
Että siitä vaan asentelemaan epämääräisiä ohjelmia, ne on epämääräisiä niin kauan kunnes yllämainittuihin kysymyksiin tiedät vastauksia ja varmistut luotettavuudesta. Hölmöjä on niin helppo vedättää kun luulevat vissiin, että tietokone on joku televisio mutta se tarvitsee jonkun "suojaohjelman" että ne tietokoneen ohjelmat toimivat.
Entä jos se "suojaohjelma" on joku ILMAINEN? Tai niinkuin F-secure maksullinen suojaohjelma jota myydään aina jollain konstilla uudestaan? Entä mihin tarkoitukseen se F-secure sitten on? Että se varmistaisi että rahat maksetaan F-securelle ettei kukaan muu kuseta millään tavalla?
Että ei tässä muuta, Windowsharrastajilta puuttuu järjenkäyttö ja siksi niitä tyhmiä aina kusetetaan. Jatkakaa vaan asennuksia..löytyi vastaukset melko tyhjentävästi. Mcafeen siteadvisor kertoi sivuston luotettavuudesta, joka kaiketi on "puolueetonta tietoa". Jos vähän viitsii nähdä vaivaa, niin kyllä sivustolta tietoa löytyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540